Solide collageen poeder, lost goed op, neutrale smaak.

Ik gebruik nu al een tijd het viscollageen hydrolysaat poeder van viscollageen.nl en ben er over het algemeen erg tevreden mee. De prijs is goed en het lost uitstekend op, zowel in koude als warme vloeistoffen. De smaak is oké; door mijn koffie merk ik het wel, wat niet mijn favoriet is, maar als ik het door mijn kwark of havermout meng, proef je er helemaal niets van. Hoewel mijn huid al in goede conditie was, heb ik geen enorme verbeteringen gezien, maar ik hoop dat het gebruik van dit poeder mijn huid in de toekomst goed blijft onderhouden. Ik ben nu 45 en wil graag dat mijn huid zo lang mogelijk gezond blijft

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Fantastisch product en uitstekende service

Ik ben erg tevreden over dit product. Na enkele weken gebruik merkte ik al resultaat. Naast mijn tevredenheid over de producten wens ik absoluut nog mee te delen dat ook de service uitstekend is! De levering gaat vlot en bij vragen/opmerkingen krijg je snel antwoord van een fysiek persoon.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Zeer goede producten Laag geprijsd En altijd heel snel en correct bezorgd

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Tot op heden geen verbetering

Merk geen verbetering.

Geen klachten

Goed product, goede prijs en snelle levering.

Hoopvol gestemd.

Ik gebruik het nog te kort om een totale beoordeling te geven. Maar ben voorzichtig positief.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Prima product makkelijk innemen en smaakt lekker

Product wordt snel geleverd de website is overzichtelijk. Goede verpakking en pr8js kwaliteit is ook goed

Top product

Mijn haar groeit vlugger en is dikker de fijne lijntjes in mijn gezicht verminderen en op mijn decolleté ook ik gebruik viscollageen nu 2 maand

Makkelijk in te nemen

Makkelijk in te nemen, de smaak is even wennen maar is echt goed te doen Ik zeg, gewoon doen!

Goed smaakvol product!

5 sterren

Heel goed spul! Ik doe nu sinds eind vorig jaar iedere ochtend 2 theelepels door mijn water. Mijn haar groeit zoveel sneller sinds ik dit gebruik en is veel voller en gezonder. Superblij mee! Mijn kapper zag het verschil ook duidelijk. Ook lijkt mijn huid voller en meer ‘glowy’ en ik heb bijna nooit meer last van afbrekende nagels, hiervoor wel.

Werkt verassend goed

Door de vele aanbevelingen op het net ook overstag gegaan om de vis collageen te gaan proberen… onder het mom van baat het niet dan schaadt het niet zonder al te hoge verwachtingen gestart. En ik moet zeggen dat ik na zo’n 5 weken gebruik al verschil ervaar. Mijn huid voelt gladder en strakker en ook mijn haar is voller zo lijkt het. Ik ga dus lekker door want voel me er goed bij. Alleen de smaak vind ik niet lekker maar dit los ik op door een klein scheutje Citroën/mint limonade toe te voegen.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Zeer fijn voor huid en haar

Ik heb viscollageen eerder al een tijd gebruikt en was er toen heel tevreden over. Vollere haardos. Minder haaruitval. Zachtere huid. Vanwege de kosten ben ik er na een tijdje mee gestopt, maar ik merkte toch dat mijn haar weer meer ging uitvallen. Dus een maand geleden weer opnieuw begonnen en ik begin het nu alweer te merken. Wordt toch een blijvertje. Ik heb het een half jaar geleden ook al eens aangeraden aan een collega. Zij had een slechte huid en ook last van haaruitval. Zij had er ook echt baat bij. M.b.t de smaak: Ik kies zelf voor naturel, voor mij liefst geen onnodige toevoegingen. De smaak is wel wat weeiig en ik vind het persoonlijk niet lekker door de thee, koffie of yoghurt. Maar ik drink het gewoon met water en dat went snel genoeg. Direct na het opstaan in de ochtend met een extra glas water er achteraan, prima te doen. Dan begin ik de dag meteen ook goed met water drinken. En dan een kopje koffie toe voor de lekker...

