Laden reviews...
Laden reviews...
97 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen benadrukken klanten snelle levering, goede prijs-kwaliteitsverhouding en betrouwbare service. Ze noemen vaak een gemakkelijke bestelervaring en duidelijke productomschrijvingen. Enkele reviews melden verpakkingsproblemen of vertraagde retourafhandeling, maar zulke meldingen zijn zeldzaam. De algehele indruk is positief en leidt tot herhaalaankopen.
ik had zaken besteld en het was niet volledig missen kan met iedereen gebeuren en het werd direct doorgegeven en zie hielden me op de hoogte en eerstdaags komt de nabestelling dank u wel
Beveelt aan
22 June 2026
chris
koksijde
De bestelde kleur was per abuis niet meer voorradig. Netjes een mail ontvangen met opties. Daarna snel verzonden en perfect verpakt.
Beveelt aan
16 June 2026
Heidi
Nederweert
Was alleen onduidelijk hoe en wanneer geleverd en met welk bezorger
Beveelt aan
16 June 2026
Roy
Enschede
Ik woon in de lier dus heb het besteld Keurig verpakt met zorg ben heel tevreden
Beveelt aan
16 June 2026
Wil
De lier
Erg fijne ervaring met mij bestelling en snelle (nette) levering! Producten waren zoals beschreven en waren goed verpakt. Een echte Toptuincentrum! :)
Beveelt aan
16 June 2026
Jeroen
Groningen
Fijn dat ik die plant via de bezorging kon krijgen. Hij was wel omgevallen in de te grote doos maar gelukkig niet beschadigd. Misschien zorgvuldiger verpakken?
Beveelt aan
12 June 2026
Carla
Lriden
Top. Snelle verzending.
Beveelt aan
9 June 2026
Astrid
Heesch
Bij het retourproces erachter gekomen dat de kosten voor retour van een bestelling van 80 euro in totaal 20 euro gaat zijn. Nergens vooraf worden de prijzen van retournering duidelijk aangegeven, indien ik dat had geweten had ik er niet besteld. Bezorgservice was ook middelmatig. Een half uur voor bezorging kreeg ik opeens een melding dat ze voor de deur zouden staan, met geen een eerder moment als indicatie dat ze die dag zouden bezorgen. Ik heb toen de bezorging geprobeerd te annuleren maar deze is toch doorgezet.
Beveelt niet aan
8 June 2026
Elke
Delft
Goedemiddag Elke,
Helaas zitten er retourkosten bij als pakketten terug moeten omdat ze niet voldoen aan bepaalde verwachtingen. Wij vergoeden die alleen waar wettelijk verplicht. Verder komen ze hoog uit omdat het gaat om een grootpakket dat niet met een normale pakketdienst mee kan. Uiteraard mag u altijd ervoor kiezen om het zelf naar ons tuincentrum te brengen dat is wel helemaal gratis. Verdere informatie over ons retour proces en de kosten vindt u op onze ruilen & retourneren pagina op de webshop!
Nog een fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
Tuinhaard besteld; snel verzonden en goed ontvangen.
Beveelt aan
8 June 2026
Mart
Noord Holland
Ontvangen wat ik besteld heb, goed verpakt. Goede communicatie rondom bestel en bezorging.
Beveelt aan
8 June 2026
M
Nederland
Geen reactie meer gekregen op mail. Bestelling is niet aangekomen. Ook geen bericht waar deze dan wel eventueel geleverd zou zijn
Beveelt niet aan
3 June 2026
Christel Buijs
Roosendaal
Beste Christel,
Wat vervelend om te horen. Onze klantenservice open van maandag tm vrijdag van 09:00 - 17:00, met uitzondering van feestdagen. Hierdoor hadden wij niet eerder de tijd om op u te reageren.
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
Ik ben zeer tevreden met het eekhoorn voederhuisje . Het is heel mooi gemaakt en voor een zeer goede prijs . De levering was ook perfect op tijd . Super tevreden .
