Zelfs het niet in voorraad hebben van alle delen van de bestelling werd super snel geregeld. Ben zeer tevreden over levering en producten.

Beste, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Had op vrijdag een bestelling gedaan en deze werd op zaterdag keurig verpakt geleverd!

Beste Monique, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat alles goed was verpakt. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe Lampe Berger geuren! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Heel fijn

Ik had hier iets besteld, snelle levering ,artikelen waren mooi en goed verpakt. En hier het voordeligste. Ik zal hier zeer zeker nog eens bestellen.

Beste Sandra, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat alles met de bestelling goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Ik had smiddags voor 14.00 uur besteld en het werd de volgende dag geleverd!

Beste Jeannet, Fijn om te horen dat uw bestelling snel geleverd is. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snelle en goede service

Het pakketje wat ik besteld had was er heel snel en netjes verpakt

Beste Petra, Bedankt voor de review! Fijn om te lezen dat alles goed is aangekomen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Oplichters

Krijg minder geld terug dan ik heb betaald . Nooit iets bij deze mensen kopen !!

Beste Jack, Wat jammer dat u niet tevreden bent. Wij hebben het teruggezocht in ons systeem, maar wij zien helaas dat u geen contact met ons hebt opgenomen over de bestelling. U geeft aan minder geld teruggekregen te hebben dan dat u hebt betaald. Bij het retourproces staat aangegeven dat de retourkosten verrekend worden bij het bedrag dat naar u wordt teruggestort. Dit is ook bij uw retour het geval, in onze retourprocedure is dit ook terug te lezen. Mocht u nog vragen of opmerking hebben dan kunt u ons bereiken via het mailadres: info@toptuincentrum.nl Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Mijn bestelling kwam snel binnen. Helaas was een onderdeeltje kapot. Contact opgenomen met de klantenservice en die reageerde vlot en loste het probleem snel naar tevredenheid op.

Beste Elly, Fijn om te horen dat onze klantenservice u goed heeft geholpen. Wij hopen dat u ondanks het kapotte onderdeeltje alsnog veel plezier heeft van uw bestelling! Fijn weekend toegewenst! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Product correct en snel geleverd!

Product correct en snel geleverd!

Beste Teuntje, Bedankt voor uw mooie review. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snelle bezorging van onze bestelling. Gewoon zoals je verwacht.

Beste Kees, Bedankt voor uw mooie review! Wij hopen dat uw bloembollen allemaal mooi gaan bloeien! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Positieve ervaring.

Van bestelling tot levering, alles perfect verlopen.

Beste Raphael, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met het gehele proces. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Succesvolle aankoop. De vogels zullen er blij mee zijn en ik ook.

Beste Jans, Bedankt voor de fijne review! Wij hopen ook dat de vogels er blij mee zullen zijn, maar dat zal vast wel goed komen met de mooie nestkastjes. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snelle levering binnen 24 uur

Beste Franny, Hartelijk dank voor de mooie review! Wij wensen u veel plezier van de Sint-Janskathedraal. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Alles volgens verwachting

Goede website, gemakkelijk bestelproces en keurige levering.

Beste Nico, Bedankt voor uw mooie review! Het duurt nog even, maar wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe kunstboom! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Goede snelle levering

Bestelling binnen 24 uur geleverd.

Beste Linda, Fijn om te horen dat uw pakket snel is geleverd. Het duurt nog even, maar wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe kunstboom! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Prima prijs en vlotte levering

Prima prijs en vlotte levering. Aandacht puntje is dat je een fleecedeken in een compacte doos, niet met karton reepjes moet vullen. Vervelend om het uit de deken te krijgen.

Beste Henk, Bedankt voor uw mooie review. Uw aandachtspuntje is zeker iets waar we wat mee kunnen! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snelle en goede service.

Artikel was helemaal naar wens.

