Mijn kat lustte geen brokken. Ik had haar uit asiel gehaald en daardoor zoekende naar de juiste. Ze heeft nog niet zoveel gegeten als laatste 4 weken. Ze vindt ze heerlijk

De koekjes zijn heerlijk!

Ik heb de koekjes en kauwstaafjes gehad en ik vind ze heerlijk! Nu ga ik straks een proefpakketje proberen. Daar wacht ik nog op! Groetjes Ollie

Recommend!

Best food for our little friends

Super brok

Na veel uitgeprobeerd te hebben, doen mijn hondjes het erg goed op deze brok. Niet meer overgeven en nagenoeg nooit meer aan de diarree....plus een mooiere vacht!

De oude brokjes werden gefilterd

Wilde de nieuwe brokjes langzaam wennen door ze te mengen met de oude brokjes. Was kansloos! Ze aten de nieuwe en hebben de oude 2 dagen genegeerd. Dus maar zonder gewenning over op de riverwood. Zelfs met de gevoelige darmen van onze maine coon geen moment een probleem geweest.

Voedzaam, natuurlijk eten waar de honden alles mee krijgen wat ze nodig hebben.

Zodra de bestelling aankwam, stonden de 4 jonge American bully's al te springen om ervan te eten. Voor jonge honden die toch vrij zwaar zullen worden, zit alles in de korrel wat nodig is voor een evenwichtige groei. Ze lusten het graag en wat er als resthoopje gelaten wordt, ziet er gezond uit

geweldig eerlijk voer

Onze teckel Sarah heeft vrij veel allergie en was enige tijd opzoek naar goed voedsel voor haar nadat haar kuur bij de holistisch dierenarts erop zat, Sarah is zo goed als kaal geweest en met veel geduld en liefde heeft ze haar vacht terug gekregen. Het was een hele toer om te zien welk voer het beste bij haar past op dit moment. Via FB kwam ik Riverwoodpetfood tegen en dacht : nou deze ook maar proberen. Het pakte zo goed uit dat onze Sarah nu absoluut geen last meer heeft van het voer, met name het voer zonder gevleugelde erin en glutenvrij. Onze Pleuni het zusje van Sarah eet net zo mooi mee en begrijpt dat het goed is. Heerlijk om te zien hoe deze twee na de maaltijd een vrolijk rondje rennen door huis als dank. Na ruim drie jaar hebben wij onze Sarah terug zoals ze is, vrolijk, lief en ondeugend

Ik had een vraag gesteld mbt advies hoeveelheid voer, als ik droogvoer en natvoer wil combineren. Kreeg heel snel en heel gedetailleerd antwoord. Voor iedere smaak natvoer een berekening voor de aanbevolen hoeveelheid. (verschilt per smaak)

Onze pup wilde bij thuiskomst niks meer van het voer weten wat hij in het nest kreeg. Na advies overgestapt naar riverwood. Binnen een tel was zijn voerbak leeg. Voor ons geen ander voer meer. Goede service leuk dat er een presentje bij de bestelling zat

Top spul

Snelle levering. En de hondjes zijn er dol op.

Als ik zijn brokken neerzet wordt er direct gegeten.

Dalin is een straathond geweest in Spanje, je zou dus denken als hij elke dag vlees krijgt is dat wel veel lekkerder en beter. Maar nee soms liet hij zijn maaltijd gewoon staan. Nu met de Riverwood brokken wordt er meteen gegeten en met smaak.

Krokante smaakvolle brok

Onze bull van versvoer weer over op krokante brok. Net begonnen maar het smaakt hem goed.

Een zeer smakelijk voer met een top resultaat!

Sinds dat ik mijn honden Riverwood voer geef, hebben beide honden geen huid problemen meer. Vacht is weer mooi glanzend. Ontlasting is weer normaal. Ze vinden het beide erg lekker en staan te springen als ik de voer ton open.

Goede service en hoge kwaliteit voer

Ze zijn erg attent en verkopen goed voer dat mijn kieskeurige viervoeter heel eeg waardeert.

Mijn hond vind zijn voer heerlijk, en tevens heeft hij minder last van zijn allergie

Goede service en snelle levering.

Onze Labradoodle is kieskeurig qua brokken. Meerdere merken gehad. Riverwood vindt ze heerlijk. Een goed samengestelde brok. Toen ik de brok ging uitkiezen heb ik veel contact gehad met Riverwood, zij kunnen je uitstekend helpen met het maken van de juiste keuze.

Esra moest wennen

Esra moest wennen aan het voer met vis, ook al hebben we het gemend voor de overgang met haar vorige brok. nu vindt zij het wel lekker, ook al zitten er dagen bij dat zij slecht eet. dit is nog niet zo ramp, die herten oortjes vond zij wel lekker.

Mijn honden eten de hele dag door van jullie brok!

Onze honden eten altijd slecht, maar sinds een paar maanden overgestapt op jullie voer, en ze eten de hele dag door uit hun bak van jullie brokken. En hun ontlasting is ook eindelijk eens goed en stabiel. Kortom happy dog, happy me!

Blije hond.

Sinds ik riverwood voor onze Tibetaan gebruik heb ik een blijere en speelse hond terug, het doet hem goed!!!

Vanaf de eerste portie zijn mijn 2 schatten er dol op! Senior hond met huisproblemen heeft veel minder jeuk en kale vlekken, hij is zeer gelukkig. Onze pup eet het zeer graag en zijn vacht glanst als een spiegel. Een aanrader!

Gelukkig eet mijn hond weer

Mijn hond ad zijn oude brokken niet meer

Nieuw voer

Ziet er goed en netjes uit, wordt snel geleverd

Mooie site, goede service

Erg tevreden met Riverwood, vlotte levering met een extra presentje en een persoonlijk, met de hand geschreven kaartje.

Super voer en super service

Onze katten doen het super goed op dit voer. Zelfs onze Nala die niet zulke makkelijke darmpjes heeft.

Prettig bedrijf met kwalitatieve producten!

De dienstverlening is van uitstekende kwaliteit. Onze hond vindt de producten verrukkelijk!

Over Riverwoodpetfood

Riverwood Petfood produceert ultra premium honden- en kattenvoer. Al ons voer is graanvrij en het vlees is afkomstig van vrije uitloopdieren. Kortom als je het beste wil voor het dier, voer dan Riverwood.