Mooie prijs en goeie service

Mooie prijs en goeie service

goede prijs en voldoende service, maar kan beter

weinig informatie over de voortgang van de bestelling. Ik heb geen track en trace gezien, ineens stond de bezorger voor de deur, dit kan beter, voor de rest in orde. E-mail over de registratie en bestelling kwamen in de spambox terecht (dit ligt uiteraard aan de spamfilter van Google)

Snelle levering en netjes ingepakt. 2 mooie stoelen. In eerste instantie zitten ze zittend een beetje overdreven naar voren en zijn de leuningen wat kort maar dat went wel. Het zijn dikke kussens waardoor de stoel in de ligstand heerlijk ligt. Het tafeltje is netjes. Wel ligt de glasplaat er los op met dubbelzijdig doorschijnend plakband is dat Zo opgelost zodat de glassplaat niet meer schuift. Van de kwaliteit kan ik nog niks over zeggen omdat hij pas 2 dagen wordt gebruikt. De stoel gaat soepel naar achteren met de hendel. Echt een aanwinst voor onder je veranda.

Zie boven

Jammer genoeg was de levering fout gegaan

Ik kreeg in de ochtend van de le Eringa pas te horen dat de regenton geleverd werd op die dag Tip: geef een keuze aan wanneer er geleverd wordt. Min punt: DHL doet maar iets. Er zijn zoveel programma's die aangeven wanneer ze komen leveren.. . Al is het in een tijdsbestek van 2 uur. Daarbij werd er bij mij aangegeven dat ik op vakantie zou zijn. Dit terwijl ik wachtende was op de levering. (Hierover al eerder een klacht neergelegd) De levering die uiteindelijk de volgende dag was. Dus weer plotseling vrij moeten nemen. Mijn baas was niet blij!! Op dit moment wachten op de regen...

goede materialen voor een goede prijs. verpakking/verzending beetje jammer

na enkele dagen de bestelde artikelen ontvangen, maar helaas in een veel te grote doos vol met kilo's karton snippers.

Goede service, goede prijs, snelle levering

Artikel anders dan foto en omschrijving

Bestelde een beige kussen. Op foto ook beige/camel. Krijg gele kussens. Zonde van de verzendkosten want die zijn voor de koper. Geen reaktie op screenshots die ik gestuurd heb. Heel jammer.

Bestelling plaatsen was super makkelijk. Ik had mijn bestelling binnen 3 dagen. Er zat wel een vlekje op de pot maar deze kon er makkelijk afgeveegd worden.

Sterke plante snel geleverd

Bestelde roos was een goede plant met sterke wortels. Goed verpakt en snel geleverd

Leuke kikkers, goed verpakt.

Omdat DHL de bezorging niet goed geregeld had , heb ik de klantenservice gebeld en alles werd prima opgelost !!!! Met hartelijke dank!

Goed contact, snelle verzending

Helemaal tevreden, Mooi tafeltje

Snelle klantenservice

Onze bestelling was licht beschadigd, maar na prettig en snel contact met de klantenservice hebben we een goede regeling kunnen treffen.

Uitstekende ervaring

Prima geregeld

Mooie prijs en snel geleverd

Mooie site, goede prijs en service

Netjes en snel

Snelle en nette levering. Zal 3 werkdagen duren ongeveer maar was er de.volgende dag al. Keurig verpakt. Toppertjes

Kwaliteit prijs en levering konden niet beyer

Beste prijs en keurig afgeleverd.

Echt top

Zo snel binnen .En het fijne vond ik ik hoefde er niet de deur voor uit en kocht nu alleen het product wat ik echt nodig had .

Na een kapotte levering heb ik alsnog de regenton in twee delen ontvangen.

De telefonisch medewerkers van de webshop hebben mijn klacht goed opgelost. Ik heb een Elho regenton besteld en net bij het afhalen is hij kapot. Dit had voorkomen kunnen worden door de regenton in een doos te verpakken in plaats van dun plastic.

Goedemorgen, wat vervelend om te horen dat de regenton kapot aan is gekomen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat u nog geen contact met ons heeft opgenomen, graag wil ik u vragen om ons een mailtje te sturen (info@toptuincentrum.nl). Dan gaan we dit natuurlijk netjes voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Toptuincentrum

Keurig verpakt en bezorgd

Ik zou het iedereen aanbevelen!

Prima levering en product

Levering was binnen aangegeven tijd. Goed ingepakt. En het product was mooi.

En goede communicatie