top

keurig netjes bij mij bezorgd!!! Super

Wa alaikoum assalam broeder of zuster, Simpel om te bestellen, snelle levering, keurig in plastic ingepakt.

Mooie producten snelle levering

Dit is de eerste keer dat ik bij jullie bestel en wauw wat een collectie hebben jullie maasha Allaah aan boeken en andere producten! Ik kijk ernaar uit om in de toekomst nog meer te bestellen en te leren. Bedankt voor jullie bijdrage aan mijn kennis.

Djazaak allahu gayran voor je mooie producten

Essalamoe aleykoem we rahmetoellahi wa barakatoe Moge Allah jou belonen. Met al het moois dat je hebt kunnen dromen. Moge Allah jou vergeven. En jouw goede daden accepteren in dit leven. Moge Allah jou Zijn liefde schenken. En je vrij laten in jouw doen en denken. Moge Allah over je waken. En jouw plekje in het paradijs maken. Allahumma Ameen Djazaak allahu gayran voor je mooie producten

Heel snel ontvangen, het product zelf was precies zoals het beschreven was op de website. Heel erg tevreden!

Goede service en leuke artikelen.

Binnen een dag bezorgd super bij met mijn inkoop ❤️

perfect, super snelle service!!

Niya doet haar naam echt eer aan.!!

Verzendkosten duur

4,95,- voor verzendkosten is wel aan de dure kant, terwijl het in een envelop bezorgt kan worden. Voor de rest leuke wenskaarten

Mooie kaart, snel geleverd

Product was snel opgestuurd en paste door de brievenbus.

Al hamdoelilah

De boeken werden snel en netjes bezorgd. Ben er hamdoelilah blij mee!

De bezorging was ontzettend snel en het is super leuk kaartje!

Mooi product, snel geleverd!

Snel proces, zeer tevreden!

Zeer snel bezorgd

Top om iets te kunnen kopen en het zo snel te mogen ontvangen!

Voorlopig geen respons op mijn bericht ivm een vermist pakket

Salaam ou alaykoum, Ik hoop dat jullie mijn e-mail en appjes terug beantwoorden aangezien ik nog geen antwoord heb gekregen. Over jullie site en de producten die jullie aanbieden, ben ik super tevreden. Echter, ik hoop dat ik snel een berichtje binnen krijg van jullie. Wil in de toekomst zeker bestellen!

Perfecte service en snelle levering!

Ik heb mijn bestelling gedaan, direct een e-mail ontvangen ter bevestiging en de volgende dag al geleverd. Perfect!

Binnen 1 dag geleverd, top!

Product zoals verwacht en super snelle levering!

Product zoals verwacht en super snelle levering!

Super tevreden over de snelle levering

Woensdagavond kaart besteld die ik voor zaterdag nodig heb en vrijdagmiddag in de brievenbus gekregen! Wel jammer dat de verzendkosten duurder was dan de kaart zelf, maar goed dat heeft niet te maken met jullie service.

Zeer mooie kaarten . Ben er blij mee.zeer snelle levering

Verpakking

Verpakking is magertjes survice was wel goed en snel maar die kleedje had em eerder besteld weet niet waar wel uit Rotterdam Zat zo een mooie veer bij en een soort parel voor de sier op die plastic maakt em heel mooi. Had dat ook eerlijk gezegd verw8 is een kadeau zou wel Mooi zijn jammer de rest was wel top

Hele snelle levering

Mooie producten en super snel geleverd. Blij mee!

Over Niyashop

Het woord 'Niya' staat in het Arabisch voor 'intentie'. Het merk Niya is opgericht voor iedereen die de intentie heeft om het goede te doen in het dagelijkse - drukke! - leven. Dit kan zijn door een inspirerende reminder op je nachtkasje, of een islamitische cadeau die je je naasten schenkt. Met de Islam als leiddraad en de woorden van onze geliefde Profeet (vrede en zegeneningen zij met hem) als inspiratie, worden de items op Niyashop.com geproduceerd. Een mooi vers uit de Koran die het doel van Niya Islamic Reminders belicht is: 'En herinner, want voorwaar, de herinnering is profijtvol voor de gelovigen.' (Surah Adh-Dhariyaat vers 55) De essentie van deze vers zien wij ook terug in de praktijk, de gedenkingen en smeekbeden (adhkaar en adiyaat) zijn gememoriseerd, maar een herinnering is vaak noodzakelijk om deze smeekbeden dagelijks te blijven verrichten. Niyashop is inmiddels uitgegroeid tot een webshop dat met 25 fysieke islamitische winkels samenwerkt in Nederland & België. Het mooiste is toch een enthousiaste reactie van een klant te mogen ontvangen, of zelfs foto's van het eindresultaat bij een klant thuis. Ik besef me op zo'n moment dat ik voldoening haal uit het feit dat een tevreden klant oprecht blij is met de aankoop! Ik ben nederig en oprecht vereerd om jouw inrichting te mogen verrijken met een van onze producten. Daarom sta ik altijd open voor nieuwe ideeën, adviezen en tips vanuit jou als klant. Ook sta ik open voor samenwerkingen met ondernemers, stichtingen, netwerken, bloggers en youtubers. Contacteer mij via [email protected], zo kunnen we bespreken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Mis jouw dagelijkse hasanaat & barakah niet meer met onze reminders! En Verras je naasten met een islamitische cadeau!