top product

ik heb vandaag de sint jan binnen gekregen ziet er heel erg mooi uit zeer gedetaileerd goed verpakt een top product en zijjn geld zeker waard

Fijne website, snelle levering

Ik zocht solar lampjes die echt als gloeilamp branden. Ik ben er blij mee, zitten in mijn zelfgemaakte lampion.

Goede service en keurige aflevering, prachtige kwaliteit!

Goede service en keurige aflevering, prachtige kwaliteit!

Matig

Helaas een stoel ontvangen met poten die er niet op paste, na een halfuur contact en allemaal bewijs moeten sturen videos/ foto’s dat de stoelpoten “echt scheef” waren, moest ik ze ook nog zelf terug sturen en nog wachten tot ze daar ontvangen weer waren voor ik nieuwe kreeg, allemaal extra tijd en moeite vanwege hun fout. Buiten dat om verschillen de stoelen waarvan ik er 4 gekocht heb ook qua exacte formaat en hoogte, al met al als je een perfectionist bent betreft je interieur en uitstekende designs wilt zou ik hier niet bestellen. Kwaliteit is oké op het eerste oog maar als je gedetailleerd kijkt goedkoop.

Goedemiddag Diana, Bedankt voor de recensie. We vinden het erg vervelend om te lezen dat de stoelen niet voldoen aan jouw eisen. We hebben geprobeerd om u zo goed mogelijk te helpen en we hebben u dan ook nieuwe stoelpoten opgestuurd. Mocht u nog verdere opmerkingen en/ of vragen hebben, stuur ons dan een mail naar info@toptuincentrum.nl Met vriendelijke groet, Team Toptuincentrum

Duidelijk en was gauw binnen

Goed en snel geleverd, Product waardeloos de band die om de regenpijp gaat schiet steeds los dus valt plant op grond Plant stuk, grond vies

Levering mooi op tijd, op tijd per mail bevestigd

Duidelijke website goed assortiment

Vlg afspraak prima product geleverd. Ontbrekende onderdeel na 1 telefoontje alsnog geleverd.

Goed product!

Mooie degelijke parasol en hij werd snel en correct afgeleverd!

Heel erg goed: makkelijk te bestellen, scherpe prijs en snelle levering. TOP

Zie boven

Slechte klachtbehandeling

Indien een product beschadigd is dan zijn ze niet thuis. Kosten voor product retour te sturen komen voor eigen rekening. Apart dat ze dit niet op een normale manier oplossen. Ik zal hier zeker niets meer kopen.

Super fijne service en leuke producten voor goede prijs!

besteld leveren geen opmerking perfecte service

Slechte service

Heb Infinity verlichting gekocht voor onze Infinity Spa deze blijkt helemaal niet te passen. Nu moet ik de retourkosten zelf betalen! Slechte service , hadden ze betere verkoopinformatie betreft de verlichting moeten geven.

Goede kwalitatieve producten. Ik ben ook erg goed geholpen door de klantenservice, bedankt!!

Groenrijk Den Bosch geeft je niet alleen een goed gevoel als je komt kopen maar zeker ook als er iets vervelends aan de hand is TOP. ZIJ VERDIENEN HIERMEE DE WARME DOUCHE!!!!!!!

Professioneel, kundig, goed product

Vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Super snelle levering! Heel blij met onze zwenkparasol die makkelijk in elkaar gezet kan worden!

Prima afhandeling

Mooie bloempotten en snelle levering

Er zat wel wat stof en rommel in de bloempotten. Dit vond ik niet heel netjes. Verder prima levering!

Snelle service en goed product

Mijn bestelling werd supersnel geleverd

Online een bestelling gedaan. Snel ontvangen en helemaal blij mee

Supersnelle levering.

Einde middag besteld en volgende dag al in huis.

Goede opvolging en service!

Product was in eerste instantie zoek geraakt door de pakjesdienst, top tuincentrum deed het nodige om alles terug in orde te krijgen. Snel verzonden en goede service !

Snelle levering en hele mooie stoelen

Snelle en keurige verzending

Snelle en keurige verzending en de prijs is vergeleken met andere tuincentra vele malen goedkoper voor hetzelfde product! En het bestelde product was leverbaar en bij de andere tuincentra niet. Mijn volgende bestellingen zal ik zeker ook hier gaan bestellen.