Netjes en snel

Snelle en nette levering. Zal 3 werkdagen duren ongeveer maar was er de.volgende dag al. Keurig verpakt. Toppertjes

Kwaliteit prijs en levering konden niet beyer

Beste prijs en keurig afgeleverd.

Echt top

Zo snel binnen .En het fijne vond ik ik hoefde er niet de deur voor uit en kocht nu alleen het product wat ik echt nodig had .

Niet goed

Ik heb een Elho regenton besteld en net bij het afhalen is hij kapot. Dit had voorkomen kunnen worden door de regenton in een doos te verpakken in plaats van dun plastic.

Goedemorgen, wat vervelend om te horen dat de regenton kapot aan is gekomen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat u nog geen contact met ons heeft opgenomen, graag wil ik u vragen om ons een mailtje te sturen (info@toptuincentrum.nl). Dan gaan we dit natuurlijk netjes voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Toptuincentrum

Keurig verpakt en bezorgd

Ik zou het iedereen aanbevelen!

Prima levering en product

Levering was binnen aangegeven tijd. Goed ingepakt. En het product was mooi.

En goede communicatie

Bestelling betalen en ontvangen, dat is wat de klant wil! Super!

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering en product komt precies overeen met de beschrijving

Snelle levering en product komt precies overeen met de beschrijving. Aanrader!

Nog steeds niets ontvangen

Negatief. Wacht nog steeds op mijn bestelling Ook geen bericht meer ontvangen

Klantvriendelijk

Mooie planten voor een goede prijs

Top service ensnel

Snelle levering en prima prijs kwaliteit

Nationale tuincadeaubon niet geaccepteerd en ontevreden over levering

Bij het afrekenen lukte het niet om te betalen met de Nationale Tuincadeaubon, terwijl die wel geaccepteerd zou moeten worden. Wellicht omdat ik slechts een deel van het totaalbedrag met de cadeaubon kon voldoen, maar dat lijkt me toch niet de bedoeling. Er kwam helaas geen melding wat er fout ging / de reden waarom de cadeaubon niet werd geaccepteerd. Omdat ik gebruik wilde maken van een actie waarbij niet aangegeven stond of die een dag later nog zou gelden en ik op de avond van bestellen geen contact kon krijgen met de klantenservice om het probleem met het inwisselen van de cadeaubon te verhelpen, heb ik het totaalbedrag toch maar met iDeal betaald. Helaas kon de klantenservice me daardoor een dag later ook niet meer helpen om alsnog met de cadeaubon te verrekenen. Verder viel de levering me tegen. Van DHL krijg je slechts een melding dat de levering plaatsvindt op dag X tussen 08:00 en 18:00u. Er is geen mogelijkheid om inzicht te krijgen in een korter leveringstijdvak of om een aanpassing (leveringsmoment, afleveren bij de buren oid) aan te geven. Hierdoor helaas de eerste dag de bezorger gemist omdat hij precies kwam op het moment dat de hond werd uitgelaten en daarna dus de volgende werkdag de hele planning om moeten gooien om nogmaals een volledige dag thuis te zijn. Erg onhandig allemaal.

Super ervaring!

Ik heb een regenton besteld bij Toptuincentrum voor een goede prijs. Na mijn bestelling werd ik netjes op de hoogte gehouden van de verzending. Eenmaal (tijdig) aangekomen zag mijn ton er ook goed uit, onbeschadigd en goed afgeleverd. Ik ben erg tevreden en ben zeker bereid ook in de toekomst dingen te bestellen bij Toptuincentrum!

Voldoet aan alle verwachtingen.

Snel geleverd, stoelen zijn prachtig!

Fijne produkten en klantenservice

Mooie produkten en vriendelijk personeel.top!

Verlichting

Mooie solar verlichting die ook met een kabeltje is op te laden als er te weinig zo'n is geweest!

Goedemiddag Jessica, dank voor je bericht, het verhaal kwam ons niet bekend voor. Nu zie ik dat u in onze webshop alleen tuinverlichting van Luxform heeft besteld. Jammer dat u de tuintafel niet bij ons heeft besteld, dan hadden we er zeker een leuke extra luxform tuinlamp bij gedaan ;)

nog geen ster waard

verkeerd product geleverd, slechte communicatie en klantenservice, bieden geen oplossingen. kosten voor mij terwijl zij iets verkeerd leveren. flutbedrijf

Goedkoop en snelle levering.

De goedkoopste wat betreft Capi buitenpotten en volgende dag geleverd.

super correcte levering

super correcte levering zowel verpakking, kwaliteit en snelheid

Mooie kunst bloemen Freesia,s nergenscte koop bij jullie wel. Snel en netjes bezorgd

Geweldig mooie pomme pidou zebra en goede service was keurig verpakt

Geweldig mooie pomme pidou zebra en goede service was keurig verpakt

Enorm klantvriendelijk!

Ik had 2 kaarsen besteld waarvan er een aantal dagen later bleek dat er 1 soort niet meer op voorraad was. Ik werd netjes op de hoogte gebracht van een oplossing, ik heb geantwoord en even later kreeg ik te horen dat de specifieke kaars een maat groter word opgestuurd. Wat voor super service is dat! Ontzettend blij met deze oplossing!