Geweldige spullen, die razendsnel bij je bezorgd worden en waar je je nog beter van gaat voelen!

Uitstekend assortiment, geweldige service en goede uitleg/toelichting van mensen met verstand van zaken. Goed voor alle seizoenen! ben zelf fan van het lentepakket, elke zonnestraal telt dubbel bij de Lockdown wandelingen!

Ook Green Soap besteld

De naam van de webshop suggereert dat je alleen (sport) viaminen kunt bestellen. Maar ze hebben veel meer! Shampoo met biotine en de heerlijk geurende green soap (vd tv reclame). Tegen nette prijzen.

prima artikel

ik had de diffuser in de winkel gezien, er even over na gedacht en toen besteld, had hem heel snel in huis

Onvoldoende

Ik bestelde shampoo en moest daar minimaal 2 van bestellen, dat vond ik raar, omdat ik daarnaast ook nog conditioner en arganolie bestelde ((2x). Uiteindelijk heb ik toch maar 2x shampoo besteld en betaald, maar tot mijn verbazing ontbrak de 2e fles shampoo. Hele vreemde gang van zaken: 1 voor de prijs van 2??

Pure supplementen en snelle levering

Bestelling de dag erop al afgeleverd

Beste Annelies, Mooi dat onze producten gewaardeerd worden. Dank je wel voor de aanbeveling! Met vriendelijke groet, Grada team Inner Vitamins

Heel tevreden

Duidelijke website en levering ook prima in orde

Dank je wel Mieke voor je positieve review en aanbeveling. Met vriendelijke groet, Grada team Inner Vitamins

Alles volgens plan

bestellingen gaan vlot!!

Over de producten zijn we al lange tijd heel tevreden! Nu we in deze Coronatijd onze bestellingen online doen merken we dat ook dat prima te doen is! Complimenten!!!

Verzendingskosten!

Boven een bepaald bedrag moet men geen verzendingskosten betalen wordt vermeld. Ik heb wel €13 betaald!!! Ik zat ver boven het bedrag! ???

Heb je onze mail ontvangen Linda? We vinden het vervelend dat er een misverstand is ontstaan over de verzendkosten naar het buitenland. Gratis verzenden voor bestellingen vanaf 45 euro geldt alleen in Nederland, zoals ook op onze website staat vermeld: https://www.innervitamins.nl/service/shipping-returns Met vriendelijke groet, Marielle Team Inner Vitamins

Weet nog niet

Zou best sterren in willen vullen, maar heb het product nog steeds niet ontvangen. Dat vind ik erg jammer, zit in een stressvolle tijd en een vriendin adviseerde mij uw product. Week geleden besteld en betaald. Heb hier contact over gehad met uw bedrijf, uiterst vriendelijke dame. Vriendelijke groet, els van alphen.

Het is erg vervelend Els, dat het zo lang heeft geduurd voordat ons pakketje bezorgd werd. Bij ons is de bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden. Daarna zijn wij qua levering helaas volledig afhankelijk van de bezorgdienst. Naar aanleiding van ons telefoongesprek sturen wij nog een kleine attentie naar je toe. Met vriendelijke groet, Mariëlle Team Inner Vitamins

Ik heb het nog niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Dankjewel voor je berichtje, Bas. We begrepen toen we je belden dat je de bestelling gelukkig toch nog hebt ontvangen. Bij ons is de bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden. Daarna zijn wij qua levering helaas volledig afhankelijk van de bezorgdienst. Met vriendelijke groet, Mariëlle Team Inner Vitamins

behulpzaam, vlug en effectief

met elke vraag over je gezondheid kan je terecht bij inner vitamins, vlugge levering en de mensen denken mee

altijd bijzonder goed.

Behalve de laatste bestelling, heeft 1 week geduurd voor ik het in huis had. Maar voor de rest prima.

Er is een luisterend oor

Er is een luisterend oor! Goed advies en fijne tips!

Optimale service!

De bestelling is heel makkelijk , betaling werkt goed en de levering is supersnel!

Zeer goede verzorging van onze bestelling en snel.

Hetzelfde

Kwalitatief goed product, verzorgde service

Snel geleverd, goed product en een persoonlijk aandoende boodschap. Gaf een goed gevoel.

Duidelijk en snel.

Een deel van mijn bestelling was niet op voorraad dit werd meteen gemeld, deel wat er wel was kwam heel snel binnen. De rest lag 2 dagen later in de bus. Leuke persoonlijk dankjewel in de verpakking super tof.

Snelle levering en redelijke prijzen.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en alles op tijd.

Snelle levering, netjes verpakt!

Mooie duidelijke webshop, met aandacht ingepakt en wordt supersnel verzonden.

Overzichtelijk

Uitgebreid assortiment en snelle service

Niks zo onhandig als je ergens naast pakt.. gelukkig een uitgebreid assortiment en snelle service zodat je snel weer de supplementen in huis hebt die nodig zijn.

erg slechte ervaring

Mijn bestelling werd niet geleverd, bleek iets niet op voorraad te zijn wat niet gemeld was tijdens het bestellen. Dat was PEA Puur. Dat heb ik dagelijks nodig. Verschillende keren contact erover gehad en in de plaatselijke winkel een vervanging moeten kopen. Uiteindelijk is na 2 weken geleverd....Voor mij een reden hier niet weer te bestellen!

Ben nog verschillende producten aan het uitproberen Dus nog geen voldoende ervaring

Over Inner Vitamins

Inner Vitamins is een passievol bedrijf wat kwalitatief zeer hoogwaardige voedingssupplementen ontwikkelt voor de beste prijs, om voedingssuppletie, gezondheid en connectie voor zoveel mogelijk mensen beschikbaar te maken. Inner Vitamins heeft het Thuiswinkel Waarborg Certificaat. Service is voor ons heel belangrijk. Meer weten over Inner Vitamins of het optimaliseren van je eigen levensstijl? Neem vrijblijvend contact op, via telefoon of mail, voor een persoonlijk advies.