Goed en snel geleverd

Pot waar ik naar op zoek alleen daar voorradig. Na 2 dagen, en heel goed verpakt staat hij al op een mooi plekje

Beste Karin, Hartelijk dank voor de review! Fijn om te horen dat de pot een mooi plekje heeft gekregen. Veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Keurige snelle verzending!

Beste Jan, Bedankt voor de review! Goed om te horen dat de verzending snel is gegaan. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Misschien leveringstermijn te verbeteren

Beste, Bedankt voor de review! Ik heb even met u mee gekeken op de track en tracé en ik zie inderdaad dat het pakket er wat langer over gedaan heeft om bij u te komen. Het pakket is hier wel op dezelfde dag als dat u de bestelling gedaan heeft met de pakketdienst meegegaan, maar ook doordat het weekend ertussen zat is de bestelling helaas wat langer onderweg geweest. We zijn blij om te horen dat verder alles goed was! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Zeer slecht

Mag niet terug sturen

Beste, Bedankt voor de review. Helaas kan ik in ons systeem alleen geen klantcontact vinden over het retourneren van uw bestelling. Bij ons is het retourtermijn 30 dagen, dit is ook te lezen in de retourvoorwaarde op onze site. Ik zie dat u uw bestelling op 17-08-2023 hebt gedaan. U kunt het product dus wel naar ons retourneren. Mochten er nog vragen zijn, dan kunt u ons een mailtje sturen. Dit mag naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snelle levering. Goede prijs in vergelijking met andere winkels.

Zie tekst hierboven.

Beste Tineke, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat de levering snel is gegaan. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

mensen van Toptuin zijn top.

Laat ik beginnen met het feit dat ik een best prijzige BBQ kocht bij Top tuin. Nadat de BBQ was geleverd waren er een aantal problemen. Hier op werd uiterst professioneel door de mensen van Top Tuin gereageerd. Wat zij konden verhelpen werd in no time geregeld. Nu is het wachten op de fabrikant van de BBQ die een antwoord moeit gaan geven. Top tuin heeft de BBQ geleverd dus via hen zal alles geregeld moeten worden. Vooralsnog heb ik op grond van de ervaring tot dus ver ook daar vertrouwen in dat het op een juiste wijze afgehandeld gaat worden.

Beste Chris, Bedankt voor de mooie woorden! Fijn om te horen dat mijn collega's u goed te woord hebben gestaan. We gaan ervan uit dat alles goed gaat komen en dat het inderdaad goed afgehandeld zal worden met de leverancier. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

heel goed

Zeer snelle service

Beste, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat het vlot is verlopen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Goede en snelle service

Dit is de eerste keer dat ik bij Toptuincentrum bestel. Het is een snelle en goede service. De volgende keer zou ik zo der problemen gier weer bestellen.

Beste, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Sneller levering prachtige pot

Beste José, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat de levering snel was. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Ik had 2 verschillende geuren van home refill van Berger gekocht.. Heerlijke geuren

Beste, Bedankt voor de beoordeling! Fijn om te horen dat de geuren goed bevallen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

prima service

vlotte levering, goede communicatie en een fantastische prijs

Beste Patrick, Fijn om te horen dat alles zo goed verlopen is! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Had een buitenplantenbak besteld. De volgende dag geleverd en in perfecte staat

Beste Hanny, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat de plantenbak in perfecte staat is. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

tot opheffen niets ontvangen

Factuuradres Gie Martens Lindendreef 176 2320 Hoogstraten België +32478926822 [email protected] Toptuincentrum.nl Factuurnummer T2023.07.0497 Factuurdatum 27 juli 2023 Aflevermethode Pakketpost Betaalmethode Bancontact Status bestelling Betaling voltooid

Beste Gie, Vervelend om te horen dat het niet helemaal goed lijkt te gaan met uw bestelling. U kunt ons mailen via [email protected]. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

er is nog niets geleverd

er is nog niets geleverd

Beste Constant, Vervelend om te horen dat de bestelling niet geleverd was en het pakket vertraging had opgelopen bij de vervoerder. Als het goed is is het pakket nu wel geleverd. Mocht dit niet kloppen dan horen wij het graag. U kunt ons altijd mailen via [email protected] Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snelle, correcte levering

