Nina eet t goed, smaakt goed.

Ik heb mijn hond op vis gezet ivm jeuk. Of dat verminderd weet ik nog niet na 2 dagen maar we blijven t nog even voeren. En dat is geen straf voor haar. Buiten voer met vis heb ik ook de koekjes en snoepjes van vis erbij besteld. Als je van de Jeuk af wilt moet je t even goed aanpakken.

Fantastische kwaliteit

Mijn hond, een jonge Portugese Waterhond, heeft een voedselallergie en kan niet tegen een dieet met teveel verschillende soorten eiwitten erin. Sinds ik over ben gestapt op Riverwood voor voedsel en beloningssnacks, heeft hij nergens last meer van! Bovendien is hij doordat we door de allergieën best veel van voer zijn gewisseld, erg kieskeurig geworden, maar het voer van Riverwood gaat altijd meteen op. Ik ben ook erg te spreken over de snelle levering van Riverwood en zou het merk aan iedereen aanbevelen.

Smakelijk product

Mijn honden vinden het een feestje om dit voer te eten. Ze maken letterlijk een dansje voordat ze het gaan eten!

Mijn labradoodle van 9 maanden is dol op de brokken en het blikvoer van Riverwood Wegens veel allergieën ben ik al een hele tijd bezig om de juiste voeding te vinden. De Adult Reindeer & Venison with Wild Boar past precies in zijn dieet. Erg blij mee. En wat een top service, bij een grote zak van 12 kg kregen we ook een zakje snacks meegestuurd.

Perfect jachthonden voer voor de actieve viervoeter!

Door de grote hoeveelheid proteïne en gezonde voedingsstoffen is de hond altijd energiek. Zijn huid blijft goed in conditie en ook wondjes herstellen snel mochten deze soms voorkomen. Enige is wel dat de hond toch wel regelmatig wat dunnere ontlasting heeft. Dit hangt toch ook samen met het voedsel denken wij, echter is het absoluut niet schokkend en houden we het goed in de gaten. De hond is nog jong en maakt zich nog aardig druk en daardoor ontstaat er stress. Deze stress geeft dan weer reactie met de ontlasting.

Geweldige feestmaaltijden en super snacks voor mijn Labrador Soof!

Sinds korr ben ik naar jullie hondenvoeding, brokken en natvoer/snacks overgestapt. Dit omdat Soof vaak zo zat te jeuken, ik kreeg er zelf ook jeuk van! Nu hebben wij een win-win ontdekt! En dat heet Riverwood! Soof smult van alles maar bovendien is de jeuk zo goed als weg, zo hebben wij een gezondere en meer relaxte Soof! Wij weten jullie te vinden mocht onze voorraad slinken! Tot gauw!

geweldig

ben nog steeds superblij de honden vinden het erg lekker en de kat pikt ook een hapje mee

Snel geleverd en

dat was prettig.

Heerlijke en graanvrije brokken

Mijn hond had veel darmproblemen maar sinds hij graanvrije brokken eet niet meer. Ben heel blij dat we deze gevonden hebben. Ook de bestellingen worden correct en snel verzorgd

Helemaal top

Ik ben iom Riverwood overgestapt naar hun voeding. We hebben een labje van 12 jaar met een zeer slechte huid/vacht. Kale plekken,jeuk etc…. Ben nu met de 3e de zak bezig en haar huid/vacht ziet er goed uit. Ze eet met smaak evenals de teckel die ervan mee peuzelt. Dus voor de lab/teckel niets anders meer dan riverwood. En de snoepjes worden ook zeer graag gegeten. Dus tevreden honden en klant en dat is t belangrijkste

My puppy loves it!

This is my first big purchase after the probeerpakket! I love everything about Riverwood's product and so is my 5mo puppy. Definitely recommended.

Heerlijke voedingsrijke hondenbrokken!

Ik geniet van de hondenbrokken en de traktaties van Riverwood! Geen troep erin. Dat vind ik top. Ik kan hierdoor flink actief bezig zijn. Mijn vacht glanst en ik blijf goed in vorm.

