Klanten blij met heerlijke limonade

We zijn heel blij dat we Bigallet kunnen verkopen. Ze bieden een grote verscheidenheid aan smaken. En de service van de leverancier is uitstekend ‘

Uitziende service

Snel en netjes bezorgt prima!

• Bezorging door PostNL

uitstekend, snel en veilig geleverd, super lekker en voordelig in gebruik

Ik ben helemaal weg van het product, de keus is reuze en allemaal erg lekker en voordelig in gebruik. Vele malen gezonder ook. een top product waar ik heel blij mee ben. Veel mensen die dit proeven zijn overgehaald door mij om ook dit te gaan gebruiken ipv de supermarkt producten

• Bezorging door PostNL

Merci, Marijke. We gaan er bijna van blozen :-)

Snelle levering kkwaliteit. en gaat er iets fout volgende dag opgelost

Heerlijke siroop

Grote keuze aan heerlijke siropen, en snel bezorgd.

• Bezorging door PostNL

Zoals elke keer een uitstekende afhandeling.

• Bezorging door PostNL

Prima, alles op tijd en en netjes en gezond!

C’est très magnifique….

Fantastische siroop. Zeer smaakvol. De levering loopt gesmeerd.

Heerlijke siropen

Helemaal tevreden

Bestelling ging snel, alleen de bevestiging zorgde in 1e instantie voor verwarring. Geschreven werd over bezorging, maar we hadden aangegeven dat we het zouden ophalen. Snelle reactie van de winkel, dus is alles naar volle tevredenheid verlopen.

Uitstekend.

Zeer korte leveringstermijn. Product TOP.

• Bezorging door PostNL

Heerlijk siroop, supersnel geleverd!

Als je deze siroop eenmaal hebt geproefd wil je nooit meer wat anders! Drie siropen gekocht, komen in een uiterst stevige, maar mooie doos ( kun je ook als geschenkverpakking gebruiken). Veel keuze aan smaken, het duurt dus nog wel even voordat we alles hebben kunnen proeven :-)

Altijd geweldig

Siroop waar je niet zonder kan, duidelijke communicatie, snelle levering en super aardige mensen!!

• Bezorging door PostNL

snelle bezorging en heerlijke limonade

zalige siropen en heel veel keus

Niet te pruimen

Heb cola besteld. Lijkt niet op cola en de smaak lijkt wel appel sap. Niet kopn.

• Bezorging door PostNL

Beste Huub, Dank voor je review en spijtig dat onze cola niet jouw smaak is. De cola heeft inderdaad niet de Coca Cola of Pepsi Cola smaak. Dat heeft voornamelijk te maken met het ontbreken van cafeïne als ingredient. De Bigallet cola smaak laat zich het beste kenmerken als de smaak van de cola-flesjes snoepje van o.a. Haribo. Ken je die (nog)? Wellicht dat een andere smaak je wel bevalt. Probeer je het nog een keer? Groet, Jeroen van Bigalletshop.

Ruim assortiment

Lekkere siropen die een aangename uitbreiding zijn op de standaard supermarktsmaken. Website kan overzichtelijker. Heb siropen besteld welke uiteindelijk koffiesiropen bleken te zijn. Het houdt mij niet tegen om nogmaals te bestellen, ik weet nu dat ik beter moet opletten.

• Bezorging door PostNL

Had zelf een foutje gemaakt in de bestelling. Werd snel op gereageerd en vervolgens foutloos uitgeleverd. Dank je wel

• Bezorging door PostNL

Perfecte en snelle levering!

Een heerlijk verfrissende limonade, ben blij deze weer in huis te hebben!

Uitstekende samenwerking

Wij zijn heel blij met Jeroen, die meedenkt bij de bestelling, advies geeft , bezorgt en promotie materiaal meeneemt. Een heel prettige leverancier!!

lekkere stroop, prima service

• Bezorging door PostNL

Snelle levering grote flessen en heerlijke smaken!

• Bezorging door PostNL

Heerlijke limonades en super levering

Bestelling was heel snel en netjes verzonden. De siropen zijn heel lekker.

Uitstekende en snelle service

Bestellen ging zeer vlot aan zeer goede prijzen. Zeer snelle levering

helemaal top

service prima, snelle levering, goed verpakt, makkelijke website en de smaken zijn geweldig. ga ze allemaal uitproberen. je hebt ook nog erg weinig van nodig in gebruik. mijn favorieten zijn de kastanje, irish coffee, en de vlierbloesem. ook de vruchtensmaken (vooral de mandarijn) zijn geweldig en onderling ook nog te mengen

Kwaliteit ontmoet Servicw

Kwaliteit siropen besteld via de website. In de ochtend besteld en in de namiddag keurig verpakt opgehaald in Castricum. Heb nog een open vraag bij het bestellen gedaan, ook een keurig antwoord gekregen. Hier hou ik van. Mvg Paul

Bedrijfsgegevens

Handelstraat 22

1901 VA Castricum

06 14009251

[email protected]

Over Bigalletshop

Bigalletshop is de exclusieve importeur van de lekkerste siroop uit Frankrijk. Bigallet siropen zijn uitsluitend online verkrijgbaar en worden binnen 2 werkdagen verzonden door heel Europa. Ambachtelijk gebrouwen volgens traditioneel Bigallet familierecept aan de voet van de Franse Alpen. Uitsluitend natuurlijke ingrediënten, zonder kunstmatige toevoegingen. Het assortiment bestaat uit tradidionele limonade siropen, koffiesiropen en siroop (vruchtenconcentraat) zonder toegevoegde suikers. Deze heerlijke siropen zijn super als limonade. Maar ook de ultieme smaakverrijking voor koud, plat kraanwater of als toevoeging aan bruiswater uit een fles of uit uw SodaStream sodamaker. De exclusieve koffiesiropen zijn de ultieme smaakverrijking voor koffie, thee, warme melk of pap. Maar ook geschikt als smaaktoevoeging bij koekjes, taarten en cakes. Bigalletshop.com

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.