Goede, snelle levering van het juiste product

Beste Ilse, Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Na eerst foute zending nu wel goed

Aanvankelijk verkeerde plant toegestuurd gekregen. Die heb ik gratis terug kunnen sturen na telefonisch contact met klantenservice. Dat was uitstekend (met Sanne) en nu de goede plant ontvangen. Goed verpakt, gezonde plant. Hoop dat hij snel aanslaat. Bestelformulier invullen was een onhandig gedoe. Aanbevelen weet ik niet na een ervaring en kan niet genuanceerd aangeven op dit formulier. Daarom nee ingevuld.

Beste, Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat het de eerste keer niet goed is gegaan met de bestelling. Wel goed om te horen dat de klantenservice u fijn te woord heeft gestaan. Veel plezier met de plant! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Topservice!

Super!!

Beste Danny, Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Ik had een palmplant en grote stalen bloempot besteld. Bestelling snel geleverd. Netjes verpakt. Als verrassing een gratis binnenpot erbij , daar was ik erg blij mee. Dat scheelde een tripje naar het tuincentrum en overige extra kosten !

Beste Ismene, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat alles naar wens is, de pot is echt prachtig! Veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Correct en snel geleverd

Producten zoals verwacht, goede terugkoppeling per mail. Correcte oplossing bij ontbreken van 1 van de bestelde producten.

goed product

Bestellen ging heel gemakkelijk, ook de communicatie was heel duidelijk. Besteld op vrijdag, zou er zaterdag zijn. Helemaal niet tevreden met de leverdienst DPD. Tot twee keer toe hebben ze gemeld dat ze aan de deur stonden (zogezegd zaterdag al), maar dat was niet waar. Wij waren constant thuis. Geen briefje in de bus en maandag mail dat product het depot pas verlaten had op maandag. Opnieuw bericht dat ze aan de deur gestaan hadden. Opnieuw geen melding in de brievenbus. Ben dan zelf naar pick up punt gegaan en heb mijn pakje gevonden. Stofzuiger werkt prima. Dus zeer tevreden over jullie, helemaal niet over de pakjesdienst die jullie gebruiken. Misschien overwegen te veranderen?

Beste Hilde, Bedankt voor de review en de mooie 10! Wij zullen uw opmerking over de pakketdienst intern bespreken, wij vinden het namelijk vervelend dat dit niet helemaal goed is gegaan. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Niet geheel okee

Kreeg een net appje dat het 2e artikel niet goed was, de veer ontbrak maar het 1e artikel was goed. (Twee kikkers werden per twee verkocht) Nu bleek dat de veer van het ontvangen artikel eigenlijk ook kapot was, de veer was een stuk uitgerekt en dit kreeg je niet meer goed. Ik heb de kikker gehouden omdat die zo leuk was maar vond het eigenlijk niet kloppen.

Beste, Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat de 2e kikker kapot is gegaan. Helaas kan ik geen mail of app contact hierover vinden. Mocht er wat zijn met de bestelling zou u dan foto's kunnen sturen naar [email protected]? We zullen dit dan netjes met u oplossen. Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Mijn ervaring met Toptuincentrum is zeer goed

Ik kreeg mijn product keurig netjes optijd geleverd

Beste Annemiek, Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Toptuincentrum - Top geleverd!

Product is snel geleverd (enige online plek waar bestelling mogelijk was), in een goede stevige doos, en de plant in goede staat (groter dan verwacht). Hij wordt geplant op het nieuwe schoolplein, hopelijk slaat hij goed aan. Toptuincentrum bedankt!

Beste A. van den Berg, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons. Wij hopen ook dat de plant goed staat op het schoolplein! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Hele goede service!

We hebben 2 ligbedden gekocht. Eén was iets mis mee, werd meteen omgeruild. Fijne bedden met heerlijke kussens!

Beste Birgit, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen door onze klantenservice. Wij wensen u veel plezier van uw ligbedden! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Snelle levering, super blij mee

Beste Frank, Fijn om te horen dat uw bestelling snel is geleverd en dat u er zo blij mee bent! Met vriendelijke groet, Toptuincentrum

Pakketboot 15 3991CH Houten

073 6147461