Via hormooncentrum eersrl besteld. Moet nog gaan ervaren of het werkt voor mij

Beste Noor, Hopelijk gaat u snel de effecten ervaren van onze kwalitatieve producten. Overleg dit vooral met uw therapeut van het Hormooncentrum, aangezien zij adviseren op basis van uw klachten. Hier hebben wij natuurlijk geen invloed op. Fijne dag! Groet, Team Inner Vitamins

Perfecte service

Snelle verzorging

Fijn om te horen, bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Savonds besteld volgende dag in huis, top!

Snel en correct verzonden, Site ook helder.

Bedankt voor de mooie beoordeling Claudia ! Met vriendelijke groet, Jobine Team Inner Vitamins

Snel geregeld...nu afwachten hoe en of het werkt

Dank je wel voor je beoordeling Tiny! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Op zich snelle levering, maar krijg nog geld terug

Ik had 4 potjes Humulus besteld, maar er waren er maar 3 en ik had al betaald. Het teveel de betaalde bedrag zou binnen 5 dagen teruggestort worden, maar dat is niet gebeurd..

Bedankt voor jouw beoordeling Liz. Vervelend om te lezen dat de terugbetaling niet binnen de gestelde termijn heeft plaatsgevonden. U heeft van ons een mail ontvangen met de bevestiging dat de terugbetaling wordt gedaan. Met vriendelijke groet, Shirmila Team Inner Vitamins

Snel geleverd, voldoet aan afspraak.

Bedankt voor de goede beoordeling Susan! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Perfect verlopen

Gemakkelijk in gebruik.

Alles gegaan zoals op jullie site is vermeld....100%

Keuze, kwaliteit, prijs en bezorging werkelijk 100%

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Hier worden wij blij van. Met vriendelijke groet, Shirmila Team Inner Vitamins

Snel en correct geleverd.

Snel en correct geleverd.

Wat fijn om te horen Wim, bedankt! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

Alles verliep perfect

Bestelling en levering verliep perfect. Leveringskosten zijn aan de hoge kant.

Bedankt voor de goede beoordeling Vera! Daar doen we het voor. Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

Snelle levering, ruim assoriment

Snelle levering, ruim assoriment. Prijzig, maar wel erg goede spullen.

Wat fijn om te horen Ross, dank je wel voor je review! Met vriendelijke groet, Charlotte Team innervitamins

prima levering

Bedankt voor de goede beoordeling Marian! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

Altijd goed Liefs van Petra Timmer

Wat een mooie beoordeling, dank je wel Petra! Warme groet, Charlotte Team Innervitamins

Snel en correct uitgevoerd

Ik ben niet anders gewend het is altijd nog goed geweest Jammer dat het zo prijzig is

Fijn dat het altijd goed is gegaan Janny, bedankt! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

Snelle correcte levering

Wat fijn om te horen Zilla, dank je wel! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

perfect

Alles volgens afspraak,perfect

Bedankt voor de mooie beoordeling Hetty! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

Prima en snel!

Ik heb een 1e ervaring met jullie en ik kan niet anders zeggen dat deze prima is verlopen.

Hier worden wij blij van, dank je wel Sabine! Met vriendelijke groet, Charlotte Team innervitamins

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Bedankt voor de goede beoordeling Will! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

Bestelling en levering verliepen vlot

Goed om te horen Sabah, Dank je wel! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

Supersnel geleverd!

Via de stressoloog advies te starten met Inner Vitamins. Vandaag besteld is morgen in huis dus direct starten

Wat een mooie beoordeling, dank je wel Liane! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

Klantvriendelijk, snel en top producten

Klantvriendelijk, snel opgestuurd en top kwaliteit product

Bedankt voor de mooie beoordeling Simone! Met vriendelijke groet Jobine Team Innervitamins

Prima dienstverlening!

Goed geleverd, goede prijs, goed product, betrouwbaar => prima!

Wat fijn om te horen Michiel, dankjewel voor je review ! Met vriendelijke groet Jobine Team Innervitamins

Voel nog niets..

Ik heb 2 dozen in mijn bezit. Gebrukik het meer voor geluid in mijn hoofd. Ik voel steeds dat het geluid nog aanwezig. Ben van plan het minstens 3 maanden te gebruiken.

Goedemiddag Margreth, Bedankt voor de mooie beoordeling, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet Jobine Team Innervitamins

Website was duidelijk, hoewel ik nu van anderen hoor dat je beter een abonnement voor de zinzino olie kunt afnemen omdat dat veel goedkoper is én je krijgt er dan 2 tests bij om te zien hoe hoog je scores zijn. Die heb ik dus gemist. Verder zou het pakketje met supplementen op woensdag bezorgd worden maar dat werd uiteindelijk vrijdag. Dus niet perfect maar wel prima, ik ben heel blij dat ik de supplementen heb!

Goedemiddag Martine, Bedankt voor jouw beoordeling. Jammer om te lezen, dat het pakket niet op tijd is bezorgd, want wij hebben de bestelling dezelfde dag nog verzonden, helaas hebben wij er verder dan geen invloed meer op via Post NL. Voor de zinzino producten bieden wij inderdaad geen abonnementen aan, maar kunt u inderdaad enkel via onze webshop losse producten kopen. Abonnementen gaan vaak via zinzino vertegenwoordigers, mocht u dit willen adviseer ik u om contant op te nemen met de klantenservice van zinzino. Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben en wens u een mooie dag toe.

Over Inner Vitamins

Inner Vitamins is een passievol bedrijf wat kwalitatief zeer hoogwaardige voedingssupplementen ontwikkelt voor de beste prijs, om voedingssuppletie, gezondheid en connectie voor zoveel mogelijk mensen beschikbaar te maken. Inner Vitamins heeft het Thuiswinkel Waarborg Certificaat. Service is voor ons heel belangrijk. Meer weten over Inner Vitamins of het optimaliseren van je eigen levensstijl? Neem vrijblijvend contact op, via telefoon of mail, voor een persoonlijk advies.