Ik denk goed

Ik zie niet heel veel verschil aan mijn huid, maar ik ben nog vrij jong (32) dus misschien is het verschil dan ook niet zo duidelijk. Het zal ongetwijfeld zijn werk doen.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Lost zeer goed op en snel resultaat.

Het lost snel op in bv koffie of andere warme drank. Heeft positief resultaat voor ook kraakbeen. De huid is mooi meegenomen. Is ook goed voor soepele aders behouden.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Het mengt prima, maar het stinkt wel.

Ik voel de gezondheid van mijn nagels verbeteren. Verder valt me nog niks op helaas.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Goede service, zeer slechte kwaliteit van product

Ik heb in eerste instantie producten zonder aardbeien of sinaasappelsmaak besteld. De smaak en geur was zo slecht dat ik niet in staat was om die te gebruiken. Na mijn mail is gelijk gereageerd, ik mocht producten terug sturen en in plaats van geld kreeg ik de nieuwe zending met sinaasappelsmaak. Jammer genoeg is deze ook niet te gebruiken. De combinatie van vis en sinaasappelgeur is afstotend. Ik heb geprobeerd deze met yoghurt of koffie te slikken, maar zonder resultaat. Opnieuw stuurde ik een mail, maar deze keer zonder respons. Ik zit nu met 2 pakken, waarvan één geopend, de andere nog niet aangeraakt. Jammer, maar de producten zijn niet wat het werd beloofd, namelijk zonder geur en smaak van de vis.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hey Ewa, Ten eerste onze excuses voor het niet/laat reageren op uw mail. Wat jammer dat u ons product niet bevalt! Wij willen dit probleem graag verhelpen door te kijken hoe we dit op kunnen lossen met eventueel een andere smaak (aardbei) of wellicht een nieuwe zending. U kunt contact opnemen met info@viscollageen.nl en dan kijken we samen hoe we uw ervaringen kunnen verbeteren! Met vriendelijke groeten, Jonathan Team Viscollageen.nl

Te smerig voor woorden

Net als Ollie L hieronder schrijft. Het is niet te pruimen. Ze geven aan dat het product een neutrale smaak heeft, you wish. Als je de zak al opent ruikt het naar rotte vis en zo proeft het ook. Heb een schep in een glas gedaan en bij de eerste slok moest ik al overgeven. Via FB messenger en per e-mail het bedrijf hierover proberen te benaderen, maar je krijgt geen reactie. 3 pakken gekocht, en die gaan allemaal down the drain. Mijn advies, niet kopen!

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hey Brenda, Bedankt voor je eerlijke review! Wij vinden het erg vervelend dat ons product je niet bevalt. Graag willen wij jou een betere ervaring bieden door bijvoorbeeld een andere zending of smaak (aardbei/sinaasappel) te proberen! Stuur ons gerust een mailtje naar info@viscollageen.nl en dan kijken we hoe we dit op kunnen lossen! Met vriendelijke groeten, Jonathan Team Viscollageen.nl

Ben dik een maand bezig en beweeg veel soepeler

Ik had een erg droge huid, steken in mijn linkerheup. En moeite met opstaan, stijve spieren. Nu na 1 maand kan ik toch wel zeggen dat de steken in mijn linkerheup veel en veel minder zijn. Huid is minder droog, nog even kijken hoe dat in de winter is. En alles lijkt soepeler te voelen als ik opsta.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen aardbei + vitamine C

Is goed ,het zal wel erg nodig zijn als je 82 jaar bent ik blijf het gebruiken als het haast op is ga ik het wel weer gebruiken

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

gebruik het nog tekort om het te kunnen beoordelen

Smaak is goed, hopelijk over een paar maanden resultaat merkbaar.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Lost goed op neutraal van smaak prima product. Merk dat ik stevige nagels heb en mijn haar weinig uitval heeft dus denk dat het ook wel helpt dit in te nemen.

echt vies

Ik heb vis collageen van verschillende merken geprobeerd en die van Viscollageen.nl was echt heel vies. Toen ik de verpakking open deed, kwam er gelijk dode vis lucht uit. Het smaakte ook naar dode vis, terwijl het "neutraal van smaak" hoort te zijn. Ik heb geen drank gevonden dat niet verpest werd door dit product. Ik heb contact opgenomen met hun klantenservice met deze klacht. Ik kan me voorstellen dat het net een slechte batch kon zijn, ik heb daarom alle gegevens van de verpakking meegestuurd. Het is nu een paar maanden later en ik zit nog steeds te wachten op hun reactie. Voor mij dus geen vis collageen van deze winkel meer. Ik zou ook niemand aanbevelen om hier te bestellen.

