Nog niet optimaal

Mijn voornemen was om 3 zakken Vermiculiet te bestellen hetgeen niet lukte. Ik kon enkel 2 zakken bestellen. Dit was niet omdat er geen voorraad was maar denk ik om de verpakking. Door de hoge transportkosten werden deze 2 zakjes wel heel erg duur. Namelijk € 9,25 voor een zakje van 6 liter. Zal zien bij mijn volgende bestellingen.

Grote ontgoocheling: pot volledig in scherven bij aankomst.

Wellicht door de vervoersmaatschappij. De bestelling werd wel mooi nauwkeurig afgehandeld. Nu kijken hoe dit probleem kan opgelost worden. Ik weet dat het Tuincentrum zelf daar niet heel veel kan aan doen, behalve misschien een veel ruimere doos voorzien, want ik vond deze wel heel krap.

Super service!!

Na een lange tijd op zoek te zijn naar een product. En na telefonisch contact had ik eindelijk wat ik zocht! Ik ben zeer goed geholpen!!

Wat ik verwachte heb ik gekregen

Prima prijs kwaliteit verhouding

De orchideeën zijn net echt en ook keurig verpakt heb er nu ook 2 voormijn zus besteld ze was er erg blij mee

Bestelling nog steeds niet binnen na 11 dagen

Moeilijk hier een antwoord op te geven. Het pakket is na 10 dagen nog steeds niet binnen. Echter ligt de fout bij DHL dat het pakket daar ergens vastgelopen is. Dus tja kan ik het TopTuinCentrum kwalijk nemen? Enigszins wel, het heeft zelf voor DHL gekozen als koerier en een magazijn opzet dat het vanuit Duitsland moet komen. Klanten service is wel behulpzaam maar er zit geen schot in de zaak. Dag 12 nu en nog steeds geen verbetering qua status bij DHL

Ok

Snelle levering , mooie kwaliteit

Mooi asdortiment, scherpe prijzen en supernette verzending!

Fijne winkel om mee zaken te doen!

Ik ben erg tevreden

Zeer goede service. Snelle levering, zeer goed contact met de winkel. Ik ben erg tevreden.

Snell service

Het bestellen gaat gemakkelijk, de levering is super snel en het product is echt naar wens. Dus helemaal tevreden!

Snelle en nette levering!

Top. Pakket netjes op tijd ontvangen en ook goed ingepakt

Super snelle bezorging

Last minute een kunstboom besteld. Super snelle bezorging ondanks de december/feestdagenperiode.

Top service!

Duidelijke communicatie. Het pakketje was 1 dag later dan vantevoren aangegeven, maar dit werd snel en duidelijk gecommuniceerd. Alsnog mijn pakket voor de kerst binnen. Bij afhalen zeer vriendelijke medewerkers! Ik ging met een lach weg!

Super klantenservice!

De bestelde hoodie was er niet meer in de gewenste kleur. Naast dat het geld keurig werd geretourneerd, kreeg ik bericht dat er nog een andere kleur wel beschikbaar was. De moeite werd genomen om de hoodie na betaling toen diezelfde dag met de koerier mee te geven! Top service!

Keurige service

Het is snel verzonden. Dat t langer duurde voordat we t ontvingen kwam door de drukte bij pakket service. We hadden gevraagd t goed te verpakken omdat t breekbaar was. En ik weet hoe die pakket bezorgers ermee gooien. En dat hadden ze keurig gedaan. Dus tevreden over de levering.

Ik heb op zondagmiddag een kerstboom besteld en op dinsdagmiddag werd de kerstboom al bezorgd (dit was op de zondag voor kerst) dus helemaal blij om toch nog op tijd een kerstboom in huis te hebben. Mijn moeder heeft daar eind november ook een kerstboom besteld en die werd ook snel geleverd, verder hebben ze goede betaalmogelijkheden (zoals creditcard).

Gewoon goed

Duurde even (maar dat lag aan DHL in de kerstperiode) maar fleece deken kwam binnen.

Service omtrent garantie is slecht

6 stoelen snel en goed bezorgd. Echter waren deze niet in goede staat. Na over en weer mailen mocht ik deze omruilen. Stoelen waren niet op voorraad dus na 4 weken bericht gekregen dat het op voorraad was en omgeruild kon worden. Echter moest ik het maar uitzoeken hoe er 4 grote stoelen retour kwamen. Ik heb zelf meerdere oplossingen geboden om ervoor te zorgen dat de stoelen netjes terug konden komen. Optie 1: Stuur eerst de nieuwe stoelen dan gebruik ik die dozen om de defecte terug te sturen. Optie 2: ik koop wel eerst de nieuwe stoelen en dan stuur ik met die dozen de oude stoelen terug als jullie dan het geld retour willen storten. Toen werd er in ene gezegd dat de stoelen in perfecte staat terug gestuurd moesten worden gestuurd en deze verkoopbaar moesten zijn anders kreeg ik geen geld retour of nieuwe stoelen. duidelijk aangegeven dat ik de stoelen wilde retouren omdat deze defect zijn dus ik ze niet “perfect verkoopbaar” terug kan sturen. Daarnaast heb ik er dus 4 weken op gezeten omdat ze niet eerder omgeruild konden worden vanwege geen voorraad. De service omtrent garantie vind ik zeer slecht! Ondertussen zijn de stoelen met veel pijn en moeite door mij in gepakt in grote dozen en retour gestuurd. Dit vinden ze te lang duren dus ze zouden in het magazijn heel erg goed gaan kijken naar de staat van de stoelen. Ik heb toen weer aangegeven dat het defecte stoelen zijn en dat er 4 weken op gezeten is. Er zijn 4 stoelen retour gestuurd, ik heb dus thuis nog maar 2 van de 6 stoelen staan. Ik hoor niets meer van toptuincentrum. Ook stoel nummer 5 raakt is nu defect en ik durf het niet eens meer te melden of aanspraak te maken op garantie. Al met al verschrikkelijk slechte klantenservice.

Had het foute artikel ontvangen maar de omruiling werd zonder problemen gedaan.. goede service!

Pakje was aan een kant open en de vulling was geprobeerd er uit te trekken Was gelukkig niet gelukt alles zat er nog in Verder prima

Levering van spullen was vertraagd. Toen ik dat meldde heeft de winkel gebeld met vervoerder. Goede service. De gekochte spullen zijn in goede staat aangekomen.

Goede prjs/kwaliteit verhouding

Fijne website, goede prijs en kwaliteit verhouding. Zorgvuldig verpakt en snelle levering.

Voldoende

Nou het gestuurde mag beter verpakt zijn mvg

Maar de helft van de bestelling binnengekomen

De helft van de bestelling ze zouden contact opnemen later ook niet meer gebeurd ik ben hier niet tevreden over

Sturen geen nieuwe boom

Een mooie kunstkerstboom uit de sale besteld, dacht dat het om een nieuwe boom zou gaan. Echter een boom ontvangen die al inelkaar gezet geweest is (showroommodel of retour gekomen boom). O.a. duidelijke beschadigingen op het ijzer. Helaas kunnen ze ook geen nieuwe boom leveren, dus gezien de tijd toch maar deze boom gehouden. Enige coulance had op zijn plaatst geweest. Zou deze webshop echter niet aanraden en zal er geen 2e keer bestellen.