Snel levering, goede kwaliteit en persoonlijk advies.

Prettig klantcontact

Vlot kunnen bestellen, door decembermaand drukte wat last van doorstroom naar leveradres (pakket dienst). Klantenservice erg goed bereikbaar, updates steeds ontvangen. De bestelling zelf (stippenplant) kwam goed verpakt aan!

Mooi product, goede informatie, snelle levering

Heel goede ervaring, hebben zelfs een extra foto toegemaild na een vraag over de kleur. Prima product. Blij mee

professioneel.

zeer goed verpakt .snelle levering .mooie website

Maat kwam niet overeen

Ik kreeg de potten netjes verpakt en een persoonlijk kaartje erbij. Heel tof! Maar... Ik had een plantenpot besteld voor een diameter van 14cm maar nu zwemt mij plantje in de pot. De onderkant van de pot is 16 cm en bovenkant 18 cm. Best groot voor zo'n plantje van 14 cm. Ik zou dan een maar kleiner willen. Dus de adviezen kloppen niet echt helaas.

Hoi Chantal, Vervelend dat je plantje niet helemaal goed in de pot past. Wij houden altijd een veilige marge aan zodat de plantjes altijd passen in de pot. Een kweekpot met een diameter van 14cm kan namelijk ook nog in hoogte verschillen. Daarnaast mag een pot niet te klein zijn aangezien de plant ook ruimte nodig heeft om te groeien. In de beschrijving staat ook vermeld dat de binnendiameter van de pot 16cm is. Je kan ons ook altijd een mail sturen als je niet tevreden bent over je product. Wij kunnen dan samen met je kijken naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld de potten omruilen of terug sturen. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Freek make it greener

Snel, keurig, persoonlijk!

Snelle verzending, keurig ingepakt met een persoonlijke notitie, gewoon leuk!

Fantastisch!

Goed advies en goede service!

Snelle goede levering

Leuk persoonlijk briefje erbij

goed verpakt en had het snel thuis

Well packed, arrived on time

I bought 6 terracota vases and was a bit worried if they would arrive in one piece. They not only arrived in once piece but were very well packed! Not the cheapest but service was good and delivery was fast. Recommended :)

Prima service en snelle levering.

Mooi product, stevig ingepakt. Ben er blij mee.

Hele mooie potten, goede kwaliteit. Goed verpakt

goed en snel

Ik heb nog niet zoveel ervaring met jullie, maar dak komt vast

Snelle levering en een kwalitatief goed product , ik heb een bloempot besteld voor mijn olijfboompje

Ik bestel hier weer denk ik.

Bezorging al 2 keer uitgesteld

Mijn bestelling is tot 2 keer toe nu al uitgesteld om te bezorgen. Ik weet niet of dat aan jullie ligt of aan het bezorg bedrijf maar dat is minder want je zorgt dat je dan thuis bent.

Hoi Angéla, Dat is vervelend inderdaad. Wanneer wij het pakket meegeven aan PostNL is het helaas uit onze handen en hebben wij hier geen invloed meer op. Hopelijk wordt het pakket alsnog spoedig bezorgd! Freek make it greener

Ik was al een tijdje opzoek naar mooie terracotta potten en ik heb ze hier gevonden. Ze zijn prachtig! Ook snelle verzending en alles was stevig verpakt. Hartstikke bedankt!

Prima bezorgd en lengte planten zoals verwacht

Mooi verpakt en planten goed keurig in orde. Ook leuk idee met een kaartje erbij!

Snel en correct

Snelle levering en prima in orde.

Snelle, vriendelijke service!

Prijskwaliteit verhouding is goed, snelle levering, netjes verpakt, leuke persoonlijke touch bij de bestelling (handgeschreven kaartje)!

Top kwaliteit en service!

Inmiddels voor de zoveelste keer onze kamerplanten met bijpassende potten bij makeitgreener.nl besteld. Ook deze levering weer van top kwaliteit! Mooi op tijd geleverd en bij vragen over voeding en onderhoud van deze planten altijd professioneel advies.

Super service!

Goed verpakt, snel geleverd & erg mooie producten. Zeker een aanrader!

Uitermate teleurstellend

Op de website leek het allemaal zo mooi maar nadat de verpakking werd geopend was het snel ver in de mineur. In de verpakking was pootaardaarde overal maar nauwelijks in de pot ook waren de plantjes los geraakt uit de verpakking. Deze kennismaking met “make it greener” was de eerste maar beslist niet de beste Voor deze bestelling heb ik € 39,05 betaald en een dergelijk bedrag was deze bestelling niet waard

Hoi Dirk, Vervelend om te horen dat jouw bestelling op deze manier is aangekomen. Al onze producten worden altijd met zorg ingepakt zodat de planten of potten de reis goed doorstaan. Uiteraard is dit bij jouw bestelling ook zo gegaan. Het lijkt er in jouw geval op dat PostNL niet erg zorgvuldig met het pakket is omgegaan. Graag kijken wij samen met jou naar een passende oplossing, hiervoor is het wel van belang dat je even contact met ons opneemt. Goede service en tevreden klanten is in onze bedrijfsvoering hoge prioriteit. Ik zou je daarom willen vragen een mail te sturen naar [email protected], dan gaan wij zo snel mogelijk kijken naar een oplossing. Excuus voor het ongemak. Freek make it greener

Mooie plant, geen plastic verpakking, en persoonlijk kaartje erbij

Uitstekend! Goede bezorging, mooie plant

Helemaal top,met persoonlijke aandacht!

Zeer positieve ervaring

Div bloempotten besteld 1 pot had de reis niet overleefd zeer snelle reactie op mijn mailtje en 2 dagen later nieuwe bloempot mogen ontvangen voor mij een dikke 10

Nijverheidstraat 45 6681 LN Bemmel

Over make it greener

make it greener is de webshop voor planten, potten en droogbloemen. Advies en duurzaamheid zijn onze speerpunten. Wij geven jou het advies dat jij nodig hebt om jouw thuis een stukje groener te maken. Daarnaast proberen wij zo duurzaam mogelijk te ondernemen en dit continu te verbeteren.