Een dagelijkse gewoonte geworden waar ik me heel goed bij voel..

Ik neem t iedere ochtend en voel me er goed bij, heb geen zere gewrichten meer dus helemaal top

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Zeer goed v/d huid en spieren , veel beterschap

Neem het dagelijks en zie een zeer goed resultaat aan de spieren en gewrichten en mijn huid , zeker een aanrader !!

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen aardbei + vitamine C

Beste Godelieve, Gaaf om te horen! En bedankt voor je review! Groetjes, Jonathan | Team Viscollageen.nl

Goed product

Neem nu ongeveer een maand elke morgen in mijn koffie en ik merk dat het stilaan merkbaar is... Mijn huid en mijn haar zien er beter uit en ik heb ook minder last van mijn artrose klachten. Ik ga verder met dit product omdat ik erop vertrouw dat het goed voor me is.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hi Myriam, Wat gaaf dat je al zulke toffe resultaten mag merken. Hopelijk mag het doorzetten zo! Bedankt voor je review :) Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Prima product

Goed product, goed resultaat Zelf zou ik het liever zonder de zoete smaak kunnen kopen

Hoi Christa, Bedankt voor je top review! Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Verschilmakend voor huid, haar, nagels en spieren

Dat ik dit Viscollageen poeder nu al enkele jaren dagelijks gebruik zegt feitelijk alles. Mijn huid, haren, nagels en spieren hebben er absoluut baat bij. Ik ben fan.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Aaltje, Super gaaf om te horen dat je er zoveel baat bij hebt! Bedankt dat je even de tijd hebt genomen om deze 10 achter te laten :) Hopelijk mag het nog lang goede resultaten teweegbrengen. Groetjes, Albert | Vis Collageen B.V.

Snelle levering.

Goede omschrijving van het product en de bestelling en levering ging vlot..

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Beste Ans, Jammer dat je niet geheel tevreden bent over de smaak van onze sinaasappel variant en het hierdoor niet meer besteld. Gelukkig hebben wij andere vervangers die jij persoonlijk wellicht beter vind smaken, zoals onze aardbei collageen of aardbei-framboos variant! Deze zijn in vergelijking ook wat zoeter van smaak i.v.m. de sinaasappel collageen. Om je te overtuigen deze andere varianten een kans te geven, willen we je graag een kortingscode aanbieden. Deze wordt per mail naar je gestuurd. Mocht je ervoor kiezen onze andere producten een kans te geven dan horen we uiteraard graag weer wat je hiervan vind :) Groetjes, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Goede uitleg snelle verzending

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Carla, Bedankt voor deze kort maar krachtige beoordeling. 'Super' bedankt! ;) Groetjes, Laurie, team Vis Collageen

Top service en goed product

Gebruik het product nu een paar maanden en zie een zichtbare verbetering in mijn huid. Verder is de service van het bedrijf top.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Beatrice, Wat een mooi compliment, dank je wel! Fijn om te horen dat ons product zijn werk doet en dat je tevreden bent met onze service. Daar doen we het voor! Groetjes, Albert, team Vis Collageen

Zeer tevreden.

Ik neem net een kleine week collageen met hyaluronzuur dus of het werkt bij mij daar kan ik nog niets over zeggen, wel over de goede klantenservive. Ik had 3 zakken besteld want ik denk dat je na 1 maand nog niet echt kan beoordelen of het werkt. Helaas was er 1 zak gescheurd en lag er meer in de doos dan in de zak. Hier een melding van gedaan en er werd gelijk een nieuwe zak opgestuurd. Helemaal top. Als het product net zo goed is als de klantensevice gaat het helemaal goed komen en ga ik zeker weer bestellen

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Ciska, Een naadloze service hebben wij hoog in het vaandel staan, dus het is top om te horen dat je hier zo tevreden over bent! Groetjes, Laurie | Vis Collageen B.V.

