Top, echt hele fijn webshop/website en een super snelle levering.

Beste Rachel, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat de bestelling snel geleverd is, top. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Ben nog wachtende op antwoord n.a.v. mijn bestelling die ik graag retiteywil sturen

Bestelling geplaatst en verkeerde besteld, wil graag retour sturen en heb nog geen antwoord gehad op mijn laatste vraag

Beste Nienke, Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat u geen antwoord heeft gekregen op uw laatste vraag. Ik heb even gekeken in onze mailbox, maar helaas zie ik geen antwoord van u meer op onze mail over uw verkeerd geplaatste bestelling. Zou u de mail nogmaals kunnen sturen, dan kunnen wij hier even naar kijken. Een bestelling retourneren mag natuurlijk altijd. We horen het graag. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snelle en nette levering!

Duidelijke website en snelle levering van de producten.

Beste Ellen, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat de producten snel geleverd zijn. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snelle goeie leveringen

Beste Frans, Hartelijk dank voor de review! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snelle levering ,super ! Maar helaas door bezorger voor de deur neergezet i.p.v. bij buren afgegeven nadat bezorgmonent was veranderd naar een vroeger tijdstip

Beste, Hartelijk dank voor de review! Vervelend om te horen dat PostNL het pakket voor de deur heeft neergezet i.p.v. een andere oplossing ervoor heeft gezocht. Excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snel , en keurig verpakt geleverd

Was snel binnen en keurig verpakt

Beste Nella, Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Netjes op tijd geleverd Via mail werd ik op de hoogte gehouden over bezorging.

Beste Inky, Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Er was iets niet meer en ze mailde met een andere oplossing

Beste Chantalle, Bedankt voor de mooie review! Goed om te horen dat alles goed is opgelost. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Helemaal tevreden met mijn bestelling, snel en goed beschermd geleverd.

Helemaal tevreden met mijn bestelling, snel en goed beschermd geleverd.

Beste Gery, Bedankt voor de review! Super om te horen dat u helemaal tevreden bent met uw bestelling en dat het goed beschermd is binnengekomen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

prima zaak

goede prijs, kwaliteit en snelle leverin van het bestelde. goede service via media contact!

Beste Henk, Hartelijk dank voor de review! Fijn om te horen dat de levering snel bij u was. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Top winkel

Een heel grote en mooie winkel! Super vriendelijk personeel en heel redelijk qua prijs kwaliteit!

Beste Sara, Bedankt voor de review! Wat fijn om te horen dat u in onze winkel bent geweest. Bedankt voor de complimenten. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Leuk assortiment

Leuk assortiment, snelle bezorging en zr goede service.

Beste Ivonne, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u de bezorging snel was en de service goed. Veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Goed product en snel geleverd

Goed product en snel geleverd

Beste Nico, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat het product goed en snel geleverd is. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snelle levering en attente sticker voor verjaardag

Het boek werd snel geleverd en er werd een sticker op geplakt voor de 70ste verjaardag van de ontvanger. Ik zal zeker nog een keer bij dit bedrijf iets bestellen.

Beste Anneke, Bedankt voor de super mooie review! Fijn om te horen dat de bestelling snel geleverd is. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Kabouterhuis

Koop een kabouter in een boom met muziek zit er geen muziek in vind dit misleidend heel jammer

Beste Ellen, Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat u dacht dat er muziek uit deze kabouter komt. De naam van de kabouter uit de Efteling is ''Muziek Kabouter''. Bij de omschrijving van het product staat ook dat het product licht geeft, maar niet dat deze muziek maakt. Hopelijk kunt u alsnog genieten van het prachtige Efteling beeldje! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Goed en snel verzonden

Goed en snel verzonden, genoeg keuze.

Beste, Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Erg blij met mijn witte kerstboom! Vol met takken ben er zo blij mee en was ook nog eens snel geleverd.

Beste Chanel, Bedankt voor de review! Goed om te horen dat de witte kerstboom mooie volle takken heeft en dat de boom snel geleverd is. Veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Prima bedrijf Top Tuin

De levering door DHL was niet goed. Zij gaven 1 pakket af terwijl er 2 waren Gemeld bij top tuin en zowel DHL. Er is weer opnieuw een pakket verstuurd en goed aangekomen. De ervaring van pakketdienst met DHL hebben wij slechte ervaringen mee. Met Postnl hebben wij dit nog nooit ondervonden van slechte ervaringen.

Beste Johan, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat alles uiteindelijk goed is gekomen dan dat u de pakketjes hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

VOLGORDE

Hallo, Beste Naar aanleiding van een klacht ben ik zeer teleurgesteld over de kwaliteit van de after-sales service, ik kan dit product niet gebruiken op de beoogde manier Ik verzoek u daarom vriendelijk het door mij betaalde bedrag volledig terug te betalen en het defecte product om te ruilen voor een product dat voldoet aan mijn bestelling. Ik dank u bij voorbaat voor uw aandacht voor deze klacht en ik hoop dat u snel een oplossing vindt. Aanvaard alstublieft, mevrouw, mijnheer, de uitdrukking van mijn voorname groeten. ANDRE

Beste Andre, Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw pakket. Ik heb het hier even nagevraagd en als het goed is is mijn collega bezig met het onderzoek bij DPD. Ook heeft hij u een oplossing gemaild. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan horen wij dit graag via een mailtje naar [email protected] Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Très satisfait.

Vendeur sérieux. Transaction idéale. +++++

Cher Claude, Je vous remercie pour votre commentaire ! C'est très agréable d'entendre que tout s'est bien passé avec la commande. Cordialement, Toptuincentrum

Alleen vond ik het spijtig dat mijn eerste bestelling verkeerd was maar is snel recht geplaatst Mvg Dekimpe albert

Beste Albert, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat alles snel is opgelost. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Keurig geleverd, Materiaal op zich van goede kwaliteit

Kerstboom gekocht van het merk Triumph. De boom op het verkoopplaatje ziet er prachtig vol uit maar de boom die geleverd is is maar een schamele helft daarvan. Helemaal niet vol, je kijkt met het grootste gemak tussen de takken door naar de andere kant. De kleur is op het plaatsje ook veel mooier dan in werkelijkheid. Veel geld en een illusie armer. Jamme dat ik de vergelijkende foto's hier niet kan tonen.

Beste Anja, Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat de boom niet naar wens is. Zoals wij zojuist ook via Messenger gevraagd hebben zouden wij graag uw bestelnummer en foto's via de mail willen ontvangen. Zo kunnen we kijken wat er aan de hand is en waar het eventueel mis is gegaan. De foto's en het bestelnummer zien we graag tegemoet. Dit mag naar: [email protected] Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snelle levering en goede communicatie

Goede service en communicatie

Beste Soraya, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat de service en communicatie goed was! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Goed geprijsd en snel verzonden

Enige tijd terug een hele grote kunststof bloempot besteld, die veel voordeliger geprijsd was dan bij het locale tuincentrum. Ik wilde er nog zo één. Hoewel in prijs gestegen nog altijd voordeliger. Enige minpunt: de enorm grote doos en hoeveelheid (op)vulling. De eerste pot kwam in het plastic gewikkeld, wat ik een betere optie vond.

Beste Petra, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat u een herhaalaankoop hebt gedaan. Vervelend om te horen dat de doos teveel opvulling had. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

In een woord super. Goede en snelle service en meedenkend

Beste Marion, Bedankt voor de super review! Mooi om te horen dat alles goed is gegaan. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum