Snel geleverd.

Gemakkelijke website. Kwaliteitsproducten!

• Bezorging door PostNL

heerlijke siropen met zalig aroma

Ik vond deze siropen als "bij toeval" maar ben nu zo blij. Ze komen in mooie, grote, glazen flessen met duidelijk etiket. De bijbehorende pompjes passen perfect , al heb ik het idee dat ze 'lucht' zuigen en dus niet echt juiste hoeveelheden geven. Maar dat ligt misschien aan mij. De siropen zelf zijn super lekker, hebben zalig aroma en hebben geen 'giftig' kleurtje. Alhoewel ik ze kocht voor sodastream en dus vrij zoete limonades gewoon ben, vind ik deze siropen veel lekkerder, ook al smaken ze minder zoet. Je proeft echt de vruchten die er in zitten. Je kan bij elke siroop , enkel op smaak en geur, direct weten welke siroop het is. Ze zijn vol smaak, zonder teveel aan suiker ( die er waarschijnlijk wel in zit, hoor) Kortom, ik ben heel erg enthousiast en wil nog meer smaken leren kennen !

• Bezorging door PostNL

Zeer vlotte en nette levering

De siropen zijn heel erg lekker .

Is goed

Heerlijke siroop een aanraden

• Bezorging door PostNL

Heerlijke limonades en perfecte service

We hebben al meerdere smaken besteld en geproefd. Ze zijn heerlijk. Bij de laatste bestelling was iets misgegaan met de levering, maar dit is naar alle tevredenheid gecorrigeerd door Bigalletshop.

• Bezorging door PostNL

De siropen zijn (wederom) heerlijk, de pompjes voldoen niet

Onlangs weer een aantal flessen siroop besteld. De siropen zijn heerlijk en je doet er ook lang mee. Ditmaal ook de pompjes meebesteld. Dit is wat mij betreft echter een miskoop. Zowel bij het open laten staan als bij het gesloten houden, druppelt er siroop uit. De pompjes dus ook weer verwijderd uit de flessen, want ik vind het zonde om de siropen te verspillen.

Zo lekker frans

Deze week opnieuw bij Bigalet besteld. Dat doe ik regelmatig omdat het zo netjes en snel bezorgd krijg. Ook de smaken zijn geweldig stuk voor stuk het is elke keer weer moeilijk welke ik zal kiezen. Deu Bigallet zeker doen.

Zeer snel thuis bezorgd.

prima service

Siropen zijn erg lekker en er is veel keus. Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief word je niet gek van de berichtjes. De flessen siroop zijn echt de moeite waard om te bestellen en de verzending is snel en goed verpakt.

• Bezorging door PostNL

Veel keuze en supersnelle levering

• Bezorging door PostNL

Prima winkel en goede producten voor een mooie prijs!

Goed verpakt, op de gevraagde dag verzonden en prima spullen! Aanrader als je niet steeds naar Frankrijk wilt rijden!!

Prima webwinkel

Goede siropen

• Bezorging door PostNL

Nadat ik de Sodastream had aangeschaft wilde ik ook bubbles met een smaakje, ondertussen kan ik een winkeltje beginnen met diverse smaakjes van evenzoveel merken, Maar tot mijn grote vreugde de siroop van Bigalett ontdekt, heerlijk, meer nog, verrukkelijk ! het is een puur en zuiver product en dat proef je, natuurlijk ook zonder bubbles maak je een lekkere limonade. Er zijn wel 30 of meer smaken en van de prachtige flessen word ik extra blij.

• Bezorging door PostNL

Opgehaald in de winkel, snel en perfect

Een uurtje nadat ik de siroop online had besteld stond alles klaar in de een Italiaans take away restaurant in De Dorpsstraat van Castricum. Vriendelijke mensen, snelle beantwoording emails. De siroop is erg geconcentreerd, je hebt maar heel weinig nodig. Dus je doet heel lang met een fles. Heb iets te veel flessen besteld merk ik nu. Ik heb de viooltjes siroop gekocht, is lekker mits je heel weinig gebruikt anders is het te zoet. De kleur ziet er erg mooi uit in een cocktailglas met ijsblokjes en sprankelend mineraalwater.

