De kittens smullen ervan & groeien als kool

Ben erg blij dat ik Riverwood tijdens mijn voedingsanalyses tegen kwam en dat deze voor mij goed uit de bus kwam. Daarnaast vinden mijn volwassen coons het heerlijk en ben ik blij met de large brok. De kittens zijn nu 13 weken en de 2 kg gepasseerd, ze groeien dus goed op de kitten variant van Riverwood. Hahaha laat dan nou ook nog eens rijmen.

Leuke review Brigitte, dank je wel! Mooi om te horen dat je kittens zo hard groeien op onze brokjes. *RIVERWOOD TEAM*

Smakelijk maar

Mijn Maine Coon vind het heerlijk maar de brokjes zijn echt nog te klein naar mijn zin. Momenteel heb ik haar op Hills TD voor de grote brok zodat haar tanden goed blijven. Ze is nu 12jaar en haar gebit ziet er prachtig uit. Voor kleinere katten beveel ik het wel aan

Stinkende poep

Mijn kat lustte het wel maar ik vond zijn ontlasting erg ruiken.

Prima hondenvoeding

Onze hond vindt het lekker en heeft genoeg energie. Verder wordt de voeding goed verteerd (weinig poep)

Goede service en mijn hond is er dol op

Ik ben nog aan het testen hoe de hond op het voer gaat reageren

Leuk dat wij je hond kennis kunnen laten maken met onze hondenvoeding. Wij horen graag of je hond naast dat hij er dol op is, ook goed reageert op het voer. Dat laatste vinden wij net zo belangrijk, de gezondheid van je hond staat voorop. *RIVERWOOD TEAM*

beste voer tot nu voer onze boxers

het ruikt voor onze honden erg lekker en ze eten het goed geen enkel probleem gehad met overschakelen

Snelle levering en nog een attentie erbij ook!

Graag gedaan, we hopen dat de Farmers Pride snacks in smaak vallen bij je hond. *RIVERWOOD TEAM*

Kat is er gek op.

Snel geleverd en de kat lust het graag.

Eerste indruk zeer positief!

Mijn hond Bo vind haar nieuwe voeding heerlijk. En ik moet zeggen dat ik denk dat deze voeding ook heel erg goed is voor haar. Het is mij opgevallen dat Bo sinds zij Riverwood eet actiever, levendiger en speelser is geworden. Dus zoal ik het graag zeg, ze is gewoon een Superblij hondje ❤️

Leuke review, dank je wel! Geniet lekker van je superblije en actieve Bo.

Echt top!

Voeding is heel erg goed, ik heb een hondje met voedselovergevoeligheid en had van de dierenarts Hills voeding gekregen voor haar allergie. De huidklachten bleven doorgaan dus was ik zelf verder gaan zoeken naar andere mogelijkheden( andere diëten) na lang zoeken en vele recensies verder kwam ik bij riverwood en de klachten zijn bijna weg, goede kwaliteit voeding en mijn hondje eet het graag. Ik ben Blij met riverwood!

Ontzettend fijn om te horen dat je hondje zo goed reageert op onze brokken en het ook heel graag eet. Met een allergie is het altijd goed zoeken naar de juiste voeding waarop jouw hond positief reageert, het welzijn van je hond is toch het allerbelangrijkst. *RIVERWOOD TEAM*

Uitstekend!

Had alle smaken van de hondensnacks besteld omdat onze hond het zo lekker vindt en de snacks gelukkig graanvrij zijn! Zondag avond besteld en kreeg het dinsdag al binnen. Met een lief kaartje erbij en een extra zakje snacks! Snelle verzending, goede producten en goede service!

Wij willen graag het allerbeste voor je hond, wij hopen dat je hond geniet van al onze overheerlijke snacks. *RIVERWOOD TEAM*

Lewis eet als nooit tevoren

Waar een labradoodle een moeilijke eter is en snel verveeld is dit sinds we overgestapt zijn op Riverwoods totaal verdwenen. Twee keer knipperen en het is op.... heerlijk!! Voor mij is dit een ster waard

Fantastisch!

De eerste ervaring van onze twee poesjes, broertje en zusje, toen zeven maanden oud, was opzienbarend! Toen ik erachter kwam dat de Friskies van Purina absoluut niets bevatten wat een poes nodig heeft, stapte ik meteen over op Riverwood "Kitten" en bestelde bij u meteen vier zakken à zes kilo. Ik had niet eens eerst een klein zakje hoeven te proberen, want meteen na het eerste hapje keken ze elkaar aan met een blik van "wat is DIT?" Toen alles op was zaten ze bovendien ook nog verheerlijkt na te smikkelen en dit was geen verbeelding!