Zeer tevreden over het product

Gebruik het nu ruim 2maanden en mijn huid ziet er minder moe uit en heb nagenoeg geen haaruitval meer Neem het elke avond in een decafe cappuccino proeft er niets van.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Alie, Bedankt voor je review. Wat gaaf dat je zulke top resultaten hebt dankzij onze viscollageen! Super om te horen. Hopelijk mag je nog lang jong blijven op deze manier ;) Groetjes, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Goede service, mijn pakket was beschadigd bij de bezorgdienst. De volgende dag kreeg ik bericht van Vis Collageen dat ze op de hoogte waren. De dag daarna kreeg ik bericht dat er een nieuw pakket verzonden was. En die heb ik nu in goede orde ontvangen. Dus geen stress, goede service. Bedankt. Leoni

• Welk product heb je gekocht? Beauty & Energy collageen

Hi Leonie, Leuk dat je even de tijd hebt genomen om een mooie review te schrijven over de service die je bij ons hebt ervaren. Goed om te horen dat we je hier goed in hebben geholpen! Groetjes, Albert | Vis Collageen

Heb er diarree van gekregen

Ik ben een week gestopt en als mijn darmen terug ok waren terug geprobeerd en terug diarree. Dus het kwam wel daarvan. Gevolg : heb nog 1,5 pak over en moet colonoscopie laten doen wegens stoelgangtest niet ok

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Beste Diane, Bedankt voor uw review en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We vinden het erg vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met ons product. Uw gezondheid en tevredenheid zijn voor ons van groot belang, en we willen graag meer inzicht krijgen in uw situatie om u zo goed mogelijk te kunnen helpen. Wij adviseren altijd om bij het ervaren van gezondheidsklachten een (huis)arts te raadplegen. Het spijt ons te horen dat u ongemakken heeft ondervonden. Zou u misschien contact met ons kunnen opnemen via [email protected] of via onze telefonische service? Op deze manier kunnen wij uw situatie persoonlijk bespreken en samen een passende oplossing vinden. Daarnaast willen we u graag de mogelijkheid bieden om het ongebruikte product te retourneren. Wij zullen ervoor zorgen dat u het aankoopbedrag terugkrijgt. Wij waarderen uw feedback zeer en hopen dat we uw vertrouwen in Viscollageen.nl kunnen herstellen. Groeten, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Ik wil nooit meer stoppen

Met jaren lang op en af een paar weken wat collageen innemen en me ziek te kopen aan verzorgingsproducten zonder na te denken ben ik me toch maar gaan inlezen. Ik geloof in verzorging van binnen uit. Waarom slikken we anders vitamines of eten we groenten….. maar welke collageen moet je hebben? Er is zoveel keuze. Ik kwam hier uit en kan echt zeggen dat ik nooit meer ga stoppen. De dosering is hoog en hij word in Nederland gemaakt. De prijs /kwaliteit is super. Me huid is rustig en super zacht geworden... En fijne lijntjes lijken echt minder te worden. Deze collageen met sinaasappel is me holy grail geworden. Ik wil nooit meer zonder. Enige switch die ook nog wil proberen is de beauty en energie

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Tamara, Een betere review hadden we niet kunnen wensen. Bedankt hiervoor! Mooi om te horen. Groetjes, Jonathan | Vis Collageen

Klonterig drankje met een vieze smaak

Ik ben helmaal geen fan. Met water of met sap, de poeder blijft klonterig. Daarnaast is de smaak erg vies. Ik heb 3 zakken waarvan 1 open, ik zou graag de andere 2 retour willen sturen, want ik krijg het echt niet weg.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Kimberley, Vervelend om te horen dat onze producten niet naar behoren bevallen. De oplosbaarheid van onze poeders hoort erg fijn te zijn. Wellicht heeft u een verkeerde batch ontvangen en/of op een andere manier als gebruikeleijk de collageen toegediend. De ongeopende artikelen kunnen worden geretourneerd, zie hiervoor onze retourpagina, de link onderaan onze website. Bij binnenkomst van de artikelen zullen wij grondig onderzoek doen naar de oplosbaarheid en kijken of de batch afwijkingen vertoont. We zien de retournering graag tegemoet. Groeten, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Tevreden van de inhoud, niet tevreden van de verpakking.

