Al jaren kwaliteit, snel geleverd

Na een leuke persoonlijke kennismaking op de landgoedfair, heb ik de siropen eens geprobeerd. Sinds toen met enige regelmaat een bestelling geplaatst. De producten en snelle levering blijven van de beste service en kwaliteit. De persoonlijke touch blijft ook altijd aanwezig. Zeker aan te bevelen.

Top siroop

Hazelnoot gebruikt in slagroom voor mokka soezen hmmmmm.

• Bezorging door PostNL

Besteld en binnen een paar dagen geleverd. Stevig verpakt. En super lekkere smaakjes.

Goed product, snelle levering

Zoals het hoort en kan, snelle levering! Uitstekende smaken en prima prijs.

Betrouwbaar

Betrouwbaar en heldere communicatie. En aanmaaklimo met 5 sterren. Daar kan geen frisdrank tegenop.

• Bezorging door PostNL

Alsof ik in Parijs van een heerlijke verfrissende drank geniet met uitzicht op een prachtig monument

Fraai vormgegeven etiket in goede stevige fles. De siroop smaakt erg lekker, natuurlijk, fris en vol fruitig. Net zo aantrekkelijk om te proeven als het uiterlijk van de fles! Solide verpakking met mooie folders. Al met al een luxe doos die tot de verbeelding spreekt en uitnodigt tot meer.

Heerlijk

Siroop zonder toegevoegd suiker en niet mierzoet gemaakt met teveel zoetstof, dat zocht ik. Gevonden! Wanneer je niet schrikt van een zuurtje in je glas zit je hier goed. Samen met gewoon water of met soda water proef je de vruchten zonder het zoetsprookje. Fijn!

Ziet er goed uit

Snel en lekker

het werd snel geleverd en heeft zoals altijd een heerlijke smaak

• Bezorging door PostNL

Zeer goede siropen, vlotte levering

Zeer goede ervaring, nu voor de derde keer besteld. De smaken zijn onvergelijkbaar met siropen uit de supermarkt.

• Bezorging door PostNL

Altijd snell bezorgde, perfect producten in stevige verpakking.

Fantastisch!

Zeer aangenaam verrast door deze pure producten. Snelle levering, keurig verpakt en een geweldige reactie van iedereen die er een cadeau heeft gekregen, mijzelf voorop. Nieuwe standaard voor ons!

Dankje Rick :-)

Top. Supercorrect.

Top ervaring. Verzendkosten werden per ongeluk aangerekend en betaald zonder dat ik het gemerkt heb. Toch kreeg ik een vriendelijke excuusmail en werd alles rechtgezet.

Dankje Peter :-)

Prima ervaring

Bestellen ging gemakkelijk en producten waren snel in huis.

• Bezorging door PostNL

Snelle levering en goede afhandeling.

Ik ben bekend met de limonade. Bedankt voor het pompje bij de bestelling.

• Bezorging door PostNL

Super service en super kerstcadeau!

Veel verrassende en verfijnde smaken ook leuk om cadeau te doen!

• Bezorging door PostNL

Heerlijke siropen, natuurlijke smaak, goede service

Goede ervaringen met Bigalletshop

Van God uit Frankrijk

Op een kleine markt heb ik Bigallet mogen proeven. Sinds dat moment is het puurt genieten nadat ik mijn collectie van limonade heb mogen uitbreiden. Bigalletshop geeft een leuke twist door je in het frans te begroeten. Heerlijk!

• Bezorging door PostNL

Heerlijke smaken en super service.

Onlangs een bestelling gedaan. Netjes optijd verzonden, helaas door Post NL wat later ontvangen dan verwacht. Bij ontvangst zaten er geen pompjes bij die ik had besteld. Dag erna gebeld en kreeg direct een hele aardige meneer aan de lijn die binnen 1,30 minuut het probleem voor me ging oplossen. 2 dagen later als nog de pompjes ontvangen per post! Ik ga hier zeker vaker bestellen =).

Zoals altijd... perfect

Ik bestel al jaren dezelfde siroop en al jaren is de informatie van de verzending volledig en de levering snel en zorgvuldig. Ik blijf nog wel jaren bestellen !!

perfecte en snelle levering

bij de eerste keer bestellen dacht ik nog: o, o als dat maar goed gaat. grote glazen literflessen met de post. Gaat supergoed!

• Bezorging door PostNL

Salut Ingeborg, Dank voor je mooie review. Zoals je hebt gezien verzenden we de glazen flessen in speciale fles verzenddozen. Extra stevig en getest door PostNL zelf. Gaat altijd goed. Nou ja, bijna altijd :-) Cordialement, Jeroen

Zeer vlotte levering, prima kwaliteit

Geleverd zoals beloofd binnen 2 werkdagen. Siropen van prima kwaliteit tegen goede prijs.

Handelstraat 22 1901 VA Castricum

06 14009251

Over Bigalletshop

Bigalletshop is de exclusieve importeur van de lekkerste siroop uit Frankrijk. Bigallet siropen zijn uitsluitend online verkrijgbaar en worden binnen 2 werkdagen verzonden door heel Europa. Ambachtelijk gebrouwen volgens traditioneel Bigallet familierecept aan de voet van de Franse Alpen. Uitsluitend natuurlijke ingrediënten, zonder kunstmatige toevoegingen. Het assortiment bestaat uit tradidionele limonade siropen, koffiesiropen en siroop (vruchtenconcentraat) zonder toegevoegde suikers. Deze heerlijke siropen zijn super als limonade. Maar ook de ultieme smaakverrijking voor koud, plat kraanwater of als toevoeging aan bruiswater uit een fles of uit uw SodaStream sodamaker. De exclusieve koffiesiropen zijn de ultieme smaakverrijking voor koffie, thee, warme melk of pap. Maar ook geschikt als smaaktoevoeging bij koekjes, taarten en cakes. Bigalletshop.com