Snel goede service

De tafel die wij uitgezocht hebben was bij jullie goedkoper dan bij andere webshops. Woensdag besteld en vrijdag in huis.

Supertevreden

Ik kreeg mijn bestellong de volgende dag, goed verpakt!

Alles is netjes en vlot verlopen Verpakking was ook zeer netjes

Goede en snelle levering

Zeer goede klantenservice!!

Mijn pakketje werd zonder reden teruggestuurd naar Toptuincentrum door PostNL. Na een belletje met de klantenservice werd direct geregeld dat ik een nieuw pakketje kreeg. Ik had gelijk de volgende dag mijn bestelling in huis. Dit vind ik nou een goed voorbeeld van GOEDE service!!! Toptuincentrum is zeker mijn geld waard!!!

Goed contact. Vlotte levering.

Snel geleverd, prachtige vaas

Snel geleverd, prachtige vaas. Heel goed verpakt

Marseille is echt boven verwachting, zo lekker ruikt alles , zowel binnen als buiten

Het ging zoals het hoort

Fantastisch product

De parasol voet is fantastisch. En een snelle levering met een vriendelijke chauffeur! Dus in één woord SUPER!

Top, snelle levering

Goede service, snelle levering en mooie kwaliteit zijde bloemen

Prima levering en mooie kwaliteit kunstplant

Prima levering en mooie kwaliteit kunstplant

goede service

mooie lounge set met een beschadiging gekocht gebeld fotos gestuurd en week later omgeruild top

Bestelling besteld, kwam beschadigd binnen en is meteen opgepakt door de klantenservice. Alleen kregen wij geen reactie meer op onze vraag of er nieuwe planken opgestuurd konden worden of dat de hele tafel retour moest en er een nieuwe zou komen. Vriendelijk geholpen, goede service, zeker een aanrader!

Zeer goedk

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst,ben ik enorm verrast met de snelheid bij het bezorgen,indien mogelijk zou ik voor beide stoelen een beschermhoes willen ontvangen,Verder een dikke pluim.

Beste Peter, Hartelijk dank voor de review! Fijn om te horen. Mocht u meer informatie willen over de beschermhoes zou u ons dan een mailtje kunnen sturen met uw bestelnummer erbij? Dan sturen wij de mail door naar onze tuinmeubelafdeling en kunnen ze u hiermee helpen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Heel goede ervaring met Toptuincentrum

Alles prima geregeld volgens afspraak Het balcon/tuinset keurig verpakt afgeleverd Ook het transport bedrijf bracht het pakket binnen tot in de hal van ons appartement ook hier een compliment

Hi Ton, Bedankt voor de review. Wat fijn om te horen! We hebben inderdaad eerst telefonisch contact hierover gehad. Ik ben blij om te horen dat het netjes door de vervoerders bij u tot de hal van het appartement is gebracht. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Heerlijke loungestoelen, keurig verpakt en bijzonder snel en hulpvaardig geleverd.

Zowel de behandeling van de bestelling als de bezorging ervan zijn voortreffelijk verlopen. Wij hadden de loungestoelen met tafeltje binnen twee dagen in huis. De bezorging was heel goed te volgen van begin tot einde en klopte volledig.

Beste Mart, Bedankt voor de review! Goed om te horen dat de bestelling snel bij u thuis was en dat het gemakkelijk te volgen was. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Fantastisch!

Heel erg goede service. Ik woon niet in jullie buurt en ik ben zeer goed geholpen. Hartelijk bedankt daarvoor!

Beste Petra, Hartelijk dank voor de mooie review! Heel erg fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Twee keer de verkeerde bestelling ontvangen terwijl ik op tijd heb besteld

De verwerking van bestelling kan echt verbetert worden Onze zoon wacht al weken op de goede bestelling Hopelijk lossen jullie dit vandaag een keer op

Beste Vivia, Vervelend om te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb even het mailcontact tussen u en mijn collega opgezocht en ik zie dat het netjes is opgelost en dat het bedrag naar u is teruggestort. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan mag u dit mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Uitstekend bedrijf die haar afspraken nakomt.

Wij hadden al vaker bij dit besteld en hebben uitstekende ervaringen opgedaan.

Beste Jan, Hartelijk dank voor de mooie review! Erg fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snelle levering (binnen 1 dag) en netjes verpakt met een strakke prijs!

Beste Max, Bedankt voor de review! Goed om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snelle verzending

Had Iers besteld en de volgende dag al in huis Top!

Beste, Hartelijk dank voor de mooie review! Fijn om te horen dat het snel in huis was. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Bezorging te laat

Woensdag 27 maart om 20.30 besteld, nu 4 april nog niet binnen maar ook geen bericht wanneer hij bezorg wordt! Ik snap drie dagen weekend maar dan nog komt dit niet overeen met de belofte.

Beste Willem, Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat uw pakket nog niet bezorgd is. Ik heb even tussen onze mails gekeken, maar ik zie dat u nog geen contact met ons hebt opgezocht over het pakket. Ik zie bij ons in het systeem dat het pakket de 28e ons magazijn heeft verlaten en mee is gegaan met de koeriersdienst. Omdat de bestelde regenton zo groot is, kan deze niet mee met PostNL, maar gaat deze met een speciale koeriersdienst mee. Het pakket staat op verzonden, maar u zegt geen bericht te hebben ontvangen over de verzending. Ik ga er bij de pakketdienst achteraan voor u en ik laat het u weten via de mail. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan horen wij dit graag via een mailtje naar [email protected] Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Vlug en snel en naar verwachting

Vlug snel en naar verwachting Goede bezorging

Beste Yvonne, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat alles naar verwachting is. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum