Mijn hondje lust het allemaal,zijn vacht is nu veel beter en krap niet meer,echt fantastisch en ik raad het iedereen aan.

Brokjes vinden ze lekker

De vacht gaat er van glimmen ze lusten het graag.

Vele brokken geprobeerd. Nu eten ze eindelijk de bakken leeg. Ook de snacks worden hier goed ontvangen. Tijdens telefonisch contact goed advies gekregen. Gr jannie

Uitmuntend! Heerlijk, gebalanceerd en gezond!

Zoë, onze herdershond, vindt de brokken heerlijk! Dit is een extra bonus omdat ze naast het genieten ook meteen alle benodigde, gezonde voedingsstoffen binnenkrijgt. Ze heeft veel energie en haar vacht is mooi glanzend.

begin avond besteld en de volgende dag al in huis

namens ons hondje, een 8 jaar oude shi-tsu Lisa, hartelijk dank voor het heerlijke eten, zalm met witvis en geit. Ook de snoepjes worden door haar verslonden.

Ekis is kieskeurig vond brokken gelijk lekker.

Verschillende merken geprobeerd maar deze brokken vond hij gelijk lekker

topper

de hond eet er smakelijk van

Mijn hondjes zijn hele moeilijke eters, ze krijgen riverwood en de bakjes zijn elke dag leeg

Spannend

Gelijk toen onze Perzische poes Nova de brokjes rook sprong zij op tafel en snuffelde en begon gretig te eten, terwijl ik het had gemengd met oude brokjes om te wennen.

Vrolijke lekker in haar vel hond

Levendig en meer energie sinds ik dit voer geef aan mijn hond.

Goed!

Ik ben tevreden over Riverwood Petfood. Gezonde en evenwichtige voeding vinden wij belangrijk voor ons huisdier die een deel van ons gezin is. Wij eten lekker en gezond, Viktor dus ook!

Prima niks mis mee, toppie joppie

Kwaliteit en service

Geweldig.

Onze Gijs vindt het erg lekker,mooie brok en bij het laadbakken van het natvoer komt hij bij het aanrecht zitten .

Riverwood maakte onze hond gelijk blij! Hond blij wij blij!

Onze labradoodle Bobby wilde haar eigen eten niet meer eten. Ik zat met mijn handen in mijn haar, zoveel soorten voer waar doe ik goed aan. Ik ben via sociale media advies gaan vragen. Poe het werd er niet makkelijker op. Uiteindelijk een tip gekregen van Tamara (Mister James )die woont bij ons in de buurt had ik ook om raad gevraagd. Zei vertelde dat ze met het zelfde probleem heeft gezeten. Ze vertelde dat ze nu Riverwood geeft en dat James het super vind. Ze bood me aan om wat voer bij haar op te komen halen om te kijken of Bobby dat lekker zou vinden. Nou ja hoor het viel gelijk in de smaak, we waren zo blij dat Bobby weer at. Ik heb gelijk een proefpakket besteld. Haar maag moest er wel even aan wennen maar dat is helemaal goed gekomen. Bobby blij! Wij blij!

Perfect!!!

Mijn hond haart enorm veel krabt haarzelf veel en heeft per dag veel en zachte ontlasting. Ben nu 1 week bezig met riverwood brokken zonder granen en gluten. Mijn man dacht al verschil te zien in het hoeveelheid haar die normaal dagelijks weg gezogen wordt maar ik denk dat dat te snel is. De andere 2 die ook zouden moeten verbeteren maar ze vind alles lekker ook de granen en gluten vrije snacks. Ze krijgt niks meer van eten wat we voorheen vaak deden zo van restje eten over ohhh naar de hond nee nu nog alleen maar riverwood granen en glutenvrije producten.

twijfel

Ben een beetje teleur gesteld , mits kai nog steeds jeuk had van het droogvoer heb ik blikvoer paard besteld ( wat ik niet goedkoop vond) maar als ik het geef is de helft van het blik vet dat vind ik wel jammer . ik probeer het zoveel mogelijk te verwijderen maar dan heb ik al niet veel vlees meer over.Daarom twijfel ik om het na deze 12 blikken nog verder te bestellen

Netjes geleverd, mooie producten

Makkelijk te bestellen. De gratis zakjes waren ook erg leuk natuurlijk!

Ben erg tevreden

Ben erg tevreden over jullie product. Mijn honden vinden het erg lekker en gaan er erg goed op. Vooral mijn teefje gaat er goed op, zij heeft last van allergische reacties daarom ben ik gaan zoeken naar een glutenvrij product. Het vlees van jullie reageert ze niet zo goed op maar de koekjes en brokken wel . Dus ben een tevreden klant.

Smaakvol

Mijn hond liet zijn oude brokken soms wel drie dagen staan. Maar de brokken van Riverwood zijn binnen 1 seconde op.

Top voer

Snelle levering.

Mijn hond is dol op Riverwood

De dierenwinkel Pets & co heeft mij geattendeerd op Riverwood omdat het een goede brok is voor honden die gevoelig voor een allergie zijn. Cody vindt het vanaf de 1e dag dat hij Riverwood krijgt heerlijk en hij krijgt het nu al een paar maanden. Binnen no time heeft hij zijn voedselbak leeg. Ook tijdens de wandeling heb ik de brokjes mee als beloning/afleiding.

Alles super eenvoudig en snel !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Onze hond allergisch voor nachtschade planten dus ook aardappel. Als ze haar brokken kreeg stond ze te kijken en niet eten. Nu kan ze niet wachten om te beginnen.

Pip vind t heerlijk

Pip had nog nooit de hoeveelheid gegeten wat ze mocht sinds zij hypo allergeen moest eten maar nu eet ze de hoeveelheid die ze mag en ik moet zeggen t ruikt ook goed van daar ze t lekker vind

Ze ruim voor tijd al voor haar bakje , en kijkt mij dan steeds aan va ; gooi er nu eens war in , ik heb er zin in !!

Over Riverwood Petfood

Riverwood Petfood produceert ultra premium honden- en kattenvoer. Al ons voer is graanvrij en het vlees is afkomstig van vrije uitloopdieren. Kortom als je het beste wil voor het dier, voer dan Riverwood.