Beste Marjan, Bedankt voor uw mooie review. Hopelijk hing de kersthanger mooi in uw boom! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

goede service

nette afhandeling en snelle levering.

Beste Ronald, Bedankt voor uw mooie review! Hopelijk heeft u veel plezier van de theelichthouders! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Retoursticker voor retouneren na kapotte levering krijg je per mail

Mijn bestelling is kapot aangekomen. Wellicht niet de fout van de leverancier maar zeker niet de mijne. Vervolgens moet ik veel werk en tijd steken in het terugsturen van de kapotte spullen om mijn geld terug te krijgen; eerst bellen, dan tot 2x toe mailen, het retoutetiket printen(jk heb geen printer) en dan naar postkabtoor voor terugsturen (mijn dorp heeft geen postkantoor). Een heel gedoe dus! Tip:Geef de klant service! Stort dat geld gewoon terug! Jullie hebben de foto's gezien dat het echt stuk is dus wat heb je eraan dit terug te krijgen? En als jullie het dan persé terug willen, stuur dan gwn een retouretiket op!

Beste Elina, Excuses dat de retourprocedure u onnodige tijd heeft gekost. Met het oog op de duurzaamheid sturen wij het retourticket altijd later via de mail indien nodig. Wij hebben niet van u vernomen dat u geen printer had, wij hadden graag met u mee willen denken. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Verzending was snel echter na het openen bleek dat het reeds geopend was!

Snelle bezorging echter na het openen bleek dat het al eerder geopend was! De binnen verpakking zat op zijn kop in de doos plus er waren kleine torentjes afgebroken ook de transformator en de kabel van de batterijen waren eerder los gemaakt! Dus duidelijk een retour zending geweest en geen nieuwe! Wat kunnen wij er verder aan doen?

Beste Folkert, Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet naar verwachting is binnen gekomen. Uw bestelling is nieuw in de doos verzonden. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Goede service en fijn klanten contact

Goede service en klanten contact nav bezorging. Geen goede ervaring met DHL maar kreeg netjes reactie op vragen

Beste Eveline, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat de klantenservice u goed heeft geholpen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Bestelling snel geleverd

Ik had een kerst item besteld en deze is netjes ingepakt en snel geleverd. Helemaal top!

Beste Susan, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat uw bestelling netjes en snel is geleverd. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

bestelling geplaatst en is super snel afgehandeld en bezorgt top service dus

Beste Silvia, Bedankt voor uw mooie review! Het is leuk om te horen dat u zo blij bent met onze service! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Product is kapot

Goed ontvangen, netjes verpakt! Maar product is nu al kapot

Beste Nikki, Wat vervelend om te horen dat uw product nu al kapot is. Wij hebben van u nog niets vernomen via de klantenservice. Wij zouden graag met u mee willen denken voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Fantastisch geholpen!!

Mailtje gestuurd!direct antwoord gekregen , service top !!! kwaliteit van het product: top !!!! Raad toptuincenter heel erg aan

Beste Karin, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen u blij bent met onze service en de kwaliteit van het door u bestelde product. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Geweldige service

In eerste instantie verliep mijn bestelling niet correct. Ik kreeg 1 zakje met een bloembol geleverd, terwijl ik er 2 verwachtte. Ook bleek het product ondertussen in de aanbieding. Geen probleem voor Toptuincentrum. Er worden 2 zakjes nagestuurd (ik heb er dus uiteindelijk 3 ontvangen) én er wordt een deel van de betaling gerestitueerd. En dat allemaal in een dag geregeld zodat alles voor de kerst geregeld is. Wow. Dat is een ouderwets goede service! Prettig persoonlijk contact, een mooie oplossing bieden en doen wat ze beloven, daar staat Toptuincentrum voor. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en de klantenservice, dus wil ik ze alle punten toekennen en ze van harte aanbevelen!

Beste Richard, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en het persoonlijke contact. Wij hopen dat de bloemen mooi zullen staan in uw tuin! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum