Snel geleverd en het product is goed.

Snel geleverd en ben tevreden met het product.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Bedankt voor het delen van je ervaring! Wordt enorm gewaardeerd. Groetjes, Jonathan | Vis Collageen BV

Levering was snel, een maatlepel had handig geweest

De levering was snel. Het product doet wat het moet doen. Enkel een maatlepel had zeer handig geweest voor een optimaal handig gebruik.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Eva, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent met ons product. Maatlepels leveren we nog wel mee bij onze Beauty & Energy collageen potten. Helaas kunnen we dit niet meer bij onze overige producten doen. Je kunt ook twee afgestreken eetlepels per dag aanhouden om op de 10 gram uit te komen. Groetjes, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Echt top!

Ik ben nu al 2 jaar klant bij Viscollageen.nl en ben zeer tevreden. Ik gebruik (op de 5 stopdagen per elk 20 dagen na) elke dag 2 eetlepels collageen en drink het in een kopje brandnetelthee. Dat maskeert voor mij de smaak. Ik gebruik namelijk de collageen zonder een fruitsmaakje. Mijn huid is zichtbaar verbeterd. De rimpels op mijn voorhoofd zijn ook zichtbaar vermindert! Op mijn werk schatten ze me veel jonger dan 42. Nadat ik daar vertelde dat ik viscollageen gebruik, gingen 2 collega’s het ook meteen bestellen. Ze zeiden nou als jij er zo uitziet met 42 dan moet het echt helpen haha. De klantenservice van Viscollageen.nl is ook super goed. Zijn ontzettend vriendelijk! Ik had laatst een vraag en kreeg heel snel antwoord via de mail. Ik koop altijd de 12 zakken in 1x. Dat scheelt in de portemonnee, plus dat ik dan zelf een voorraad thuis heb, mocht het ooit eens niet leverbaar zijn. Ik ben zeer tevreden met hoe de werkzaamheid bij mij uitpakt.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Eva, Leuk dat je de tijd hebt genomen voor deze mooie uitgebreide review! We stellen dit erg op prijs. Hopelijk mag je nog lang tevreden klant blijven :) Groetjes, Jonathan | Vis Collageen BV

Ik ben het nu 2 manden aan het nemen en merk al een verschil in mijn huid. Ik blijf dit nog verder nemen want ik heb er vertrouwen in

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Petra, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie beoordeling. We waarderen dit enorm! Groetjes, Jonathan | Vis Collageen BV

Geweldig product!!

Geweldig product, het helpt tegen huidveroudering en het werkt ook tegen gewrichtspijnen.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hi Sylvia, Dankjewel voor je geweldige review! Super om te lezen dat de collageen helpt tegen gewrichtspijn. Groetjes, Jonathan | Viscollageen BV

Omdat mijn nagels van handen en voeten begonnen af te brokkelen ben ik viscollageen gaan gebruiken. En ik altijd eerst zien dan geloven. Maar het werkt echt. Stevige nagels en zelfs m'n huid en haren zijn er van opgeknapt. Iedere morgen een schepje in ontbijtdrink of koffie. Ik wil echt niet meer zonder.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Lidian, Bedankt voor je mooie review. Als blijk van waardering heb ik je een cadeautje aangeboden , check je inbox! Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Fijn product & goede service

De basic viscollageen besteld. Een mooi product voor een goede prijs en de smaak is vrij neutraal. Ook fijne service gekregen toen het niet gelukt was om iets toe te voegen. Werd alsnog nagezonden, top!!

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Estelle, Fijn dat je zo tevreden bent met onze bestseller. Hopelijk mag het mooie resultaten teweegbrengen. Groetjes, Team Viscollageen.nl

Nog niet echt overtuigd…

Qua volume van mijn haar ben ik tevreden. De nagels vallen tegen. Die worden niet echt sterker

• Welk product heb je gekocht? Beauty & Energy collageen

Hi Corrie, Bedankt voor je review. Mooi om te lezen dat je haarvolume er op is vooruitgegaan. Jammer dat de nagels nog even op zich laten wachten, maar hopelijk worden deze binnenkort ook sterker! Groetjes, Jonathan | Vis Collageen.nl

Top bedrijf

Hoogwaardige kwaliteit viscollageen. Lost snel op en drinkt goed weg. Binnen 2 maanden al mijn huid aanzienlijk verstevigd. Daarnaast voel ik mij flexibeler in mijn gewrichten .