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Goed product, betaalbaar, lekker en een zeer goede en nette service bij de klantenservice. Alle keren snel, correct en vriendelijk geholpen!!!! Top!!

• Welk product heb je gekocht? Beauty & Energy collageen

Goed! Het lijkt zijn werking te gaan doen.

Ik gebruik nu 2 maanden dagelijks viscollageen + hyaluronzuur. De smaak is redelijk te doen, ik verdun het met voldoende water. De lijntjes in mijn gezicht zijn wat minder diep en mijn huid is voller, elastischer. Daar ben ik heel blij mee! Ik ga het nog langer gebruiken om een duidelijker resultaat te krijgen.

Top product!

De smaak moest ik erg aan wennen. Ik los het nu op in een kleine hoeveelheid warm water (lost perfect op) en drink daarna nog een glas met warm water. Zo is het voor mij prima te doen. De voordelen zijn duidelijk merkbaar. Mijn huid is veel minder droog, nagels worden witter en mijn gezicht ziet er veel gezonder uit. Ik heb twee nieuwe zakken besteld en ben benieuwd wat dat weer voor resultaten gaat brengen.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Een dagelijkse gewoonte geworden waar ik me heel goed bij voel..

Ik neem t iedere ochtend en voel me er goed bij, heb geen zere gewrichten meer dus helemaal top

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Zeer goed v/d huid en spieren , veel beterschap

Neem het dagelijks en zie een zeer goed resultaat aan de spieren en gewrichten en mijn huid , zeker een aanrader !!

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen aardbei + vitamine C

Goed product

Neem nu ongeveer een maand elke morgen in mijn koffie en ik merk dat het stilaan merkbaar is... Mijn huid en mijn haar zien er beter uit en ik heb ook minder last van mijn artrose klachten. Ik ga verder met dit product omdat ik erop vertrouw dat het goed voor me is.

Prima product

Goed product, goed resultaat Zelf zou ik het liever zonder de zoete smaak kunnen kopen

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Verschilmakend voor huid, haar, nagels en spieren

Dat ik dit Viscollageen poeder nu al enkele jaren dagelijks gebruik zegt feitelijk alles. Mijn huid, haren, nagels en spieren hebben er absoluut baat bij. Ik ben fan.

Snelle levering.

Goede omschrijving van het product en de bestelling en levering ging vlot..

Goede uitleg snelle verzending

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Top service en goed product

Gebruik het product nu een paar maanden en zie een zichtbare verbetering in mijn huid. Verder is de service van het bedrijf top.

Zeer tevreden.

Ik neem net een kleine week collageen met hyaluronzuur dus of het werkt bij mij daar kan ik nog niets over zeggen, wel over de goede klantenservive. Ik had 3 zakken besteld want ik denk dat je na 1 maand nog niet echt kan beoordelen of het werkt. Helaas was er 1 zak gescheurd en lag er meer in de doos dan in de zak. Hier een melding van gedaan en er werd gelijk een nieuwe zak opgestuurd. Helemaal top. Als het product net zo goed is als de klantensevice gaat het helemaal goed komen en ga ik zeker weer bestellen

Akkers 42 H

8321BV Urk

06 11516504

Over Vis Collageen

Viscollageen.nl levert natuurlijke supplementen zoals verschillende soorten collageen uit vis, krill- en algenolie en andere vitamines en mineralen. Het geeft je huid, haar en nagels een boost, maar is daarnaast ook effectief voor versterking van botten, spieren, pezen en gewrichten! Waarom collageen gebruiken? Collageen maakt ons lichaam zelf aan. Na onze 25ste kan het lichaam minder collageen aanmaken, en na 50 jaar maakt het lichaam zelfs bijna helemaal geen collageen meer aan. Dat is één van de oorzaken van rimpels en cellulitis. Ook wordt de huidelasticiteit minder en de huid dunner en slapper bij ouderen. Viscollageen hydrolysaat helpt je lichaam de stevigheid te herstellen. Dat geld voor zowel huid, haar, nagels en gewrichten.