Goed bereikbare klantenservice, snel geleverd en prachtige gezonde plant

Prachtig citrusboompje, snel geleverd, klasse

Ik bestelde een boompje voor vrienden als dank je wel... goed verpakt, prachtig boompje en snel geleverd...zeer tevreden!

Fijn geholpen, mooi product, snelle levering

Fijn geholpen, mooi product, snelle levering

Vrij snel een mooie en een gezonde plant ontvangen. Goed ingepakt.

Mooie plant

Goed overgekomen , ondanks vertraging bij de post Stevig verpakt, fa

Meedenkende mensen

Goede ervaring en volgens afspraak netjes thuisbezorgd

Snel en netjes geleverd!

Super netjes en correct afgehandeld.

Na een foutje is het probleem fantastisch opgelost!

Had een grotere plant besteld maar ze stuurden me een kleine. Toen ik mailde dat ik daar zeer teleurgesteld over was hebben ze me de grotere plant gestuurd en me daarvoor slechts de verzendkosten gerekend! Fantastische service dus!

Fijn contact, goede levering waarbij plant netjes verpakt was. En uiteraard een mooie plant! Kortom, een tevreden klant!

Prima kwaliteit en service!

De eerste keer een bestelling gedaan en goed advies gekregen , een tevreden klant.

primapotten

heerlijk om je planten in te doen staat mooi

Goeie kwaliteit en verantwoord bedrijf

Mooie producten en een goeie prijs/kwaliteit verhouding. Wel een beperkt aanbod, ik had graag bijvoorbeeld tuingereedschap (of kleding e.d.) willen shoppen. Hopelijk wordt dat in de toekomst uitgebreid.

Een servicegericht bedrijf. Goede artikelen voor een goede prijs. Snelle bezorging. Verpakking allemaal over nagedacht, veel papier en zelfs de tape is van papier. Ik recycle alles. Maar ik hoop dat iedereen dat doet. Ik had 5 terracotta potten besteld en die waren subliem verpakt. Het verpakkingsmateriaal heb ik ook weer gebruikt om de planten te verpotten. Make it Greener? Ja!!! op alle fronten!

Service prima.

Prachtige plant.

Snelle levering maar maten niet duidelijk aangegeven

Prima service, maar 1 bloempot was gebroken en de maten kloppen niet. Dat is ook niet te checken zodra de potten in het winkelwagentje zitten.

Hoi Ingrid, Dat is vervelend om te horen. Wanneer er een pot gebroken geleverd wordt, heb je uiteraard recht op een nieuwe. Dat er verkeerde maten bij zitten zal een fout zijn geweest bij het inpakken. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Als je ons een mail stuurt op hello@makeitgreener.nl dan lossen we dit zo snel en goed mogelijk voor je op! Excuses voor het ongemak. Freek make it greener

Mooie terracotta pot

Snelle levering en goede service.

Snel geleverd, goede kwaliteit!

Snel geleverd, goede kwaliteit!

Geweldige service

Make it Greener is goed bereikbaar, beantwoord snel alle vragen en hebben ons voorzien van een super mooie plant die zelfs thuisbezorgd werd. Echte aanrader!

Goed en snel

Ging goed en snel, ook retour aangeven ging makkelijk

Vriendelijke service en denken mee met de klant.

Tot in de puntjes verzorgd

Alsof in in een 'echte' winkel mijn spullen had gekocht, helemaal top.

Gewoon goed

Snel geleverd Erg goed verpakt En leuk kaartje erbij

Top! Snel geleverd, stevig en groen verpakt.

Hele mooie plant en pot besteld. Snel geleverd en ontzettend stevig en mooi verpakt. Echt een aanrader

Mooie plant, prima verpakt, snel verzonden

Fantastisch advies!

Onze huiskamer is zoveel mooier geworden dankzij jullie advies en producten! Als je nog twijfelt wij hebben bewijs!

Over make it greener

make it greener is de webshop voor planten, potten en droogbloemen. Advies en duurzaamheid zijn onze speerpunten. Wij geven jou het advies dat jij nodig hebt om jouw thuis een stukje groener te maken. Daarnaast proberen wij zo duurzaam mogelijk te ondernemen en dit continu te verbeteren.