Snell service

Het bestellen gaat gemakkelijk, de levering is super snel en het product is echt naar wens. Dus helemaal tevreden!

Snelle en nette levering!

Top. Pakket netjes op tijd ontvangen en ook goed ingepakt

Super snelle bezorging

Last minute een kunstboom besteld. Super snelle bezorging ondanks de december/feestdagenperiode.

Top service!

Duidelijke communicatie. Het pakketje was 1 dag later dan vantevoren aangegeven, maar dit werd snel en duidelijk gecommuniceerd. Alsnog mijn pakket voor de kerst binnen. Bij afhalen zeer vriendelijke medewerkers! Ik ging met een lach weg!

Super klantenservice!

De bestelde hoodie was er niet meer in de gewenste kleur. Naast dat het geld keurig werd geretourneerd, kreeg ik bericht dat er nog een andere kleur wel beschikbaar was. De moeite werd genomen om de hoodie na betaling toen diezelfde dag met de koerier mee te geven! Top service!

Keurige service

Het is snel verzonden. Dat t langer duurde voordat we t ontvingen kwam door de drukte bij pakket service. We hadden gevraagd t goed te verpakken omdat t breekbaar was. En ik weet hoe die pakket bezorgers ermee gooien. En dat hadden ze keurig gedaan. Dus tevreden over de levering.

Ik heb op zondagmiddag een kerstboom besteld en op dinsdagmiddag werd de kerstboom al bezorgd (dit was op de zondag voor kerst) dus helemaal blij om toch nog op tijd een kerstboom in huis te hebben. Mijn moeder heeft daar eind november ook een kerstboom besteld en die werd ook snel geleverd, verder hebben ze goede betaalmogelijkheden (zoals creditcard).

Gewoon goed

Duurde even (maar dat lag aan DHL in de kerstperiode) maar fleece deken kwam binnen.

Service omtrent garantie is slecht

6 stoelen snel en goed bezorgd. Echter waren deze niet in goede staat. Na over en weer mailen mocht ik deze omruilen. Stoelen waren niet op voorraad dus na 4 weken bericht gekregen dat het op voorraad was en omgeruild kon worden. Echter moest ik het maar uitzoeken hoe er 4 grote stoelen retour kwamen. Ik heb zelf meerdere oplossingen geboden om ervoor te zorgen dat de stoelen netjes terug konden komen. Optie 1: Stuur eerst de nieuwe stoelen dan gebruik ik die dozen om de defecte terug te sturen. Optie 2: ik koop wel eerst de nieuwe stoelen en dan stuur ik met die dozen de oude stoelen terug als jullie dan het geld retour willen storten. Toen werd er in ene gezegd dat de stoelen in perfecte staat terug gestuurd moesten worden gestuurd en deze verkoopbaar moesten zijn anders kreeg ik geen geld retour of nieuwe stoelen. duidelijk aangegeven dat ik de stoelen wilde retouren omdat deze defect zijn dus ik ze niet “perfect verkoopbaar” terug kan sturen. Daarnaast heb ik er dus 4 weken op gezeten omdat ze niet eerder omgeruild konden worden vanwege geen voorraad. De service omtrent garantie vind ik zeer slecht! Ondertussen zijn de stoelen met veel pijn en moeite door mij in gepakt in grote dozen en retour gestuurd. Dit vinden ze te lang duren dus ze zouden in het magazijn heel erg goed gaan kijken naar de staat van de stoelen. Ik heb toen weer aangegeven dat het defecte stoelen zijn en dat er 4 weken op gezeten is. Er zijn 4 stoelen retour gestuurd, ik heb dus thuis nog maar 2 van de 6 stoelen staan. Ik hoor niets meer van toptuincentrum. Ook stoel nummer 5 raakt is nu defect en ik durf het niet eens meer te melden of aanspraak te maken op garantie. Al met al verschrikkelijk slechte klantenservice.

Had het foute artikel ontvangen maar de omruiling werd zonder problemen gedaan.. goede service!

Pakje was aan een kant open en de vulling was geprobeerd er uit te trekken Was gelukkig niet gelukt alles zat er nog in Verder prima

Levering van spullen was vertraagd. Toen ik dat meldde heeft de winkel gebeld met vervoerder. Goede service. De gekochte spullen zijn in goede staat aangekomen.

Goede prjs/kwaliteit verhouding

Fijne website, goede prijs en kwaliteit verhouding. Zorgvuldig verpakt en snelle levering.

Voldoende

Nou het gestuurde mag beter verpakt zijn mvg

Maar de helft van de bestelling binnengekomen

De helft van de bestelling ze zouden contact opnemen later ook niet meer gebeurd ik ben hier niet tevreden over

Sturen geen nieuwe boom

Een mooie kunstkerstboom uit de sale besteld, dacht dat het om een nieuwe boom zou gaan. Echter een boom ontvangen die al inelkaar gezet geweest is (showroommodel of retour gekomen boom). O.a. duidelijke beschadigingen op het ijzer. Helaas kunnen ze ook geen nieuwe boom leveren, dus gezien de tijd toch maar deze boom gehouden. Enige coulance had op zijn plaatst geweest. Zou deze webshop echter niet aanraden en zal er geen 2e keer bestellen.

Prima.

Goed, snelle verzending.

Goede prijs kwaliteit en snelle levering in drukke tijd

Goede prijs voor de oversized truien. En vandaag ook mailtje dat andere kleur op voorraad is. Mijn dochter is er super blij mee!

Mooie items snelle service

Snel geleverd mooi product nette prijs goed verpakt

Goede producten ontvangen. Erg snel geholpen!

Artikel op 24 november besteld echter nog niet ontvangen

Artikel op 24 november besteld echter nog niet ontvangen zonder enige vorm van communicatie.

Duidelijk snel en gemakkelijk

Duidelijk snel en gemakkelijk

Snelle levering en klant vriendelijk!

Geschikt voor zeer smalle woning ruimte

Kunstkerstboom small is mooi vol Maar het bovenste gedeelte hangt. Blijft niet stabiel...wel jammer Ook de breedte is geen 50 cm.wat in de omschrijving stond. Liefst terug gestuurd maar had alle takken al utgeklapt

Prima service en snelle afhandeling