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Beste Tony, Bedankt voor je topreview! Daar doen we het voor :) Groetjes, Jonathan | Vis Collageen

Doet wat het beloofd

Ik gebruik het nu al een jaar en het ondersteund echt de stevigheid van mijn huid en helpt tevens tegen gewrichtsklachten! Super product.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen aardbei + vitamine C

Bedankt voor je mooie beoordeling, Desiree! Groetjes, Team Vis Collageen

Lange tijd niet ‘ziek’ geweest door (hopelijk) gebruik van Viscollageen en vitamine C

Mijn Viscollageen en vitamine C was op. Ik kon altijd in mijn handjes klappen “ik word nooit ziek”. Afgelopen maand en deze maand ben ik helaas getroffen door de griep en buikgriep. Mijn huid zag er onrustig uit. Zo had ik het al lange tijd niet gezien. Ik vertrouw er bij deze dus echt op dat Viscollageen met toevoeging van vitamine C een positief effect heeft op je immuunsysteem en huid. Bedankt daarvoor!

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

minder pijn in heup en knie gewrichten

vijf jaar na het plaatsen van een heupprothese kreeg ik door artrose weer problemen en nu ook met het niet vervangen gewricht. Ben Vis Collageen gebruiken met het idee "Baat het niet dan schaadt het niet. Maar na ongeveer anderhalve maand ben ik af van de ergste pijn. De stijfheid die artrose met zich meebrengt is niet veranderd. Conclusie; Heb je artrose of andere gewrichtsproblemen ga Vis Collageen proberen. Tenslotte. Ik ben het niet in overleg met een arts gaan gebruiken omdat die in een eerder stadium eigenlijk zei ; Je moet er mee leren leven

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Beste P.K., We waarderen het enorm dat je de tijd en moeite hebt genomen om deze ervaring met anderen te delen. Heel mooi om te horen dat onze viscollageen dit voor je heeft kunnen bewerkstelligen. Hopelijk mag dit zo blijven doorzetten! Groeten, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Goede ervaring

Snelle levering, goede service!

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Helga, Bedankt voor het delen van je goede ervaring :) Groeten, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Moeilijk te zeggen op mijn 78ste jaar.

Omdat ik altijd mijn best heb gedaan gezond te eten en 3x pw naar de sportschool ga om cardiotraining, krachttraining én bodyshape te doen, word ik veel jonger geschat. Dan zeg ik dat ik van Aziatische afkomst ben. Na mijn 75ste voel ik dat ik lichamelijk ietwat achteruit ga, vandaar dat ik nwe dingen probeer zoals viscollageen. Maar ik weet niet in hoeverre me dat helpt, om eerlijk te zijn.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen aardbei + vitamine C

Hi Babs, Goed dat je nog zo vitaal bent op je 78e! Hopelijk kan onze Viscollageen helpen je deze vitaliteit te behouden :) Groetjes, Jonathan | Vis Collageen

Perfecte aanvulling op de gezondheid

Gebruik het al enigetijd en mijn huid is rustig en egaal. Mijn haar voelt voller en mijn nagels breken niet snel meer. Nogmaals het is goede aanvulling op de gezondheid

• Welk product heb je gekocht? Beauty & Energy collageen

Hé Arienne, Top om te zien dat je huid, haar en nagels allemaal zijn verbeterd met behulp van onze vis collageen! Altijd weer mooi om te lezen/horen! Bedankt voor je leuke review! Groeten, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Excellent service!

Fast shipment and great client's support. Good job team Vis Collageen!

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hi Anastasiia, Good client's support is very important to us. Very nice to hear that you are satisfied with our service! And a thanks for leaving a review :) - Jonathan Vis Collageen B.V.

Verrassend

Na 2 jaren voetproblemen een gunstige wending door het nemen van viscollageen,was ten einde raad en nu drastische verbetering

• Welk product heb je gekocht? Beauty & Energy collageen

Hi Nicole, Wat een mooi resultaat zeg! We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen met je voetproblemen. Als blijk van waardering voor deze mooie review heb ik je een kortingscode toegestuurd voor je eerstvolgende bestelling. Check je inbox! Groetjes, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Ik geloof er niet in maar viscollageen lijkt bij mij goed te werken

Eigenlijk geloof ik niet zo in de werking van dit soort wondermiddeltjes en bestelde het alleen maar omdat mijn vrouw het graag wilde gebruiken. Omdat ik vaak pijnlijke gewrichten en knakkende knieën had besloot ik het ook maar eens een tijdje te proberen, baat het niet dan schaadt het niet. Tot mijn verrassing waren na een paar maanden gebruik de knakkende knieën vrijwel over en heb ik nog maar zelden gewrichtspijn. De smaak vond ik niet zo lekker maar als ik het viscollageenpoeder oplos in een kopje heet water met een stukje van een groentebouillonblokje dan proef ik alleen de groentebouillon. Ik raad nu iedereen die dezelfde klachten als ik heeft aan om ook eens Viscollageen te proberen en zeg er bij: ik geloof er niet in maar het lijkt bij mij wel te werken.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Willem, Wat geweldig om te horen dat Viscollageen hielp bij je knieën en gewrichten, ondanks je oorspronkelijke scepsis! We zijn blij dat het trucje met groentebouillon de smaak heeft verbeterd. Bedankt voor het delen van je ervaring, het kan anderen echt helpen! Groetjes, Jonathan Ras | Vis Collageen B.V.

