Super!!

Fijn product. Niet erg lekker, maar door de koffie ‘sochtends prima te doen.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi Fleur, Bedankt voor je super reactie! Fijn dat je zo toch een manier hebt gevonden om het te laten werken. Groetjes, Jonathan | viscollageen.nl

Fijn product.

Ik gebruik het nu bijna 3 maanden en merk al licht verschil dat mijn nagels sterker zijn geworden

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hi Lidian, Top om te horen zeg! We zien inderdaad dat rond de 3 maanden de verschillen vaak zichtbaar beginnen te worden. We zijn benieuwd naar verdere ontwikkelingen :) Groetjes, Jonathan | viscollageen.nl

Ik had hele droge en jeukende armen, waarschijnlijk van de overgang. Begonnen met viscollageen en het is echt over, klinkt ongeloofwaardig met het is echt waar. Superblij mee uiteraard! Eerst had ik de normale, daarna die met sinasappel en die bevalt beter door de smaak.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Natascha, Wat mooi om te lezen dat vis collageen dit voor jou heeft kunnen betekenen. Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Prima goed spul

Ik voel mij er prima bij Goede ervaring positief.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hoi Annie, Kort maar krachtig. Goed om te horen dat de collageen je goed laat voelen! Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Blij dat ik dit product ontdekt heb!

Mijn huid is er erg op vooruit gegaan sinds ik vis collageen gebruik. Na eerst vis collageen "puur" gebruikt te hebben, heb ik nu collageen met sinaasappel smaak besteld. Deze smaak is prima te doen.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hallo Atie, Mooie resultaten zorgen voor een mooie beoordeling, dankjewel! Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Goed product

Goed product, drink dit elke ochtend in mijn Cappuccino neutrale smaak en mijn Cappuchino smaakt romiger hierdoor. Nagels zijn steviger, haar is dikker groeit sneller en mijn lichaamsklachten zijn veel minder dan voorheen. Ik ga door met dit product.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hoi, Wat een toffe resultaten! Bedankt voor je beoordeling. Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

krijg leuke reacties van omgeving

Ik heb 1 zak bijna op. Smaak is idd niet lekker, ik los de poeder ( heb naturel ) op in lauw water en doe daarna een vitamine C bruistablet sinaasappel erin. Dan heb je toch een lekker drankje, is dan ook echt niet vies meer om te drinken. Over mijn gezicht krijg ik al leuke reacties, wat een glad huidje heb je, ben 55 jaar. Toch leuk om te horen, zie zelf ook dat het bij mij werkt. En heb minder pijn aan mijn gewrichten nu. Heb alleen wel wat last van de maag en een opgeblazen buik, maar ik ga toch door. Hoop dat dit later minder gaat worden.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hi Anita, Wat leuk dat je zulke positieve reacties krijgt! Mooi dat je met innemen je eigen draai hebt kunnen vinden, ik raad je aan onze collageen met smaakjes ook een kans te geven! Groetjes, Jonathan | viscollageen.nl

Helaas ik kreeg last van mijn maag

De aarbeien smaak is wel lekker Alleen is dit helaas niet wat voor mij kreeg heel erg last van mijn maag

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen aardbei + vitamine C

Het is toch moeilijker om op te lossen dan ik dacht

Ik heb persoonlijk toch liever een tabletvorm ervan

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Ik heb voor mijn moeder van 85 jaar omdat ze problemen heeft met haar knie en geen operatie wil behalve braice dit product gegeven en gestimuleerd meer te gaan bewegen. Ze voelt zich nu echt sterker en zakt niet meer door haar knieën knie ook minder pijn. En daar doen we het voor!

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hé Sandra, Wat een mooi bericht, daar doen we het zeker voor! Geweldig dat we zo kunnen bijdragen aan een betere mobiliteit. Doe haar de groetjes van team Viscollageen! Met vriendelijke groet, Jonathan | Viscollageen.nl

perfect

alles wat jullie bschrijven klopt zowel huid als haar als nagels

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Zeer goede kwaliteit, mooi product

In mijn praktijk voor orthomoleculaire therapie zet ik dit product heel vaak in. Ik merk mooie, positieve resultaten bij mijn cliënten. Ik zet het nu met name in bij mensen met gewrichtsproblemen, darmproblemen, huidproblemen en ook voor beter herstel na het sporten. Wel heeft het wel wat tijd nodig, dus gebruik het wel minstens 3 maanden.

• Welk product heb je gekocht? N.v.t.

Na 3 maanden verschil

Ik gebruik het nu 3 maanden en merk kleine veranderingen aan mijn huid.

Geen idee

Ik gebruik het nu een tijdje, elke dag smorgens. Voel mij niet anders. Nog steeds veel last van stijve spieren

Aangenaam en lekker.

