Een servicegericht bedrijf. Goede artikelen voor een goede prijs. Snelle bezorging. Verpakking allemaal over nagedacht, veel papier en zelfs de tape is van papier. Ik recycle alles. Maar ik hoop dat iedereen dat doet. Ik had 5 terracotta potten besteld en die waren subliem verpakt. Het verpakkingsmateriaal heb ik ook weer gebruikt om de planten te verpotten. Make it Greener? Ja!!! op alle fronten!

Service prima.

Prachtige plant.

Snelle levering maar maten niet duidelijk aangegeven

Prima service, maar 1 bloempot was gebroken en de maten kloppen niet. Dat is ook niet te checken zodra de potten in het winkelwagentje zitten.

Hoi Ingrid, Dat is vervelend om te horen. Wanneer er een pot gebroken geleverd wordt, heb je uiteraard recht op een nieuwe. Dat er verkeerde maten bij zitten zal een fout zijn geweest bij het inpakken. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Als je ons een mail stuurt op [email protected] dan lossen we dit zo snel en goed mogelijk voor je op! Excuses voor het ongemak. Freek make it greener

Mooie terracotta pot

Snelle levering en goede service.

Snel geleverd, goede kwaliteit!

Snel geleverd, goede kwaliteit!

Geweldige service

Make it Greener is goed bereikbaar, beantwoord snel alle vragen en hebben ons voorzien van een super mooie plant die zelfs thuisbezorgd werd. Echte aanrader!

Goed en snel

Ging goed en snel, ook retour aangeven ging makkelijk

Vriendelijke service en denken mee met de klant.

Tot in de puntjes verzorgd

Alsof in in een 'echte' winkel mijn spullen had gekocht, helemaal top.

Gewoon goed

Snel geleverd Erg goed verpakt En leuk kaartje erbij

Top! Snel geleverd, stevig en groen verpakt.

Hele mooie plant en pot besteld. Snel geleverd en ontzettend stevig en mooi verpakt. Echt een aanrader

Mooie plant, prima verpakt, snel verzonden

Fantastisch advies!

Onze huiskamer is zoveel mooier geworden dankzij jullie advies en producten! Als je nog twijfelt wij hebben bewijs!

Deskundig advies en snel geleverd

Mijn ervaring is erg fijn. De planten zijn van goede kwaliteit er is fijn meegedacht en heb deskundig advies gekregen. Freek en Janieck weten waar ze het over hebben!

Prachtige producten en professioneel advies!

Super snelle reactie op mijn vraag via de mail! Goede tips, mooie potten en planten en prima kwaliteit/ prijs verhouding!

Alles keurig geregeld.

Werd overal van op de hoogte gehouden.

Ik heb via contact gezocht om te vragen of een bepaald product nog op voorraad was. Ik kreeg vrijwel direct antwoord en een betalingsverzoek, top! De levering was erg snel. Ik ben zeer positief.

Helemaal top!

Snelle levering en ideale uitleg op de website.

Super goed!

Mooie plant

Plant goed ingepakt ontvangen En een zeer mooie plant waar voor je geld

Vriendelijk en snel contant met een zorgvuldig ingepakt en een lief briefje erin!

Een prima prijs/kwaliteits verhouding. Zeer zorgvuldig ingepakt (terracotta). Het produkt werd niet op de juiste dag geleverd (door de bezorgdienst) en op mijn mail en telefonisch werd meteen gerageerd en hadden ze al voor me uitgezocht wanner mijn pakje wel bezorgd werd. Ik ben heel tevreden!

Heel mooi

Heel mooi en goed ingepakt

Zeer goed afgehandeld met een persoonlijke touch

Prachtige planten, uitstekende service!

Uitstekend!

prima!

Helaas waren de potten wat anders dan verwacht. Op de foto's en in de omschrijving zou er wat geel in verwerkt zitten. Dit was niet het geval. Desondanks wel hele mooie potten. Service is goed, snelle levering en leuk persoonlijk berichtje erbij.

Over make it greener

make it greener is de webshop voor planten, potten en droogbloemen. Advies en duurzaamheid zijn onze speerpunten. Wij geven jou het advies dat jij nodig hebt om jouw thuis een stukje groener te maken. Daarnaast proberen wij zo duurzaam mogelijk te ondernemen en dit continu te verbeteren.