Beveelt aan
26 May 2026
François Lanotte
Hamme
Mooie Capi bloempotten besteld voor een zeer goede prijs. Snel bezorgd en alles verliep heel soepel.
Beveelt aan
26 May 2026
Angélique
Ede
Ik heb dit artikel gekocht om nestelende duiven op mijn balkon af te schrikken.
Beveelt aan
26 May 2026
Ton Meulendijks
Apeldoorn
Ik heb nu al twee keer een retour formulier ingevuld en twee keer de opmerking wij nemen contact met u op. Nog steeds niets gehoord.
Beveelt niet aan
25 May 2026
arjan
Boekel
Beste Arjan,
Wat vervelend om te horen. Ik heb even voor u gekeken en zag dat er iets fout ging in het invullen van het formulier.
Daarnaast is onze klantenservice open van maandag tm vrijdag van 09:00 - 17:00, met uitzondering van feestdagen. Hierdoor hadden wij niet eerder de tijd om op u te reageren.
Ik heb u een mailtje gestuurd hierover!
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
De bestelling is op de afgesproken tijd geleverd door aardige bezorgers.
Beveelt aan
23 May 2026
Olga
Wassenaar
Beste Olga,
Hartelijk dank voor de mooie review! Fijn om te horen.
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
Goede ervaring met Toptuincentrum. Duidelijke website , goede informatie. Vlotte levering !
Beveelt aan
22 May 2026
Janny Pormes
Weesp
Een probleem met een Nationale Tuinbon werd snel en vriendelijk verholpen, en de bestelling is daarna netjes en snel ontvangen.
Beveelt aan
13 May 2026
Jens
Krimpen aan den IJssel
Bestelling soepel geleverd, compleet en zoals beloofd
Beveelt aan
12 May 2026
Lau
Tilburg
Bestellen ging makkelijk, levering was snel! Plant komt in een goed verpakte doos en is niet beschadigd. Plant ziet er mooi en gezond uit. Ga zeker vaker bestellen.
Beveelt aan
11 May 2026
Joany
Heerle
Heb een Ryobi blower besteld. Echter was er alleen nog een demo model. Kreeg 10% korting. Na uitpakken, overigens zonder originele verpakking ontbrak er een opzetstuk. Ik heb direct gebeld. Het werd in behandeling genomen. Na een paar dagen weer gebeld, ze waren er nog mee bezig. Nu anderhalve week verder, nog steeds niks gehoord. Ga zelf maar weer bellen. Ik ben hier terecht gekomen na de goede recensies, maar ik twijfel er nog aan? Kijken of ze daadwerkelijk zo goed zijn als men beweert.
Beveelt niet aan
5 May 2026
Perry
Spijkenisse
Stipte levering zoals beloofd
Beveelt aan
2 May 2026
Jozef
Sint lenaarts
Beste Jozef,
Hartelijk dank voor de mooie review! Fijn om te horen.
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
Het bedrijf Toptiincentrum zelf nog niet veel van bejend . Wel hun leverancier , deze is slecht. Afspraken komt men nuet na . Heb eerst Toptuincentrum gebeld , deze konden wel zeggen waar de levering was, terug meegenomen naar de badis. Zijn niet aan de deur geweest. Moest maar afwachten. Toen leverancier gebeld, wisten het niet maar gaan opnieuw sturen maar weten nuet hoelaat. Dus hele dag wachten. Ben benieuwd of het nu komt.
Beveelt niet aan
20 April 2026
Mariëlle
Hoogeveen
Alles soepel verlopen
Beveelt aan
20 April 2026
Ineke
Standdaarbuiten
Op tijd mijn pakket gehad en mijn geld teruggekregen toppie!!
Beveelt aan
17 April 2026
Gre peereboom
Heemskerk
Graafseweg 248
5213 AR ’s-Hertogenbosch
Branch
Tuin, Buiten
Specializations
Planten, Tuincentrum
Webshops_aangepast