Makkelijk oplosbaar, lekker, fijne structuur.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hallo Chantal! Kort maar krachtig! Leuk om te horen. Groetjes, Jonathan | Team Viscollageen.nl

Ik ben heel tevreden met vis Collageen als product en de meest gunstige prijs en duidelijke website.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hi Petra, Een tevreden klant doet ons goed. Bedankt voor je mening! Groetjes, Jonathan | Team Viscollageen.nl

Goede service, snelle levering en het belangrijkste, het product helpt echt! Heel blij mee

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Hi Yvonne, Super leuk om te lezen, vooral dat het zo goed zijn werking doet voor jou! Bedankt voor je mooie beoordeling :) Groetjes, Jonathan | Team Viscollageen.nl

Levering snel, voor de werking gebruik ik het te kort.

Levering was snel. Ik las in een aantal beoordelingen dat het nagenoeg smaakloos was. Persoonlijk heb ik wel moeite met de smaak. Maar de 2e keer ging al beter. Ik zou niet adviseren het door iets lekkers te doen maar gewoon in 1 teug achterover te gieten zodat je er snel vanaf bent ;p. Wat ik ook erg leuk vibd is dat ik een klein proef pakketje heb gekregen met een andere smaak dus deze ga ik ook zeker nog proberen! Over de werking kan ik nog niks zeggen, gebruik het pas sinds 3 dagen.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hi Femke, Hartstikke bedankt voor je leuke review! We zijn benieuwd naar je bevindingen! Groetjes, Jonathan | Team Viscollageen.nl

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Dik tevreden! Ik gebruik nu sinds ruim 4 maanden Viscollageen.

Ondanks ik mijn twijfels bij aanvang had, ben ik blij dat ik het ben gaan gebruiken. Het heeft wel een aantal maanden geduurd voordat er verbetering optrad. Maar nu ben ik ervan overtuigd dat het veel voor mij doet. Mijn huid, haar en nagels zijn er zeker van opgeknapt.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen sinaasappel + Hyaluronzuur

Dag Sandra, Wat een mooie reactie! Dit laat maar weer zien dat het resultaat soms eventjes op zich laat wachten. De aanhouder wint ;) Groetjes, Team Viscollageen.nl

Huif,nagels en haargroei zichtbaar je e er er

Huid, nagels en haargroei zichtbaar berbeterd.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen aardbei + vitamine C

Hi Loes! Wat gaaf om te horen dat je zichtbare verbetering ervaart. Bedankt dat je dit wilde delen middels deze mooie beoordeling! Groetjes, Team Viscollageen.nl

Niet te doen

Het zal vast erg goed zijn. Maar het werd steeds meer een straf om te ontbijten. Ik heb van alles geprobeerd: oplossen in thee, water, in de yoghurt, door de havermout. Maar niets te doen die vissmaak en lucht. Sorry, niets voor mij.

Heel goede Collageen

Ik neem nu 2 maande collegeen van Viscollageen .ik voel me beter mooie huid en mijn haren zijn best veel gegroeit.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen aardbei + vitamine C

Hi! Wat is dit mooi om te horen! Hartstikke bedankt voor je positieve beoordeling! Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Omdat ik een zeer dunne huid heb, mede door medicatie, gaat deze snel stuk bij stoten. Ik merk nu na 3 maanden gebruik van de poeder dat mijn huid weer steviger word. Daardoor zal ik er zeker mee doorgaan en het absoluut aanbevelen. Ook mijn nagels worden er gezonder van.

• Welk product heb je gekocht? Viscollageen naturel

Hey Carla, Wat 'fantastisch' inderdaad :) Echt leuk om te horen! Bedankt voor de mooie beoordeling! Groetjes, Jonathan | Viscollageen.nl

Merk geen verschil in geen enkel opzicht

Gebruik het al maanden maar nagels en huid vertonen geen verschil,heb helaas nog 2 zakken .

Akkers 42 8321BV Urk

06 11516504

Over Vis Collageen

Viscollageen.nl levert natuurlijke supplementen zoals verschillende soorten collageen uit vis, krill- en algenolie en andere vitamines en mineralen. Het geeft je huid, haar en nagels een boost, maar is daarnaast ook effectief voor versterking van botten, spieren, pezen en gewrichten! Waarom collageen gebruiken? Collageen maakt ons lichaam zelf aan. Na onze 25ste kan het lichaam minder collageen aanmaken, en na 50 jaar maakt het lichaam zelfs bijna helemaal geen collageen meer aan. Dat is één van de oorzaken van rimpels en cellulitis. Ook wordt de huidelasticiteit minder en de huid dunner en slapper bij ouderen. Viscollageen hydrolysaat helpt je lichaam de stevigheid te herstellen. Dat geld voor zowel huid, haar, nagels en gewrichten.