Geen enkele klacht

Maximale score mede op basis van mijn eerdere aankoop van een ficus die, in pot en netjes ingepakt, tot aan mijn voordeur bezorgd werd. Mijn tweede bestelling was een veel kleinere plant en had ervoor gekozen die zelf op te halen. Ook nu geen klachten, de plant stond inderdaad voor me klaar nadat ik een email daarover ontvangen had.

Erg goed

Ik kocht wandhaken, deze kreeg ik snel geleverd, een daarvan was kapot, althans tijdens het schroeven brak de haak. Kan gebeuren. Direct contact met Freek, kosteloze en snelle oplossing, freek dacht hetzelfde. Kan gebeuren. fijn dat het op deze manier opgepakt werd. Heel blij met de nieuwe wandhaken.

Snelle en goede levering, erg blij met de aankoop, ziet er goed uit

Snel geleverd goed verpakt

Via mail goed contact

Snelle levering en mooi product

Vlotte levering die goed vermeld werd.

Het bestelde artikel is precies zoals verwacht. En zo klein mogelijk verpakt, waardoor het verpakkingsafval beperkt is.

snelle bezorging

iets kapot ontvangen maar het bedrijf stuurt zonder gezeur een nieuwe. dus is ben erg tevreden over dit bedrijf.

Mooi product!

Houten plantentafeltjes werden super zorgvuldig verpakt en snel geleverd. Leuk, de persoonlijke touch!

Super fijne mensen

Heel vriendelijk en klantgericht

Mooie, volle plant (ficus robusta). Netjes verpakt en in pot bij mij thuis bezorgd.

Het bestelproces verliep zonder problemen. De Ficus Robusta werd netjes verpakt en in pot bij mij thuis (3e verdieping, geen lift) bezorgd. Het is een mooie, volle plant die het geld meer dan waard is.

de service is erg goed , de potten waren perfect verpakt, met een klein handgeschreven kaartje erop , erg attent.

Zeer goed, snelle levering .

Zeer goed . Ik had een flinke bestelling en na levering bleek er 1 set kapot te zijn . Ik stuurde hierover 1 mailtje met wat begeleidende foto's, en er werd gelijk een nieuwe set opgestuurd . Toppie

Netjes bezorgd

Artikel is netjes bezorgd en verpakt. Leuk Planten plateautje! Er zat een handgeschreven kaartje bij met de tekst, dank voor de bestelling en veel plezier met het artikel. Vind ik erg leuk zo'n hangeschreven persoonlijk kaartje!

Goed bereikbare klantenservice, snel geleverd en prachtige gezonde plant

Prachtig citrusboompje, snel geleverd, klasse

Ik bestelde een boompje voor vrienden als dank je wel... goed verpakt, prachtig boompje en snel geleverd...zeer tevreden!

Fijn geholpen, mooi product, snelle levering

Fijn geholpen, mooi product, snelle levering

Vrij snel een mooie en een gezonde plant ontvangen. Goed ingepakt.

Mooie plant

Goed overgekomen , ondanks vertraging bij de post Stevig verpakt, fa

Meedenkende mensen

Goede ervaring en volgens afspraak netjes thuisbezorgd

Snel en netjes geleverd!

Super netjes en correct afgehandeld.

Na een foutje is het probleem fantastisch opgelost!

Had een grotere plant besteld maar ze stuurden me een kleine. Toen ik mailde dat ik daar zeer teleurgesteld over was hebben ze me de grotere plant gestuurd en me daarvoor slechts de verzendkosten gerekend! Fantastische service dus!

Fijn contact, goede levering waarbij plant netjes verpakt was. En uiteraard een mooie plant! Kortom, een tevreden klant!

Prima kwaliteit en service!

De eerste keer een bestelling gedaan en goed advies gekregen , een tevreden klant.

primapotten

heerlijk om je planten in te doen staat mooi

Goeie kwaliteit en verantwoord bedrijf

Mooie producten en een goeie prijs/kwaliteit verhouding. Wel een beperkt aanbod, ik had graag bijvoorbeeld tuingereedschap (of kleding e.d.) willen shoppen. Hopelijk wordt dat in de toekomst uitgebreid.

Nijverheidstraat 45 6681 LN Bemmel

Over make it greener

make it greener is de webshop voor planten, potten en droogbloemen. Advies en duurzaamheid zijn onze speerpunten. Wij geven jou het advies dat jij nodig hebt om jouw thuis een stukje groener te maken. Daarnaast proberen wij zo duurzaam mogelijk te ondernemen en dit continu te verbeteren.