Goede ervaring

Snelle levering, goede service!

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Helga, Bedankt voor het delen van je goede ervaring :) Groeten, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Moeilijk te zeggen op mijn 78ste jaar.

Omdat ik altijd mijn best heb gedaan gezond te eten en 3x pw naar de sportschool ga om cardiotraining, krachttraining én bodyshape te doen, word ik veel jonger geschat. Dan zeg ik dat ik van Aziatische afkomst ben. Na mijn 75ste voel ik dat ik lichamelijk ietwat achteruit ga, vandaar dat ik nwe dingen probeer zoals viscollageen. Maar ik weet niet in hoeverre me dat helpt, om eerlijk te zijn.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen aardbei + vitamine C

Hi Babs, Goed dat je nog zo vitaal bent op je 78e! Hopelijk kan onze Viscollageen helpen je deze vitaliteit te behouden :) Groetjes, Jonathan | Vis Collageen

Perfecte aanvulling op de gezondheid

Gebruik het al enigetijd en mijn huid is rustig en egaal. Mijn haar voelt voller en mijn nagels breken niet snel meer. Nogmaals het is goede aanvulling op de gezondheid

• Welk product heb je gekocht? Beauty & Energy collageen

Hé Arienne, Top om te zien dat je huid, haar en nagels allemaal zijn verbeterd met behulp van onze vis collageen! Altijd weer mooi om te lezen/horen! Bedankt voor je leuke review! Groeten, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Excellent service!

Fast shipment and great client's support. Good job team Vis Collageen!

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hi Anastasiia, Good client's support is very important to us. Very nice to hear that you are satisfied with our service! And a thanks for leaving a review :) - Jonathan Vis Collageen B.V.

Verrassend

Na 2 jaren voetproblemen een gunstige wending door het nemen van viscollageen,was ten einde raad en nu drastische verbetering

• Welk product heb je gekocht? Beauty & Energy collageen

Hi Nicole, Wat een mooi resultaat zeg! We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen met je voetproblemen. Als blijk van waardering voor deze mooie review heb ik je een kortingscode toegestuurd voor je eerstvolgende bestelling. Check je inbox! Groetjes, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Ik geloof er niet in maar viscollageen lijkt bij mij goed te werken

Eigenlijk geloof ik niet zo in de werking van dit soort wondermiddeltjes en bestelde het alleen maar omdat mijn vrouw het graag wilde gebruiken. Omdat ik vaak pijnlijke gewrichten en knakkende knieën had besloot ik het ook maar eens een tijdje te proberen, baat het niet dan schaadt het niet. Tot mijn verrassing waren na een paar maanden gebruik de knakkende knieën vrijwel over en heb ik nog maar zelden gewrichtspijn. De smaak vond ik niet zo lekker maar als ik het viscollageenpoeder oplos in een kopje heet water met een stukje van een groentebouillonblokje dan proef ik alleen de groentebouillon. Ik raad nu iedereen die dezelfde klachten als ik heeft aan om ook eens Viscollageen te proberen en zeg er bij: ik geloof er niet in maar het lijkt bij mij wel te werken.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Willem, Wat geweldig om te horen dat Viscollageen hielp bij je knieën en gewrichten, ondanks je oorspronkelijke scepsis! We zijn blij dat het trucje met groentebouillon de smaak heeft verbeterd. Bedankt voor het delen van je ervaring, het kan anderen echt helpen! Groetjes, Jonathan Ras | Vis Collageen B.V.

Had ik maar eerder Vis Collageen ondekt

Na een aantal maanden zie ik echt verschil. Er groeien zelf nieuwe haartjes in de haargrens. we gaan door en wie weet vervlakken de rimpeltjes ook nog wat.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Ellen, Bedankt voor je mooie review! Gaaf om te horen dat de collageen effectief is voor je haar! We zijn benieuwd naar eventuele verdere resultaten op huidgebied :) Groet, Jonathan | Vis Collageen B.V.

heerlijke smaak

Ik heb de collageen nu paar dagen in huis ik was bang dat de collageen naar vis zou smaken. maar integendeel wat smaakt deze collageen goed het is net een drankje/limonade dus totaal geen moeite om het in te nemen. ik ben blij verrast. het mixt ook goed met water ik gebruik een melkopschuimer ( zo'n staafje) dan mix het helemaal snel vind het heel fijn dat hier ook hyaluronzuur inzit en vitamine C !! wat het verder gaat doen met mijn lichaam / huid dat weet ik nog niet daar kan ik nu nog niet over oordelen omdat dit te kort is dat ik het gebruik. maar als ik langer bezig ben met de collageen zal ik daar zeker weer een review over schrijven

• Welk product heb je gekocht? Beauty & Energy collageen

Hé Linda, Bedankt voor het delen van je eerste ervaring met de Beauty & Energy collageen. We horen graag wat je verdere bevindingen zijn na een tijdje! Groet, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Huid voelt beter

Ik ben heel blij met viscollagen, ik heb namelijk veel last van eczeem en heb het idee dat het mijn huid wat versterkt. Het eczeem is niet weg maar samen met goede huidverzorging wordt mijn huid sterker .

