Keurig geleverd, Materiaal op zich van goede kwaliteit

Kerstboom gekocht van het merk Triumph. De boom op het verkoopplaatje ziet er prachtig vol uit maar de boom die geleverd is is maar een schamele helft daarvan. Helemaal niet vol, je kijkt met het grootste gemak tussen de takken door naar de andere kant. De kleur is op het plaatsje ook veel mooier dan in werkelijkheid. Veel geld en een illusie armer. Jamme dat ik de vergelijkende foto's hier niet kan tonen.

Beste Anja, Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat de boom niet naar wens is. Zoals wij zojuist ook via Messenger gevraagd hebben zouden wij graag uw bestelnummer en foto's via de mail willen ontvangen. Zo kunnen we kijken wat er aan de hand is en waar het eventueel mis is gegaan. De foto's en het bestelnummer zien we graag tegemoet. Dit mag naar: [email protected] Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snelle levering en goede communicatie

Goede service en communicatie

Beste Soraya, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat de service en communicatie goed was! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Goed geprijsd en snel verzonden

Enige tijd terug een hele grote kunststof bloempot besteld, die veel voordeliger geprijsd was dan bij het locale tuincentrum. Ik wilde er nog zo één. Hoewel in prijs gestegen nog altijd voordeliger. Enige minpunt: de enorm grote doos en hoeveelheid (op)vulling. De eerste pot kwam in het plastic gewikkeld, wat ik een betere optie vond.

Beste Petra, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat u een herhaalaankoop hebt gedaan. Vervelend om te horen dat de doos teveel opvulling had. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

In een woord super. Goede en snelle service en meedenkend

Beste Marion, Bedankt voor de super review! Mooi om te horen dat alles goed is gegaan. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Er was een verkeerd artikel gestuurd en na een telefoontje werd dit meteen opgepakt. De volgende dag had ik het juiste artikel al in huis.

Beste Evelien, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat het na het telefoontje gelijk is opgepakt. Veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snelle levering en erg vriendelijk

Snelle levering en goede prijs kwalitet. Wel verkeerde artikel geleverd, maar dat is prima opgelost.

Beste Ingrid, Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat het de eerste keer mis is gegaan, wel fijn om te horen dat het nu goed is opgelost en dat de levering snel bij u was. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Zeer snelle levering

Heb online twee kerst ornamenten besteld heel goed verpakt zeer snel in huis bedankt daarvoor

Beste Miranda, Bedankt voor de mooie review! Goed om te horen dat de kerst ornamenten goed verpakt bij u binnen zijn gekomen. Veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Fijn

Mijn bestelling waren zo asl was afgesproken geleverd .en ik was tevreden met mijn aankoop

Beste Andy, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat de bestellen goed geleverd is. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Goede service, vriendelijk en snel. Goede prijs.

Beste Wilmy, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat de producten snel en goed binnengekomen zijn. Veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Prima product, prijs en levertijd goed

Beste Astrid, Hartelijk dank voor de review! Goed om te horen dat alles goed is gegaan. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Ik bestelde donderdag laat nog mijn feestverlichting met de vraag of het uiterlijk zaterdag geleverd kon worden en ja hoor zaterdag stonden ze aan de deur met mijn bestelling . Top!

Beste Conny, Hartelijk dank voor de mooie review! Fijn om te horen dat de verlichting snel en goed geleverd is. Veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Pakket nooit ontvangen

Pakket nooit ontvangen. Probleem met DHL? Geen niews van tuin centrum…

Beste Alexandre, Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat er het een en ander is misgegaan met uw bestelling, dat is niet de bedoeling! Ik heb even gekeken, maar ik zie dat mijn collega het met u heeft opgelost via de mail en dat er een nieuw pakket naar u is opgestuurd. Op de track en tracé zie ik ook dat het pakket al bij u geleverd is. Ik hoop dat alles nu goed is gegaan, mocht er wat mis zijn dan horen wij dat graag via [email protected] Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Top! Prachtige bloempot

De Viva pot diameter 50cm is prachtig! Nog mooier dan op de foto. Echt een aanrader!

