Groenrijk Den Bosch geeft je niet alleen een goed gevoel als je komt kopen maar zeker ook als er iets vervelends aan de hand is TOP. ZIJ VERDIENEN HIERMEE DE WARME DOUCHE!!!!!!!

Professioneel, kundig, goed product

Vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Super snelle levering! Heel blij met onze zwenkparasol die makkelijk in elkaar gezet kan worden!

Prima afhandeling

Mooie bloempotten en snelle levering

Er zat wel wat stof en rommel in de bloempotten. Dit vond ik niet heel netjes. Verder prima levering!

Snelle service en goed product

Mijn bestelling werd supersnel geleverd

Online een bestelling gedaan. Snel ontvangen en helemaal blij mee

Supersnelle levering.

Einde middag besteld en volgende dag al in huis.

Goede opvolging en service!

Product was in eerste instantie zoek geraakt door de pakjesdienst, top tuincentrum deed het nodige om alles terug in orde te krijgen. Snel verzonden en goede service !

Snelle levering en hele mooie stoelen

Snelle en keurige verzending

Snelle en keurige verzending en de prijs is vergeleken met andere tuincentra vele malen goedkoper voor hetzelfde product! En het bestelde product was leverbaar en bij de andere tuincentra niet. Mijn volgende bestellingen zal ik zeker ook hier gaan bestellen.

zeer proffesioneel

Had via webshop een bestelling gedaan en wilde deze thuis ontvangen. Echter zag ik tot mijn verbazing dat er toch transportkosten in rekening werden gebracht, terwijl de info vermelde dat boven een bepaald bedrag de transportkosten gratis waren. Zeer sportief werd dit benaderd en kreeg de 35 euro retour. Tevens waren wij zeer content mbt de aflevering van het product. De chauffeur was erg behulpzaam en vriendelijk. Volgende keer zeker weer een bestelling bij dit bedrijf

Duidelijke website met goede productdetails, eenvoudig bestellen, snelle en nette levering!

Top service!

Zeer betrouwbaar bedrijf, aankoop van de jacuzzi is zeer vlot verlopen, online aankoop, 2 dagen later in huis (Nederland-België) goede bevestiging via mail. Zeer tevreden over communicatie. Na levering had ik nog een aantal vragen en ik werd zeer vlot verder geholpen, vraag antwoord binnen het uur. Ik vind het belangrijk dat het bedrijf achter de online aankoop ook bereikbaar is en dat is zeker een feit! Voor mijn volgende aankoop sector tuin keer ik zeker terug. Groot aanbod via de webshop en zeer tevreden over service en after sales services dus tevreden klant!

Prima service en goede kwaliteit

Is helemaal top geleverd.

Snel en vakkundig en zeer goede communicatie

Binnen de afgesproken tijd mijn tuinset geleverd. Één stoel moest nageleverd worden ook dit gebeurde op de afgesproken tijd. Top!!

Makkelijk te bestellen met een snelle levertijd. Super vriendelijke bezorger! Mooie kwaliteits tafel voor een hele mooie prijs, hij is precies zoals op de afbeelding, wij zijn blij!!

snel en goed

De bestelde tafel werd keurig op tijd geleverd ! prijs was ook TOP

Prima service!

Jacuzzi gekocht en was snel geleverd, mooie grote jacuzzi. wel jammer dat de volgens de site bijpassende filters die ik erbij besteld had voor een ander bad zijn. en dus voor mij onbruikbaar helaas.

Wij hebben een tafel en een bank besteld alleen bleek het bevestigings pakket van de bank ook bij de tafel te zitten waardoor we zelf schroeven hebben moeten halen. Ik heb dit direct via de app gecommuniceerd wat perfect vlot werkt en er is voor een goede oplossing gezorgd

ALLES PRIMA.

In de winkel werden wij prima geholpen door een vriendelijke dame. Na thuis alles nog een keer goed te hebben opgemeten hebben wij de loungebank besteld. Dit ging snel en ook de levering was snel.

Snel, perfecte omschrijving en mooi !

Alles is vlot en perfect verlopen, heel tevreden !

Prima en opvallend vriendelijke bezorging ***** Product zelf doet zijn werk als verwacht. *****

Een dikke aanrader

Ben uitermate tevreden over de topservice die aangeboden wordt. Zeer snel antwoord op eventuele vragen en ook hulp om je te helpen indien iets nodig. Doe zo voort. Toptuincentrum is ECHT "TOP" !

Heel vlotte service top!

Ik ben super blij.

Hij zit heel lekker. Ik ben erg blij