Fijne webwinkel

Ik bestel al enige tijd bij de DFS en ben zeer tevreden.Goede service bij klachten en snelle afhandeling.Alleen erg jammer dat de verzend tijd naar Griekenland erg lang is.Gemiddeld 20 tot 25 dagen. Dus ruimschoots op tijd mijn voorraad bij bestellen.

Danke aus Deutschland

Bedankt voor het prettige aankoopproces. We bestellen graag weer. De taart is de hit

Snel en correct.

1 artikel ontbrak en dat werd direkt gerestitueerd. Levering verliep gesmeerd!

snel en goed geleverd

Snelle levering,supersnel en zeer goed verpakt

Geen klachten alleen maar zeer tevreden kaas is heerlijk drop ook en met de feestdagen speciale aandacht voor de artikelen

Ik Ben er heel te vreden mee

Alles was daar en is onbeschadig aangekomen het eenigen dat ik over kan klagen is dat de delivery company zouw eerst op woendag delivered Dan donderdag het kwam frijdag

Grote keuze aan Belgische en Nederlandse producten

Ben heel tevreden over de producten die ik ontvangen heb. Producten hebben ook nog een lange houdbaarheidsdatum en waren goed verpakt tegen beschadigingen. Levering was snel. Geen negatieve punten te vermelden.

Gewoon geweldig!!

Goede keuze aan produkten. Snelle levering. Verpakking is optimaal.

Service goed produkten goed

Betrouwbaar en goed

Positief. Geen Meldungen Van Niet geleverde Artikeln.

Alleen maar goede ervaringen.Alle bestellingen keurig geregeld. Fijne webwinkel.

Fabulous Fast Superb

Klantenservice 100% Aanbod van artikelen zeer goed en prijs verhouding zeer gunstig Open voor suggesties als iets niet online is! Alle artikelen goed verpakt en altijd feest als het pakket aankomt!

Uitstekende service en altijd keurig afgeleverd in Hongarije

Goede ervaringen met meerdere bestellingen!

I have had several orders and each order arrived so much faster then ordering an item at eBay! They are very good with their communication and all the items are wrapped up nicely! if you order Dutch cheese you even get the cheese papers separately! I will keep ordering as the stock is quite diverse! Ik heb meerdere orders besteld en elke keer was het een snelle levering! De winkel is goed te bereiken als je een vraag hebt etc en jekrijgt heel snel antwoord via Whatsapp. Als je kaas besteld krijg je zelfs de kaas papier erbij om je kaas in te bewaren! Ik ga zeker weer bestellen want hun aanbod is vrij groot!

Geen

Nog geen

Uitmuntend

Iedere keer als ik bestel is de klantenservice uitstekend, en de goederen komen worden snel verstuurd en komen altijd goed verzorgd aan. 10/10

Goede service, snel ontvangen.

Het was sneller geleverd dan verwacht.

In één woord: TOP!

Al verschillende bestellingen geplaatst en altijd tot volle tevredenheid geleverd. Wat in het bijzonder opvalt: werkelijk perfekt(!) verpakt en is heel flexibel wat betreft uitbreiding van het assortiment. Wij zijn blije klanten!

De mobile app zou beter kunnen.

Snelle afhandeling

Overzichtelijk te bestellen tegen redelijke prijzen. Na verzending binnen een week bezorgd.

Fantastisch zakelijk contact

Top bedrijf

Tijdschriften

Zou leuk zijn om wat Nederlandse tijdschriften te kunnen bestellen via jullie website. Verder prima service, producten, customer service and KAAAAS

Prima en snel geleverd

Items van happy soaps prima en snel geleverd. De nalevering kwam ook snel.

Ietwat teleurgesteld

Het antwoord dat ik ontving van uw klanten service was erg poor Ik bestel bij u en alles wat niet naar tevredenheid is heb ik met u te maken en niet met uw leverancier. Dus een antwoord terug dat het aan uw leverancier ligt wat hij levert heeft niets met mijn klacht te maken. We moeten bijtijds bestellen voor de feestdagen en als uw product maar 2 weken houdbaar is en de spijs kurkdroog is dat een grote teleurstelling als zowel het piep kleine blikje erwtensoep waarvan ik eigenlijk niet naar de inhoud had gekeken als u daarvoor over de 3 euro vraagt verwachtte ik een normale blik soep

Over Dutch Food Store

Dutch Food Store levert Nederlandse producten aan consumenten en bedrijven in het buitenland.