Alle 3 de katten vonden het lekker

Ik heb 3 katten die normaal royal canin krijgen, maar ze vonden de brokjes van Rivereood erg de moeite waard. De bakjes werden goéd en snel leeg gegeten en door 1 kat niet eens gekauwd.

Goede gezonde voeding

Onze honden zijn er dol op. De brokken bevatten veel vlees en weinig bindmiddel.

Magic is er gek op

Magic is er dol op

Alle 4 de katten smikkelen

Ik heb een senior Britse korthaar van 11 En een maincoon van 4 en 2 Britse Langhaar van 3 jaar en alle 4 smikkelen ze van dit voer. Het klikt lekker knapperig dus ook goed voor tand en tandvlees. Ontlasting is mooi en ruikt nauwelijks. Een echt aanrader.

Goed voer puur

Voor hondenvoer wordt veel aanbevolen iedereen vind zijn merk het beste. Toch zijn er maar weinig merken die alle overbodige toevoeging eruit halen en dicht bij de behoefte van een hond blijven. Toverwoord voldoet hier wel aan.

Heel snel en gedetailleerd een antwoord op mijn vraag mbt de hoeveelheden voeding als ik zowel droog- als natvoer op 1 dag wil geven. Daarnaast ook heel snel een bestelling geleverd met een extra zakje snacks. Top

Smikkelen

Onze 3 Siberische katten eten heerlijk van deze grote brok. Super gezond ,en ook nog goed voor het gebit

Super snel geleverd en klant staat centraal.

Snelle levering. Leuke handgeschreven kaart erbij en zakje gratis lekkers om te proeven. Dat noem ik positieve klantenbinding!

mijn hondje vind dit zeer lekker

mijn hondje vind dit zeer lekker

Denzel is er gek op!!!

De eerste snack waarvan denzel (kruising mechelse/duitse herder) geen diaree heeft EN dol op is! Echt een aanrader voor elke honden-liefhebber! Mijn hond iets aanleren was nog nooit zo easy!!!

Ze doen er een moord voor

Het lijkt alsof er een heel zwijn in de keuken ligt, mijn boskatten vinden de brokjes heerlijk!!

goede service en de katten vinden het voer heerlijk!

Heerlijk om zien hoe onze honden dit lusten.

Eerste maal dat ze blikvoeding als supplement krijgen bij hun korrels waar ze GEEN diarree bij hebben. Onze honden zijn daaraan gevoelig.

Mega veel geld voor een klein zakje voer

Kat kijkt er niet naar om. De prijs kwaliteit is niet evenredig. Zo'n klein zakje om te laten proeven voor zoveel geld, echt schandalig.

Jammer Atie dat je kat er niet naar omkijkt. Katten zijn nu eenmaal erg kieskeurig. Met onze proefpakketjes willen wij graag katten en hun baasje kennis laten maken met onze hoogwaardige voeding en betaal je met name voor de verzendkosten bij dit proefpakket ( inclusief een 10% kortingskaart bij de eerstvolgende bestelling) We hadden graag willen proberen of wij je kat lekker kunnen maken met een andere smaak, mocht je interesse hebben dan horen wij dat zeker graag. *RIVERWOOD TEAM*

Snelle levering en mooie natuurlijke producten!

Sinds kort kennis gemaakt met de producten van Riverwood en ook een online bestelling gedaan van (herten) snacks. Mooie natuurlijke producten, waar mijn hond dol op is. Ik kreeg een heel lief persoonlijk kaartje en een extra zakje met beloningsvoertjes. Wat ontzettend lief en dat waardeer ik enorm! Twirre is mijn hulphond en betekend ontzettend veel voor mij, daarom vind ik het heel leuk om hem af en toe eens goed te verwennen ;) Dankjewel!

Leuke verassing!

Mooie brokken mij kat vind ze lekker

Snelle bezorging en past door de brievenbus. Mijn kat is er blij mee.

Geen ervaring tot nu toe, mijn Hondje doet het goed op Leader

Voorlopig ga ik niet over op Riverwood pet food. Ze zal het zeker lekker vinden maar ik ben tevreden met Leader voor puppies.

Bedankt dat je de moeite neemt om een review te schrijven, daar zijn wij heel erg blij mee. Reviews van onze klanten geven ons de gelegenheid om onze producten te verbeteren waar mogelijk. Wij vinden het heel erg jammer dat de waardering een 1 is ondanks je hond het voer lekker vindt. Mochten we je alsnog van dienst te kunnen zijn, dan horen wij dat heel graag. *RIVERWOOD TEAM*

mijn hond is blij

Mijn hond weigerde te eten. Sinds ik Riverwood-dierenvoeding heb gekocht, hebben ze veel gegeten

Vanwege het ruime assortiment van Riverwood, is er altijd een goede brok te vinden, perfect afgestemd op jouw hond. Super handig dat je eerst een proefpakketje kunt bestellen, om je kijken of je hondje de brokjes lekker vindt. Nou dat was voor onze Bink snel beslist! Ook zit er bij het proefpakketje een kortingscode van 10%, helemaal fijn! Bink vindt de brokken heerlijk! Vooral de informatie achter alle gebruikte ingrediënten, sprak ons erg aan. Absoluut geen spijt van! En de de meeste snacks zijn ook al goedgekeurd ;) Snelle verzending

Goede service!

Na goed zoeken en oriënteren op riverwood gekomen. Een brok gevonden waar niets in zit waar onze hond allergische voor is. Als kers op de taart nog snacks ontvangen ook bij een zak brokken. Heel fijn. Bestel hier zeker weer!

Zeer verrast

Mooie verpakkingen. En blij verrast met de grootte van de brok. Met nogal een kieskeurige kat en al veel merken geprobeerd te hebben eet ze deze brokken. Sinds de zak open gaat staat ze al in de keuken en dit is lang geleden dat ze dit gedaan heeft. Dus ik ben zeer tevreden over Riverwood.

Heel leuk om te horen dat je kat staat te springen om onze brokjes te eten. Dat horen wij graag! *RIVERWOOD TEAM*

Het gaat erin als koek!

Lekker snelle levering en een gratis zakje koekjes. Attent.

Een hond die met smaak eet.

Hij vind ze heerlijk, eet ze met smaak op!!!

Mijn maine coon is gek op hun brokken!

Hele fijne ervaring met deze brokken. Al verschillende soorten merken geprobeerd omdat onze kat altijd alles zo naar binnen schrokt. En binnen een halve dag was heel zn bak leeg. Deze brokken zijn wat groter waardoor die al rustiger eet. En zijn bak is niet binnen de kortste tijd leeg. Zeker een aanrader deze brokken als je kat een maine coon is en een grote eter.

Dank je wel voor je leuke review! Wat fijn dat je kat zo geniet van onze brokken. We zien je graag snel terug bij Riverwood. *RIVERWOOD TEAM*

Over Riverwoodpetfood

Riverwood Petfood produceert ultra premium honden- en kattenvoer. Al ons voer is graanvrij en het vlees is afkomstig van vrije uitloopdieren. Kortom als je het beste wil voor het dier, voer dan Riverwood.