Geweldig.

Onze Gijs vindt het erg lekker,mooie brok en bij het laadbakken van het natvoer komt hij bij het aanrecht zitten .

Riverwood maakte onze hond gelijk blij! Hond blij wij blij!

Onze labradoodle Bobby wilde haar eigen eten niet meer eten. Ik zat met mijn handen in mijn haar, zoveel soorten voer waar doe ik goed aan. Ik ben via sociale media advies gaan vragen. Poe het werd er niet makkelijker op. Uiteindelijk een tip gekregen van Tamara (Mister James )die woont bij ons in de buurt had ik ook om raad gevraagd. Zei vertelde dat ze met het zelfde probleem heeft gezeten. Ze vertelde dat ze nu Riverwood geeft en dat James het super vind. Ze bood me aan om wat voer bij haar op te komen halen om te kijken of Bobby dat lekker zou vinden. Nou ja hoor het viel gelijk in de smaak, we waren zo blij dat Bobby weer at. Ik heb gelijk een proefpakket besteld. Haar maag moest er wel even aan wennen maar dat is helemaal goed gekomen. Bobby blij! Wij blij!

Perfect!!!

Mijn hond haart enorm veel krabt haarzelf veel en heeft per dag veel en zachte ontlasting. Ben nu 1 week bezig met riverwood brokken zonder granen en gluten. Mijn man dacht al verschil te zien in het hoeveelheid haar die normaal dagelijks weg gezogen wordt maar ik denk dat dat te snel is. De andere 2 die ook zouden moeten verbeteren maar ze vind alles lekker ook de granen en gluten vrije snacks. Ze krijgt niks meer van eten wat we voorheen vaak deden zo van restje eten over ohhh naar de hond nee nu nog alleen maar riverwood granen en glutenvrije producten.

twijfel

Ben een beetje teleur gesteld , mits kai nog steeds jeuk had van het droogvoer heb ik blikvoer paard besteld ( wat ik niet goedkoop vond) maar als ik het geef is de helft van het blik vet dat vind ik wel jammer . ik probeer het zoveel mogelijk te verwijderen maar dan heb ik al niet veel vlees meer over.Daarom twijfel ik om het na deze 12 blikken nog verder te bestellen

Netjes geleverd, mooie producten

Makkelijk te bestellen. De gratis zakjes waren ook erg leuk natuurlijk!

Ben erg tevreden

Ben erg tevreden over jullie product. Mijn honden vinden het erg lekker en gaan er erg goed op. Vooral mijn teefje gaat er goed op, zij heeft last van allergische reacties daarom ben ik gaan zoeken naar een glutenvrij product. Het vlees van jullie reageert ze niet zo goed op maar de koekjes en brokken wel . Dus ben een tevreden klant.

Smaakvol

Mijn hond liet zijn oude brokken soms wel drie dagen staan. Maar de brokken van Riverwood zijn binnen 1 seconde op.

Top voer

Snelle levering.

Mijn hond is dol op Riverwood

De dierenwinkel Pets & co heeft mij geattendeerd op Riverwood omdat het een goede brok is voor honden die gevoelig voor een allergie zijn. Cody vindt het vanaf de 1e dag dat hij Riverwood krijgt heerlijk en hij krijgt het nu al een paar maanden. Binnen no time heeft hij zijn voedselbak leeg. Ook tijdens de wandeling heb ik de brokjes mee als beloning/afleiding.

Alles super eenvoudig en snel !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Onze hond allergisch voor nachtschade planten dus ook aardappel. Als ze haar brokken kreeg stond ze te kijken en niet eten. Nu kan ze niet wachten om te beginnen.

Pip vind t heerlijk

Pip had nog nooit de hoeveelheid gegeten wat ze mocht sinds zij hypo allergeen moest eten maar nu eet ze de hoeveelheid die ze mag en ik moet zeggen t ruikt ook goed van daar ze t lekker vind

Ze ruim voor tijd al voor haar bakje , en kijkt mij dan steeds aan va ; gooi er nu eens war in , ik heb er zin in !!

Riverwood Petfoods 1 woord super

Supergoeie service

Verkeerde (niet hypoallergene) hondenkoekjes besteld. Contact opgenomen met Riverwood welke me kosteloos de juiste alsnog hebben toegestuurd.

Ik voer het nu een paar dagen, en tot nu toe heb ik geen klachten. Ik ben zo verschrikkelijk blij daarom omdat Luka een allergie heeft voor heel erg veel dingen. Ze at altijd rauw vlees en wilde nooit brokken en nu wel! Ik ben super trots op haar en super blij met jullie voeding! Groetjes annelies

Mika vindt het heerlijk !

Mijn ervaring met Riverwood vindt ik nog te kort om daar een eerlijk oordeel over te geven . Wil graag ervaren hoe haar vacht hierop reageerd . Maar tot nu toe ben ik zeer tevreden en Mika ook , ze staat te springen voor de kast als er de snacks uit tevoorschijn komen , en de brokken eet ze zelf zonder vlees er doorheen en ik neem ze mee voor onderweg als beloning .

Eindelijk goede voer!

Onze old English bulldog, at al zijn voer voor Riverwood met lange tanden, had vaak geen goede ontlasting, en een gevoelige huid en toen zijn vacht ook wat doffer werd, waren we er klaar mee. Op aanraden en onderzoek Riverwood gaan gebruiken. Super nu na een half jaar ziet onze Hond er prachtig uit en hij heeft nergens meer last van.

Voeding van goede kwaliteit en van een prettige leverancier

Aanrader, goede voeding en adviezen. Voedingstabel is overzichtelijk. Contact met de leverancier verloopt goed en snel. Producten worden snel geleverd.

Benno lust er wel pap van!!!

Snelle service netjes verpakt

Happy dog !

Mijn hond liet haar vorige brok vaak staan, Via een goede dierenwinkel kreeg ik het advies om Riverwood te proberen. Nooit meer anders, alles gaat gelijk op, vacht is mooi, dus namens Ella bedankt Riverwood !

goede ervaringen met bedrijf en produkt

Hoogwaardig voer, deskundige informatie ook telefonisch. Snel verstuurd. En niet onbelangrijk mijn hond eet het graag

Visueel duidelijk en overzichtelijk

De logins werkt niet vooral je die aangemaakt hebt bij een bestelling. Je kan geen account aanmaken, zelfs niet nadat je een bestelling hebt geplaatst. Waarom geen gebruiksvriendelijke app?

Suoer goede ervaring mee

Heb veel producten geprobeerd, maar deze voeding komt als winnaar uit de bus

Ze vinden het lekker

Bakjes zijn zeer snel leeg. Ook zeer goede service!

Over Riverwood Petfood

Riverwood Petfood produceert ultra premium honden- en kattenvoer. Al ons voer is graanvrij en het vlees is afkomstig van vrije uitloopdieren. Kortom als je het beste wil voor het dier, voer dan Riverwood.