Goede en snelle levering

Makkelijk bestelproces, snelle levering en blij met het gebruik van natuurlijke ingrediënten in het supplement.

Bedankt Maaike voor je positieve reactie! Fijn om te horen! Lenneke Inner Vitamins

Fijne ervaring

Snel en goede service

Bedankt Ron voor je mooie reactie, daar zijn we blij mee. Met vriendelijke groet, Lenneke Team Inner Vitamins

Bestelling was snel binnen

Xx

Bedankt Clarine! Fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Lenneke Inner Vitamins

Schnelle und einfache Abwicklung

Schnelle und einfache Abwicklung

Danke Julia. Gut zu lesen, dass Sie zufrieden sind. Bedankt Julia. Goed om te lezen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Nanette Inner Vitamins

Voldoet aan mijn verwachtingen.

Goede service, snel opgestuurd. De juiste suplementen aanbevolen.

Bedankt Monique voor de mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Nanette Inner Vitamins

Snelle levering prima prodducten

Heel tevreden met de goede natuurlijke producten

Super producten en super service

Vriendelijke service, alles was perfect geregeld ! Ze hebben een foutje gemaakt maar het was volledig hersteld en verrassend we hebben nog gratis product ontvangen als compensatie. Super empathisch personel ! Helemaal top

Helemaal fantastisch, snel en efficiënt.

Zelfde als mijn zin hierboven.

Snel besteld en geleverd.

Bedankt voor uw positieve reactie, Ineke! Met vriendelijke groet, Team InnerVitamins, Eline

Altijd top

Plant o Vitamins, where else

Bedankt Pieter voor de mooie reactie!

Het werkt

Zelf neem ik de vitaminen pas 1 week en voel al het verschil Alles word netjes verpakt

Bedankt Anja, voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Innervitamins, Jobine

Unkomplizierte Lieferung und gute Produkte.

Will nicht mehr verzichten.

Topproducten en snelle levering

Ik ben nu 2 maanden bezig met de door mijn therapeut voorgeschreven supplementen o.a. Inner Peace, Hrtbt en Multi en ik merk nu al verschil kwa kracht en vitaliteit. Heel tevreden met dit merk.

Zeer matig

In het verleden bij GenQ snelle bezorging gewend; nu veel trager.

Leo wat vervelend om te lezen dat u zo lang op uw pakket heeft moeten wachten. Ik zie dat wij uw pakket dezelfde dag hebben verzonden. Door vertraging en drukte bij POSTNL is uw pakket later bezorgd is. Helaas hebben wij daar geen invloed op. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Nanette

Prima levering!

Fijn product goede kwaliteit!

Wat een heerlijke geur is de bio roomspray

De bio roomspray zuivert de lucht en geeft een aangename, maar niet opdringerige geur.

Bedankt Mariëtte voor je reactie, Geniet lekker van je roomspray. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Nanette

zeer tevreden

Ik heb absoluut geen klachten. Alles is perfect gegaan.

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden

Goede supplementen, breed aanbod.

Snel en goed!

Besteld en de volgende dag in huis. Dank jullie wel!

Bedankt Elly voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Nanette

Niet goed

Die pillen werking niet maagpijn ik pak een pil bij het avond eteb

Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat de pillen die u besteld heeft niet aan uw verwachting voldoen. Mocht u meer informatie willen over suppletie kan u altijd telefonisch contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Nanette

Nette levering.

Makkelijk te bestellen en daarna een vlotte nette levering.

Goed spul en snelle levering!

Ik gebruik nu 2 weken multivitaminen en magnesium complex en voel stukken energieker!

schnell versandt, gewohnt gute Qualität

Ich arbeite seit mehreren Jahren mit den Produkten von Inner Vitamins und es hilft mir und meinen Patienten sehr. Der Versand aus den Niederlanden geht komplikationslos und erstaunlich schnell!

Vielen dank Christoph, Das ist toll Vriendelijke Groeten Team Innervitamins Jobine

Bedankt voor de positieve beoordeling, fijn om te horen! Vriendelijke Groet, Team Innervitamins Jobine

Snelle en efficiënte levering

Bedankt Jos, voor uw positieve reactie! Vriendelijke Groet, Team Innervitamins Nanette

Vissersweg 1

4306NS Nieuwerkerk

06 21551595

Over Inner Vitamins

Inner Vitamins is een passievol bedrijf wat kwalitatief zeer hoogwaardige voedingssupplementen ontwikkelt voor de beste prijs, om voedingssuppletie, gezondheid en connectie voor zoveel mogelijk mensen beschikbaar te maken. Inner Vitamins heeft het Thuiswinkel Waarborg Certificaat. Service is voor ons heel belangrijk. Meer weten over Inner Vitamins of het optimaliseren van je eigen levensstijl? Neem vrijblijvend contact op, via telefoon of mail, voor een persoonlijk advies.