Heerlijke siroop

Snelle levering, en een hele ruime keuze aan siroop.

Heerlijke siropen!

Super lekker siropen! Echt een aanrader!

heerlijke siropen!

Ik heb deze siropen in Frankrijk ontdekt en ben heel blij dat ze in Nederland ook te bestellen zin.

• Bezorging door PostNL

top service en top producten

ik vind de siropen Bigallet heel smakelijk, we kunnen verschillende smaak vinden en dat is een goed assortiment. Ik zal binnenkort weer bij jullie bestellen

• Bezorging door PostNL

Snel bestellen en levering, ophaalpunt is super.

Deze limonade smaakt echt goed, met een handig pompje erbij gekregen kan je goed doseren.

• Bezorging door PostNL

Snelle en goede levering,en heerlijke siropen

Wij gebruiken deze stropen al vele jaren,en ze zijn echt heel lekker. Vooral als je water drinken in de zomer bv.beetje zat wordt,klein beetje siroop erbij,geeft net een ander smaakje.... En gewoon als limonade ook super,geen chemische smaak,maar natuurlijk.

Opnieuw prima!

Mijn bestelling ontving ik snel, netjes verpakt ook. Daarnaast vind ik de smaken van de bestelde siropen prima! Ik heb in mijn beleving minder nodig dan van reguliere limonade.

Heerlijk!

De siropen zijn heerlijk als toevoeging bij mijn bruiswater! Alleen jammer dat ik na mijn bestelling zelf moest ontdekken dat de Bigalletshop er een weekje tussenuit was. Ook ging PostNL even de mist in met de berichtgeving. Maar het was het wachten zeker waard!

• Bezorging door PostNL

Super lekkere siroop weer met uitstekende service!

Voorraad siroop weer aangevuld en snel thuis afgeleverd gekregen door Bigallet! Super lekkere limo voor iets meer geld dan je standaard limo uit je supermarkt maar je krijgt dan ook echt iets lekkers! Pompje erin en klaar voor gebruik.

Heerlijk limonade

Een heerlijke limonade met een rijke smaak een aanrader.

Goede producten

alles loopt altijd vlot en vlug !

Heerlijk

Lekkere siroop en netjes geleverd

• Bezorging door PostNL

Een dag bestellen de andere dag bezorgd. De smaken zijn lekker.

Goede kwaliteit, snelle service

Heerlijke koffiesiroop, snelle verzending en goed verpakt.

• Bezorging door PostNL

Makkelijk bestellen en nog makkelijker af te halen

Bestellen is heel erg simpel. Website is keurig. Je kunt telefonisch aangeven wanneer je jouw bestelling wil ophalen. Hiernaast zijn de sirooen super lekker. Bigaletteshop staat vast in onze telefoon. Geweldige service

Altijd perfect

Snelle bezorging, goed verpakt, goede kwaliteit.

Zoals het moet

Al enkele keren vis bol besteld, echter nu hun eigen site gevonden en dus rechtstreeks besteld. Perfect

• Bezorging door PostNL

Snelle levering, prima concentraat, fijne communicatie

De flessen waren er snel, maar de suikervrije varianten zijn niet gezoet met een zoetstof dus zelf met vloeibare zoetstof aan de slag. De concentraten zijn prima. Ik kan het aanbevelen voor de sodamaker maar dan wel de gezoete versie

• Bezorging door PostNL

Salut Jean, Dank voor je review. Je hebt gelijk dat de "collection pulpés" suikervrij is. En inderdaad ook niet gezoet met een andere zoetstof. De smaken zijn fris zurig. We gaan deze informatie straks nog expliciet toevoegen aan de artikelomschrijvingen. Fijn dat het je nog wel gelukt is om de concentraten op smaak te krijgen! Cordialement, Jeroen van Bigalletshop.

"Koop deze Siroop !"

* Mooi assortiment * Voordeelboxen waardoor je nieuwe smaken leert kennen * Koffiesiropen * Leuk gadget (sirooppomp) * Marktconforme Prijs

keurig op tijd geleverd

• Bezorging door PostNL

Al jaren kwaliteit, snel geleverd

Na een leuke persoonlijke kennismaking op de landgoedfair, heb ik de siropen eens geprobeerd. Sinds toen met enige regelmaat een bestelling geplaatst. De producten en snelle levering blijven van de beste service en kwaliteit. De persoonlijke touch blijft ook altijd aanwezig. Zeker aan te bevelen.

Top siroop

Hazelnoot gebruikt in slagroom voor mokka soezen hmmmmm.

Over Bigalletshop

Bigalletshop is de exclusieve importeur van de lekkerste siroop uit Frankrijk. Bigallet siropen zijn uitsluitend online verkrijgbaar en worden binnen 2 werkdagen verzonden door heel Europa. Ambachtelijk gebrouwen volgens traditioneel Bigallet familierecept aan de voet van de Franse Alpen. Uitsluitend natuurlijke ingrediënten, zonder kunstmatige toevoegingen. Het assortiment bestaat uit tradidionele limonade siropen, koffiesiropen en siroop (vruchtenconcentraat) zonder toegevoegde suikers. Deze heerlijke siropen zijn super als limonade. Maar ook de ultieme smaakverrijking voor koud, plat kraanwater of als toevoeging aan bruiswater uit een fles of uit uw SodaStream sodamaker. De exclusieve koffiesiropen zijn de ultieme smaakverrijking voor koffie, thee, warme melk of pap. Maar ook geschikt als smaaktoevoeging bij koekjes, taarten en cakes. Bigalletshop.com