Had ik maar eerder Vis Collageen ondekt

Na een aantal maanden zie ik echt verschil. Er groeien zelf nieuwe haartjes in de haargrens. we gaan door en wie weet vervlakken de rimpeltjes ook nog wat.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Ellen, Bedankt voor je mooie review! Gaaf om te horen dat de collageen effectief is voor je haar! We zijn benieuwd naar eventuele verdere resultaten op huidgebied :) Groet, Jonathan | Vis Collageen B.V.

heerlijke smaak

Ik heb de collageen nu paar dagen in huis ik was bang dat de collageen naar vis zou smaken. maar integendeel wat smaakt deze collageen goed het is net een drankje/limonade dus totaal geen moeite om het in te nemen. ik ben blij verrast. het mixt ook goed met water ik gebruik een melkopschuimer ( zo'n staafje) dan mix het helemaal snel vind het heel fijn dat hier ook hyaluronzuur inzit en vitamine C !! wat het verder gaat doen met mijn lichaam / huid dat weet ik nog niet daar kan ik nu nog niet over oordelen omdat dit te kort is dat ik het gebruik. maar als ik langer bezig ben met de collageen zal ik daar zeker weer een review over schrijven

• Welk product heb je gekocht? Beauty & Energy collageen

Hé Linda, Bedankt voor het delen van je eerste ervaring met de Beauty & Energy collageen. We horen graag wat je verdere bevindingen zijn na een tijdje! Groet, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Huid voelt beter

Ik ben heel blij met viscollagen, ik heb namelijk veel last van eczeem en heb het idee dat het mijn huid wat versterkt. Het eczeem is niet weg maar samen met goede huidverzorging wordt mijn huid sterker .

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Stephanie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze mooie beoordeling achter te laten. Dat wordt erg gewaardeerd. Mooi dat we met onze viscollageen kunnen bijdragen aan het bestrijden van je eczeem! Groetjes, Jonathan | Team Vis Collageen

Positieve ervaring met Viscollageen naturel

Voor mijn huid heb ik positieve werking, voor nagels en haar merk ik nog weinig. Ik gebruik het wellicht nog te kort, sinds juli 2023, dus ik ga er nog mee verder.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Beste Yvonne, Mooi dat je al positieve veranderingen merkt en blij bent met de Viscollageen naturel. Bedankt voor je review! Groetjes, Jonathan | Team Vis Collageen

zeer goede collageen

voel mij er goed bij neem die smorgens met een greenschake,zeer goede opneembare collageen en ge krijgt pas resultat als ge die lang gebruikt,stop je dan is eigenlijk alles voor niks geweest,is mijn mening en hoop dat ze klopt

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Daniel, Bedankt voor je positieve review. We horen graag wat de resultaten zijn als je het wat langer hebt ingenomen. Groeten, Jonathan | Vis Collageen B.V.

Viscollageen heeft geen merkbaar effect op gezondheid.

Na enkele maanden heeft viscollageen geen merkbaar gezondheids voordeel.

Viscallogeen

Ik gebruik viscallogeen nu enkele maanden, ik merk verschil in haar, nagels en huid. Ik ben zeer tevreden met dit product.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Marjon, Leuk dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, dat waarderen we enorm! Goed om te horen dat je zeer tevreden bent met onze producten. Groetjes, Jonathan | Vis collageen B.V.

Bedrijfsgegevens

Akkers 42 H

8321BV Urk

06 11516504

[email protected]

Over Vis Collageen

Viscollageen.nl levert natuurlijke supplementen zoals verschillende soorten collageen uit vis, krill- en algenolie en andere vitamines en mineralen. Het geeft je huid, haar en nagels een boost, maar is daarnaast ook effectief voor versterking van botten, spieren, pezen en gewrichten! Waarom collageen gebruiken? Collageen maakt ons lichaam zelf aan. Na onze 25ste kan het lichaam minder collageen aanmaken, en na 50 jaar maakt het lichaam zelfs bijna helemaal geen collageen meer aan. Dat is één van de oorzaken van rimpels en cellulitis. Ook wordt de huidelasticiteit minder en de huid dunner en slapper bij ouderen. Viscollageen hydrolysaat helpt je lichaam de stevigheid te herstellen. Dat geld voor zowel huid, haar, nagels en gewrichten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.