Voldoende keus uit een mooi assortiment prachtige kwaliteit keuken benodigdheden. Snelle levering en goede Communicatie over tijdstip van leveren. Aanrader!

Mooie set, snelle levering!

Gisteren een mooie pannenset besteld, en vanavond al ingebrand en mee gekookt! Super!

Fantastische pannen.

Fantastische pannen. Wil nooit weer andere pannen . Goed ingebrand en bakken maar...

na dat de dingen eerst uitverkocht waren en mail contact zouden we nog iets horen maar dat gebuurde niet maar een dag later was het weer op voorraad dus gewoon besteld via de site

Super snelle levering en goede kwaliteit!

Zeer blij met mijn aankopen. Het was er heel snel en de communicatie was top. Ook zijn mijn producten van goede kwaliteit.

Snelle verwerking

Mooi!

Wat een mooie pannenset, ik ben er stil van!

Mooi!

Wat een mooie pannenset, ik ben er stil van!

Fijne wijnglazen

prima en correct

prima en correct

Echte kwaliteitsproducten

Ik ben erg tevreden met mijn koekenpannen en uitstekende service. Ik raad dit iedereen aan. Ook leuk om te geven.

Excellent

De levering was snel en zorgvuldig. Blij verrast met het bestelde.

Heel netjes, ik had een pan in de verkeerde maat besteld. Toen deze binnenkwam bleek de koekenpan toch verder naar binnen te lopen dan gedacht waardoor deze te klein uitviel. Deze is zonder problemen omgewisseld voor een grotere.

Blij met mooie pan, minder met het oud papier

Prachtige koekenpan besteld en ontvangen. Veel minder blij zijn we met het oud papier dat als vulling voor de verpakking was gebruikt. Oude kranten uit Steenwijk. Een verpakking van kruid cake en gewoon havermout. Aantekeningen op de rand van een televisie gids ...en een compleet adres van een mevrouw in het altijd spannende ‘Tuk’. Buitengewoon slordig. Stinkt bovendien naar vocht.

Geachte heer, mevrouw Bedankt voor uw aankoop bij Homecookingchef.nl. Wij hopen dat u veel mooie gerechten kunt bereiden met de voedselveilige koekenpan zonder anti aanbaklaag. Excuses voor de slordige verpakking. Dit had inderdaad niet mogen gebeuren. Normaal gesproken verpakken wij onze producten zorgvuldig. Vanwege de enorme vraag naar veilige koekenpannen zonder anti aanbaklaag was er een tijdelijk tekort aan de juiste dozen. Bij een volgende bestelling zal dit niet weer voorkomen. Vriendelijke Groeten, Jan de Vries

Super snelle levering!

Handige website met veel keuze.

prima ervaring

Pannen gekocht, zonder aanbaklaag ivm teflon etc, goed assorti en de pannen zijn echt super. Heel blij mee en levering was top.

Betrouwbare webshop met goede "service"

Meerdere bestellingen geplaatst en ze komen altijd hun afspraken na. Snelle verzending en echte kwaliteit producten van professioneel niveaus... :) Een echte aanrader.

Uitstekend product

Ik heb twee stalen pannen besteld. Werd snel geleverd. De kwaliteit is uitstekend en ze bakken fantastisch.

Goed, snel, degelijk verpakt. Mooi servies.

Als mantelzorger heb ik dit jaar weinig tijd voor alle voorbereidingen van kerst. Dit pakket zorgt ervoor dat mijn kersttafel er in no time verzorgd uitziet. Ben er erg blij mee.

Perfect!

Hele goede kwaliteit!

Snel en mooi!

De bestelling en levering gingen vlot. De kleur van de borden kwamen overeen met de plaatjes.