Tot nu toe zeer tevreden

We gebruiken riverwood voor onze pup van 12 weken. We gebruiken het nu 4 weken. Tot dusver zeer tevreden. Mooie goede ontlasting, alleen wel nog 5x per dag. Hopelijk word dat nog wat minder. En ze vind het heerlijk. Ook niet onbelangrijk.

super

mijn hond heb een allerie voor meerdere factoren met riverwood heb ik meerendeels onder controle en heb mijn hond een goede ontlasting en regelmatig

Fijne webshop, snelle levering

Hele fijne, duidelijke webshop. Relatief breed aanbod met hoogwaardige producten. De kat vindt de brokken lekker. Prijs/kwaliteit voldoende. Website is gebruiksvriendelijk en leveringstijd goed. Jammer van de verzendkosten, met 2 katten die beide andere brokken etennkan ik geen grote zak bestellen (ivm versheid) en dus betaal ik altijd verzendkosten.

Jeuk stuk minder geworden

Ze zijn er gek op

Ze vinden het zo lekker dat ze staan te dwingen als ik de brokken af aan het wegen ben

Te grote brok voor een hondje van 2 kg

Mijn yorkie fluffy is anderhalf jaar en weegt 2 kg. . Ik vind de brokken veel te groot voor hem . Ik heb uit enthousiasme drie grote pakken gekocht en hen daar nu spijt van . Ik voel mij echt schuldig naar hem. Ik had niet verwacht dat de brokken zo groot waren . Hebben jullie wel de goede gegeven ?

Smullende honden!

Mijn 3 honden zijn heel blij s morgens met hun bakje Riverwood adult/sr. Gekocht nav proefpakket. Geweldig. Maakt mij als baasje ook gelukkig.

Onze hond vindt het voer heerlijk, zijn vacht is nu ook veel mooier, en met zijn allergie gaat het ook een stuk beter.

Mijn hond is er dol op!

We hebben een moeilijke eter, sinds hij Giardia heeft gehad zijn zijn darmen erg gevoelig. Sinds dat we het vlees en de puppybrokken geven gaat het met de dag beter. We zaten op 1 kleine maaltijd per dag wat hij kon verdragen. Nu op 2 en soms al 3!

Superrrr

Voor mijn katten en dan met name de oudste van de twee heeft het heel goed geholpen om haar huid en vachtproblemen te verminderen. Zij had heel veel kale plekken en een doffe vacht. Na een paar weken te hebben riverwood derma te hebben gegeven heeft ze inmiddels een mooie dikke, glanzende vacht. De kale plekken zijn bijna weg. Ze vind (vinden) het ook heerlijk om te eten en eten iets minder. Oftewel uitstekend, erg blij mee. Top

goede service en advies!

op advies van Rianne van Riverwood overgestapt op voer voor grotere honden en dit bevalt onze Shira erg goed:)

Mijn labrador vind de snacks heerlijk en daar draait t om.

Sinds Rover Riverwood krijgt heeft hij minder jeuk, stinkt zijn vacht niet meer en eet gelijk zijn bak leeg alleen een klein minpunt wel op de hoeveelheid letten wij hij is best iets aangekomen

Geweldige producten voor onze hond!

Onze pup houdt niet zo van brokjes en trainerskoekjes. Van alles geprobeerd. Maar de riverwood producten lust ze allemaal graag! Lege bakjes en het trainen gaat ook beter! En ook nog eens kwalitatief goed. Ook snel aan huis geleverd. Blij mee!

Heerlijke brok

Mijn Boomer vindt de brokken heerlijk. Wanneer hij één keer begint te eten, dan gaat de bak meestal in één keer leeg. Ook deze ronde de natvoer Kalf besteld. Hier doe ik een scheutje Noorse Zalm olie overheen en de bak wordt volledig uitgeslikt.

Geweldig voer

Mijn hond had veel last van zijn darmen, was hierdoor in gedrag teruggetrokken en niet vrolijk. Nu hij Riverwood krijgt heeft hij geen diaree meer en is een vrolijk hondje geworden. Ik kan niet zeggen hoe blij ik ben dat ik eindelijk een voer gevonden heb wat goed voor hem is.

Onze zwitserse herder eet niets liever en blijft hierdoor gezond

Wij kozen van bij aanschaf van onze Zwitserse Herder voor Riverwood. Reden, het hoog vleesgehalte en het feit dat ze graanvrij zijn en geen kleurstoffen bevatten zodat onze witte mooi wit blijft . Vermits dit ras gevoelig is voor allergieën zijn wij heel blij met de samenstelling van riverwood. Brokken en snacks. Ik kan het alleen maar aanraden.

Jimi eet er goed van, prima dus.

Dat mijn logeer hondje ook de brokken lekker vindt.

Betaalbare natuurlijke voeding

Katten vonden vanaf dag 1 het voer lekker en na een aantal weken begon het haar terug terug te groeien op de kale plekken. Kortom perfecte hypoallergeen voeding voor mijn katten.

Super goed product

Mijn teckels eten het nu voor het eerst, En het beval hun heel goed , Ze eten nu hun bakkie in een keer leeg

Prima voer, prima service

Fayah is allergisch en verdraagt dit gelukkig goed.

Al maanden aan het klungelen met mijn hond qua voer. Vrijwel niks wilde hij eten en als hij wat at dan was het maar een kwart van wat hij binnen hoorde te krijgen. Als laatste poging een proefpakket riverwood junior XL gekocht. Tot mijn grote verbazing at hij in een keer zijn hele bak leeg! Ik heb weer een vrolijke blije hond die weer zin heeft in zijn eten, en zijn ontlasting neemt vastere vorm aan. Mijn hond heeft hele gevoelige darmen na meerdere giardia besmettingen, een vergiftiging en mede daardoor veel antibiotica gehad. Mijn hond is weer blij, hij eet, zijn vacht glimt dus ik als baasje ben ook blij.

Smakelijk lekker

Saar en Nina eten de brokken zo graag ik zie ze genieten. Wij houden zelf ook van heerlijk eten dus krijgen de Boston terriërs het ook. Ze worden verwend met deze brokken. Groet Helga

onze hond Majke doet het prima op Riverwood Petfood

onze hond doet het prima op Riverwood Petfood Hert en Lam Konijn

De doos moét open als het binnen komt, mijn hond stopt niet met krabben aan de doos!

Mijn hond en kat vinden het heerlijk! Toen het gisteren binnenkwam stopte de hond niet met krabben aan de doos en de kat bleef er maar omheen lopen.

Saffierborch 16a 5241 LN Rosmalen

Over Riverwood Petfood

Riverwood Petfood produceert ultra premium honden- en kattenvoer. Al ons voer is graanvrij en het vlees is afkomstig van vrije uitloopdieren. Kortom als je het beste wil voor het dier, voer dan Riverwood.