Fijn dat de viscollageen zo goed als reuk- en smaakloos is en daardoor makkelijk kan toegevoegd worden aan allerlei drankjes en bereidingen. Helemaal niet fijn dat de verpakking niet sluit. De sealing werkt niet, van geen enkele van alle verpakkingen die ik reeds kreeg.. Los ik op m.b.v. een klem, maar de zak is hierdoor niet makkelijk op te bergen.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Beste Joke, Bedankt voor je feedback over onze Viscollageen! Fijn dat de inhoud bevalt, maar jammer van de verpakking. We nemen je opmerkingen serieus en gaan kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Bedankt dat je dit voor nu met een klem oplost, we zijn in ieder geval aan het kijken hoe we de verpakkingen altijd kunnen blijven optimaliseren. Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Allergische reactie?

Ik ben dit gaan gebruiken ivm de goede reviews op de site qua spieren en gewrichten. Helaas zag ik na 4 weken gebruik rode en wat ruwere plekken op voorhoofd en kin ontstaan. Na een week van niet gebruiken waren de plekken verdwenen. Is het een allergische reactie? Ik heb nog een volle zak staan, dus ga het zeker nog een keer proberen. Smaak is prima en je kunt het overal doorheen doen, wat erg makkelijk is.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Sandra, Bedankt voor je review. Als je niet allergisch bent voor vis, dan zijn er geen andere allergenen aanwezig die mogelijk van invloed kunnen zijn op de reacties. We vinden het ook vreemd om te horen dat je dit meemaakt, we hebben dit namelijk nog nooit eerder gehoord. We waarderen het erg dat je het product opnieuw een kans geeft. We horen erg graag wat de terugkoppeling hiervan zal zijn! We horen graag van je, en mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dat graag. Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Het heeft geen smaak dis,kan je het overal in doen.Over de werking kan ik kort zijn,ik gebruik het nog te kort om een oordeel te vellen. Snelle levering

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Beste klant, Mooi om te zien dat je nu al zo enthousiast bent geraakt over onze Viscollageen! Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze review. Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Product doet wat het zegt

Vroeger gebruikte ik het al maar de smaak maakte het lastig! Nu met de natuurlijke toevoeging van aardbei/ frambozen smaak is het echt een feestje, én mijn nagels huid en haren gaan weer zo veel beter en zelf voel ik me ook beter omdat het goed is voor je lijf!! Ben er super blij mee!!

• Welk product heb je gekocht? Beauty & Energy collageen

Hoi Saskia, Bedankt voor je leuke enthousiaste review! Super dat je nu met onze Beauty & Energy collageen tevreden bent over de smaak. Thanks voor de 10! Groetjes, Laurie | Team Vis Collageen

Soepelere gewrichten vooral, en mijn eczeem is ook al minder, gebruik het nu bijna 2 maanden.

Soepelere gewrichten, minder stijf, en mijn eczeem is al vrijwel over, zeer tevreden!

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen aardbei + vitamine C

Hé Corine, Wat top dat je zulke effectieve resultaten merkt na het gebruik van onze viscollageen! Gaaf om te horen, daar doen we het voor :) Groetjes, Laurie | Team Vis Collageen

Niet meer weg te denken uit mijn dagelijkse huidverzorgingsroutine!

