Ik draag jullie producten graag.

Het uitgangspunt voor het vervaardigen van jullie producten is me zeer sympathiek! Ik vind dat een positieve bijdrage aan onze wereld. Daar doe ik graag aan mee! De pasvorm is goed en de maten zijn dat ook. Ik draag jullie artikelen met plezier!

Prachtige Friese trui.

Mooi motief en prachtige kleur blauw. Ik hou van Friesland en van blauw, dus..... Eigenlijk wel ver boven mijn budget maar ik "mocht" mezelf een keer verwennen in deze rare tijd .

Fijne truien

Voelen erg fijn aan

goede service

Goede service alleen jammer dat de trui toch niet helemaal aan mijn wensen voldeed. De trui was toch wat te groot en te ruim vooral aan de boordzijde. Niet geretourneerd, draag hem wel, dit blijft een risico om online te bestellen, zal ik niet vaker doen. Doelstelling van circulaire kleding omarm ik.

uitstekend verzorgd!

ik vind de trui heel mooi, maar voor mij zou de halsuitsnijding op de rug iets hoger moeten zijn.

Prachtige trui

Het was het wachten wel waard, echt prachtige trui, goede pasvorm, geweldige kleur: ik hoop er heel lang van te genieten. Mijn nieuwe lievelingstrui.

Uitstekend afgewerkt, geleverd zoals omschreven

Zit lekker, voelt aangenaam, ideaal als vrijetijd kleding

Mooie truien., prachtige kleuren

Ik was blij met mijn aankoop, maar toch blijf ik kopen via internet lastig vinden. Mijn voorkeur gaat toch uit naar eerst even passen in een winkel en bij twijfel nog even een andere maat, of kleur. Misschien wel een ander model kiezen? Helaas vanwege de Corona was dat nog niet mogelijk.

Heel blij met de summer sweaters

Ik ben al heel lang fan van Loop a life, maar de kleding wordt steeds mooier. Qua materiaal, ontwerp en kleuren. Zowel voor mijn man als voor mezelf een summer sweater aangeschaft en we zijn er beiden heel blij mee. Een trui van circulaire materialen geeft een goed gevoel.

Goede service maar producten kunnen beter

Ik heb 3 vesten en een trui gekocht. Het eerste vest heeft een rits. Het vest is langzaam ruimer geworden maar de rits rekt natuurlijk niet mee. Een ander vest heeft een sluiting van 2 haken en ogen wat niet goed werkt, het vest blijft wel goed in model. Het 3de vest heeft geen sluiting dus moet steeds een broche gebruiken en de rand zit niet lekker in de nek. De katoenen trui is mooi maar de boothals is niet stevig genoeg.

Mooi product, fijn gevoel.

Ik heb inmiddels twee truien en ze zijn beide even mooi. Fijn om te dragen en heerlijk warm. Ook het idee achter de truien spreekt me aan. Compleet gerecycled.

Prima, mooie kleur

Goede ervaringr

Geweldig kledingmerk

Mooie ontwerpen en goed uitgevoerd. De manier van hergebruik staat me erg aan.

loop a life truien zijn fantastisch.

prima service, supersnelle levering, goede kwaliteit.

Goede service en vertrouwen

Een vest en twee truien gekocht. Goede productinformatie. Waarvan één keer een product teruggestuurd. Zeer tevreden met de afwikkeling. Spoedig werd het geldbedrag terug gestort. Zeer tevreden, de modellen vind ik mooi.

De kwaliteit van de producten is prima, alleen de echte kleur viel me tegen van sommige artikelen

De foto's van de website laten levendiger kleuren zien dan het werkelijke artikel. Behalve in het geval van de kleur kobalt, daarvan komt de kleur op de website geheel overeen met de foto's Verder zou ik wel meer artikelen willen bestellen, maar regelmatig ontdek ik dan dat de maat die ik zoek ontbreekt. Met name bij de herentruien en vesten. Het lijkt me, tot slot, heel mooi als er ook truien, vesten, jurken (rokken?) komen die meerkleurig zijn. Jullie zijn immers al behoorlijk onderweg met de kleuren die op dit moment al gebruikt worden. Ga vooral door zo!

de truien zijn mooi, passen perfect en worden na besteling razendsnel bezorgd

zie boven

Mooi om in de pre-sale een trui te bestellen

Ik koop graag duurzaam en de pre-sale van de Friese trui is een mooie kans daarvoor geweest. Het duurde wel even voordat de trui kwam, een mailtje tussendoor om de stemming erin te houden had wel leuk geweest. De trui is, zoals gewend van jullie, geweldig mooi en van de beste kwaliteit. Voor mij zijn de mouwen helaas te lang, iets waar ik me wel aan stoor. Ik heb het vaak bij truien, omdat ik maat 34 heb.

Prachtige trui met een prettige pasvorm

Precies zoals afgebeeld. Prettig aanvoelend en mooie kleur

Prima trui ontvangen

Friese trui vooruit besteld. Mooie trui ontvangen

Gaaf product, maar kriebelt en had snel een gaatje

Ik vind jullie merk en product gaaf omdat het circulair gemaakt is. Ik draag het dus ook met trots. Maar de trui kriebelt wel een beetje en ik had al snel een gaatje in de naad van mij trui. Deze is inmiddels gemaakt, dus ik hoop nog lang met de trui te kunnen doen.

Fijn en verantwoord winkelen

Mooie truien aangeschaft voor mijn beide dochters die positief verrast waren over design en kwaliteit

Mooi natuurproduct

Wel jammer dat je geen geld terug krijgt maar opnieuw een besteding moet doen, en opnieuw verzendkosten betalen.

Superblij met mijn wintertuin en voorjaarsvest

Blijft mooi in model, fijn materiaal, mooie kleur en heel fijn dat het gerecycled materiaal is. Zeker een aanrader!

Goei Spul!

Goede filosofie, en uitstekende kwaliteit kleding. Vooral ook de lengte van de mouwen. Eindelijk eens een lang zittende mouw.

Over Loop.a life

Wij zijn Loop.a life! Loop.a life is een circulair en duurzaam kleding & lifestyle merk van Nederlandse bodem. We maken goed ontworpen, kwalitatieve en tijdloze items die zowel comfortabel, stoer als stijlvol zijn. Het merk is onderdeel van het moederbedrijf Brightloops, dat zich richt op het zo lokaal mogelijk ontwikkelen en produceren van circulaire garens en textiele eindproducten (kleding, accessoires en interieur-textiel). Het is onze missie om de kleding- en textielindustrie circulair en écht duurzaam te veranderen om bij te dragen aan een schone en groene planeet. Wij geloven in het verwerken van meer lokale reststromen, dichterbij produceren en de potentie van onze lokale maakindustrie. Via Loop.a life staan we in direct contact met de consument. Zo bereiken we meer mensen, verwerken we meer lokale reststromen en creëren we meer impact. www.loopalife.com