Laden reviews...
Laden reviews...
98 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen benadrukken klanten snelle levering, goede prijs-kwaliteitsverhouding en betrouwbare service. Ze noemen vaak een gemakkelijke bestelervaring en duidelijke productomschrijvingen. Enkele reviews melden verpakkingsproblemen of vertraagde retourafhandeling, maar zulke meldingen zijn zeldzaam. De algehele indruk is positief en leidt tot herhaalaankopen.
betrouwbare winkel
Beveelt aan
14 April 2026
Robert Onzia
Zoersel
Snelle levering, alles in 1 doos en ik hoefde niks in elkaar te zetten.
Beveelt aan
14 April 2026
Monica
Hoogezand
Prima.
Beveelt aan
14 April 2026
Martin
Heemskerk
Telefonisch met de bezorger kunnen afspreken hoe af te leveren.
Beveelt niet aan
6 April 2026
Lina
Capelle a.d. Yssel
mooi product en precies volgens afspraak geleverd!
Beveelt aan
4 April 2026
Hans
Leusden
Prima verpakt snelle levering dik tevreden
Beveelt aan
3 April 2026
Jikkie
Een
Netjes en snel afgeleverd
Beveelt aan
31 March 2026
Schouten
Westwoud
Uitstekende service en snel
Beveelt aan
30 March 2026
yvonne Klingens
Maastricht
Netjes geleverd alleen in een ENORME doos. Ik had twee kamperfoelie besteld. Hoop dat ze aangaan.
Beveelt aan
21 March 2026
N
Eijnandaeade
Snel gelevert en van goede kwaliteit! Ben erg tevreden.
Beveelt aan
16 March 2026
Petra
Amsterdam
Beste Petra,
Hartelijk dank voor de review! Fijn om te horen.
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
Toptuincentrum.nl heeft een mooie website met een groot aanbod. Ik was ook blij verrast met de bezorgkosten van Toptuincentrum die, in tegenstelling tot veel andere tuin-/plantensites, wel redelijk is. Bezorging ging via PostNL. Mijn bestelling werd sneller dan verwacht verzonden. De bestelde plant was bij aankomst zoals geadverteerd. Een gezonde plant die nu meer dan twee weken in de grond staat. Enige minpuntje wat ik wil benoemen is de manier waarop de plant was verpakt in de doos. Er zat een zak omheen zodat de grond niet door de doos heen ging, wat prima is. Maar er zat verder alleen een heel klein stukje gevouwen noppenfolie (zo groot als mijn hand, aan één kant van de doos) in die de plant helemaal niet op zijn plek had gehouden. De plant die ik had besteld was klein en een vrij robust stronkje, dus hij kon wat hebben. Maar een stevigere verpakking van de plant zou ik wel meegeven als tip aan Toptuincentrum.
Beveelt aan
15 March 2026
Julia
Friesland
Beste Julia,
Hartelijk dank voor de mooie review! Ik zal de tip meegeven aan de logistieke afdeling!
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
Merk bestellen ander Merk sturen.
Beveelt niet aan
27 February 2026
Jantine
Zoetermeer
Beste Jantine,
Bedankt voor uw bericht. Ik heb even in onze mailbox gezocht, maar ik kan helaas geen e-mail of bestelling terugvinden van u, waardoor wij niet precies weten over welke bestelling uw review gaat.
U kunt altijd een bericht sturen naar [email protected], dan kijken we er graag samen met u naar.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
Overzichtelijke site met een ruim aanbod. Snelle levering en een super gezonde plant in bezit
Beveelt aan
23 February 2026
Marjolein
Tolbert
Beste Marjolein,
Hartelijk dank voor de mooie review! Fijn om te horen.
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
Ik had kunstbloemen besteld die toch niet helemaal paste bij het interieur. Vervolgens terug gestuurd en alles is heel goed afgehandeld!
Beveelt aan
18 February 2026
Willemijn
Heveadorp
Beste Willemijn,
Hartelijk dank voor de mooie review! Fijn om te horen dat alles goed is afgehandeld.
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
De zijden bos bloemen was veel minder in echt dan op de foto. Weinig groen en minder bloemen
Beveelt niet aan
3 February 2026
Yvonne Pare
Emmen
Beste Yvonne,
Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat de bos bloemen niet naar wens was voor u. U mag altijd contact met ons opnemen via [email protected].
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
Alles compleet geleverd. Heel blij mee. Ziet er netjes en goed uit
Beveelt aan
30 January 2026
Margriet
Angeren
Beste Margriet,
Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen.
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
Kerst ornamenten goed verpakt en snel verzonden. Prima.
Beveelt aan
12 January 2026
Danielle
Duiven
Beste Danielle,
Hartelijk dank voor de top review!
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
Het was me alleen niet duidelijk dat een willekeurig artikel binnen zou komen. Een van de twee ipv twee. Niet goed gelezen, denk ik. Ik bestelde juist vanweg de andere versie. Snel bezorgd, goed verpakt.
Beveelt aan
12 January 2026
W
A
Beste W,A,
Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te horen dat het niet duidelijk was dat het om een assortiment ging; onze excuses voor het ongemak.
Fijn om te lezen dat het artikel snel is bezorgd en goed verpakt was.
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
Snelle levering, netjes verpakt
Beveelt aan
9 January 2026
Yolanda
Rotterdam
Beste Yolanda,
Bedankt voor de mooie review! Goed om te horen.
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
Snelle levering en antwoorden op mijn vragen.
Beveelt aan
5 January 2026
Patrick Babel
Almere
Beste Patrick,
Hartelijk dank voor de mooie review! Fijn om te horen.
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
Drie kerstornamenten besteld en snel en goed verpakt opgestuurd. Mooie kwaliteit ornamenten.
Beveelt aan
15 December 2025
Rineke
Amstelveen
Beste Rineke,
Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen.
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
Ik was heel tevreden over de constructieve medewerking.
Beveelt aan
15 December 2025
Anita
Middelburg
Beste Anita,
Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat alles is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
Ik kon heel vlot mijn bestelling via de website plaatsen. Mijn aankoop werd snel geleverd en voldeed ook aan de verwachtingen.
Beveelt aan
12 December 2025
Michael Gonzales
KNOKKE-HEIST BELGIE
Beste,
Hartelijk dank voor de mooie review! Super.
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
vlot bezorgd, geleverd wat besteld was.
Beveelt aan
11 December 2025
N
Hierden
Beste,
Hartelijk dank voor de mooie review!
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
duidelijke website/webshop en correcte levering
Beveelt aan
9 December 2025
Henri Kok
Horssen
Beste Henri,
Hartelijk dank voor de mooie review! Goed om te horen.
Met vriendelijke groet,
Toptuincentrum
Graafseweg 248
5213 AR ’s-Hertogenbosch
Branch
Tuin, Buiten
Specializations
Planten, Tuincentrum
Webshops_aangepast