Niet meer weg te denken uit mijn dagelijkse huidverzorgingsroutine!

Ik ontdekte viscollageen een paar jaar geleden, na het lezen van een artikel geschreven door een huidarts. Ik neem sindsdien elke dag 10 gr viscollageen in een glaasje lauw water. Ik ben bijna 42, en mijn huid is mooi gehydrateerd en rimpelloos. Ook mijn nagels zijn door het nemen van collageen veel sterker geworden.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Neelke, Wat een mooie review, super om te lezen! Hopen dat je met behulp van onze collageen nog maar lang jong mag blijven :) Groetjes, Albert | Team Vis Collageen

Lekker

Goed product en lekker van smaak. Resultaat is er nog niet maar het is nog maar mijn eerste pot. De extra supplementen zijn een + punt

Doet wat het moet doen.

Smaakt heerlijk, neem het smorgens altijd in mijn yoghurt. Een heerlijke aardbeien smaak. Doet wat het moet doen.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen aardbei + vitamine C

Beste klant, Top dat je even de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen, dat waarderen we enorm! Mooi dat het doet 'wat het moet doen' :) Groetjes, Jonathan | Vis Collageen

Minder harde rimpels, poeder gemakkelijk te mengen en goede smaak!

Had viscollageen neutraal en met sinaasappelsmaak besteld. Beide smaken zijn heel goed! Sinaasappel vind ik zelfs héél lekker zodat ik één zak viscollageen neutraal met één zak viscollageen sinaasappel meng. Zo krijgt men een lekkere smaak en goed te mengen met water! Verder vind ik dat mijn rimpels minder hard worden. Erg goed!!

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hi Els, Bedankt voor je review! Mooi dat je zowel met de smaak als de resultaten zo tevreden bent, daar doen we het voor. Groetjes, Jonathan | Vis Collageen

De smaak is goed

Gebruik pas 2 maanden.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen aardbei + vitamine C

Beste Constance, Vriendelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Groetjes, Laurie | Team Vis Collageen B.V.

Mooi product

Ik heb nu een maand vis collageen ( de sinaasappel variant )er op zitten, vijf dagen pauze en nu sinds vier dagen op de Beauty variant met aardbei frambozen smaak . Ik heb sinds de nieuwe start het idee dat mijn huid meer straalt, ik voel me er ook beter door op de één of andere manier...ik kan mijn vinger nog niet op de plek leggen maar ik merk dat een verandering plaats vindt . Ik denk dat deze beter bij me hoort. Hij smaakt ook lekker. De sinaasappel vindt ik persoonlijk nog wat weeïg, de collageen proef je beter. Dus hield ik mijn neus maar dicht bij het drinken ;-) . Ik begon aan collageen voor mijn banden en gewrichten, ik dans veel, geef ook les en had last van beginnende pees blessures. Ook dat is rustiger geworden, wie weet ook door de collageen. Hoe dan ook, dit blijf ik gebruiken. Echt blij mee !

• Welk product heb je gekocht? Beauty & Energy collageen

Hoi Mascha, Bedankt voor je review! Super gaaf om te horen dat je sinds de collageen in ieder geval zulke positieve effecten mag ervaren. Hopelijk mag zich dit uitbreiden en nog meer goede resultaten teweeg brengen! Mooi dat je tevreden bent met de aardbei en framboossmaak van onze Beauty & Energy collageen! Groetjes, Laurie | Team Vis Collageen B.V.

Goede collageen voor een goede prijs vergeleken met andere merken. Ik heb de aardbeiensmaak, deze mag van mij wel iets zoeter, wel fijn dat er Stevia wordt gebruikt. Ik gebruik sinds kort deze collageen (voorheen andere) maar ik voel me goed, ik wordt nooit 35 geschat, altijd een stuk jonger dus wie weet komt het door de collageen! Ik blijf deze gebruiken.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen aardbei + vitamine C

Beste Ch/klant, Bedankt voor je review! Super dat onze viscollageen je echt jonger laat lijken, hopelijk mag dat nog lang zo blijven ;) Als je van een zoet smaakje houdt raak ik je aan onze Beauty & Energy collageen (de pot) eens te proberen. Groetjes, Laurie | Team Vis Collageen B.V.

Energiek!

