Mooie spullen en een goed gevoel

Het vest dat ik heb gekocht is mooi en het materiaal voelt lekker aan, en daarbij komt nog het goede gevoel dat het gerecycled garen is. Dit is de toekomst voor kleding!

Mooie trui

Ben tevreden met zowel de wollen als met de katoenen trui. Maakte ook reclame !!!

keurige levering op de geplande tijd

keurige levering op de geplande tijd

Erg goed!

Duidelijke website met mooie artikelen. De trui die ik heb besteld en een tijdje later heb ontvangen zit erg fijn, heeft een mooie lichtblauwe kleur en is van goede kwaliteit.

Fijne trui, mooi model, zit heel prettig

Fijne trui, mooi model, zit heel prettig

Prima zomertrui

Top trui!

Blij met het model, kleur en de wijze waarop de trui is gemaakt. Nu ook nog een ‘dunnere’ voor- of najaarstrui.

het principe vind ik machtig prachtig.

het vest draagt heerlijk. het zakt helaas iets uit en vooral jammer dat het wat gaat 'pillen' maar het mag de pret niet drukken van zo'n aangenaam kledingstuk!!!

Duurzaam en tijdloos!

Makkelijk te bestellen en dan ontvang je mooie, lokaal duurzaam geproduceerde, circulaire, tijdloze kleding. De jurkjes zijn ondertussen mijn persoonlijke favoriet!

Fijne trui, mooie kleur

Fijne trui, mooie kleur

Topkwaliteit truien en pasvorm

Heel erg tevreden

TOP

Prachtige trui ontvangen en muts Echt de kleur en kwaliteit die ik wilde

Leuke modellen, ecologisch verantwoord, kwalitatief niet bijzonder..

Zie boven.

Prima aankoop.

Prima vest, zit goed.

Een echte buitentrui in de fantastische kleur blauw. Heel blij mee.

Zoals boven beschreven.

Uitstekende service en product

Alles zonder problemen verlopen

Een heel mooie trui.

Het duurde wat lang voordat ik de bestelling ontving De trui zit goed en blijft goed in model na het wassen

Prachtig

Mooie trui. Zit als gegoten.

Een goed initiatief en een prachtig product !

De trui die ik heb gekocht is prachtig van kleur en heeft ook na het wassen nog een perfecte pasvorm. Ben er blij mee.

Mooi product

Voldoet aan de verwachtingen

Mooie trui

De trui ziet er prachtig uit en het recyclen van materiaal is super. Ook de communicatie gaat prima

Mooi product van een fijne herkomst

Leuk dat ik in kon tekenen. De trui kwam sneller dan ik had verwacht en de (ijsblauwe) kleur is prachtig. Krijg veel complimenten over de trui en hij zit heerlijk.

Ik heb meerdere (dezelfde) truien besteld in verschillende maten. De juiste trui zat erbij en het teveel betaalde bedrag kreeg ik vlot weer terug. De trui lijkt me van een goede kwaliteit en ik hoop er heel lang mee te kunnen doen. Dat is toch ook de opzet! Enige minpunt vond ik dat deze trui op de advertentie in de krant blauw leek en in werkelijkheid groen was. Althans in mijn ogen. Daarom geef ik een score van 4 (Weet niet of ik een volgende keer in dezelfde situatie de bestelling dan ook daadwerkelijk weer af zou nemen.) Heel veel succes!

A treat to wear

My trousers came too roomy, even after measuring carefully.. A generous size I returned them, and ordered a smaller size. This too was prompt, and the service friendly. Not only are they an easy fit, and feel comfortable, but also the generous pockets design give a sleek slim image . The fabric feels strong, and is a beautiful tan colour. If I were to improve the the trou I'd include a lower back pas under the elastic waist band. Most of all it is comforting to know you're wearing clothes designed to last , made and designed in Europe using recycled materials.

Duurzaam en stijlvol

Ik vind duurzaamheid in het algemeen heel belangrijk. Mooi aan Loop.a.Life is dat ik hiermee niet aan schoonheid hoef in te leveren. Bovendien spreek het design mijn stijl voorkeuren aan en verwacht ik dat, door de hoge kwaliteit, de kledingstukken lang mee zullen gaan.

Over Loop.a life

Wij zijn Loop.a life! Loop.a life is een circulair en duurzaam kleding & lifestyle merk van Nederlandse bodem. We maken goed ontworpen, kwalitatieve en tijdloze items die zowel comfortabel, stoer als stijlvol zijn. Het merk is onderdeel van het moederbedrijf Brightloops, dat zich richt op het zo lokaal mogelijk ontwikkelen en produceren van circulaire garens en textiele eindproducten (kleding, accessoires en interieur-textiel). Het is onze missie om de kleding- en textielindustrie circulair en écht duurzaam te veranderen om bij te dragen aan een schone en groene planeet. Wij geloven in het verwerken van meer lokale reststromen, dichterbij produceren en de potentie van onze lokale maakindustrie. Via Loop.a life staan we in direct contact met de consument. Zo bereiken we meer mensen, verwerken we meer lokale reststromen en creëren we meer impact. www.loopalife.com