Zeer hoopvol

Ik gebruik nu 5 weken viscollageen. Het is daarom denk ik nog te vroeg om conclusies te trekken maar wat ik wel al zie is dat mijn nagels vanaf het nagelbed er beter uitzien. Verder heb ik minder last van mijn gewrichten maar of dat nu door de viscollageen komt of de warmere temperaturen, durf ik nog niet te zeggen. Dat zal de herfst/winter periode gaan uitwijzen. Tegen die tijd ben ik zo’n 4 maanden verder. Dus vanuit een hoopvolle gedachte ben ik positief. Ik ga er zeer zeker voorlopig mee door.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Beste Marjolein, Super mooi om te lezen. Hopelijk blijft de collageen goede resultaten brengen! Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Super produkt !!

Ik gebruik dit nu al enkele maanden en huid ziet er veel beter uit . Je huid heeft een gezonde gloed . Geen vieze smaak . Van de collageen met een smaakje, had sinaasappel besteld ben ik niet zo een fan maar dat is ieder zijn ding . Geef mij maar de naturel, 's morgens in een kopje koffie .

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Beste Véronique, Wat fantastisch om te horen dat je zo blij bent met ons product en dat je huid er beter uitziet! We begrijpen dat smaken verschillen, maar we zijn blij dat onze Naturel collageen in je ochtendkoffie een favoriet is geworden. Bedankt voor je steun! Groetjes, Jonathan | Vis Collageen.nl

De smaak is lekker

Ik heb door een operatie last van haaruitval, 3 jaar geleden. Ik twijfel eerlijk gezegd of dit minder is geworden, mn nagels zie ik nog geen verbetering evenals ijn huid. Wel ga ik een volgende bestelling plaatsen, omdat ik wel denk dat mn haar minder uitvalt.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Beste A.M. Nuis, We zijn blij dat je onze smaak lekker vindt! Het is begrijpelijk dat haaruitval na een operatie een uitdaging kan zijn, en we hopen dat je in de toekomst positieve resultaten zult zien. Bedankt voor het overwegen van een volgende bestelling bij ons. We waarderen je vertrouwen! Groeten, Jonathan | Vis Collageen.nl

Goed oplosbaar in water met een lekkere smaak

Mijn nagels worden sterk ervan mijn haren vallen niet meer uit dus prima product

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Bedankt voor je fantastische feedback, Martha! We zijn blij om te horen dat ons Vis Collageen zo goed bij je in de smaak valt en positieve resultaten oplevert voor zowel je nagels als je haar. We blijven ons inzetten voor kwaliteit en tevredenheid. Op naar nog meer stralende dagen! 🌟 Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Ik vind het wel spijtig dat er geen maatbeker zit in de zakken bij aankoop van 6 stuks

Goed werkend product.

Mijn huid en nagels zijn opgeknapt

• Welk product heb je gekocht? Omega 3 capsules

Beste Nel, Leuk dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te willen delen. Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Neem de viscollageen 1x per dag in de ochtend op een nuchtere maag en bevalt goed

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Beste klant, Bedankt voor je beoordeling! Goed om te horen. Groet, Jonathan | Vis Collageen

Heel tevreden

Het poeder heeft een aangename smaak en het meegeleverde doseerschepje is erg handig. Snelle levering, helemaal top!

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen aardbei + vitamine C

Vriendelijk bedankt voor je leuke beoordeling Nathalie! Helemaal top inderdaad :) Groetjes, Jonathan | Vis Collageen

Minder last van mijn gewrichten, dus zeer tevreden

Ik ervaar minder pijn in mijn gewrichten, heel bijzonder.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Alice, Ontzettend gaaf om te horen dat de vis collageen dit voor jouw oplevert! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze ervaring met anderen te delen, blijft dat doen zou ik zeggen ;) Groetjes, Jonathan | Vis Collageen

Prima product en vlotte afhandeling. Hebben jullie ook visolie tabletten?

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Tiny, Bedankt voor deze geweldige beoordeling! We verkopen zeker ook visolie, dat kan je gewoon in onze webshop vinden! Groetjes, Jonathan | Team Viscollageen

Geweldig product

Makkelijk in gebruik,snel oplosbaar

Hi! Bedankt voor je kort, maar krachtige beoordeling! Groetjes, Jonathan

Goed produkt, gebruikte het al lang, maar gestopt vanwege probleem met de bezorging.

Bij mijn laatste bestelling ging het fout met de bezorging, pakje was zoek. Ik ben een maand lang aan het lijntje gehouden, voelde me totaal niet geholpen. Uiteindelijk mijn geld terug gekregen, maar geen enkele genoegdoening . Mail contact gehad, telefonisch contact gehad, werd wel vriendelijk geholpen,geen oplossing gezocht voor het probleem bij de bezorging. Slechte klantenservice, ben noodgedwongen op een ander produkt overgegaan.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Mijn nagels zijn zo gezind

Door een reclame op fb toch maar geprobeerd. Mijn broze nagels zien er nu zo gezond uit. Mijn huid voelt goed aan en mijn haar voelt ook voller. 1 mnd gebruikt Ik ga weer één bestellen. Ik heb mijn vriendin ook aanbevolen zijn heeft ook broze nagels

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Patricia, Super gaaf om dit te lezen, en dat al na één maand! Bedankt voor het delen van je ervaring met Vis Collageen :) Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Gewoon geweldig

Ik gebruik viscollageen inmiddels al weer meer dan een jaar. Het bevalt me prima. Ik ervaar wel verbetering in mijn lichaam.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Ale, 'Gewoon geweldig', dat is nog eens een titel! Bedankt voor het mooie cijfer en de leuke beoordeling. Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Geweldig.