Heerlijke siropen

Hele lekker siroop. Snelle verzending en heel netjes ingepakt.

Makkelijk bestellen, goede producten

Heerlijke siropen met echte suiker ipv nep

• Bezorging door PostNL

Heerlijke siropen en idem service.

De siropen zijn heerlijk, probeer vooral uit. Er ontbrak iets aan mijn bestelling, wat snel en goed werd opgelost. Ik kom terug!

Levering 3 smaken siropen prima, maar dispenser pompje niet handig

De levering van de 3 bestelde samen siropen verliep keurig. Jeroen is heel klantvriendelijk en makkelijk telefonisch bereikbaar. Enige minpuntje is dat ik het pompje niet echt handig vind. En dat licht aan het bij het laatstje pompje dat je wilt maken voor je glas, je meteen de pomp met dichtdraaien, in 1 slinger. Dat is onhandig. Voor de horeca is het misschien handiger met pompje te werken omdat zij de pomp misschien open laten staan, niet sluiten. Ik gebruik gewoon het draaidopje en schenk de siroop. Ik heb 1 smaak nog niet geprobeerd, dus ben benieuwd of ze alle 3 lekker zijn.

Heerlijke siropen

Netjes afgeleverd , heerlijk van smaak

Snelle levering, fijn product

Heerlijke siroop

Lekker

Bigallet lekker hoor helaas ging er iets mis met de bestelling en kreeg ik een verkeerd product. Ik heb een email gestuurd, na wat vertraging door een defect in de berichtenservice duurde het wat langer dan normaal. Jeroen heeft contact met me opgenomen en zich verontschuldigt voor de lange reactie tijd . Binnen no time heeft hij alles recht gezet en het juiste product gestuurd.de foute levering mocht ik ook behouden. Jeroen complimenten voor je snelle handelen en manier van oplossen. Je hebt er een trouwe klant bij.

• Bezorging door PostNL

Ik heb een siroop besteld om te proberen. Wat ik niet had verwacht dat de bestelling inderdaad de volgende dag al bezorgd werd, gewoon uitstekend. Ik werd ook heel goed op de hoogte gehouden van het bestelling proces en dan is de siroop (cola) ook nog heel erg lekker. Bedankt en ga zo door.

• Bezorging door PostNL

Snel en correct geleverd.

Precies wat ik zoek.

Helemaal top.

Prima service, duidelijk en snel geleverd.

• Bezorging door PostNL

Zoals altijd geweldig!! Produkt is perfect, de verzending is snel en zorgvuldig evenals de communicatie.

Dorpsstraat 58

1901 EM Castricum

+31 614 009 251

Over Bigalletshop

Bigalletshop is de exclusieve importeur van de lekkerste siroop uit Frankrijk. Bigallet siropen zijn uitsluitend online verkrijgbaar en worden binnen 2 werkdagen verzonden door heel Europa. Ambachtelijk gebrouwen volgens traditioneel Bigallet familierecept aan de voet van de Franse Alpen. Uitsluitend natuurlijke ingrediënten, zonder kunstmatige toevoegingen. Het assortiment bestaat uit tradidionele limonade siropen, koffiesiropen en siroop (vruchtenconcentraat) zonder toegevoegde suikers. Deze heerlijke siropen zijn super als limonade. Maar ook de ultieme smaakverrijking voor koud, plat kraanwater of als toevoeging aan bruiswater uit een fles of uit uw SodaStream sodamaker. De exclusieve koffiesiropen zijn de ultieme smaakverrijking voor koffie, thee, warme melk of pap. Maar ook geschikt als smaaktoevoeging bij koekjes, taarten en cakes. Bigalletshop.com