Prima en smakelijk hypoallergeen hondevoer!

Sinds kort kennis gemaakt met hypoallergeen natvoer! Onze kritische honden eten nu opeens hun hele bakje leeg met smaak! Super blij mee, prima voedsel, ik ben fan!

Super klantvriendelijk

Nadat onze hond eerst hypoallergene voeding van de dierenarts had, nu overgestapt op riverwood, eerst goed advies via de telefoon gekregen. Onze hond vind het super lekker. Gelukkig gaat het ook goed met de klachten die hij voorheen had. Deze zijn niet teruggekomen. Ook de traktaties vind hij super lekker en doet hij alles voor. Wij zijn erg blije klanten!

kwaliteit kost iets meer

Kwaliteit kost iets meer, maar bij Riverwood weet je wel wat je je hond geeft.

Snelle levering mijn hond eet het graag geen granen er in.

Echt goed voer en ze vind het erg lekker moest even wennen.

Saartje moest even wennen dus eerst gemengd met haat oude voer maar nu vind ze het heerlijk bak is zo leeg dus top.

Fantastisch!!

Onze zieke hond Lino die opgegeven is hebben we nog nooit zo zien eten. In 1 x zn bak leeg. En staand blijven eten wat hij nog nooit gedaan heeft ivm leishmania. Zo blij mee. Zo kunnen we hem naar een mooi einde begeleiden. Mvg Liesbeth en Kees

Kwalitatieve treats handig voor training!

Goede ingrediënten, zachte snoepje, makkelijk breekbaar. Perfect voor training en men hond doet alles voor die snoepjes. Zeker een aanrader en veel smaken om uit te kiezen!

geweldig

mijn shelties eten alle smaken heel graag als ik de bakjes pak beginnen ze al te blaffen mijn oudste was een lastige eter en nu gaat alles met smaak naar binnen nu alleen nog de blikken vlees voor de kat maken want die eet als ze de kans krijgt ook het hondenvoer hij vind het heerlijk

Fijne brokken en snacks voor mijn pup, snelle levering, goede service!

De puppy brokken zijn perfect voor mijn Franse Bulldog pup van bijna 6 maanden, ze krijgt ze vanaf het begin (toen ze 9 weken oud was) De ingrediënten zijn top, zeker voor rassen met gevoeligheid voor bepaald voedsel. Er zit veel vlees in, het is glutenvrij en bevat goede vitaminen toevoegingen en ook het formaat is goed. Mijn bestellingen worden binnen 1 a 2 dagen geleverd en tot nu toe heb ik er altijd een extraatje bij gekregen, zoals snacks en grote kauwsticks. Ook zit er een informatieboekje bij met alle info over Riverwood en de producten. Ik ben zeer tevreden!

Onze kat is er dol op

Per toeval vond ik dit product en meteen uit geprobeerd. Onze kat reageert snel op voeding en dan vooral op het dierlijk eiwit en met name op kip. Hierdoor let ik extra goed op wat er in zit. Onze Lola vind het onwijs lekker, zit mooi in haar vacht en haar ontlasting heeft een goede structuur. Voortaan krijgt Onze Lola niks anders meer. Vorige week weer een bestelling geplaatst en dit was dan ook super snel geleverd.

Onze hond vind het heerlijk voer, staat te trappelen bij zijn zak voer

Of onze Labrador van 20 maanden vind het voer super lekker, alleen zijn vrouwtje twijfelt nog, omdat hij van 2x ontlasten per dag naar 4x gegaan is, en dan nog maar niet te spreken over de hoeveelheid. Maar ontlasting verder in orde en bijna geen jeuk meer, dus dat is wel erg fijn.

top product

riverwood is een goed gezond product na enige dagen al goede resultaat mijn bull terrier doet het er goed op

Hele goede service

Had een probleem met bestellen ivm invoeren kortingscode. Hebben jullie snel opgelost. nogmaals dank hiervoor

Mijn hond eet eindelijk haar bak ineens leeg

Ze geniet er zichtbaar vannen vindt ook de snoepjes erg lekker. Of deze broeken helpen bij haar voedselallergie moet nog even blijken, want we zijn pas een paar weken bezig. Wel dus al een heel groot pluspunt dat ze in een keer haar hele bak leeg eet

Hond komt weer tot leven.

