Vlotte levering

Correcte levering

Goed.

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd.

Een prettige ervaring!

Inner vitamines was nieuw voor mij. Goede producten. Prettig geholpen. Snelle levering en goed verpakt.

De bestelde spullen op tijd geleverd

Bedankt voor je beoordeling, Jaap! Met vriendelijke groet, Grada Team Inner Vitamins

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Het bestellen is overzichtelijk en zo gedaan. De bestelling was de volgende dag al in huis.

Mooi om te horen Lucas, dank je wel! Met vriendelijke groet, Grada Team Inner Vitamins

Fijne snelle levering

Heel goed fijne producten

Bedankt voor de mooie beoordeling, Dorine! Hier worden wij blij van. Met vriendelijke groet, Déborah Team Inner Vitamins

Bedankt Wilma voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Nina Team Inner Vitamins

Perfect!

Product als omschreven en snelle verzending.Zeer tevreden!

Wow, een 10! Bedankt voor de positieve beoordeling. Hier worden wij blij van. Met vriendelijke groet, Déborah Team Inner Vitamins

Op dit moment merk ik er (nog) niets van.

Precies wat ik hierboven aangeef. Vandaar ook 1 ster. Hopelijk verandert het nog.

AÏda wat vervelend om te lezen, we nemen z.s.m. contact met je op!

Prima produkt

snellle levering van deze probiotica en een prima produkt

Wat fijn om te horen Ton! Met vriendelijke groet, Stephanie Team Inner Vitamins

Levering vlot en zorgvuldig

Prima ervaring deze eerste keer .

Dank je Christien, daar worden we blij van! En hopelijk tot snel voor een nieuwe bestelling. Met vriendelijke groet, Nina Team Inner Vitamins

Zeer positief

Ruime keuze uit kwaliteitsproducten, goed verzorgd verpakt en een snelle levering.

Dank je Jeannette, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Grada Team Inner Vitamins

Goede en snelle service.

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Hier worden wij blij van, dank je Marianne! Met vriendelijke groet, Grada Team Inner Vitamins

prima winkel

Prima winkel alleen vind ik de voorraad wat minder. Als je van sommige producten een aantal wil bestellen dan is dit niet altijd in voorraad na verzenden is geen optie hier. Dit resuteerd dat je wat anders er bij moet bestellen als je aan de gratis bezorging wilt voldoen. Misschien is dit een strategie maar ik hoop van niet. verder was het een snelle levering en goede prijs voor het artikel.

Jammer dat je over de voorraad minder te spreken bent. Ik kan je verzekeren dat er geen strategie achter onze voorraad zit. De voorraad is de voorraad. Toch bedankt voor je aanbeveling, Martin! Met vriendelijke groet, Grada Team Inner Vitamins

prima, vlugge bezorging

Supersnelle levering.

Snel geleverd en voor de juiste, goedkope, prijs. Het aanbevelen waard.

Hier worden wij ook blij van, dank je Nolly! Met vriendelijke groet, Grada Team Inner Vitamins

Duidelijke omschrijving, snel geleverd

Dat is goed om te horen, Dario, dank je wel! Met vriendelijke groet, Déborah Team Inner Vitamins

Zeer snelle levering

Super snel geleverd.

In de ochtend besteld, de volgende dag in huis!

Dank je wel voor de positieve beoordeling, Rita! Met vriendelijke groet, Déborah Team Inner Vitamins

Gewoon goed !!

Alleen maar goede producten en verwerking van orders met rocket-speed, aflevering alleen helaas nog afhankelijk van Post, Snail-Mail. (slakkenpost).

Dank je wel Eric, daar doen wij het voor! Met vriendelijke groet, Déborah Team Inner Vitamins

Quick delivery, super good quality product

Very happy with the product and the swift delivery.

We are very happy to hear that, Borislava! Thank you for your positive feedback. Kind regards, Déborah Inner Vitamins

Snelle levering.

Wow, een 10! Dank je wel Annemarie, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Déborah Team Inner Vitamins

Vlot afgehandeld

De spullen nog niet gebruikt, maar de afhandeling ging prettig en snel.

Wat fijn om te horen, Monique, dank je wel! Met vriendelijke groet, Déborah Team Inner Vitamins

Snelle zorgvuldige levering. Top

Hi Anne-Marie! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Nina Team Inner Vitamins

good service

good service and quick delivery

Julie, We are happy to hear you are content with our services. Thank You for your positive review! With kind regards, Nina Team Inner Vitamins

Over Inner Vitamins

Inner Vitamins is een passievol bedrijf wat kwalitatief zeer hoogwaardige voedingssupplementen ontwikkelt voor de beste prijs, om voedingssuppletie, gezondheid en connectie voor zoveel mogelijk mensen beschikbaar te maken. Inner Vitamins heeft het Thuiswinkel Waarborg Certificaat. Service is voor ons heel belangrijk. Meer weten over Inner Vitamins of het optimaliseren van je eigen levensstijl? Neem vrijblijvend contact op, via telefoon of mail, voor een persoonlijk advies.