Gewoon een mooie beker

Als ik hem/haar laat vallen, zal er sprake zijn van breuk, die ik niet hoef te beoordelen……

Beste Anton, Hartelijk dank voor de review! Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Goede nette communicatie

Levering ging goed, PostNL was weer eens te laat, maar dat lag niet aan Toptuincentrum. Communicatie loopt goed en snel, alleen als er iets gevraagd moet worden aan een andere afdeling dan moet je paar dagen wachten op antwoord.

Beste Ronald, Bedankt voor de review! Goed om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Beste Fabienne, Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Keurige service. Alles conform afspraak en op tijd!

Keurige service. Duidelijke afspraken en alles op tijd verzonden en geleverd!

Beste Adri, Bedankt voor de mooie review! Erg fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Mooie Tuintafel en snel geleverd

Beste Carmen, Hartelijk dank voor de mooie review! Geniet van de tuintafel. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Klantenservice goed bereikbaar

Bij BBQ was niet binnen de vooraf aangegeven tijd afgeleverd. Lag niet aan Toptuincentrum zelf maar aan de door hun gebruikte koeriersdienst. Met mijn vragen kon bij de klantenservice terecht en waren ze altijd goed bereikbaar en dachten ze mee aan oplossingen.

Beste Vincent, Hartelijk dank voor de review. Fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft met onze klantenservice. Geniet van de barbecue! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Heel behulpzaam en vriendelijk

Heel behulpzaam en vriendelijk. Groot assortiment

Beste Ellen, Bedankt voor de mooie review! Erg fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Super ervaring

Snel levering Netjes verpakt

Beste Steffi, Hartelijk dank voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snel en mooi product geleverd

Beste Ronaldo, Bedankt voor de review! Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Supersnel

Alles gewoon als het hoort.

Beste, Bedankt voor de review! Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snel geleverd.

Beste Pim. Hartelijk dank voor de review! Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Good product

Snel en in goede staat ontvangen, trouw aan de beschrijving!

Beste Imre, Hartelijk dank voor de review! Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Ben zeer tevreden over top tuin En de afhandeling van het probleem van post nl De tweede keer ging het ook weer mis . Ze bezorgen het op een verkeerde adres Post nl is een waardeloos bezorger Nog bedank voor de goede afhandeling

Beste Jan Hendrik, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Slecht

Onbegrijpelijk dat je anderhalf uur van tevoren een sms krijg dat ze onderweg zijn voor bezorging!!!! Mensen werken vaak met zn tweeën, je kan in zo’n geval dus niets meer regelen. Wat doen jullie met zo’n tuintafel als je hem niet kunt afleveren?? Nu was gelukkig mijn buurman thuis.

Beste Peter, Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat u niet eerder bent geïnformeerd over de bezorging van uw tuintafel. Grote zware meubelen zoals tuintafels worden bezorgd door een extern koeriersbedrijf, omdat deze niet met de reguliere post mee kunnen. Van hun ontvangt u op de mail en track en tracé en ze nemen contact met u op voor de bezorging. Heeft u geen track en tracé via de mail gehad? en hebben ze u niet gebeld voor de levering? De koeriersdienst zal het altijd proberen op te lossen als u niet thuis bent bij de bezorging, zoals nu ook om het pakket bij u buurman te leveren. Ik kan helaas in de mailbox geen eerder contact vinden over de bezorging van de tuintafel. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan kunt u dit altijd mailen naar [email protected] Hopelijk kunt u alsnog genieten van de tuintafel! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Erg goed

Goede service en snel geleverd. Niets op aan te merken!

Beste Maaike, Bedankt voor de review! Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Was de laagste prijs voor het product, snelle levering.

Beste Tom, Hartelijk dank voor de review! Goed om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Voldoet aan het verwachtingspatroon

Snelle en correcte levering. Aanbevolen.

Beste Marian, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Prima, maar verzending mocht iets duidelijk

BBQ besteld, voor een goede prijs en ook keurig afgeleven. Maar het mag iets duidelijker bij het verzenden. Ik heb het product besteld en daarna niks meer gehoord. Totdat ik mijn "online" omgeving keek en zag dat alles verstuurd was. geklikt op de track en trace link, die kwam uit bij DHL, maar daar was niks te zien. Het bleek een postnl code te zijn, prima. Vervolgens komt de pakketbezorger met een doos, maar zonder BBQ. Beetje vreemd, ik heb direct gemaild en de eerstvolgende werkdag had ik snel een antwoord (top), toen bleek dat de BBQ met een andere verzendbedrijf verstuurd werd. Misschien is het handiger dit soort dingen te communiceren of aan te geven. Maar verder ondanks de feestdagen snel geleverd en goed.

Beste Harjan, Bedankt voor de review! Goed om te horen dat de barbecue en spullen zijn afgeleverd. Ook bedankt voor de tip, we zullen dit intern bespreken en kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Top geleverd bestelling klopt

Bestelling compleet niet super snel geleverd

Beste, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat de bestelling compleet geleverd is. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Tevreden met de aankoop

Het product was juist en ook snel geleverd. Prijs is goed!

Beste Amel, Bedankt voor de review! Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Topkwaliteit voor een uitstekende prijs?

Zeer snelle levering van een topkwaliteits product voor een uitstekende prijs!

Beste Lex, Hartelijk dank voor de review! Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Prima led, voor een redelijke prijs

Solar tuinverlichting wordt in overvloed aangeboden. Maar kwalitatief valt het na een paar maanden vaak tegen. Bij deze versie zijn accu's nog steeds los verkrijgbaar. Gelukkig maar, want die overleven de vorst niet. Met vervanging doet de verlichting het weer als van ouds. Dus een goede investering als je niets nieuws hoeft en erover tevreden bent.

Beste Clemens, Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

correcte afhandeling

Beste Luc, Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Voldoet niet aan de verwachtingen

Bestelde product bleek achteraf toch niet op voorraad en moeilijk verkrijgbaar bij de leverancier. Wel een upgrade gekregen naar een meer luxe produkt. Maar als ik dit luxe produkt wou had ik het in eerste instantie wel al gekocht. Toch een mooie compensatie. Levering ondemaats. Bijna 50 (vijftig!!)euro verzendkosten en levering tot 2x toe uitgesteld en verlengd. Na telefonisch contact zielig verhaaltje gehad waarom leveringstermijn niet haalbaar is, maar geen oplossing. Ik had liever direct correcte info over de leveringstermijn van mijn bestelling en geen loze beloftes. Over het produkt zelf kan ik nog niets zeggen want heb het nog steeds niet ontvangen

Beste Tom, Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat de levering is uitgesteld. Heeft u telefonisch contact hierover gehad met het koeriersbedrijf of met ons? Het pakket is namelijk vorige week al netjes door ons overgedragen aan het koeriersbedrijf. Ik heb even met u meegekeken op de track en tracé en ik zie hierop dat het pakket vandaag geleverd gaat worden. Mocht dit niet zo zijn, of mocht er iets zijn, dan horen wij het graag. Wij zullen dan contact opnemen met het koeriersbedrijf voor u. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Planten goed aangekomen

Planten zijn goed aangekomen. Gelijk in de tuin gezet met wat compost en ze groeien goed. Er zat alleen een verkeerde pakbon bij.

Beste Suzanne, Bedankt voor de review! Wat leuk om te horen. Vervelend dat er een verkeerde pakbon bij zat, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Bedrijfsgegevens

Pakketboot 15 G

3991CH Houten

073 6147461

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.