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Stephanie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze mooie beoordeling achter te laten. Dat wordt erg gewaardeerd. Mooi dat we met onze viscollageen kunnen bijdragen aan het bestrijden van je eczeem! Groetjes, Jonathan | Team Vis Collageen

Positieve ervaring met Viscollageen naturel

Voor mijn huid heb ik positieve werking, voor nagels en haar merk ik nog weinig. Ik gebruik het wellicht nog te kort, sinds juli 2023, dus ik ga er nog mee verder.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Beste Yvonne, Mooi dat je al positieve veranderingen merkt en blij bent met de Viscollageen naturel. Bedankt voor je review! Groetjes, Jonathan | Team Vis Collageen

zeer goede collageen

voel mij er goed bij neem die smorgens met een greenschake,zeer goede opneembare collageen en ge krijgt pas resultat als ge die lang gebruikt,stop je dan is eigenlijk alles voor niks geweest,is mijn mening en hoop dat ze klopt

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Daniel, Bedankt voor je positieve review. We horen graag wat de resultaten zijn als je het wat langer hebt ingenomen. Groeten, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Viscollageen heeft geen merkbaar effect op gezondheid.

Na enkele maanden heeft viscollageen geen merkbaar gezondheids voordeel.

Viscallogeen

Ik gebruik viscallogeen nu enkele maanden, ik merk verschil in haar, nagels en huid. Ik ben zeer tevreden met dit product.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Marjon, Leuk dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, dat waarderen we enorm! Goed om te horen dat je zeer tevreden bent met onze producten. Groetjes, Jonathan | Vis collageen B.V.

Top product een lekker smaakje

De Beauty collageen is een echte aanrader. De viscollageen is echt niet te herleiden en de pot komt in een leuke uitstraling! Daarnaast bevalt de aardbei en framboossmaak erg moet ik zeggen! Mijn huid en haar worden er echt steviger op lijkt wel .

• Welk product heb je gekocht? Beauty & Energy collageen

Hi Fenna, Dankjewel voor de positieve feedback op ons nieuwste product! Goed om te horen dat hij goed in de smaak valt (letterlijk!). Groetjes, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Elastisch

Ik zelf zie geen verschil maar vrienden zeggen nu vaker dat er goed uit ziet,

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Elza, Gaaf dat je vrienden opmerken dat je er goed uitziet! De elasticiteit lijkt goed te werken voor jou. Blijf genieten van de positieve resultaten! Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Excellente service !

Top Team ! ;)

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hé Amélia, Top team? top review! Dankjewel voor deze maximale score :) Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

prima product, prima bedrijf

Neem al langere tijd collageen op basis van vis, haar is dikker geworden, huid steviger en nagels scheuren niet meer zo snel in. Het enige minpuntje vind ik dat er wordt geschreven dat het een neutrale smaak heeft: dat is absoluut niet waar, het heeft een akelige vissige smaak. Ik krijg het alleen weg met siroop erdoor

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Beste H.H., We zijn verheugd te horen dat ons collageenproduct positieve resultaten voor u heeft opgeleverd, zoals dikker haar, stevigere huid en sterkere nagels. Onze excuses voor het misverstand betreft de smaak; we waarderen uw eerlijke feedback. We zullen kijken naar manieren om de smaakervaring voor onze klanten te verbeteren. Bedankt voor je positieve beoordeling! Groeten, Jonathan | Viscollageen B.V.

Super product en nog lekker ook!

Ik sport zelf op hoog niveau. Door het nemen van viscollageen icm spirulina houd ik mijn lichaam op peil. Op deze manier kan ik elke week weer het beste uit mijzelf halen!

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen aardbei + vitamine C

Hoi Jaap, Leuk om te lezen! We hopen dat wij met onze producten je kunnen helpen jou sportieve ambities naar een steeds hoger niveau te tillen! Groetjes, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Heel blij met het resultaat!

Ik ben eigenlijk niet zo van de reviews, maar dit product heeft me erg positief verrast! Ik gebruik nu een week viscollageen met hyaloronzuur en merk nu al een verschil aan mn huid. Ik drink elke ochtend 10gr in warm water, het is net een theetje met de sinaasappelsmaak. Het smaakt zeker niet naar vis! Want daar had ik wat schrik voor. Ik vind het ook fijn dat ik zo wat extra eiwitten binnenkrijg, zeker na mijn ochtendsportsessie. Benieuwd hoe mijn huid verder gaat evolueren deze winter :) Dankjewel

Beste collageen!

Wat ben ik blij met dit product, kan niet meer zonder. Zou het eigenlijk voor mijn haar en huid gebruiken, maar merk dat ik ook sneller herstel na sporten en me over het algemeen veel fitter voel. Als ik een tijdje niet gebruik word ik veel stijver in m’n spieren. Ik blijf het dus zeker gebruiken, kan eigenlijk niet meer zonder. Een gezonde verslaving ☺️

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Snelle levering en goede kwaliteit

Fijn dat er ook aanbiedingen zijn, en mails om te herinneren wat vaker te bestellen

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Super blij met de 10/10! We zijn blij dat je de snelle levering en goede kwaliteit waardeert. En fijn dat je de aanbiedingen en herinneringsmails handig vindt! Bedankt voor je support! 🌟 Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Gezond en heel lekker !

Een snellere levering kan gewoon niet dus top service ! En eindelijk heb ik een collageenpoeder gevonden met een heel lekkere natuurlijk gearomatiseerde smaak ! Vaste klant dat is zeker !

Aanbevelenswaardig!

Gebruik nu een aantal maanden Vis Collageen. Ben nu 85.1/2 jaar en voel me nog steeds prima. Jammer dat ik niet jaren eerder op de hoogte was van de werking van Collageen, dan was misschien mijn huid nu wat minder gerimpeld :-)) Maar feit is, dat men mij over 't algemeen jaren jonger schat, dat mijn nagels harder groeien dan voorheen, dat ik nog een vrij actief leven leidt met mijn hobby's, nog zelf huis en tuin onderhoudt en ook nog 3x daags een wandeling met mijn hond maak van minimaal een half uur per keer! Zeker weet ik het natuurlijk niet. Het kan ook aan de genen liggen, maar in dit geval wil ik ook het dagelijks gebruik van een maatlepel Vis Collageen hiervoor credit geven. :-)) In ieder geval heb ik de Vis Collageen ook al aanbevolen aan een kennis!

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Anne, Wat geweldig om te horen dat Vis Collageen zo'n positieve invloed heeft gehad op uw welzijn en levenskwaliteit! We zijn blij dat u de voordelen van ons product ervaart en dat u zo actief en vitaal blijft. Bedankt voor het delen van uw prachtige ervaring en voor het aanbevelen van Vis Collageen aan anderen. We zijn trots dat we een bijdrage kunnen leveren aan uw welzijn. Groeten, Jonathan | Viscollageen.nl

Top product

3 maanden geleden mee begonnen en ik ervaar nu al soepelere gewrichten en heb minder last van mijn spieren na het sporten. Daarbij zien mijn huid, haar én nagels er nog stralender uit!

Vis collageen super product

Sinds een paar maanden gebruik ik vis collageen samen met vitamine c. Merk dat het echt werkt. Sterkere nagels,haar en huid zien er beter uit. Ik blijf het zeker gebruiken.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Beste J.G. Leuk dat je de tijd en energie hebt genomen om deze review te schrijven! Mooi dat de collageen zulke positieve effecten voor je verzorgt. Groetjes, Jonathan | Ras

Over Vis Collageen

Viscollageen.nl levert natuurlijke supplementen zoals verschillende soorten collageen uit vis, krill- en algenolie en andere vitamines en mineralen. Het geeft je huid, haar en nagels een boost, maar is daarnaast ook effectief voor versterking van botten, spieren, pezen en gewrichten! Waarom collageen gebruiken? Collageen maakt ons lichaam zelf aan. Na onze 25ste kan het lichaam minder collageen aanmaken, en na 50 jaar maakt het lichaam zelfs bijna helemaal geen collageen meer aan. Dat is één van de oorzaken van rimpels en cellulitis. Ook wordt de huidelasticiteit minder en de huid dunner en slapper bij ouderen. Viscollageen hydrolysaat helpt je lichaam de stevigheid te herstellen. Dat geld voor zowel huid, haar, nagels en gewrichten.