Heel veel goed

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent Naser, bedankt voor de fijne beoordeling. Met vriendelijke groet, Stephanie Team Innervitamins

Fijne webshop en een prima service

Op de site kon ik bijna alles bestellen, maar 1 ding niet. Bij de opmerkingen het ontbrekende vermeld en deze werd keurig meegestuurd. Uiteraard met een factuur die ik uiteraard direct voldaan heb. Top!!

Wat fijn dat we het op die manier konden regelen voor je Goof, bedankt voor je mooie reactie! Met vriendelijke groet, Stephanie Team Innervitamins

Fijn klantcontact, bijzonder aardige dames, en meer dan tevreden over de producten. :-)

Duidelijk en snel.

Fijne, mooie producten in het aanbod. Makkelijk te bestellen en snelle levering!

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent Lieke. Bedankt voor je beoordeling. Vriendelijke groet, Nanette Team Inner Vitamins

Het is de 1e bestelling

Op verzoek van de stressoloog verscheidene supplementen besteld waar ik nog geen oordeel over kan geven, gebruik ze pas anderhalve week.

Ik hoop dat je gauw mooi resultaat merkt Cora. Bedankt voor je beoordeling. Vriendelijke groet, Nanette Team Inner Vitamins

prima, alles goed gegaan.

prima niks op aan te merken.

Bedankt voor je review! Vriendelijke groet, Nanette Team Inner Vitamins

Vriendelijk en goed telefonisch contact. Zeer snelle levering: de volgende dag had ik alles al in huis.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Stephanie Team Inner Vitamins

Alles in een

Was op zoek naar verschillende supplementen. Zag pas bij de bestelling op innervitamines dat ze allemaal op de site te verkrijgen waren. Volgende keer bestel ik alles via innervitamines!

Bedankt voor de beoordeling Ingrid ! Inderdaad fijn dat alles op de Inner Vitamins webshop te verkrijgen is. Vriendelijke Groet, Jobine Team Inner Vitamins

wij zijn zeer tevreden

GOED

Bedankt voor de positieve review Jan! Vriendelijke Groet, Jobine Team Inner Vitamins

Bedankt voor de beoordeling Nathalie ! Vriendelijke Groet, Jobine Team Inner Vitamins

Aardige klantenservice

De pillen slik ik pas een aantal dagen. Dus daar kan ik nog niks over zeggen. Wel prima klantenservice. Kundig advies. Niet pusherig maar gewoon eerlijke handel. Ik hoop dat ik snel resultaat mag hebben.

Bedankt voor de beoordeling Elvera, we hopen dat je snel resultaat mag hebben.

Snelle levering en goede service

Een snelle levering met een persoonlijk kaartje! Een flesje olie was gaan lekken tijdens verzending en hiervoor werd probleemloos een nieuw flesje verzonden. Zo een service is tegewoordig niet standaard meer en juist daarmee onderscheid je je sls webwinkel. Zeker aan te bevelen om bij te bestellen!

Wat fijn om te horen Saskia! Daar doen we het voor! Vriendelijke groet, Jobine Team Inner Vitamins

mijn bestelling is correct verlopen

Zoals al omschreven bovenstaand

Bedankt voor je review Chris! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Snelle en correcte levering. Kreeg er zelfs nog n klein cadeautje bij.

Astrid, bedankt voor het mooie cijfer! Vriendelijke groet, Angelique Team Inner Vitamins

Snelle en prima levering

Zie hierboven

Wat fijn om te horen Edna, dankjewel voor het mooie cijfer! Vriendelijke groet, Angelique Team Inner Vitamins

Vriendelijke mensen, snel verzending en fantastische producten.

Wat een mooie beoordeling Elisa! Daar doen we het voor! Vriendelijke groet, Angelique Team Inner Vitamins

Verzending kan beter

Over de producten kan ik nog niet oordelen, pas daarnet mijn bestelling ontvangen. De verzending naar België is erg duur, ongeacht het bedrag van de bestelling. Dit maakt een maandelijkse bestelling veel minder aantrekkelijk. :-(

Dankjewel Els, voor deze feedback. Wij balen ook van de hoge kosten als wij naar het buitenland verzenden en voor bestellingen vanaf 150 euro nemen wij deze kosten met liefde voor onze rekening, maar... we hebben ook een verkooppunt in België! Je vind de pagina Verkooppunten onderaan de website. Zo kun je onze Plant O'Vitamins producten maandelijks in eigen land bestellen, zonder hoge verzendkosten. Hopelijk is onze service verder wel een voldoende waard. :) Vriendelijke groet, Nina Team Inner Vitamins

Goeie service

DHL was een ramp, beter samenwerken met B Post! Na één week had ik uiteindelijk mijn bestelling.

Ontzettend vervelend dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten, Hilde. Wij hebben het pakket dezelfde dag nog verstuurd. Inmiddels zijn wij weer overgestapt naar PostNL. Wij hebben alle vertrouwen in hun service, hoewel er bij alle postorderbedrijven momenteel vertraging mogelijk is door de decemberdrukte. Wij zijn blij dat je onze service waardeert met een mooi cijfer! Vriendelijke groet, Angelique Team Inner Vitamins

helemaal OK snelle levering, punctueel, alles in orde.

Snelle levering, verwittiging wanneer pakket zou arriveren, in het pakje alles zoals het moet. fijn. Mia

Heel fijn wanneer alles gaat zoals het hoort te gaan, zeker in deze drukke tijd! Dankjewel voor het prachtcijfer, Mia! Vriendelijke groet, Nina Team Inner Vitamins

Mooie supplementen.

De supplementen van Inner Vitamins hebben mij tot nu toe erg geholpen bij mijn herstel. Ze maken me vrolijker in mijn hoofd en energieker in mijn lijf.

Wat fijn om te horen Luc, dankjewel voor je review! Vriendelijke groet, Nina Team Inner Vitamins

Heel goed!

Alles is goed geregeld. Goede producten voor een goede prijs. Snelle levering.

Bedankt voor dit prachtige cijfer Anneke! Vriendelijke groet, Angelique Team Inner Vitamins

Tevreden over alles. Dus bestelling en levering.

Wat leuk om te lezen, Betty, dank je wel! Vriendelijke groet, Angelique Team Inner Vitamins

Snel en betrouwbaar.

Alleen goede ervaringen mee, deskundig personeel en snelle verzending.

Bedankt voor de beoordeling, Herman! Vriendelijke groet, Angelique Team Inner Vitamins

Altijd wijs om daar te bestellen, goede producten, vriendelijk personeel en duidelijke uitleg. Vaak een aardigheidje bij je bestelling. Niet verder zoeken maar gewoon bestellen!

Bedankt voor de mooie beoordeling, Marian, daar worden wij heel blij van! Vriendelijke groet, Angelique Team Inner Vitamins

Gebruik al jaren inner vitamins. Altijd goed.

Leuk om te horen, Jan, dank je wel! Vriendelijke groet, Angelique Team Inner Vitamins

Over Inner Vitamins

Inner Vitamins is een passievol bedrijf wat kwalitatief zeer hoogwaardige voedingssupplementen ontwikkelt voor de beste prijs, om voedingssuppletie, gezondheid en connectie voor zoveel mogelijk mensen beschikbaar te maken. Inner Vitamins heeft het Thuiswinkel Waarborg Certificaat. Service is voor ons heel belangrijk. Meer weten over Inner Vitamins of het optimaliseren van je eigen levensstijl? Neem vrijblijvend contact op, via telefoon of mail, voor een persoonlijk advies.