Mijn Franse bulldog eet het voer goed en de snoepjes wat u cadeau heeft gedaan (Duck with turkey) vind hij heel lekker Alleen zijn ontlasting is nog wat dun

We adviseren je de ontlasting van je hond in de gaten te houden. Heb je ons overstapadvies ontvangen? Het kan 4 - 6 weken duren voordat je hond gewend is aan de voeding en geen dunne ontlasting meer heeft. Mocht je hierover meer advies willen, dan staan wij graag voor je klaar. *RIVERWOOD TEAM*

De brokjes bevallen goed

Mijn poes is niet zo'n brokjes eter, maar sinds ik de brokjes van Riverwood meng met haar zachte voer eet ze het wel.

Goed voer!

Onze Beer doet t erg goed op Riverwoods. Fijn gevoel dat het voer van pure ingrediënten wordt gemaakt en niet van restafval.

Onze chihuahua vindt de brokjes heerlijk, zijn vacht ziet er veel beter en gladder uit, en zij verhaart veel minder.

Fijne ervaring!

Na 10 weken eliminatie dieet van royal canin anallergenic met onze old english bull teefje overgestapt op de Riverwood zalm en witvis met haring. Ze had erg veel last van jeuk en uitslag, het had even tijd nodig voordat het nieuwe voer aansloeg maar ze ziet er nu erg mooi uit minder jeuk, glimt mooi en verhaart ook veel minder. Ze vind het overigens ook erg lekker, en eet haar brokken in no time op. Dus tot nu toe hele fijne ervaring met het voor van Riverwood!!

Riverwood zorgt voor een blije Labrador.

Toen we moesten zoeken naar een nieuwe brok voor onze Labrador Moos, zocht ik contact met de klantenservice van Riverwood. De hulp die ik kreeg Blow mine Mind alles werd voor mijn uitgezocht van welke ingrediënten tot de hoeveelheden dit heeft zo geholpen dat na een paar weken dat Moos op Riverwood Venisonbrok stond, onze hond weer een blije vrolijke speelse hond werd. Naast de koekjes die Moos heerlijk vindt, zijn er nu ook kauwstaven van hert en paard het ideale tussendoortje voor Moos. Dus jullie hebben de 5 ⭐⭐⭐⭐⭐ dubbel en dwars verdient.

Dank je wel voor deze zeer leuke review! Wij willen vanzelfsprekend het allerbeste voor je hond en helpen je graag met ons deskundig advies. Tot snel weer bij Riverwood! *RIVERWOOD TEAM*

Mijn hond vindt het voer heerlijk maar een Labrador retriever eet altijd met smaak. Belangrijker is dat zijn ontlasting veel mooier en constanter is (dat was het doel waarom ik over wilde stappen) en zijn vacht is prachtig glanzend. Blij dat ik overgestapt ben op Riverwood Junior Large Breed.

Het voer wordt hier fantastisch ontvangen. We gaan nu langzamerhand over op dit voer.

Ze eten mijn vingers er bij op

De proefpakketjes werden door onze drie Ragdolls zeer goed ontvangen. Er werd met smaak gegeten en ze aten onze vingers er bijna bij op.

Ik ben heel te vrede

Ik heb 2 katten de ene kat heeft last van blaas gruis en de andere kat heeft een voedselallergie. Nu ben ik dat ik dit voer aan mijn katten kan geven zonder dat ze problemen of last krijgen van het eten en ik hoef ze nu niet apart van elkaar moet gaan voeren of uit elkaar te halen

Snelle levering, goede kwaliteit!

Voor onze Engelse Stafford allerlei soorten brokken geprobeerd.Altijd huid problemen , en nooit “goedkoop” voer gekocht. Met riverwood nooit problemen met de vacht! Ook smult hij er elke dag van!!! ECHTE AANRADER

Je wilt toch het beste voor je dier?

Onze labrador had veel last van oorontstekingen. Hij bleek een granenallergie te hebben. Sinds we zijn overgestapt op het voer van Riverwood zijn zijn oren helemaal schoon! Verder smult hij ervan! Ook de beloningssnoepjes zijn een aanrader. Hond blij, baasje blij!

Over Riverwoodpetfood

Riverwood Petfood produceert ultra premium honden- en kattenvoer. Al ons voer is graanvrij en het vlees is afkomstig van vrije uitloopdieren. Kortom als je het beste wil voor het dier, voer dan Riverwood.