Bestellen, online, levering ging allemaal snel en probleemloos. Voor herhaling vatbaar!

Minder content met post nl

Snel geleverd wat ik besteld heb

Mooie kleding van a fish named fred. Netjes en op tijd geleverd

Zou dit bedrijf aanbevelen aan anderen. Goeie communicatie.

vlotte bediening

Correcte bediening en goede feedback bij onze laatste aankoop !

geweldig

Super zaak super service. Geven ook echt goed advies over wat je mooi staat. Gewoon klasse.

Correcte levering bij online aankoop.

Bij terugzending van een aangekocht artikel een correcte terugbetaling.

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling van de bestelling. Thanks!

Bestelling en levering verliep vlot

Mooie kleding heel snel en goed geleverd!

Voor de eerste keer besteld bij Groosman vanwege beschikbaarheid trui die bij o.a. Wehkamp was uitverkocht. Overzichtelijke site, hele snelle, goede en kostenloze levering. Kortom: top! Een volgende keer bestel ik graag weer bij deze zaak!

Mooi verpakt in eigen doos.

Alles netjes verpakt in eigen doos.

Perfecte klantenservice en levering

Schrijf niet vaak een review, maar Groosman heeft dat echt verdiend. Telefoniscgh contact opgenomen, was iemand in het magazijn die even met me mee keek naar het artikelnummer. Reden hiervoor was dat het een jas in de sale was die flink was afgeprijsd. Meteen de jas besteld en een dag later in een keurige doos afgeleverd.

Snel en goed geleverd verpakking uitstekend

Uitstekende service webshop

Na aankoop nog even telefonisch contact opgenomen met een vraag. Ontzettend vriendelijk te woord gestaan. Heel goed geholpen zelfs voor een item in de sale. Bestelling werd ontzettend snel geleverd in België. Super tevreden en prima service!

Top zaak

Efficiënt, snelle service, top kwaliteit!

Geweldige klantenservice en mooie kleding

Bestelling geplaatst en had daarna wat vragen die perfect werden beantwoord en er werd kosten noch moeite bespaard om mij tegemoet te komen! Wordt zeer gewaardeerd en wat mij betreft een echte aanrader. Daarnaast trouwens ook snelle verzending.

goede vindbaarheid en snelle service

zondag's een bestelling gedaan, de dinsdag erop de zending (netjes verpakt in een mooie doos) ontvangen

. Kon in België nergens mijn maat nog vinden. Bij jullie was de blouse nog wel beschikbaar. Makkelijke website en supersnelle levering. Enig minpuntje: hoge verzendkosten voor relatief kleine prijs:+20% van de verkoopprijs.

top service !

de kleding besteld via internet voldoet 100% aan de verwachtingen orderproces heel gebruiksvriendelijk en binnen 2 dagen geleverd in Belgie !

goed geregeld!!

Goede service, snel geleverd!

Ruime keuze, juiste prijs, snelle verzending!

Prima!!

Vriendelijk en behulpzaam.

Altijd heel vriendelijk en behulpzaam. Zal zeker nog bestellingen plaatsen en ook veel reclame maken aan mijn vrienden.

Prima geregeld.

Artikel besteld en al de volgende dag in huis, zonder verzendkosten.