Wat een vriendelijke, snelle service. Had nog een paar vragen waarbij ik goed geholpen werd!

Het spannendste abonnement!

Zojuist mijn eerste levering van het abonnement ontvangen. Goede, snelle en discrete service. Echt een aanrader om de Corona tijden spannend te houden!

Snelle discrete levering

De levering was snel en discreet, ik ben erg benieuwd naar het pakket volgende maand!!

Elke maand verrast worden

Net een abonnement genomen en de eerste ervaring is positief. Ben benieuwd wat het volgende maand wordt...

Een zeer variërende verrassing!!

Met Toyboxx krijg ik elke maand een verrassend leuk speeltje opgestuurd. Ik kijk al uit naar volgende.....

Top kwaliteit en goede service.

De site is overzichtelijk waardoor het je gemakkelijk wordt gemaakt om een keuze te maken. Beschrijvingen zijn duidelijk en de prijs/kwaliteitsverhouding is top! De abonnement-service is verrassend, uitdagend en spannend. Een echte aanrader.

DE uitvinding van t jaar!

Heel leuk! Ieder pakketje wordt goed verzorgd aangeboden en het concept werkt echt voor ons. Als we zelf keuzes hadden moeten maken, waren we er waarschijnlijk nooit aan begonnen..nu hebben we telkens iets nieuws, iets spannends!

Goed, snel en betrouwbaar!

Supergoede service van Toyboxx.nl. Het abonnement is erg leuk! De eerste verrassing was al zeer de moeite waard! En nog eens meer dan de prijs voor een abonnement! Benieuwd naar de volgende!

Moderne en interessante 'sextoys'

Toyboxx heeft moderne & interessante 'sextoys'. Elke maand weer een spannende verassing, een leuke aanvulling op ons seksleven!

Ultiem

Wij als stel zijn heel erg blij met de abonnementsvormen die toyboxx aanbied. Zo weten wij beide elke keer wat nieuws te ontdekken voor een fijne prijs. Dit is een abonnement wat niet verveeld en waar voor je geld geeft.

Echt een genot

Ik heb het maandpakket en het is iedere keer weer een verrassing voor mij en mijn vriend. Echt een aanrader!

Top ervaring en super klantvriendelijk:)

Spice up your relationship

We bought some nice items from Toyboxx and we have been enjoying them a lot during these crazy pandemic times. Short delivery time and professional klantservice. I advise this website if you are searching to spice up your relationship

Fijne site vol verassingen

Lekker duidelijke site en mooie spullen. Levering was snel en zeer discreet. Nog steeds plezier van onze aankoop.

Top service !

Hele lieve mensen en top kwaliteit.

Alles keurig netjes geleverd volgens afspraak

Dinsdag besteld woensdag in huis keurig netjes in een nette anonieme verpakking

Spannend

Ik heb nu 2 maanden het abonnement, het bevalt me erg goed en ik/we worden elke keer weer positief verrast. De verpakking is ook fijn omdat je aan de buitenkant niet ziet waar het vandaan komt maar je kan het er wel in blijven opbergen.

Birgitta Fox

Sinds kort abbonement afgesloten bij Toyboxx, ik ga nooit meer terug! Echt topuitvinding van 2020!!! Ook goede klantenservice.

Over TOYBOXX

Het spannendste abonnement van Nederland!