Geweldige service

Na mijn bestelling te hebben na gekeken mistte ik 1 artikel, hierover een berichtje gedaan en kreeg snel een reactie en de volgende dag lag het artikel wat ik mistte in de brievenbus.

Snel geleverd, goed verpakt

Snel geleverd, goed verpakt

Snelle verzending maar geen reactie op mail

Het artikel was snel verzonden alleen in mijn fleece hoodie zaten twee gaten. Ik heb ze een mail gestuurd maar daarop nog steeds geen antwoord (bijna een week geleden) Dat vind ik wel jammer.

Snelle levering, product goed!

Nette en snelle service!!

Prima contact en levering

Hartelijk dank voor uw review!

Binnen 24 uur, wat een goede service!

De slogans: "U vraagt wij draaien" en "Vandaag besteld morgen bezorgd" gaan zeker op voor Toptuincentrum, en dat is verheugend! Zeker als je dan ook nog verrast wordt door het kadootje aan jezelf :-)

Mooie en lichte potten die ook in de winter buiten kunnen blijven.

De potten zijn mooi en wegen niet zwaar, maar zijn wel sterk. Fijn dat ze in de winter ook buiten kunnen blijven staan.

Fijn om te horen! veel plezier met de potten :)

Nette en duidelijk afhandeling van de bestelde goederen

Lampe berger producten besteld. Netjes ingepakt en geleverd. Wel dagje later dan beloofd maar dat kwam door de DHLie vertraagd was.

Wat vervelend om te horen dat het pakketje iets was vertraagd door onze verzender. Wel wensen u veel plezier van de heerlijke Lampe Berger producten :)

Snelle service, ook bij verzendingsproblemen

DHL leverde niet, maar snel opnieuw bestelling verzonden door Toptuincentrum.

Hoi Frans, wat vervelend om te horen dat DHL uw pakket niet had geleverd. Wel fijn om te horen dat mijn collega's het goed vuur u hebben opgelost en u alsnog tevreden bent. Fijne dag!

Vlotte levering nette stoelkussens

Vlotte levering nette stoelkussens

Wat fijn om te horen! Veel plezier van de kussens

perfect

regenton Elho was perfecte aankoop en prijs, mooie vormgeving

Wat leuk om te horen! Veel plezier van de regenton :)

Spannend

Pakjes ontvangen na vertraging. Daar het om bollen (Allium) gaat zal ik tot volgend jaar moeten wachten voor de beoordeling op kwaliteit. Of ze echt zo mooi zijn als op het plaatje.

Goedemiddag Katja, wat vervelend om te horen. Wij zien dat uw pakket inderdaad is vertraagd bij DHL, en hebben daarom even contact met hen opgenomen voor u. Het pakket word als het goed is morgen geleverd. Zodra u het pakket heeft ontvangen mag u de review altijd aanpassen, dan kunnen wij deze klacht bij DHL neerleggen en gaat dit niet ten koste van onze service. U mag ook altijd telefonisch of per mail contact met ons opnemen: 0736147461 of info@toptuincentrum.nl 05-09: We zien dat uw pakket inmiddels is geleverd door DHL, hopelijk heeft u alles in goede orde ontvangen

Voldoet ruimschoots aan verwachting

Voldoet aan verwachting en vlotte levering.

Wat leuk om te horen! Hartstikke bedankt en wellicht tot ziens in onze webshop

Snelle bezorging

Wok voor de cobb bbq en cobblestones besteld was er vlot.

Fijn om te horen dat het er snel was! Dan kon u lekker vlot barbecueën ;)

Snel besteld en bezorgd

Snel besteld en bezorgd

Wat fijn om te horen! Daar doen we ons uiterste best voor

het was erg goed verstuurd prima

Bedankt voor de leuke review

Goede korting, snelle levering!

Keurig emailtje ('seintje') ontvangen toen een artikel weer op voorraad was en de korting op het desbetreffende artikel was nog geldig. Meteen besteld en snel geleverd gekregen. Kan geen minpunt bedenken.

Heel fijn om te horen, dat u de mail als fijn heeft ervaren en u blij bent met uw bestelling.

Snelle levering en goede service!!!

De velvet eettafel stoelen die ik bij de TopTuin Centrum heb besteld, waren heel snel geleverd en zijn van goede kwaliteit.

De velvet stoelen zijn inderdaad een aanrader! Fijn dat ze zo ook bij u zijn ontvangen, veel plezier van de mooie stoelen :)

Vlotte afhandeling

Bestellen was eenvoudig en werd snel geleverd.

Goed om te horen, bedankt voor de recensie

Alles goed geleverd

Ok

Potten mooi en afhandeling goed, bezorging zeer slecht

Heel ontevreden over DHL. Ze hadden het pakket bij twee huizen verderop achter een aanhangwagen gezet. Er is bij ons geen bericht achtergelaten. We waren thuis: we hebben de wagen van DHL voorbij zien rijden.

Snelle levering van mooie kunstbloemen

Snelle levering van mooie kunstbloemen

Snel en een mooi produkt

positief goed produkt alleen transport kosten van 35 euro voor een parasol van 80 euro zijn negatief ervaren

uitstekend!

zeer prettige tweede ervaring met Toptuincentrum . op alle vlakken. een aanrader