slecht

Je bestelt een trui. Betaald. Dan mail dat deze niet op voorraad is. Bedrag wordt niet teruggestort.

Krijg niet direct retourlabel, bale

Krijg niet direct een retourlabel , daar baal ik van.heb er al verschillende keren om gevraagd. Shirt is trouwens prima

Overzichtelijje website, bestelling goed en op tijd geleverd

Overzichtelijje website, bestelling goed en op tijd geleverd

Prima geholpen..

Goede snelle levering.Mooi assortiment.

Super goed

Bestelling en levering gingen heel gemakkelijk. .

Alles volgens afspraak.

Interessante aanbieding, vlotte communicatie.Snel verzonden!

Supersnelle bezorging van mooie kleding.

Heb al verschillende keren kleding besteld die elke keer aan de verwachtingen voldoen. 1x een teleurstelling die na 1 telefoontje gelijk correct is opgelost. Vriendelijk te woord gestaan. Voor mij een fijne on-line winkel, zij in Sluis en ik in Veendam.

Eerste aankoop was een succes

Via Messenger info opgevraagd en snel beantwoord. Naar aanleiding van de informatie jas besteld. Maandag verstuurd. Dinsdag in huis. Goed verpakt en super mooie jas.

super

correcte transactie

Gewoon goed.

Duidelijke website en makkelijk bestellen. Snelle levering met duidelijke Track en Trace.

In de namiddag besteld en de andere dag al binnen. Prima geregeld en een perfecte jas voor een goede prijs.

Mooie kwaliteit

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen, in een papieren verpakking, wat ik een positief punt vind. De kunstleren legging is erg mooi, zit als gegoten en heeft een mooie matbruine kleur. Ik ben zeer tevreden.

Pakket goed binnengekomen

Product als cadeau aan iemand gegeven. Diegene erg blij met het product.

Snel, goede prijs

Ik bestelde producten bij Groosman omdat de prijs goed was. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en had de producten snel in huis. Netjes verpakt. Ik had geen ervaring met Groosman, maar zou zeker in de toekomst hier weer bestellen.

Hele mooie jas

We hebben een winterjas voor onze zoon gekocht. Super mooi en allemaal heel blij mee. Was super snel geleverd.

Ruime keuze, mooie merken en top service

Wij zijn al langer klant en bestellen regelmatig en zijn erg tevreden. Snelle levering en mooie kleding.

Goede webwinkel

Overzichtelijke webwinkel en snelle levering .

Mooie blouse

Mooie blouse en snelle verzending

Vlotte en zorgvuldig ingepakt pakket ontvangen.

Met ern mooie korting kunnen slagen boor ern winterjas. Groothandel had al veel mooie aanbiedingen die andere online winkels nig niet hadden.

Prettig shoppen online

Netje verpakt en erg blij met mijn jas en trui

Perfect, Snelle levering!

Jas van only besteld, bij Groosman Mode daar was hij het goedkoopst. Besteld om 2 uur smiddags, en de volgende ochtend om kwart voor 9 al bezorgd. Onwijs netjes ingepakt in een mooie doos die precies goed was! Ik ben dik tevreden over de snelheid van bezorging, en hoe de jas was ingepakt en zeker de prijs! Uiteraard niet te vergeten de jas zelf, hij is lekker warm en zit perfect;)

Duidelijke site en super snelle levering!

Zeer tevreden, overzichtelijke site en levering super snel!

Vleeshouwerijstraat 6 4524DA Sluis

011 7461572