Eten geven is elke dag een feestje!

Mijn hond is elk voermoment een blij ei, hij stijgt op als de zak met brokken open gaat. Ze ruiken heerlijk. In combinatie met vlees helemaal

GEWELDIG!!

We zochten brokken waarin geen chemische troep zit en voldoet aan de energiebehoefte voor werkhonden. Na een klantvriendelijk gesprek met Riverwood raden ze ons de variant Rendier en hert met wild zwijn aan die speciaal voldoet aan de extra behoeftes bij actieve honden ! Onze hond was direct enthousiast op het voer en is er helemaal gek op. Hij eet nu elke dag met veel enthousiasme zijn eten op en wordt er ook nog eens fit en gezond bij. Achteraf bleek ook nog dat de brokken hypoallergeen zijn en dus extra goed door de honden kunnen worden verteerd en opgenomen. Onze golden heeft regelmatig last van gekke uitslag en nu we 2 weken over zijn op Riverwood zijn deze helemaal verdwenen. Hij heeft nog nooit zo goed in zijn vel gezetten. Het enige waar we spijt van hebben is dat we niet eerder over zijn gegaan....!

Feestje voor onze dames!

Wegens jeuk van een van onze dames toch gaan verdiepen in graanvrij voer. Na een uitvoerig onderzoek uitgekomen bij Riverwood. De dames vinden het heerlijk, waar ze eerder een hele dag met een bak voer deden eten ze het nu in een mum van tijd op. De dames bruizen van de energie en de jeuk van de oudste lijkt minder te worden! Wel even een paar weekjes flinke stinkscheten maar inmiddels kunnen we weer zonder wasknijpers op de bank zitten!

Zeer goed hondenvoer en goede mensen die daar werken vooral de service

Snel geleverd en goede kwaliteit voer

Snelle verzending en goede service

De bestelling is snel verstuurd en steeds netjes bezorgd.

Weer zin om te eten!

Onze Balou (Beagle van bijna 2) begon en paar maanden geleden enorm slecht te eten en sloeg zijn maaltijden over. Wat hij kreeg smaakte hem niet meer. Na rondzoeken en uitproberen kwamen we bij Riverwood uit. Eerst een ideaal proefzakje gekocht. En sinds die aankoop is Balou 180 graden gedraaid in eetlust! Zijn mooie bruine kijkers beginnen direct te stralen en worden groot dat je z'n wit ziet als hij te eten krijgt. Hij rent weer naar zijn etensbak. Met dit gezonde voer ziet hij er weer topfit uit. Hij blijft mooi slank (ja het kan met een Beagle ;)!) en poept minder door de goede opname van alle stoffen. We willen niks anders meer!

Hele goede overgang op Riverwood

Bibi doet het heel goed op de brokken en vlees en de trakteer vind ze super lekker.vooral de krokante bites gaan er echt in als koek.door de zalmolie blijft haar glanzende vacht ook echt mooi glanzen.en een hele goede vaste drol,erg belangrijk.dus hier een tevreden Labrador

Mij kat is dol op de brokjes en riverwood heeft een snelle levering

Net begonnen met jullie brokken en snacks. Ze reageert er erg goed op en haar jeuk en bijten is al naar 10 dagen een stuk beter.

Geweldig! Onze twee hondjes zijn na 4 dagen al helemaal fan van dit voer en wij als baasjes dus ook!

Op advies van dierenwinkel Meat and more in Haaksbergen waar wij afgelopen zomer op vakantie waren, na nog een keer telefonisch contact dit voer besteld. Op de gok dat het wel goed zat voor beide honden 12 kg besteld; puppie en adult. Blijkt een goede gok te zijn geweest; ze zijn helemaal gek op dit voer, bak is binnen no time leeg. Ook nog snacks besteld, ook helemaal prima!

Het beste voor mijn hond !

Nolah mijn konings Poedel eet zo graag haar bak leeg sinds de kennismaking met Riverwood .

Zeer verast lekker eten voor mijn Leo

Silas mijn leonberger wou niet eten nu blikjes van riverwood hert gegeven hij smult ervan bedankt riverwood happy boy nu en happy mom

Geweldig blij

Eete voor Didi s fantastisch,Didi heift geproewt alle sorten nat voer en broken en geweldige kukies,en zagt en knaperig. Wij geiwen naar Didi ales voor Riverwood,Didi is dankbar dat krijg voeding ,werschilenden smaken en formen.Bravo wij zijn erg tevreden

Top voer

Eindelijk voer gevonden waar mijn hond gek op is, geen constante vraag naar meer eten.

Geweldig voedzaam, perfect formaat brokken en duidelijk lekker.

Mijn hond heeft een verleden van maagproblemen. Door Riverwood heeft mijn hond meer energie en heeft ze geen last meer. Hartelijk voor dit product. Met vriendelijke groet Goossens Ruth

Fijn product!

Topvoer!

Erg goed voer. Geen last meer van huid/vacht en geen last meer vd darmen

Goed en zuiver product!

Wij hebben voor onze katten veel verschillende soorten voer geprobeerd maar zijn tot de conclusie gekomen dat de riverwood producten toch het beste is voor onze dierenvriendjes. In een woord een goed en zuiver product!

Heel goed, en gezonder voor mijn honden

Mijn hond had altijd jeuk, krabte zich kapot, en nu. Mooi om te zien, niets meer. Een echte verbetering voor haar. Hartstikke blij mee

de dames hier zijn zeer tevreden

Onze 2 poedeltjes hier vonden de brokjes eerst niks maar nu …. Hun vacht ziet er goed uit en het belangrijkst : geen jeuk meer!! Wat ook fijn is dat de brokjes in een hersluitbare zak zit. De levering is goed: goed verpakt en snel geleverd.

Top brok voor mijn hond!

Proefpakket kon niet geleverd worden toch een 2 kilo bijna gratis gekregen als alternatief! Daarna grote zak besteld en heel snel geleverd. Super tevreden over Riverwood.

Hij vind de brokken verrukkelijk

Lucas likt zijn bak uit tot de laatste kruimel. Als hij uitgelaten is, sprint hij naar zijn etensbak.

Supper lekkere brokjes

Onze hond heeft geen maag en darm klachten meer een grote opluchtingvoor ons en onze hond bailey gaat de goedekant weer op en heeft na een theelepel zalm olie weer normaal ontlasting.

Mooie stevige brokjes

Indy onze labradoodle van 7 mnd heeft voor het eerst haar bak meteen leeg gegeten. Dus kan ik stellen dat ze de brokjes lekker vindt. Wat erg fijn is, is dat er geen kippeneiwit zit. Indy blijkt daar gevoelig voor te zijn dus we zijn erg blij met het voer van Riverwood.

Over Riverwood Petfood

Riverwood Petfood produceert ultra premium honden- en kattenvoer. Al ons voer is graanvrij en het vlees is afkomstig van vrije uitloopdieren. Kortom als je het beste wil voor het dier, voer dan Riverwood.