netjes verzorgd en snelle levering

Dit is erg leuk om te horen, bedankt! Met vriendelijke groet, Stephanie de Waal Team Inner Vitamins

Snelle bezorging, goeie kwaliteit

Selle levering en goede kwaliteit maar ik ben net begonnen met innemen dus kan nog niet zeggen in hoeverre het werkt voor mij.

Mijn ervaring is top! Duidelijke website. Makkelijk bestelsysteem. Snelle verzending en een aardige persoonlijke boodschap in de doos. Absoluut aan te bevelen.

Wat een mooie beoordeling! Dank je wel! Met vriendelijke groet, Diana Team Inner Vitamins

Snelle bezorging en snel antwoord op je vragen

Bestelling gaat heel makkelijk en na een dag thuisbezorgd

Hier worden we blij van Truus, bedankt! Met vriendelijke groet, Stephanie Team Inner Vitamins

Snelle levering, goeie producten

Erg leuk om te horen, dank je wel! Met vriendelijke groet, Déborah Inner Vitamins

OK

OKEETJES

Bedankt voor uw beoordeling, wat fijn dat het oke is! Met vriendelijke groet, Stephanie Team Innervitamins

Snelle levering van alle producten die ik nodig had. Met een handgeschreven kaartje en een kleine attentie. Perfect, een aanrader

Mooi om te horen dat het pakketje zo snel binnen is! Dank je wel! Met vriendelijke groet, Stephanie Team Innervitamins

Goed klantenservice! Mijn bestelling was binnen zoals telefonisch afgesproken.

Dat is erg leuk om te horen, Mymza, dank je wel!

Snel en correct geleverd

Leuk om te horen Maarten, dank je wel! Met vriendelijke groet, Diana Team Inner Vitamins

zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en verzorgd.

Bedankt voor je beoordeling, Anky! Met vriendelijke groet, Grada Team Inner Vitamins

Goede prijs en snel aangekomen

Voor herhaling vatbaar

Hier worden we blij van, dank je Esther! Met vriendelijke groet, Grada Team Inner Vitamins

Persoonlijk

Levering zoals beloofd. Aardig persoonlijk kaartje erbij

Wat leuk om te lezen, Thera, dank je wel! Met vriendelijke groet, Deborah Team Inner Vitamins

Bedankt voor natuurlijke producten…

Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Deborah Team Inner Vitamins

Inderdaad, de ene dag besteld, de volgende dag bezorgd.

Bedankt voor je beoordeling, Laura! Met vriendelijke groet, Grada Team Inner Vitamins

Producten goed

Ik heb myocalm besteld. Ik denk dat het wel werkt voor een betere nachtrust, maar wel moeilijk om te beoordelen.

Bedankt voor je beoordeling, Tanya! Ons telefonisch contact heeft voor opheldering gezorgd. Met vriendelijke groet, Grada Team Inner Vitamins

Ben heel erg tevreden

Heb eerst gebeld met medewerkster om wat info te krijgen over bepaalde vitaminen en ben door haar heel goed en vriendelijk geholpen.

Fijn om te horen Lucille, dank je wel! Met vriendelijke groet, Grada Team Inner Vitamins

Goede producten snel in huis

Na mijn bestelling had ik de producten de volgende dag in huis... Ben nu heel benieuwd naar de werking ervan.

Bedankt voor je beoordeling, Vicky! Met vriendelijke groet, Grada Team Inner Vitamins

Supersnelle levering

Ik heb de bestelling rond 15.00 uur geplaatst en de volgende dag rond 13.00 had ik deze al in huis! Fijne snelle levering dus. Heel fijn! Daarbij zat er een persoonlijk briefje met een zakje thee erbij en voelt ook gewoon net een beetje extra aandacht. Zeer tevreden klant dus. De capsules zijn gemakkelijk in te nemen.

Heel erg bedank Hilly! Hier worden wij weer blij van. Hartelijke groet, Charlotte Inner Vitamins

Leuk dat persoonlijk ondertekende kaartje

Was snel binnen en netjes ingepakt. Extra leuk dat er een kaartje bij zat die persoonlijk is ondertekend.

Dank u wel voor uw review, we waarderen het! Met vriendelijke groet, Charlotte Inner Vitamins

snelle en woedeservice

voldoet aan mijn verwachting

Goed om te horen Rosita, bedankt voor je recensie! Met vriendelijke groet, Charlotte Inner Vitamins

De producten (9 soorten) heb ik nu een week in gebruik. Ik vind het er veel maar ga op jullie advies af.

Vlot

Bestellen ging gemakkelijk en werd de volgende dag al thuisbezorgd.

Super om te horen, dank je Jeanne! Met vriendelijke groet, Charlotte Inner Vitamins

Vlotte aflevering

Met een persoonlijk kaartje werd mijn bestelling bezorgd.

We doen het graag! Bedankt voor je recensie Patricia. Met vriendelijke groet, Charlotte Inner Vitamins

Prima, hoe de capsules werken moet ik afwachten. De manier waarop de capsules zijn besteld door mij en door jullie aangeleverd. Was prima, dikke 10. Groet Sjany

Hier worden wij blij van, dank je Sjany! Vriendelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Ik vindt de snelle levertijd echt super!!!

Super om te horen Sandra! Hartelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Over Inner Vitamins

Inner Vitamins is een passievol bedrijf wat kwalitatief zeer hoogwaardige voedingssupplementen ontwikkelt voor de beste prijs, om voedingssuppletie, gezondheid en connectie voor zoveel mogelijk mensen beschikbaar te maken. Inner Vitamins heeft het Thuiswinkel Waarborg Certificaat. Service is voor ons heel belangrijk. Meer weten over Inner Vitamins of het optimaliseren van je eigen levensstijl? Neem vrijblijvend contact op, via telefoon of mail, voor een persoonlijk advies.