Snelle levering en klant vriendelijk!

Geschikt voor zeer smalle woning ruimte

Kunstkerstboom small is mooi vol Maar het bovenste gedeelte hangt. Blijft niet stabiel...wel jammer Ook de breedte is geen 50 cm.wat in de omschrijving stond. Liefst terug gestuurd maar had alle takken al utgeklapt

Prima service en snelle afhandeling

Gewoonweg Fantastisch

Afgelopen zomer 2 potten besteld voor mijn kamerplanten die ik in de winkel had gekocht. Ondanks de breekbaarheid van de potten, zijn ze onbeschadigd bij mij aangekomen. De producten waren goed ingepakt en daardoor gelukkig zonder krassen of beschadigingen ontvangen. Vorige week mijn kunstkerstboom besteld bij Toptuincentrum. Echter, kwam ik er in eerste instantie niet goed uit mbt verzending. Opgebeld, en kreeg direct een vriendelijke medewerkster aan de lijn die mij goed geholpen heeft. Zo zijn we gelukkig tot een oplossing kunnen komen. Al met al, een fijne klantvriendelijke ervaring, met snelle respons. Voor herhaling vatbaar Gr Joost

We zijn tevreden met de boom.

De boom doet aan de verwachtingen.

Slecht

Black box frasier besteld (249€) en kreeg een ‘tweedehands’ exemplaar. Onmiddellijk bericht gestuurd maar na meer dan een week nog steeds geen reactie. Eigenlijk zelfs de ene ster nog niet waard.

Goedemorgen Sandra, Wij hebben geen tweedehands bomen in ons assortiment. Alle bomen zijn nieuw, het enige dat wel eens kan voorkomen is dat de boom door iemand anders is geretourneerd, dan weer wordt ingepakt en word opgestuurd naar een andere klant. U bent vrij om de boom te retourneren (wij nemen deze kosten ook op ons) en zal dan ook het geld terugontvangen.

Snel en netjes geleverd. Goede kwaliteit van de bestelde spullen.

goede communicatie over levering van de order

De levering van mijn 2 batterijen voor solar tuinverlichting is goed en snel ontvangen. 1 batterij doet het echter niet dus is hier nog iets aan te doen? Ik heb eigenlijk 4 baterijen nodig en per doosje zitten er 2 in. Ik kon echter maar 1 doosje tegelijk bestellen wat mij 2 x bezorgkosten a 5 euro kost. Kan dit niet anders want nu moet ik 2 bestellingen plaatsen en dus 2x bezorgkosten betalen.

ruime keus voor schappelijke prijzen

Bij het zoeken van bepaalde producten kwam bij toptuincentrum uit. Gelijk wat leuke aanbiedingen mee besteld. Snel en correct geleverd.

Bestellen, betalen en bezorgen, alles supersnel!

Makkelijke website om bestelling te plaatsen en snelle en vakkundige levering.

Mooie artikelen en zeer goed verpakt

Ik heb plantenpotten gekocht. Ze waren zeer goed verpakt in bijzonder materiaal: een soort versnipperd karton. Goed voorbeeld van hergebruik.

Top mensen , het heeft zijn naam niet gestolen

Heb mail gestuurd waarop ik onmiddellijk antwoord kreeg. Mijn bestelling is ook na 2 dagen geleverd TOP SERVICE van ALLE medewerkers

Makkelijk bestellen ,snelle levering, artikel goed en netjes bezorgt ,

Snelle levering en product is zoals op afbeelding.

Goed, betrouwbaar en snel

De kerstboom die ik besteld heb, ziet er uit als echte boom, als je vragen hebt worden ze snel en duidelijk beantwoord, ik had donderdagavond besteld en zaterdagmorgen had ik de kerstboom al thuis. Super!!

Top.

Snelle levering. Heel tevreden klant!

Goede service, snelle levering, prima bedrijf.

Top!!

Super vriendelijk personeel en snel geholpen.

Duidelijke webshop ,zeer voordelig en zeer snelle verzending!

Zeer tevreden, Duidelijke webshop Scherp geprijsd Snelle verzending Wat wil je nog meer ,zeer tevreden klant!

Super snelle levering, en de kerstboom was nog voordeliger dan bij de concurrent..

Goede service en afhandeling

Geld is netjes terug betaald.

goede service

twee notenkrakers besteld, 1 was niet meer beschikbaar, maar klantenservice heeft persoonlijk contact opgenomen om te vragen of een andere ook goed was. Uitstekend geholpen, goed verpakt en tijdig geleverd.

Goede service.

Leuke hoodie bestelt en heel vlot ontvangen .