Alles heel goed geregeld.

Na de bestelling meteen bericht en verdere informatie. De levering van de bestelling is duidelijk doorgegeven. En de bestelling was er op korte termijn. Bezorging was goed.

Beste Marian, Hartelijk dank voor de review! Erg fijn om te lezen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Bestellen, bevestiging en levering. Zo eenvoudig is ‘t.

Duidelijke website, makkelijk te bestelling, duidelijke omschrijving. Levering zoals aangegeven en bestelling werd netjes door chauffeur, die van tevoren belde, netjes thuis afgeleverd.

Beste Marijke, Hartelijk dank voor de review! Goed om te lezen dat alles netjes is afgeleverd. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Netjes

Netjes op tijd geleverd !

Beste Petra, Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snel en efficiënt

Donderdag besteld op de website, maandag geleverd in West-Vlaanderen (BE). Degelijke bank en exact zoals omschreven op de website. Vriendelijke bezorger, die zo lief was het grote pakket al via de oprit achteraan te plaatsen ipv aan de voordeur te droppen. Als ik nog eens iets nodig heb, zal ik sowieso ook deze webshop bezoeken om een keuze te maken.

Beste Anouck, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat het snel en efficiënt is gegaan. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Mooie loungeset voor een mooie prijs.

Aanbieding loungeset gekocht met een mooie korting. Snelle levering. Bouwtekening van de stoelen en bank mag iets duidelijker.

Beste Luc, Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Gewoon goed zoals het hoort

Goed product en snelle levering

Beste Roberto, Hartelijk dank voor de review! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Goed!

Loungeset zoals beschreven op de site. Snelle levering en handig om te kunnen zien waar de bezorger rijdt, zodat je thuis bent met de levering.

Beste Judith, Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn om te horen dat alles naar wens is! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Vlotte service.

De bestelling wordt goed opgevolgd en verloopt vlot. Geen lange wachttijd tussen plaatsen bestelling en levering van pakket.

Beste Carina, Hartelijk dank voor de review! Goed om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snel geleverd, 1 fles was open gegaan tijdens transport en had 2 dagen later een nieuwe. Goede service!

Prachtige set gekocht. Maar helaas waren de kussen niet helemaal in orde. Contact opgenomen en er werd direct een oplossing gegeven. Nu nog even wachten tot de nieuwe kussens komen, maar ik vertrouw erop dat dat goed komt. Top service!

Netjes- snel- betrouwbaar

Product was keurig verpakt en voldeed aan alle verwachtingen.

Beste Maarten, Hartelijk dank voor de review! Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Was snel en netjes geleverd

Beste Spee, Bedankt voor de review! Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Alles netjes ontvangen

Beste Fabienne, Hartelijk dank voor de review! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snel verzonden en goede dienst na verkoop

Ik geef geen 5 omdat mijn goederen niet voldoende beschermd verpakt werden en dus gebroken geleverd zijn

Beste Sandra, Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Het is een goede aankoop, goed kwaliteit en snel geleverd. Service was zeer goed.

Beste Rosie, Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Product beschadigd

Product zelf ok maar beschadigd door het transport

Beste Bart, Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat het product is beschadigd tijdens transport, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij versturen met PostNL en met NES-parcel. Ik zie in de mailbox geen mailcontact over uw beschadigde zending, dus ik kan niet zien met welke koeriersdienst het is meegegaan. Mocht er wat zijn dan horen wij dat graag via [email protected], dan kunnen we het voor u oplossen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snelle, vriendelijke en correcte levering van mijn bestelde producten, met duidelijk gebruiksadvies!

Goed product, aan een fatsoenlijke prijs en goede afhandeling, dus voor herhaling vatbaar.

Beste Hilde, Hartelijk dank voor de review! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Vlotte levering van gewenst product

Beste, Hartelijk dank voor de review! Fijn dat de levering snel is gegaan. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Super goed

Mooie spa tent ruim en groot. Netjes bezorgd en snel

Beste Geraldine, Bedankt voor de review! Goed op te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Gewoon een mooie beker

Als ik hem/haar laat vallen, zal er sprake zijn van breuk, die ik niet hoef te beoordelen……

Beste Anton, Hartelijk dank voor de review! Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Goede nette communicatie

Levering ging goed, PostNL was weer eens te laat, maar dat lag niet aan Toptuincentrum. Communicatie loopt goed en snel, alleen als er iets gevraagd moet worden aan een andere afdeling dan moet je paar dagen wachten op antwoord.

Beste Ronald, Bedankt voor de review! Goed om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Beste Fabienne, Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Keurige service. Alles conform afspraak en op tijd!

Keurige service. Duidelijke afspraken en alles op tijd verzonden en geleverd!

Beste Adri, Bedankt voor de mooie review! Erg fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Mooie Tuintafel en snel geleverd

Beste Carmen, Hartelijk dank voor de mooie review! Geniet van de tuintafel. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Klantenservice goed bereikbaar

Bij BBQ was niet binnen de vooraf aangegeven tijd afgeleverd. Lag niet aan Toptuincentrum zelf maar aan de door hun gebruikte koeriersdienst. Met mijn vragen kon bij de klantenservice terecht en waren ze altijd goed bereikbaar en dachten ze mee aan oplossingen.

Beste Vincent, Hartelijk dank voor de review. Fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft met onze klantenservice. Geniet van de barbecue! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Pakketboot 15 G

3991CH Houten