Heel tevreden

Ik had een vraag over iets wat mij onduidelijk was. Daarover werd ik gebeld en de eerlijkheid waarmee ik antwoord kreeg en de manieren van zoeken om het op te lossen hebben mij echt heel blij gemaakt! Het is goed te weten dat er oog voor de klant en de mens achter de klant is. Ik ga hier vaak terug komen! Dank

Wat fijn om te lezen dat we jou vaker blij mogen maken! Bedankt voor jouw mooie beoordeling Marleen! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Besteld en volgende dag in huis. Fijn

Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Snelle levering, maar moet wel in koelkast

Product werd snel geleverd, maar bleek in de koelkast bewaard te moeten worden. Gelukkig was het nu vrij koud buiten, maar ik vraag me af hoe het verzonden wordt bij warmer weer. Ook had ik het netjes gevonden als het bewaaradvies vermeld was bij het bestellen. Of het product goed werkt weet ik niet.

Wat fijn dat u de producten snel ontvangen heeft. Het klopt dat sommige producten na openen in de koelkast bewaard moeten worden. Veel plezier van het gebruik. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Bestelling en levering prima met persoonlijk kaartje Omega 3 olie dosering niet duidelijk. Dopje per keer?(12ml) Olie met munt en sinaasappel erg scherp.

Wat fijn om te horen dat de bestelling en levering in orde waren Freek, hoeveel u ervan in mag nemen staat op het etiket vermeld. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Stephanie

Maandagmiddag besteld en de volgende dag al in huis. Top!

Bedankt voor jouw positieve beoordeling Joyce! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Zeer correcte levering van het product ,en goede verpakking .

Prijs en kwaliteit staat in goede balans zeker om verdere zaken te doen .

Wat fijn om te horen Peter, bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet Team innervitamins Stephanie

Heel snel en makkelijk

Heel goed!

Beste Emma, Enorm bedankt voor jouw fantastische beoordeling! Hier worden wij heel blij van. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Goed product maar niet snel geleverd.

Omdat via IDEAL betaling vast liep heb ik, zoals aangegeven, handmatig overgemaakt. Helaas wordt dat niet opgemerkt door Inner-Vitamins. Pas na een telefoontje is mijn bestelling alsnog verstuurd. Zonder telefoontje had ik nog langer op mijn bestelling moeten wachten. Jammer.

Wat fijn dat u toch uw pakketje heeft ontvangen. Doordat wij een automatisch betaalsysteem hebben klopt het, dat als u uw betaling zelf overmaakt wij deze niet vanzelf koppelen aan uw bestelling. Ons advies is dan ook, met ons contact op te nemen als de betaling niet lukt. Zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Met vriendelijke groet Team innervitamins Nanette

Duidelijke site, snel besteld en snel thuisbezorgd!

Mijn pot uitstekende preventieve tabletten tegen jicht, NemaBas, raakte langzamerhand leeg. Helaas bleek de 600 stuks-pot momenteel niet leverbaar, maar de 120-verpakking werd na bestelling binnen 2 dagen in een goede, niet overdreven, verpakking stipt volgens vooraankondiging thuisbezorgd. Zonvitaris EN Inner Vitamins: bieden betaalbare en betrouwbare alternatieve zorg in de doorgeslagen farmacie-geld & macht-gekte (ook) in ons NL.....

Bedankt voor je review. Wat fijne dat je de juiste suppletie toegestuurd hebt gekregen. Met vriendelijke groet Team innervitamins Nanette

Duidelijk wn overzichtelijk

Wat fijn om te horen Desiree, bedankt voor deze beoordeling Met vriendelijke groet Team innervitamins Stephanie de Waal

Er werd snel geleverd, Onduidelijke fotografie/uitleg bij gekocht flesje , dit was maar 100 ml iov de verwachte 300 ml

Bedankt voor de beoordeling Carien, vervelend dat het niet duidelijk was we zullen het meenemen. Met vriendelijke groet, Team Inner vitamins Stephanie

zeer snelle levering, duidelijke website

zeer snelle levering, duidelijke website

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Jobine

Goede bezorging, lekkere smaak.

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Jobine

Goede voorlichting en snelle levering van mooie producten.

Bedankt voor de mooie beoordeling Marije ! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Jobine

Perfect!

Perfect!

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Shirmila

Snelle levering.

Snelle levering.

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review Marga! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Shirmila

Prima levering voor een lage prijs

Correcte en snelle levering van het bestelde. En tegen een prijs die beduidend lager ligt dan andere online winkels.

Bedankt voor de mooie beoordeling Frans! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Stephanie

De sterren die ik geef spreken voor zich

De sterren die ik geef spreken voor zich .

Dank je wel voor de goede beoordeling Ploon! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Voel me fitter

Voel me fitter!

Hier worden wij blij van, bedankt voor je beoordeling Sabine! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Prima gelopen, graag weer

Prima gelopen, graag weer

Goed om te horen Detlef, dank je wel! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Supermakkelijk en snel!

Via mijn stressologe een link gekregen. Bestelling ging makkelijk en ik had de supplementen snel in huis!

Bedankt voor je mooie beoordeling Mireille! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Nvt

Bedankt voor uw review, fijn om te lezen! Vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

geweldig geregeld

Besteld en na 2 dagen in huis

Fijn om te lezen Astrid, dank je wel!

Snelle levering en vriendelijk contact

Fijn om te lezen dat alles zo vlot is verlopen, dank je wel!

Snel en netjes geleverd

Fijn om te lezen dat alles zo vlot is verlopen, dank je wel!

Over Inner Vitamins

Inner Vitamins is een passievol bedrijf wat kwalitatief zeer hoogwaardige voedingssupplementen ontwikkelt voor de beste prijs, om voedingssuppletie, gezondheid en connectie voor zoveel mogelijk mensen beschikbaar te maken. Inner Vitamins heeft het Thuiswinkel Waarborg Certificaat. Service is voor ons heel belangrijk. Meer weten over Inner Vitamins of het optimaliseren van je eigen levensstijl? Neem vrijblijvend contact op, via telefoon of mail, voor een persoonlijk advies.