Beste Merel, Bedankt voor de mooie review! Heel fijn om te horen dat de pot nog mooier is dan op de foto. Veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Op zoek naar een bepaalde vaas die overal was uitverkocht en ja Toptuincentrum had er nog eentje. Werd n.b. al de volgende dag bij ons op de Zuid Hollandse Eilanden afgeleverd. We zijn (heel) blij.

Beste Guus, Hartelijk dank voor de mooie review! Goed om te horen dat het pakket snel bij u geleverd is. Veel plezier met de prachtige vaas. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Beste Nikkie, Bedankt voor de review! Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Goed en snel geleverd

Pot waar ik naar op zoek alleen daar voorradig. Na 2 dagen, en heel goed verpakt staat hij al op een mooi plekje

Beste Karin, Hartelijk dank voor de review! Fijn om te horen dat de pot een mooi plekje heeft gekregen. Veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Keurige snelle verzending!

Beste Jan, Bedankt voor de review! Goed om te horen dat de verzending snel is gegaan. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Misschien leveringstermijn te verbeteren

Beste, Bedankt voor de review! Ik heb even met u mee gekeken op de track en tracé en ik zie inderdaad dat het pakket er wat langer over gedaan heeft om bij u te komen. Het pakket is hier wel op dezelfde dag als dat u de bestelling gedaan heeft met de pakketdienst meegegaan, maar ook doordat het weekend ertussen zat is de bestelling helaas wat langer onderweg geweest. We zijn blij om te horen dat verder alles goed was! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Zeer slecht

Mag niet terug sturen

Beste, Bedankt voor de review. Helaas kan ik in ons systeem alleen geen klantcontact vinden over het retourneren van uw bestelling. Bij ons is het retourtermijn 30 dagen, dit is ook te lezen in de retourvoorwaarde op onze site. Ik zie dat u uw bestelling op 17-08-2023 hebt gedaan. U kunt het product dus wel naar ons retourneren. Mochten er nog vragen zijn, dan kunt u ons een mailtje sturen. Dit mag naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snelle levering. Goede prijs in vergelijking met andere winkels.

Zie tekst hierboven.

Beste Tineke, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat de levering snel is gegaan. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

mensen van Toptuin zijn top.

Laat ik beginnen met het feit dat ik een best prijzige BBQ kocht bij Top tuin. Nadat de BBQ was geleverd waren er een aantal problemen. Hier op werd uiterst professioneel door de mensen van Top Tuin gereageerd. Wat zij konden verhelpen werd in no time geregeld. Nu is het wachten op de fabrikant van de BBQ die een antwoord moeit gaan geven. Top tuin heeft de BBQ geleverd dus via hen zal alles geregeld moeten worden. Vooralsnog heb ik op grond van de ervaring tot dus ver ook daar vertrouwen in dat het op een juiste wijze afgehandeld gaat worden.

Beste Chris, Bedankt voor de mooie woorden! Fijn om te horen dat mijn collega's u goed te woord hebben gestaan. We gaan ervan uit dat alles goed gaat komen en dat het inderdaad goed afgehandeld zal worden met de leverancier. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

heel goed

Zeer snelle service

Beste, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat het vlot is verlopen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Goede en snelle service

Dit is de eerste keer dat ik bij Toptuincentrum bestel. Het is een snelle en goede service. De volgende keer zou ik zo der problemen gier weer bestellen.

Beste, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Sneller levering prachtige pot

Beste José, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat de levering snel was. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Ik had 2 verschillende geuren van home refill van Berger gekocht.. Heerlijke geuren

Beste, Bedankt voor de beoordeling! Fijn om te horen dat de geuren goed bevallen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum