Snelle levering en goede afhandeling.

Ik ben bekend met de limonade. Bedankt voor het pompje bij de bestelling.

• Bezorging door PostNL

Super service en super kerstcadeau!

Veel verrassende en verfijnde smaken ook leuk om cadeau te doen!

• Bezorging door PostNL

Heerlijke siropen, natuurlijke smaak, goede service

Goede ervaringen met Bigalletshop

Van God uit Frankrijk

Op een kleine markt heb ik Bigallet mogen proeven. Sinds dat moment is het puurt genieten nadat ik mijn collectie van limonade heb mogen uitbreiden. Bigalletshop geeft een leuke twist door je in het frans te begroeten. Heerlijk!

• Bezorging door PostNL

Heerlijke smaken en super service.

Onlangs een bestelling gedaan. Netjes optijd verzonden, helaas door Post NL wat later ontvangen dan verwacht. Bij ontvangst zaten er geen pompjes bij die ik had besteld. Dag erna gebeld en kreeg direct een hele aardige meneer aan de lijn die binnen 1,30 minuut het probleem voor me ging oplossen. 2 dagen later als nog de pompjes ontvangen per post! Ik ga hier zeker vaker bestellen =).

Zoals altijd... perfect

Ik bestel al jaren dezelfde siroop en al jaren is de informatie van de verzending volledig en de levering snel en zorgvuldig. Ik blijf nog wel jaren bestellen !!

perfecte en snelle levering

bij de eerste keer bestellen dacht ik nog: o, o als dat maar goed gaat. grote glazen literflessen met de post. Gaat supergoed!

• Bezorging door PostNL

Salut Ingeborg, Dank voor je mooie review. Zoals je hebt gezien verzenden we de glazen flessen in speciale fles verzenddozen. Extra stevig en getest door PostNL zelf. Gaat altijd goed. Nou ja, bijna altijd :-) Cordialement, Jeroen

Zeer vlotte levering, prima kwaliteit

Geleverd zoals beloofd binnen 2 werkdagen. Siropen van prima kwaliteit tegen goede prijs.

• Bezorging door PostNL

altijd snel bezorgd en altijd lekkere siroop

Heb hier inmiddels al meerdere keren besteld en mijn ervaring is altijd goed. De siropen worden vliegensvlug bezorgd en ze zijn altijd van geweldige kwaliteit. Persoonlijke favoriet is de Orgeat amandelsiroop!

Heerlijke siropen

Heerlijke siropen. Snelle levering.

Heerlijke siropen

Inmiddels al meerdere keren besteld! Heerlijke smaken, snelle levering

Top siropen.

Gemakkelijk te bestellen. Levering is snel. Al vanaf het begin zijn we vaste klant.

• Bezorging door PostNL

Lekkere siropen, prima service, probleemloze levering.

Ik ben fan van de Bigalletsiropen. Eigenlijk ben ik een tevreden klant. Mijn enige opmerking betreft een specifieke smaak, lavendel, omdat deze momenteel (bijna) niet te verkrijgen is. Hopelijk verdwijnt deze smaak niet volledig uit het gamma.

• Bezorging door PostNL

Snel gekregen en heel lekker

Lekker

Zeer zuinig

De siroop is zeer zuinig. Er heeft niet veel siroop aan het water toegevoegd te worden. Pompjes bij besteld en is ideaal.

Heerlijke siropen

Heerlijke siropen, goede en snelle verzending.

Heerlijke suikervrije siroop.

Gelukkig wel een beetje stevia, maar niet mierzoet gemaakt met stevia. Fijn!

heerlijke limonade

De limonade is heerlijk. 1 puntje van feedback is dat ik iets meer info zou willen hebben over de levering. Dus wanneer je het kan verwachten. Misschien stond het wel ergens maar het was voor mij niet helemaal duidelijk.

• Bezorging door PostNL

Snelle levering en het product is goed verpakt

Heerlijke siropen, goede service

Nu een tweede bestelling gedaan, ook weer keurig thuis bezorgd in een stevige doos. De siropen zijn van een zeer goede kwaliteit, een smaakbeleving die niet in de Nederlandse supermarkten te krijgen is.

Prachtig

Zeer goed product

De siropen van Bigalletshop zijn de beste die er zijn. En een enorme keus. Het bedrijf is zeer klantvriendelijk. Bij telefonisch contact wordt je zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen met je vraag. De levering gaat zeer snel. Enige aanmerking is: je krijgt geen waarschuwing bij bestellen dat een artikel is uitverkocht of hoeveel er van dat artikel nog op voorraad zijn.

• Bezorging door PostNL

Heerlijke fruitige siropen met pure smaken!!

Duidelijke webshop,Snelle levering, zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Kwaliteit

Geweldige siropen zonder suiker.

• Bezorging door PostNL

Prima siropen voor een goede prijs.

De siropen zijn over het algemeen goed. De cola siroop komt niet tot zijn recht om met de sodastream daadwerkelijk cola mee te maken. Ander ding is dat de bijgekochte pompen niet passen op de flessen. PostNL bezorging(ligt aan de bezorger, kan Bigalletshop niet veel aan doen) ver onder de maat, pakket a €75 gewoon voor de deur gezet terwijl we niet thuis waren.

• Bezorging door PostNL

Beste Jeroen, Dank voor je beoordeling. Over PostNL krijgen we wisselende berichten. Het lijkt vaak de kwaliteit van de laatste schakel te zijn; de bezorger. En daar hebben we inderdaad weinig invloed op. Gelukkig gaat het ook heel vaak wel goed. Sorry. De cola smaak is inderdaad niet de Coca Cola of Pepsi Cola smaak. Dat heeft voornamelijk te maken met het ontbreken van cafeïne als ingredient. De Bigallet cola smaak laat zich het beste kenmerken als de smaak van de cola-flesjes snoepje van o.a. Haribo. Ken je die (nog)? De pompjes tenslotte passen wel. Maar ze gaan strak de fles in. En doordat je dan de lcuht in de fles samenperst, gaat het nog zwaarder. Vergelijk het met een fietspomp. Duw de pomp bij de kraag in de fles. Je kunt halverwege even ontluchten door een klein drukje op de pomp. Houd er wel even een glaasje onder. We hopen je, ondanks je kleine teleurstellingen, toch weer een keer terug te zien in de Bigalletshop. Jeroen van Bigalletshop

Handelstraat 22

1901 VA Castricum

06 14009251

Over Bigalletshop

Bigalletshop is de exclusieve importeur van de lekkerste siroop uit Frankrijk. Bigallet siropen zijn uitsluitend online verkrijgbaar en worden binnen 2 werkdagen verzonden door heel Europa. Ambachtelijk gebrouwen volgens traditioneel Bigallet familierecept aan de voet van de Franse Alpen. Uitsluitend natuurlijke ingrediënten, zonder kunstmatige toevoegingen. Het assortiment bestaat uit tradidionele limonade siropen, koffiesiropen en siroop (vruchtenconcentraat) zonder toegevoegde suikers. Deze heerlijke siropen zijn super als limonade. Maar ook de ultieme smaakverrijking voor koud, plat kraanwater of als toevoeging aan bruiswater uit een fles of uit uw SodaStream sodamaker. De exclusieve koffiesiropen zijn de ultieme smaakverrijking voor koffie, thee, warme melk of pap. Maar ook geschikt als smaaktoevoeging bij koekjes, taarten en cakes. Bigalletshop.com