Snelle levering grote flessen en heerlijke smaken!

• Bezorging door PostNL

Heerlijke limonades en super levering

Bestelling was heel snel en netjes verzonden. De siropen zijn heel lekker.

Uitstekende en snelle service

Bestellen ging zeer vlot aan zeer goede prijzen. Zeer snelle levering

helemaal top

service prima, snelle levering, goed verpakt, makkelijke website en de smaken zijn geweldig. ga ze allemaal uitproberen. je hebt ook nog erg weinig van nodig in gebruik. mijn favorieten zijn de kastanje, irish coffee, en de vlierbloesem. ook de vruchtensmaken (vooral de mandarijn) zijn geweldig en onderling ook nog te mengen

Kwaliteit ontmoet Servicw

Kwaliteit siropen besteld via de website. In de ochtend besteld en in de namiddag keurig verpakt opgehaald in Castricum. Heb nog een open vraag bij het bestellen gedaan, ook een keurig antwoord gekregen. Hier hou ik van. Mvg Paul

Top sirkpem!

De siropen al meerdere keren besteld. Heerlijk zoete siropen die NIET naar smerige nepzoetstof smaken. Bijna alle smaken al een keer gehad. Er komt zeker weer een bestelling aan!

Vriendelijk geholpen en razendsnel

Ik heb al meerdere keren bij deze winkel besteld en ben zonder uitzondering tevreden met de bestelling. De siropen zijn niet goedkoop, maar bijzonder lekker en van goede kwaliteit. Geen vergelijking met siropen uit de supermarkt. De verzending is altijd snel en nu een keer mijn favoriete smaak niet op voorraad was, werd ik vriendelijk geholpen.

Snelle verzending

Na een eerdere blunder van Post.nl met het zoekraken van een pakket voor mij is het nu allemaal perfect en snel verlopen. Mijn bestelling is direct verzonden en was er de volgende dag al. Uit ervaring weet ik dat dit de beste, lekkerste en meest pure stropen zijn die er maar zijn op de markt. Heerlijk om smaak te geven aan zelfgemaakt ijs.

• Bezorging door PostNL

Goede kwaliteit en fijne service

Weer de heerlijke suikervrije bloedsinaasappel gekocht, want vorige zomer hebben we daar vaak onze dorst mee gelest: scheutje in de spa rood en je hebt een heerlijk drankje.

Snelle service!

Goede website en snelle backoffice /verzender

• Bezorging door PostNL

Uitstekende service. Snel antwoord op vragen en snelle levering.

alles klopt!

A: echte limonade.. B: goede webside C:snel&correct geleverd… Ofterwel dik voor mekaar..

Indrukwekkende keuze in siropen

Indrukwekkende keuze in siropen. Prettige site en goede ondersteuning bij direct contact. Vlotte levering. Prima

Adekwate service

Door mijzelf gemaakte bestelfout werd zonder problemen gecorrigeerd

Prima service!

Bestelling gedaan op de site. Snel geleverd! En wat een assortiment.. super! Nogmaals dank voor de vlotte afhandeling, Groet wvm

Heerlijke Franse siropen

Al vele jaren top siropen tegen een redelijke prijs en eenmaal besteld meestal binnen 1 dag in huis in een stevige verpakking

Altijd snelle service

De smaken die ik bestel zijn zeer goed. En altijd snel leverbaar

• Bezorging door PostNL

TOP. Heerlijke siropen en snelle levering.

Heerlijke siropen en snelle levering.

Hele prettige relatie

Goede communicatie! Iemand die met je mee denkt en ideeën aandraagt. En zeer behulpzaam is,

• Bezorging door PostNL

lekkere siroop snel en goed verpakt thuisbezorgd

Echt lekkere siroop snel en goed verpakt thuisbezorgd

Heerlijke siroop

Snelle levering, en een hele ruime keuze aan siroop.

Heerlijke siropen!

Super lekker siropen! Echt een aanrader!

heerlijke siropen!

Ik heb deze siropen in Frankrijk ontdekt en ben heel blij dat ze in Nederland ook te bestellen zin.

• Bezorging door PostNL

top service en top producten

ik vind de siropen Bigallet heel smakelijk, we kunnen verschillende smaak vinden en dat is een goed assortiment. Ik zal binnenkort weer bij jullie bestellen

• Bezorging door PostNL

Snel bestellen en levering, ophaalpunt is super.

Deze limonade smaakt echt goed, met een handig pompje erbij gekregen kan je goed doseren.

Handelstraat 22

1901 VA Castricum

06 14009251

Over Bigalletshop

Bigalletshop is de exclusieve importeur van de lekkerste siroop uit Frankrijk. Bigallet siropen zijn uitsluitend online verkrijgbaar en worden binnen 2 werkdagen verzonden door heel Europa. Ambachtelijk gebrouwen volgens traditioneel Bigallet familierecept aan de voet van de Franse Alpen. Uitsluitend natuurlijke ingrediënten, zonder kunstmatige toevoegingen. Het assortiment bestaat uit tradidionele limonade siropen, koffiesiropen en siroop (vruchtenconcentraat) zonder toegevoegde suikers. Deze heerlijke siropen zijn super als limonade. Maar ook de ultieme smaakverrijking voor koud, plat kraanwater of als toevoeging aan bruiswater uit een fles of uit uw SodaStream sodamaker. De exclusieve koffiesiropen zijn de ultieme smaakverrijking voor koffie, thee, warme melk of pap. Maar ook geschikt als smaaktoevoeging bij koekjes, taarten en cakes. Bigalletshop.com