Echt super. Wij hadden eerst royal canin. Maar Moji kreeg hier jeuk van. Zo erg dat we al 1,5 jaar aan het tobben waren. Zelf de dierenarts gaf voer waar hij niet tegen kon. En dat was hypo allergeen. Niet dus want we moesten er rijst of aardappels bij doen. Na een tip zijn wij bij jullie uitgekomen. Na 6 weken heeft hij nergens last meer van. Zelfs de kale plekken die hij had door de jeuk zijn weer hersteld. Als wij nu een snoepje willen pakken en hij hoort het kastdeurtje open gaan dan staat hij al naast ons. En dan springt hij nog net niet in kast. Zelfs de verpakking is super met die snelsluiting. Het voer blijft hier door lekker vers.

Variëren met gezonde producten

Goede producten, zowel online als in veel winkels.

Kieskeurige kat kiest voor Riverwood

Onze zeer kieskeurige Noorse Boskat wordt helemaal enthousiast als ik een zakje Riverwood brokjes open maak. Normaal maak ik haar niet blij met eten, maar sinds we Riverwood brokjes voeren is dat compleet veranderd. Ik heb nu al verschillende smaken geprobeerd en van alles wordt ze blij. Ze eet eindelijk meer en beter.

Mijn hond is er gek op,daar gaat het om

Ze vindt het heerlijk en haar vacht wordt zichtbaar beter, minder losse haren!

Ze vindt het heerlijk

Mijn bulletje Belle eet de brokjes met smaak op. Nu is het nog afwachten of de jeuk erdoor verdwijnt. Ook de koekjes vindt ze heerlijk.

BArney lo ama (Barney vindt het heerlijk)

Als geadopteerd zwerfhondje uit Spanje (mogelijk iets met een Tibetaanse terriër) was het heel moeilijk om voor Barney het juiste voer te vinden. We hebben echt van alles geprobeerd, maar met Riverwood zalm, witvis en haring hebben we gevonden wat we zochten. Zijn uitwerpselen zijn mooi compact en vast van structuur, zijn vacht hebben we nog niets aan zien veranderen, daar gebruiken we het nog te kort voor. Het is ook fijn dat duidelijk is welke ingrediënten in Riverwood hondenvoer zitten en wat herkomst van deze ingrediënten is. Eén ding is heel zeker: Barney is er gek op en stormt na het uitlaten direct naar zijn voer- en drinkwaterbak!!

Het vaste merk van onze hond!

Shira heeft een gevoelig maag/darmstelsel en had regelmatig last van (wisseling van) voer. Inmiddels eet zij alleen nog maar Riverwood brokken en dit gaat helemaal goed! bij de laatste bestelling was de bestelling niet compleet en dit is na een mail direct erg goed opgelost.

Het voer is super goed en mij hondjes zijn er gek op

Geweldige kwaliteit

Toen we wisten dat we 2 kittens kregen hebben we gelijk opgezocht wat goed voedsel is voor deze twee. Na meerdere gesprekken met dierenspeciaalzaken en een dierenarts kwamen makkelijk tot de eindconclusie dat Riverwood de enige juiste was. Er werd zelfs aangegeven dat dieren die al klachten hadden zoals huid en haar problemen, dat deze beter over zouden kunnen stappen naar Riverwood producten. Dus zo gezegd, zo gedaan. Onze 2 kittens, nu bijna 4 maand groeien geweldig. Zitten perfect in hun vacht. Gewicht is top. Ontlasting is helemaal oke. Wat een top producten. Wij zijn uitermate tevreden.

Geweldig goede brok

Labrador met huidproblemen doet het nu super goed sinds verandering brok naar riverwood met zalm, witvis, haring

Goed voer

Yoppe heeft goede ontlasting, vindt de brokken lekker

Over Riverwoodpetfood

Riverwood Petfood produceert ultra premium honden- en kattenvoer. Al ons voer is graanvrij en het vlees is afkomstig van vrije uitloopdieren. Kortom als je het beste wil voor het dier, voer dan Riverwood.