Gewoon goed, en snel.

Gewoon goed en snel.

• Bezorging door PostNL

Heerlijk verfrissend voor de zomerdagen

Mijn vrouw en ik waren enthousiast over de vele smaken die aangeboden werden. We hebben de Citroen smaak geprobeert en die bevalt ons prima. Wordt ook netjes verpakt. Alleen jammer dat PostNL wat langer deed over de bezorging maar het was het wachten meer dan waard!

• Bezorging door PostNL

Heerlijke siropen, kwaliteit is uitstekend. De flessen van 1 liter zijn er in een grote variëteit, de ene nog lekkerder dan de andere. Snelle verzending en fijne service.

• Bezorging door PostNL

Snelle levering en netjes verpakt

Positief en de eerste siroop smaakt heerlijk

• Bezorging door PostNL

Ik heb al meerdere keren besteld.. En altijd komt het snel en keurig op tijd zodat we weer lekkere drankjes in huis hebben. Prima bedrijf.

• Bezorging door PostNL

Klanten blij met heerlijke limonade

We zijn heel blij dat we Bigallet kunnen verkopen. Ze bieden een grote verscheidenheid aan smaken. En de service van de leverancier is uitstekend ‘

Uitziende service

Snel en netjes bezorgt prima!

• Bezorging door PostNL

uitstekend, snel en veilig geleverd, super lekker en voordelig in gebruik

Ik ben helemaal weg van het product, de keus is reuze en allemaal erg lekker en voordelig in gebruik. Vele malen gezonder ook. een top product waar ik heel blij mee ben. Veel mensen die dit proeven zijn overgehaald door mij om ook dit te gaan gebruiken ipv de supermarkt producten

• Bezorging door PostNL

Merci, Marijke. We gaan er bijna van blozen :-)

Snelle levering kkwaliteit. en gaat er iets fout volgende dag opgelost

Heerlijke siroop

Grote keuze aan heerlijke siropen, en snel bezorgd.

• Bezorging door PostNL

Zoals elke keer een uitstekende afhandeling.

• Bezorging door PostNL

Prima, alles op tijd en en netjes en gezond!

C’est très magnifique….

Fantastische siroop. Zeer smaakvol. De levering loopt gesmeerd.

Heerlijke siropen

Helemaal tevreden

Bestelling ging snel, alleen de bevestiging zorgde in 1e instantie voor verwarring. Geschreven werd over bezorging, maar we hadden aangegeven dat we het zouden ophalen. Snelle reactie van de winkel, dus is alles naar volle tevredenheid verlopen.

Uitstekend.

Zeer korte leveringstermijn. Product TOP.

• Bezorging door PostNL

Heerlijk siroop, supersnel geleverd!

Als je deze siroop eenmaal hebt geproefd wil je nooit meer wat anders! Drie siropen gekocht, komen in een uiterst stevige, maar mooie doos ( kun je ook als geschenkverpakking gebruiken). Veel keuze aan smaken, het duurt dus nog wel even voordat we alles hebben kunnen proeven :-)

Altijd geweldig

Siroop waar je niet zonder kan, duidelijke communicatie, snelle levering en super aardige mensen!!

• Bezorging door PostNL

snelle bezorging en heerlijke limonade

zalige siropen en heel veel keus

Niet te pruimen

Heb cola besteld. Lijkt niet op cola en de smaak lijkt wel appel sap. Niet kopn.

• Bezorging door PostNL

Beste Huub, Dank voor je review en spijtig dat onze cola niet jouw smaak is. De cola heeft inderdaad niet de Coca Cola of Pepsi Cola smaak. Dat heeft voornamelijk te maken met het ontbreken van cafeïne als ingredient. De Bigallet cola smaak laat zich het beste kenmerken als de smaak van de cola-flesjes snoepje van o.a. Haribo. Ken je die (nog)? Wellicht dat een andere smaak je wel bevalt. Probeer je het nog een keer? Groet, Jeroen van Bigalletshop.

Ruim assortiment

Lekkere siropen die een aangename uitbreiding zijn op de standaard supermarktsmaken. Website kan overzichtelijker. Heb siropen besteld welke uiteindelijk koffiesiropen bleken te zijn. Het houdt mij niet tegen om nogmaals te bestellen, ik weet nu dat ik beter moet opletten.

• Bezorging door PostNL

Had zelf een foutje gemaakt in de bestelling. Werd snel op gereageerd en vervolgens foutloos uitgeleverd. Dank je wel

• Bezorging door PostNL

Perfecte en snelle levering!

Een heerlijk verfrissende limonade, ben blij deze weer in huis te hebben!

Uitstekende samenwerking

Wij zijn heel blij met Jeroen, die meedenkt bij de bestelling, advies geeft , bezorgt en promotie materiaal meeneemt. Een heel prettige leverancier!!

lekkere stroop, prima service

Handelstraat 22

1901 VA Castricum

06 14009251

Over Bigalletshop

Bigalletshop is de exclusieve importeur van de lekkerste siroop uit Frankrijk. Bigallet siropen zijn uitsluitend online verkrijgbaar en worden binnen 2 werkdagen verzonden door heel Europa. Ambachtelijk gebrouwen volgens traditioneel Bigallet familierecept aan de voet van de Franse Alpen. Uitsluitend natuurlijke ingrediënten, zonder kunstmatige toevoegingen. Het assortiment bestaat uit tradidionele limonade siropen, koffiesiropen en siroop (vruchtenconcentraat) zonder toegevoegde suikers. Deze heerlijke siropen zijn super als limonade. Maar ook de ultieme smaakverrijking voor koud, plat kraanwater of als toevoeging aan bruiswater uit een fles of uit uw SodaStream sodamaker. De exclusieve koffiesiropen zijn de ultieme smaakverrijking voor koffie, thee, warme melk of pap. Maar ook geschikt als smaaktoevoeging bij koekjes, taarten en cakes. Bigalletshop.com