Ik ontdekte viscollageen een paar jaar geleden, na het lezen van een artikel geschreven door een huidarts. Ik neem sindsdien elke dag 10 gr viscollageen in een glaasje lauw water. Ik ben bijna 42, en mijn huid is mooi gehydrateerd en rimpelloos. Ook mijn nagels zijn door het nemen van collageen veel sterker geworden.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Neelke, Wat een mooie review, super om te lezen! Hopen dat je met behulp van onze collageen nog maar lang jong mag blijven :) Groetjes, Albert | Team Vis Collageen

Lekker

Goed product en lekker van smaak. Resultaat is er nog niet maar het is nog maar mijn eerste pot. De extra supplementen zijn een + punt

Doet wat het moet doen.

Smaakt heerlijk, neem het smorgens altijd in mijn yoghurt. Een heerlijke aardbeien smaak. Doet wat het moet doen.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen aardbei + vitamine C

Beste klant, Top dat je even de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen, dat waarderen we enorm! Mooi dat het doet 'wat het moet doen' :) Groetjes, Jonathan | Vis Collageen

Minder harde rimpels, poeder gemakkelijk te mengen en goede smaak!

Had viscollageen neutraal en met sinaasappelsmaak besteld. Beide smaken zijn heel goed! Sinaasappel vind ik zelfs héél lekker zodat ik één zak viscollageen neutraal met één zak viscollageen sinaasappel meng. Zo krijgt men een lekkere smaak en goed te mengen met water! Verder vind ik dat mijn rimpels minder hard worden. Erg goed!!

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hi Els, Bedankt voor je review! Mooi dat je zowel met de smaak als de resultaten zo tevreden bent, daar doen we het voor. Groetjes, Jonathan | Vis Collageen

De smaak is goed

Gebruik pas 2 maanden.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen aardbei + vitamine C

Beste Constance, Vriendelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Groetjes, Laurie | Team Vis Collageen B.V.

Mooi product

Ik heb nu een maand vis collageen ( de sinaasappel variant )er op zitten, vijf dagen pauze en nu sinds vier dagen op de Beauty variant met aardbei frambozen smaak . Ik heb sinds de nieuwe start het idee dat mijn huid meer straalt, ik voel me er ook beter door op de één of andere manier...ik kan mijn vinger nog niet op de plek leggen maar ik merk dat een verandering plaats vindt . Ik denk dat deze beter bij me hoort. Hij smaakt ook lekker. De sinaasappel vindt ik persoonlijk nog wat weeïg, de collageen proef je beter. Dus hield ik mijn neus maar dicht bij het drinken ;-) . Ik begon aan collageen voor mijn banden en gewrichten, ik dans veel, geef ook les en had last van beginnende pees blessures. Ook dat is rustiger geworden, wie weet ook door de collageen. Hoe dan ook, dit blijf ik gebruiken. Echt blij mee !

• Welk product heb je gekocht? Beauty & Energy collageen

Hoi Mascha, Bedankt voor je review! Super gaaf om te horen dat je sinds de collageen in ieder geval zulke positieve effecten mag ervaren. Hopelijk mag zich dit uitbreiden en nog meer goede resultaten teweeg brengen! Mooi dat je tevreden bent met de aardbei en framboossmaak van onze Beauty & Energy collageen! Groetjes, Laurie | Team Vis Collageen B.V.

Akkers 42 H

8321BV Urk

06 11516504

Over Vis Collageen

Viscollageen.nl levert natuurlijke supplementen zoals verschillende soorten collageen uit vis, krill- en algenolie en andere vitamines en mineralen. Het geeft je huid, haar en nagels een boost, maar is daarnaast ook effectief voor versterking van botten, spieren, pezen en gewrichten! Waarom collageen gebruiken? Collageen maakt ons lichaam zelf aan. Na onze 25ste kan het lichaam minder collageen aanmaken, en na 50 jaar maakt het lichaam zelfs bijna helemaal geen collageen meer aan. Dat is één van de oorzaken van rimpels en cellulitis. Ook wordt de huidelasticiteit minder en de huid dunner en slapper bij ouderen. Viscollageen hydrolysaat helpt je lichaam de stevigheid te herstellen. Dat geld voor zowel huid, haar, nagels en gewrichten.