Sinds de suplementen van viscollageen voel ik me een stuk energieker! Ik ben begonnen met collageen, al snel aangevuld met vitamine D en vitamine C en spirulina. Vervolgens de magnesium en de krilolie. (Ik ben niet van het dagelijks komen haha) Daar waar ik eerst minder energie had na een vroege dag werken, heb ik nu energie voor de avond erbij :) Normaal ben ik niet van de recencies maar het verschil kwa energie is opmerkelijk! Deze combi is een blijver.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hi Angeline, Wat gaaf om te horen, bedankt voor je review! Veel plezier met de kortingscode die we als waardering hebben gestuurd ;) Groetjes, Albert | Vis Collageen

Een heel goed product

Een goed product ment goed en de smaak is ook goed al met al een aanrader

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Henri, Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We waarderen dit enorm! Goed om te lezen dat de viscollageen bevalt. Groetjes, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Mijn dagelijkse schoonheidsboost!

Na mijn maagverkleining zocht ik een collageen supplement wat ervoor zou zorgen dat mijn huid soepel blijft, en mijn haren niet gingen uitvallen. Ben nu 3 maanden verder, 17 kilo lichter en nog steeds in het bezit van vol haar en een soepele huid! Wat mij ook bevalt is de smaak ervan! Prima om door je yoghurt te doen.

• Welk product heb je gekocht? Beauty & Energy collageen

Beste Irene, Bedankt voor je mooie review! Top dat de viscollageen het (herstel)proces ondersteunt en je er ook resultaten van ziet. Ga zo door! Groetjes, Jonathan | Vis Collageen.nl

Gebruik het al jaren

Ik gebruik de gehydroliseerde viscollageen al jaren en merk dat mijn nagels veel steviger zijn geworden. Ook mijn huid en haren zijn gezonder. Fijn dat er geen smaakje aanzit: ik gebruik het in de ochtend in mijn koffie en proef er niets van.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Judith, Mooi dat je de resultaten zo goed merkt en dat je een fijne manier hebt gevonden om de collageen in te nemen. Hopelijk mag het nog vele andere jaren je nagels, huid en haar ondersteunen! Groetjes, Jonathan | Team Vis Collageen

Huis is verbeterd

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Beste Olga, Bedankt voor je fantastische review :) Groetjes, Jonathan Vis Collageen B.V.

Ga het nog een periode proberen

Gebruik het nu al enige tijd,toch zie ik nog geen verandering wat mijn huid betreft Wel heb ik meer energie!

• Welk product heb je gekocht? Beauty & Energy collageen

Hoi Jacqueline, Mooi om te horen dat je meer energie ervaart, hopelijk mag je nog meer veranderingen gaan merken. Groetjes, Jonathan | Viscollageen

Goed poeder!!

Ik gebruik het Vis collageen nu bijna 5 maanden. Mijn huid is er iets vooruit op gegaan. Ik ben ondertussen 50 en dan kan je lichaam dat extra zeker gebruiken dus ik zal het ook blijven gebruiken.Ik gebruik het ook voor mijn spieren en dergelijke, het heeft een aangename smaak. Ik doe het 's morgens in een shake met nog andere poeders zodat mijn lichaam kan herstellen.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Kath, Bedankt voor je mooie review! Groetjes, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Wat een geweldig bedrijf! hoge kwaliteit producten en vriendelijke klantenservice :)

Wat een geweldig bedrijf! Ik ben onder de indruk van de hoge kwaliteit producten en de vriendelijke klantenservice als er al eens wat misgaat. Ze reageren snel, denken met je mee en bieden een coulante oplossing. Hier zal ik nog vele jaren producten kopen, aanrader!

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Beste Arjan, Bedankt voor je geweldige review! Goed om te horen dat je tevreden bent met onze klantenservice :) Groetjes, Team Vis Collageen

Snel geleverd en het product is goed.

Snel geleverd en ben tevreden met het product.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Bedankt voor het delen van je ervaring! Wordt enorm gewaardeerd. Groetjes, Jonathan | Vis Collageen BV

Levering was snel, een maatlepel had handig geweest

De levering was snel. Het product doet wat het moet doen. Enkel een maatlepel had zeer handig geweest voor een optimaal handig gebruik.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Eva, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent met ons product. Maatlepels leveren we nog wel mee bij onze Beauty & Energy collageen potten. Helaas kunnen we dit niet meer bij onze overige producten doen. Je kunt ook twee afgestreken eetlepels per dag aanhouden om op de 10 gram uit te komen. Groetjes, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Echt top!