Het doet wat het doen moet .

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen aardbei + vitamine C

Hi Carolina, Een 10 geef je niet zomaar! Super dat de collageen voor jou z'n werk goed doet :) Bedankt voor de 'geweldige' beoordeling! Groetjes, Jonathan | Team Viscollageen.nl

Ik zie resultaat

Viscollageen, ik ben ermee begonnen een jaar geleden. Ik had bv mijn kapster niet gezegd, dat ik het gebruikte. Na paar maanden zei ze; wat heb je toch dik haar gekregen. Toen vertelde ik het haar. Ook mijn huid voelt veel beter. Het innemen, hoort inmiddels bij mijn ochtend ritueel in de koffie. Eerst had ik viscollageen naturel, nu met sinaasappel +hyaluronzuur. De smaak is effe wennen.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Antoinette, Erg gaaf om deze mooie resultaten te horen! Bedankt voor je review. Als je de smaak even wennen vind raad ik je persoonlijk aan de aardbei variant te proberen ;) Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Absoluut top.

Zeer tevreden met de grandioze kwaliteit, bij viscollageen. Verpakt met de grootste zorg. Absoluut top.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hi Kat, Dit is ook een top beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met de kwaliteit :) Groetjes, Jonathan

Het lijkt te werken.

Aangename smaak en ik heb het idee dat ik na 6 weken gebruik een positieve verandering zie.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Maddy, We zijn blij om te horen dat onze viscollageen een positief effect heeft in die relatief korte tijd! We waarderen het ook dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons en anderen te willen delen :) Hopelijk mag je nog meer positieve veranderingen ervaren! Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Zie dat mijn huid beter uitziet

Mijn huid voelt zachter en minder geïrriteerd uit. Ik ben er tevreden over tot nu toe.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Touda, Doet ons goed dit te lezen! Mooi dat onze vis collageen je heeft kunnen helpen met het herstellen van je huid :) Groetjes, Jonathan | Team Viscollageen.nl

Haar en huid

Ik merk vooral het verschil bij mijn haar. Het groeit sneller is sterker en ik heb veel minder last van haaruitval. Ik ben zeer tevreden met viscalogeen.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hey Nancy, Wat super om te horen, daar doen we het voor! Leuk dat je hebt met ons hebt willen delen. Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Het lijkt te helpen

Ik had altijd veel pijn in mijn spieren/gewrichten met opstaan. Gebruik nu sinds december naturel viscollageen, ik blijf wel stijf met opstaan (van stoel bv) maar de pijn is stuk minder. Hoor alleen nu de laatste tijd dat je het met vitC moet innemen. Anders is de werking minder. ????Ik koos bewust voor naturel omdat dat in de koffie goed te gebruiken is. Warm lost beter op dan in koud bv sap. Ook zijn er theorieën dat je een paar weken moet stoppen om het lijf zelf de gelegenheid tot aanmaak te geven. Dus ook nog vragen

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hi Yvon, Wat mooi om te lezen dat de collageen je pijn heeft verminderd en het bij je lijkt te helpen! De verdere vragen heb ik even via de mail naar je beantwoord. Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Super!!

Fijn product. Niet erg lekker, maar door de koffie ‘sochtends prima te doen.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Fleur, Bedankt voor je super reactie! Fijn dat je zo toch een manier hebt gevonden om het te laten werken. Groetjes, Jonathan | viscollageen.nl

Fijn product.

Ik gebruik het nu bijna 3 maanden en merk al licht verschil dat mijn nagels sterker zijn geworden

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hi Lidian, Top om te horen zeg! We zien inderdaad dat rond de 3 maanden de verschillen vaak zichtbaar beginnen te worden. We zijn benieuwd naar verdere ontwikkelingen :) Groetjes, Jonathan | viscollageen.nl

Ik had hele droge en jeukende armen, waarschijnlijk van de overgang. Begonnen met viscollageen en het is echt over, klinkt ongeloofwaardig met het is echt waar. Superblij mee uiteraard! Eerst had ik de normale, daarna die met sinasappel en die bevalt beter door de smaak.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Natascha, Wat mooi om te lezen dat vis collageen dit voor jou heeft kunnen betekenen. Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Prima goed spul

Ik voel mij er prima bij Goede ervaring positief.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Annie, Kort maar krachtig. Goed om te horen dat de collageen je goed laat voelen! Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Over Vis Collageen

Viscollageen.nl levert natuurlijke supplementen zoals verschillende soorten collageen uit vis, krill- en algenolie en andere vitamines en mineralen. Het geeft je huid, haar en nagels een boost, maar is daarnaast ook effectief voor versterking van botten, spieren, pezen en gewrichten! Waarom collageen gebruiken? Collageen maakt ons lichaam zelf aan. Na onze 25ste kan het lichaam minder collageen aanmaken, en na 50 jaar maakt het lichaam zelfs bijna helemaal geen collageen meer aan. Dat is één van de oorzaken van rimpels en cellulitis. Ook wordt de huidelasticiteit minder en de huid dunner en slapper bij ouderen. Viscollageen hydrolysaat helpt je lichaam de stevigheid te herstellen. Dat geld voor zowel huid, haar, nagels en gewrichten.