Goed verpakt Snel geleverd

Heel blij met ons boompje! De website werkt prettig en onze bestelling werd snel bezorgd!

Prachtige planten en service tot aan de deur!

Een prachtige kamerlinden. Goede Service

Mijn vraag was een kamerlinde. Deze was opdat moment niet op voorraad. Een paar weken later wordt ik gebeld en wordt de Kamerlinde zomaar thuis bezorgd. Ik ben er blij mee.

Super snelle levering en persoonlijk

Bezorging was de dag later en er zat zelfs een geschreven kaartje bij. Super leuk!

Snel en vriendelijk

Goede levering, mooi product en vriendelijk (handgeschreven) kaartje erbij.

Prachtige plant, mooie pot

De kleur van de pot op de site, prachtig aqua, komt helaas niet overeen met de kleur "in het echt". Gelukkig wel mooi genoeg om niet te hoeven retourneren.

Geweldige service!

Al een paar keer besteld. Super mooie planten, mooi van kleur en goeie kwaliteit. 1x een beschadigde plant ontvangen, nadat ik hun hierover gemaild had kreeg ik zonder enige vragen of antwoord binnen een paar dagen een nieuwe plant toegestuurd, geweldige service. In 1 woord TOP!

Prachtige planten

Erg mooie planten

Fantastisch!

Hele mooie planten en ik ben helemaal fan van de citroenboom! Het pakket werd snel geleverd en het was tip en top ingepakt. Ik ga zeker nog een keer bestellen!

Super fijne service en de planten zijn echt van top kwaliteit

Wij hebben in onze slaapkamer een hele mooie plant staan in onze vensterbank met bijpassende pot. Twee keer in de week wat geven en hij is nog steeds fantastisch mooi! Ook de droogbloemen die ik in december heb besteld staan er nog steeds mooi bij!

Mooie planten en een super service!

Erg enthousiast over make it greener! Ze denken mee en komen voor ieder wat wils met een plan! Ook voor een cadeautje of een leuk klein plantje voor jezelf kun je bij make it greener terecht.. toppers!!

Geweldige service en prachtige planten

Voor Moederdag had ik nog snel een plant nodig. Make it Greener had de plant die ik nodig had en het is nog een pracht exemplaar ook! Meteen de volgende dag in huis met een leuk kaartje erbij om te schrijven... service to the max!

Perfecte planten ontvangen!!

Ik vond het best een gek idee om online planten te bestellen. Hoe zouden ze aankomen en kiezen ze wel de mooiste uit? Nou dit is me echt perfect bevallen!! Prachtige mooi (verdeelde) planten en helemaal netjes ontvangen! Het is een feestje om de bestelling te ontvangen! Ik ben om!! Zeker een aanrader!

Mooie producten en goede service

Ik ben zeer tevreden over de plant en pot die ik gekocht heb bij Make it greener. Beide producten zijn erg mooi! Fijn en snel contact gehad, de plant wordt goed verpakt geleverd. Kortom, een aanrader!

Zeer goede service en prachtige planten

Dit bedrijf heeft goede snelle service. Ook zijn de planten van goede kwaliteit. Zeer tevreden over make it greener! Zou ze iedereen zeker aanraden.

Prachtige bloempotten, mooie planten met duidelijke omschrijving over verzorgen . Website ziet er aantrekkelijk uit. Ruime sortering.

Een superleuk cadeau voor mn ouders

Mn ouders leven al decennia lang in het buitenland. Als cadeau stuurde ik ze een olijvenboompje..... Gelukkiger had ik ze niet kunnen maken... de verkoper had t boompje netjes verpakt, op tijd geleverd, ik had dat nooit zo keurig verwach ...

Snel geleverd, goed ingepakt

Zaterdag besteld, maandag al in huis. Super snelle levering + de potten waren heel netjes verpakt waardoor ze niet gebroken zijn tijdens de verzending.

super

snelle correcte service

Zeer tevreden!

Snelle verzending. Plant goed verpakt en het was ook een zeer mooie en zonde plant!

Klantvriendelijk, kwaliteit, gezellig

Mijn eerste bestelling (terracotta potten met schotel) waren kapot aangekomen, wetende hoe ze bij postbedrijven soms met pakketten omgaan verbaasde dat mij niet. Contact opgenomen met de klantenservice van make it greener, en die hebben de bestelling opnieuw laten bezorgen, en is nu wel heel aangekomen. Het contact die ik heb gehad is zeer vriendelijk, gezellig en persoonlijk zowel via de mail (Janieck) als via de telefoon (zijn naam ben ik helaas vergeten). Als ik nog iets nodig heb voor de tuin zal ik zeker eerst bij hun kijken. Dit bedrijf raad ik voor de volle 1000% aan.

Goede service, mooie producten

uitstekend

Prachtige planten in goede verpakking zeer snel bezorgd.

Snelle levering, track en trace, goed en netjes verpakt en de plant die we besteld hadden was enorm mooi!!!

Nijverheidstraat 45

6681 LN Bemmel

Over make it greener

make it greener is de webshop voor planten, potten en droogbloemen. Advies en duurzaamheid zijn onze speerpunten. Wij geven jou het advies dat jij nodig hebt om jouw thuis een stukje groener te maken. Daarnaast proberen wij zo duurzaam mogelijk te ondernemen en dit continu te verbeteren.