Ik ben nu al 2 jaar klant bij Viscollageen.nl en ben zeer tevreden. Ik gebruik (op de 5 stopdagen per elk 20 dagen na) elke dag 2 eetlepels collageen en drink het in een kopje brandnetelthee. Dat maskeert voor mij de smaak. Ik gebruik namelijk de collageen zonder een fruitsmaakje. Mijn huid is zichtbaar verbeterd. De rimpels op mijn voorhoofd zijn ook zichtbaar vermindert! Op mijn werk schatten ze me veel jonger dan 42. Nadat ik daar vertelde dat ik viscollageen gebruik, gingen 2 collega’s het ook meteen bestellen. Ze zeiden nou als jij er zo uitziet met 42 dan moet het echt helpen haha. De klantenservice van Viscollageen.nl is ook super goed. Zijn ontzettend vriendelijk! Ik had laatst een vraag en kreeg heel snel antwoord via de mail. Ik koop altijd de 12 zakken in 1x. Dat scheelt in de portemonnee, plus dat ik dan zelf een voorraad thuis heb, mocht het ooit eens niet leverbaar zijn. Ik ben zeer tevreden met hoe de werkzaamheid bij mij uitpakt.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Eva, Leuk dat je de tijd hebt genomen voor deze mooie uitgebreide review! We stellen dit erg op prijs. Hopelijk mag je nog lang tevreden klant blijven :) Groetjes, Jonathan | Vis Collageen BV

Ik ben het nu 2 manden aan het nemen en merk al een verschil in mijn huid. Ik blijf dit nog verder nemen want ik heb er vertrouwen in

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Petra, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie beoordeling. We waarderen dit enorm! Groetjes, Jonathan | Vis Collageen BV

Geweldig product!!

Geweldig product, het helpt tegen huidveroudering en het werkt ook tegen gewrichtspijnen.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hi Sylvia, Dankjewel voor je geweldige review! Super om te lezen dat de collageen helpt tegen gewrichtspijn. Groetjes, Jonathan | Viscollageen BV

Omdat mijn nagels van handen en voeten begonnen af te brokkelen ben ik viscollageen gaan gebruiken. En ik altijd eerst zien dan geloven. Maar het werkt echt. Stevige nagels en zelfs m'n huid en haren zijn er van opgeknapt. Iedere morgen een schepje in ontbijtdrink of koffie. Ik wil echt niet meer zonder.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Lidian, Bedankt voor je mooie review. Als blijk van waardering heb ik je een cadeautje aangeboden , check je inbox! Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Fijn product & goede service

De basic viscollageen besteld. Een mooi product voor een goede prijs en de smaak is vrij neutraal. Ook fijne service gekregen toen het niet gelukt was om iets toe te voegen. Werd alsnog nagezonden, top!!

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Estelle, Fijn dat je zo tevreden bent met onze bestseller. Hopelijk mag het mooie resultaten teweegbrengen. Groetjes, Team Viscollageen.nl

Nog niet echt overtuigd…

Qua volume van mijn haar ben ik tevreden. De nagels vallen tegen. Die worden niet echt sterker

• Welk product heb je gekocht? Beauty & Energy collageen

Hi Corrie, Bedankt voor je review. Mooi om te lezen dat je haarvolume er op is vooruitgegaan. Jammer dat de nagels nog even op zich laten wachten, maar hopelijk worden deze binnenkort ook sterker! Groetjes, Jonathan | Vis Collageen.nl

Top bedrijf

Hoogwaardige kwaliteit viscollageen. Lost snel op en drinkt goed weg. Binnen 2 maanden al mijn huid aanzienlijk verstevigd. Daarnaast voel ik mij flexibeler in mijn gewrichten .

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Beste Tony, Bedankt voor je topreview! Daar doen we het voor :) Groetjes, Jonathan | Vis Collageen

Doet wat het beloofd

Ik gebruik het nu al een jaar en het ondersteund echt de stevigheid van mijn huid en helpt tevens tegen gewrichtsklachten! Super product.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Desiree! Groetjes, Team Vis Collageen

Over Vis Collageen

Viscollageen.nl levert natuurlijke supplementen zoals verschillende soorten collageen uit vis, krill- en algenolie en andere vitamines en mineralen. Het geeft je huid, haar en nagels een boost, maar is daarnaast ook effectief voor versterking van botten, spieren, pezen en gewrichten! Waarom collageen gebruiken? Collageen maakt ons lichaam zelf aan. Na onze 25ste kan het lichaam minder collageen aanmaken, en na 50 jaar maakt het lichaam zelfs bijna helemaal geen collageen meer aan. Dat is één van de oorzaken van rimpels en cellulitis. Ook wordt de huidelasticiteit minder en de huid dunner en slapper bij ouderen. Viscollageen hydrolysaat helpt je lichaam de stevigheid te herstellen. Dat geld voor zowel huid, haar, nagels en gewrichten.