Fantastisch zakelijk contact

Top bedrijf

Tijdschriften

Zou leuk zijn om wat Nederlandse tijdschriften te kunnen bestellen via jullie website. Verder prima service, producten, customer service and KAAAAS

Prima en snel geleverd

Items van happy soaps prima en snel geleverd. De nalevering kwam ook snel.

Ietwat teleurgesteld

Het antwoord dat ik ontving van uw klanten service was erg poor Ik bestel bij u en alles wat niet naar tevredenheid is heb ik met u te maken en niet met uw leverancier. Dus een antwoord terug dat het aan uw leverancier ligt wat hij levert heeft niets met mijn klacht te maken. We moeten bijtijds bestellen voor de feestdagen en als uw product maar 2 weken houdbaar is en de spijs kurkdroog is dat een grote teleurstelling als zowel het piep kleine blikje erwtensoep waarvan ik eigenlijk niet naar de inhoud had gekeken als u daarvoor over de 3 euro vraagt verwachtte ik een normale blik soep

Goed arsortiment, verbeteting van website nodig.

Heb gezien dat de website een facelift heeft gekregen dus ik hoop dat bij mijn volgende bestelling alles 100% is. Veder een dikke pluim voor de service, verpakking en communicatie.

goed en efficient

Snelle aflevering, goed verpakt en goed producten, maar het website om bestellinglijst op te bouwen is niet op hetzelfde niveau en vraagt om een urgent upgrade and update!

niet na iedere zending vragen,anders bestel ik niet meer,het iriteerd me

Fast and efficient

Goede informatie door de hele afhandeling van de bestelling.

prima ervaring

het kwam heel snel

Goede keuze aan producten

Alles goed ingepakt en zonder schade aangekomen. Prima

TOP

Ons pakketje komt altijd op tijd aan, en dan lekker smullen!

Snel en gemakkelijk

Alles goed ingepakt, en snelle bezorging.

Werkelijk uitstekend

Uitgebreide selectie, behoorlijk snelle levering (sinds Brexit een probleem bij andere online shops) en heel goed verpakt. Maar het fijnste is dat ze geloven in goede customer service - als je een vraag hebt, krijg je snel antwoord en een oplossing.

Beter dan verwacht

Zoals beloofd ontving mijn bestelling op tijd. Goed ingepakt en alles was in goede staat. Zelfs een potje sperziebonen kwam heel aan. Dank voor de service, zeker voor herhaling vatbaar!

Vlotte leveringen, vriendelijk contact

Al meerdere keren Nederlandse producten besteld. Vlotte leveringen, netjes verpakt. En vriendelijk contact als we producten willen laten toevoegen of als iets uitverkocht blijkt.

Prima en snel

Wat een goede ervaring heb ik gehad met mijn eerste bestelling by de Dutch food shop Alles prima verpakt. Op vrijdag besteld en woensdag in huis. In de UK! Zeker voor herhaling vatbaar

Snel

Alles is goed aangekomen en het beste is dat het heel snel werd bezorgd. Zaterdag besteld en woensdag al aangekomen. Fantastisch!

Alles perfect aangekomen. Ben heel tevreden

Erg goed.

De waren herden alleen niet thuis afgeleverd dat was jammer

Tweede bestelling. . Goed verpakt en snel geleverd.

Alles wat ik bestel komt keurig verpakt en op tijd binnen, produkten zijn ook prima

Alles was goed verzorgd en snel geleverd.

Men was zo attent om de boodschap "Datum" op de ontbijtkoek te plakken. Bij controle bleek dat we nog een week hebben totdat de "ten minste houdbaar"-datum bereikt is. Jammer, we hadden in dit geval wel een versere koek verwacht.

Goed verpakt en snelle levering

Gemakkelijk bestellen en wordt snel geleverd in een goede doos.

Fabulous

Wij waren erg blij met jullie service. Mijn pakketje kwam binnen 3 dagen en we zaten allemaal te smullen. Natuurlijk bestellen we weer met jullie. Thank you

Over Dutch Food Store

Dutch Food Store levert Nederlandse producten aan consumenten en bedrijven in het buitenland.