Mijn hondje Kaja had veel last van jeuk en likte voortdurend aan haar poten waardoor ze natte/rode voetzolen had. Ik heb eerst een proefpakket besteld en was onder de indruk van de manier waarop dit verpakt was en van de producten die erin zaten. Kaja vond alles erg lekker. Ik ben inmiddels helemaal overgestapt op dit voer (brokken, natvoer en snacks). Kaja likt niet meer aan haar poten en haar voetzolen zijn mooi droog. Wat ik ook handig vind is dat het zowel in fysieke winkels als online te koop is. Wel is mijn ervaring dat het aanbod snacks in fysieke winkels beperkt is. Ik hoop dat het merk Riverwood deze kwaliteit kan handhaven.

Mijn katten en mijn bejaard hondje vinden de brokjes heerlijk.

Mijn hondje vindt alleen niet alle blikvoer lekker

Voor de eerste keer honden snacks besteld. De hond vind ze heerlijk en alles werd heel netjes ( en snel ) thuisbezorgd. Wij gaan zeker vaker betellen!

Twijfels

Onze hond eet de brokken moeizaam, hebben verschillende smaken geprobeerd maar vind het niet echt lekker, wellicht dat we overstappen op iets anders

Eindelijk een voer waar mijn hond er goed van uit ziet en het ook nog eens lekker vind en blijft vinden!

Duidelijke website met veel uitleg. Gemakkelijk te bestellen en een snelle levering en heel belangrijk onze pup smult ervan!

Goede en snelle levering

Voor het eerst snacks en de volwassen brokken voor de hond besteld en het is tot nu toe een succes

Snelle correcte levering

Eindelijk geen last van allergieën!

Bijna 3 jaar lang bezig geweest met voeding voor mijn Amerikaanse Bully. Vers vlees, brokken, dierenarts onderzoeken etc. Hij bleef veel last hebben van zijn huid en darmen. Toen kwam Riverwood voorbij op Facebook en dacht ook die zullen we maar proberen. Nu half jaar later geen dierenarts bezoeken meer, geen tabletten meer en vooral een vrolijke gezonde hond met een prachtige vacht! Super!

Onze Ragdoll is gek op dit voer!

Na een aantal jaren royal canin te hebben gegeven. Zijn we nu overgestapt naar Riverwood. Normaal is onze ragdoll poes niet zo van de vis. Maar van Riverwood eet zij alle smaken. Onlangs heben wij het voer gegeven voor een mooiere vacht en Lizzy is nog nooit zo vol en glanzend geweest. Ik denk dat zij sneller verzadigd is met dit voer en het doet haar goed. Echt een aanrader! Een zak van 6kg daar doen wij een half jaar mee en dan eet Lizzy 30/40 gram per dag. Omgerekend is dit nog niet eens 10 euro per maand aan goed voer, met weinig minder goede voedingstoffen en veel meer vlees!

Goed bedrijf met mooie producten.

Ik heb voor Riverwood gekozen omdat het graanvrij voer betreft afkomstig van vrije uitloop dieren. Als je een bestelling doet, is het daarna snel in huis. Zelf heb ik via de mail 2 x een vraag gesteld en beide keren kreeg ik heel kort daarna al een duidelijk antwoord. Top!

Top voer!

Heel goed voer. Ollie is voor veel dingen allergisch. Nu nooit geen last meer. Hij heeft alles van Riverwood. Zn vacht glanst prachtig en is niet dof en vettig meer. En hij vindt het heerlijk!

Onze hond heeft geen last meer van buikpijn

Sinds we riverwood voer geen buikpijn meer, en altijd normale ontlasting. Ook snelle levering alleen jammer dat er nu erg veel snoepjes uitverkocht waren.

Honden zijn er gek op

Sinds we de riverwood zalm met wit vis gebruiken, verharen onze 4 mopsies veel minder, en zodra de voerbak opengaat, maken ze een vreugdedansje,zo gek zijn ze erop. Toevoer voor de juiste prijs

Onze hond vind het eten lekker en zijn jeuk en bijt plekken zijn verdwenen.

Flip de eigenwijze teckel eet de brokjes met smaak

Goed meegedacht over de keuze van de brokjes die goed zijn voor Flip, snelle levering na bestelling. Prima prijs kwaliteit. Een tevreden hondje.

Smullen

Onze labrador Bo is heel kieskeurig. Mij is altijd verteld dat labradors alles eten. Nou die van ons dus niet. We hebben een zoektocht achter de rug voor de juiste brok. Een van goede kwaliteit met hoog vleesgehalte. Eindelijk eet onze Bo weer. En ook direct wanneer we het voor haar klaarzetten. Geen knorrende buik meer voor ons labje.

Na twee dagen bijna geen haart uitval meer! Geen jeuk meer! Hond blij baasje blij!

Geweldig, onze boxer eet het met smaak en werkt goed voor zijn gevoelige darmen.

Onze hond is erg gevoelig wat eten betreft. Sinds wij Riverwood hebben eet hij zonder last te krijgen van zijn maag en darmen. Hij is een stuk actiever en goed gehumeurd. Kortom een goede keuze.

Snel geleverd, goed verpakt.

Zeer goede communicatie

Voer goed afgestemd op de klachten

Vacht ziet er prachtig uit, goede service en levering.

De vacht van mijn hond ziet er mooi glanzend uit en mijn hond heeft veel energie, blije hond.

Mijn hond eet voor het eerst in vijf jaar in een keer zijn brokken op!

Correcte, en en komen hun beloftes strikt na

Voeding voor mijn hond, antiallergeen doet wat het voor bedoeld is, heb wat geduld, hond vindt het zeer lekker.

Mijn hond smult van Riverwood maar het belangrijkste is dat hij geen epileptische aanvallen meer heeft. Hij krijgt nu wildzwijn en kangoeroe.

Over Riverwood Petfood

Riverwood Petfood produceert ultra premium honden- en kattenvoer. Al ons voer is graanvrij en het vlees is afkomstig van vrije uitloopdieren. Kortom als je het beste wil voor het dier, voer dan Riverwood.