Snell oplosbare viscollageen poeder

Gedurende een paar maanden gebruik ik de viscollageen poeder met sinaasappel smaak. De poeder is snel oplosbaar in een glas lauw water. Over smaak valt te twisten maar ik ga een volgende keer de neutrale vispoeder bestellen. De sinaasappelversie met hyaluronzuur vind ik naar sinaasappelschil smaken.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Ik gebruik de Vis Collageen al jaren iedere ochtend in mijn muesli en ben hier uiterst tevreden over. Het is alles wat er over word beschreven zoals lichaam stevigheid te herstellen, huid, haar, nagels en gewrichten. Erg belangrijk aangezien ik Fibromyalgie heb. Ook heb ik bij mijn vorige bestelling de Vis Collageen Sinasappel + Hyaluronzuur besteld en deze is mij erg goed bevallen. Deze laatste zal ik beslist weer gaan bestellen.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Prima product. Na 2 maanden merk ik al verbetering van mijn huid en geen haaruitval. Voor het gebruik had ik dat heel erg

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Super kwaliteit poeder en door de toevoeging van Vitamine C ook sneller opneembaar. Deze poeder is de 1e die ik alleen met water inneem en ook nog eens smakelijk is. Mijn huid en haar hebben duidelijk een boost gekregen welke ik wenste.

Sinds enkele weken gebruik ik viscollageen. Heb zelf het idee dat mijn lijntjes in het gezicht iets minder zijn geworden. Aan mijn huid en haren merk ik geen verschil maar misschien gebruik ik daar de poeder te kort voor. Verder vind ik de smaak vreselijk maar niet nadenken.... gewoon drinken. Ik vind het fijn dat ik weet dat het een echt natuurlijk product is en dat ik dus geen schadelijke "rommel" in mijn lijf krijg. Met twee schepjes weet je ook dat je de juiste hoeveelheid inneemt.

Voor mijn gevoel goed!!!

Ik bemerkte dat mijn nagels sneller groeiden. Heb (had) altijd last van brokkelige nagels als ze wat te lang werden. Nu, na ruim een maand mooie nagels. Als dat ook geldt voor mijn haar en vooral mijn huid, ben een beetje aan het afvallen, dan zou ik heel blij zijn. ik ga in ieder geval er even mee door. Vr. groeten Wil Hansems

Denk wel ok...

Gebruik het spulletje nu 2 maanden. Prima om in mijn ochtenddrankje te verwerken, proeft er niks van. Pil vitamine c erbij & klaar. Of het echt iets doet, zou het niet weten. Merk er nog niks van maar voel me er wel goed bij dit uit te proberen!

Echt te vies

Ik heb het net binnen maar het stinkt zo erg dat ik al moet kokhalzen als ik het ruik. Heb het geprobeerd met thee maar dat was vreselijk. Nu met cola maar ook dat is te erg. Dus helaas voor mij is dit onmogelijk om in te nemen! Jakkie!!!!! Christine

Heel goed producten

Belangrijkste is dat het wel werkt. Ik heb het al eerder 3 maanden lang gebruikt en het verschil was duidelijk te merken.

Ik gebruik het nu bijna 1 maand, dus kan nog geen heel goed oordeel geven. Ik heb osteoporose en denk dat het gebruik van viscollageen voor mij een win, win situatie is. Goed voor de botten, huid, haren en nagels. Ik vind het ook erg fijn,dat er geen bijsmaak aanzit en heel makkelijk oplosbaar is. Ik gebruik 10 ml per dag dat ik oplos in mijn koffie. De prijs is ook prima.

Benieuwd of het werkt

Ben nu een week bezig ik ben heel benieuwd wat het voor mijn huid gaat dien en wanneer ik dit ga merken

Heel goed en betaalbaar

Worden ju.lie producten ook naar Frankrijk verstuurd!

niet te pruimen

werkte geweldig, merkte het aan huid en haar maar de visachtige geur en smaak hebben mij doen overstappen naar capsules van een ander merk.

Nu nieuwe optie gekocht met collageen en hyaluronzuur. Smaakt goed en helpt mijn huid mooi te blijve

Goed produkt. Helpt tegen veroudering en ondersteuning van mijn huid. Smaak is prima met wat sap.

Helpt echt

Al een halfjaar neem ik Vis Collageen in en mijn nagels en haren groeien hard, rimpels zijn ook minder geworden.

Over Vis Collageen

Viscollageen.nl levert natuurlijke supplementen zoals collageen uit vis, krill olie en spirulina. Het geeft je huid, haar en nagels een boost. Waarom collageen gebruiken? Collageen maakt ons lichaam zelf aan. Na onze 25ste kan het lichaam minder collageen aanmaken, en na 50 jaar maakt het lichaam zelfs bijna helemaal geen collageen meer aan. Dat is een van de oorzaken van rimpels en cellulitis. Ook wordt de huidelasticiteit minder en de huid dunner en slapper bij ouderen. Collageen hydrolysaat helpt je lichaam de stevigheid te herstellen. Dat geld voor zowel huid, haar, nagels en gewrichten.