Smakelijke brokjes

Onze hond vind de brokjes heerlijk smaken. Klein formaat en ruikt lekker.

Prima voer

Charlie vind het lekker. Ik vind het well duur maar het is het proberen waard. Ik merk geen verschil in de over gewicht van charlie. Dat is minder. Maar ik leef in hoop.

Ondanks wijziging structuur eten onze katten het gelukkig wel weer

Broer en zus eten al sinds ze van moedermelk afzijn Riverwood. Vorig jaar stopten ze plots met het eten. We zagen dat de structuur van de brokjes veranderd was: ze waren minder droog, voelden natter (vetter?) aan. Vreemd was dat ze beiden de vernieuwde brokjes minder lekker bleken te vinden. Toch hebben we doorgezet. Immers: we vertrouwen op de voedzame stoffen in het voer. En als ze echt honger krijgen, gaan ze vanzelf wel weer eten. En ja hoor! Dat gebeurde ook. En ze eten er weer goed en volop van.

Prima voer voor goede prijs

Gebeld omdat ik geen bericht kreeg dat het onderweg was. Lag niet aan Riverwood maar aan de vervoerder. Netjes gebeld met excuses voor het ongemak.

Super voer voor honden met voedselproblemen

Mijn hond heeft het een of ander probleem met voer in het algemeen. Veel jeuk van de huid en de oren zijn ook verschrikkelijk rauw. Toen zijn we overgestapt op dit natvoer en het gaat een heel stuk beter met haar.Ze kan nooit wachten dat het etenstijd is en lekkers krijgt . Wat ook veel minder is geworden is dat ze als een pony aan het grazen is. Heel zelden vreet ze dus nog een keer gras, wat bijna dagelijks was. Heel fijn dat we dit voer gekozen hebben,geeft mij ook weer een stuk rust.

Super goed honden voer

Mijn hond 'Snow' eet al een hele tijd de smakelijke brokken van Riverwood. Geen granen dat is echt TOP .De vacht ziet er prachtig uit, weinig ontlasting, en je hoeft er niet zoveel van te geven. Ze heeft wel de voorkeur voor de smaak van haring ,witvis en zalm. Voor Snow geen andere brok meer, alleen nog maar Riverwood.

Een heerlijke brok voor mijn hond Sietse!

Mijn hond is al jaren heel kieskeurig maar nu we Riverwood geven wordt het steeds beter en vind hij ze lekker!

Mooie gezonde producten voor mijn lieveling.

Ik vind het belangrijk dat mijn huisdier ook gezond en zoveel mogelijk natuurlijke voeding krijgt en dat is te vinden bij Riverwood. Duidelijke site, snel geleverd en bij de levering een mooi tijdschriftje met leuke en gezonde weetjes over hond en kat.

Mijn verwende (allergische) poezen eten Riverwood zalm erg graag.

Ik was ten einde raad met mijn 2 allergische poezen. Ik heb toen Riverwood zalm aanbevolen gekregen door mijn dier speciaalzaak. Ik ben daar heel gelukkig mee want mijn poezen zijn heel kieskeurig en voor hun allergie is niet zoveel poezenvoer te krijgen!

Snelle service, goede kwaliteit voer

De bestelling werd snel geleverd, stevige verpakkingen, rn de hondjes smullen!

Zeer goede levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Bij de eerste keer een kortingsbon gehad.

Fantastisch voer, voor onze fantastische hond

Makkelijk online bestellen, altijd op voorraad en snel in huis. Hoogwaardig voer, onze hond vind het heerlijk

Saffierborch 16a

5241 LN Rosmalen

Over Riverwood Petfood

Riverwood Petfood produceert ultra premium honden- en kattenvoer. Al ons voer is graanvrij en het vlees is afkomstig van vrije uitloopdieren. Kortom als je het beste wil voor het dier, voer dan Riverwood.