Voel nog niets..

Ik heb 2 dozen in mijn bezit. Gebrukik het meer voor geluid in mijn hoofd. Ik voel steeds dat het geluid nog aanwezig. Ben van plan het minstens 3 maanden te gebruiken.

Goedemiddag Margreth, Bedankt voor de mooie beoordeling, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet Jobine Team Innervitamins

Website was duidelijk, hoewel ik nu van anderen hoor dat je beter een abonnement voor de zinzino olie kunt afnemen omdat dat veel goedkoper is én je krijgt er dan 2 tests bij om te zien hoe hoog je scores zijn. Die heb ik dus gemist. Verder zou het pakketje met supplementen op woensdag bezorgd worden maar dat werd uiteindelijk vrijdag. Dus niet perfect maar wel prima, ik ben heel blij dat ik de supplementen heb!

Goedemiddag Martine, Bedankt voor jouw beoordeling. Jammer om te lezen, dat het pakket niet op tijd is bezorgd, want wij hebben de bestelling dezelfde dag nog verzonden, helaas hebben wij er verder dan geen invloed meer op via Post NL. Voor de zinzino producten bieden wij inderdaad geen abonnementen aan, maar kunt u inderdaad enkel via onze webshop losse producten kopen. Abonnementen gaan vaak via zinzino vertegenwoordigers, mocht u dit willen adviseer ik u om contant op te nemen met de klantenservice van zinzino. Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben en wens u een mooie dag toe.

Snelle en correcte levering

zie hier boven

Bedankt voor de mooie beoordeling, fijn dat het pakket er snel was! Met vriendelijke groet, Stephanie Team Inner Vitamins

Top product maar afterpay werkte niet

Ik vul deze nu in om afterpay onder de aandacht te brengen. Ik had met deze mogelijkheid betaald maar zag niets in de app hiervan. Gisteren een herinnering gekregen dat ik nog moest betalen, maar niets is zichtbaar daarvan in de app. Ik weet niet hoe dit kan. Voor nu heb ik handmatig betaald en hoop dat het wel goed bij jullie terecht komt. Mvg Yvonne Merks

Yvonne wat vervelend dat het niet zichtbaar is in de app, meestal krijg je een afterpay mail met een link en door op die link te drukken kun je betalen. Gelukkig was het product wel goed! Met deze opmerking gaan we zeker wat doen. Met vriendelijke groet, Stephanie Team Inner Vitamins

Was zeer verheugd bij u te kunnen vinden wat ik zocht.

Het pakje is op de tijd geleverd die de post had vermeld. Het is ongeschonden aangekomen mijn dank daarvoor.

Wat fijn om te horen Margreet dat alles zo snel en netjes binnen was! Met vriendelijke groet, Stephanie Team Inner Vitamins

Goed, lekker snel geleverd.

x

Bedankt voor je beoordeling. fijn om te lezen dat je tevreden bent! Met vriendelijke groet, Nanette Team Inner Vitamins

Prima service en veel keuzes

Alles keurig geleverd volgens afspraak.

Wat leuk om te horen Vinny. Hier worden we blij van! Met vriendelijke groet, Mariëlle Team Inner Vitamins

Keurig geregeld, maar

Duurde toch iets van 5 dagen voor het in huis was. Misschien verwend, maar ben anders van ze gewend. Verder heel tevreden hoor

Goedemiddag Ivar, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je langer op je producten hebt moeten wachten. Wij hebben je bestelling maandag gelijk verstuurd. Helaas heeft de pakketdienst er langer over gedaan. Nog een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nanette Team Inner Vitamins

De site werkt niet goed

Ik had een bestelling van 20 producten en toen er iets mis ging met de betaling was alles weg. Toen heb ik maar alleen t belangrijkste gehaald. Was er al zo lang mee bezig geweest. Probeer wel een andere site. Helaas.

Goedemiddag Marit, Heel vervelend dat het bij de betaling van de bestelling niet goed is gegaan. Ik heb nog gekeken wat er mis is gegaan, maar kon dit helaas niet herleiden. De andere bestelling is gelukkig wel gelukt en zal vandaag worden verzonden. Voor de gedane moeite om nogmaals bij ons te bestellen, hebben wij een aardigheidje van ons erbij gedaan. Nog een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Mariëlle Team Inner Vitamins

Goede en snelle levering

Fijn om de producten na 2 uur al op te kunnen halen. Goede service en een mooi bedrijf, leuk om jullie winkel te bezoeken.

Bedankt Trudy voor de mooie beoordeling, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Stephanie de Waal Inner Vitamins

Fijne website waar ik snel gevonden heb wat ik zocht.

Blij met Inner Vitemints dat datgene in het assortiment zat wat ik zocht. Snelle levering dus helemaal top!

Daar worden we blij van Gerda! Bedankt voor je goede review. Met vriendelijke groet, Mariëlle Team Inner Vitamins

uitstekend

Bestelling is de zelfde dag nog verstuurd.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Jobine Team Inner Vitamins

Leuk ook dat er een klein briefje bij zat

Wat leuk om te lezen Janneke, dankjewel! Met vriendelijke groet, Jobine Team Inner Vitamins

werkt goed

Dat is mooi om te horen Avalon! Met vriendelijke groet, Jobine Team Inner Vitamins

De website is overzichtelijke en duidelijk. De levering was snel en er werd goed over gecommuniceerd

Bedankt voor je mooie beoordeling Mieke! Met vriendelijke groet, Jobine Team Inner Vitamins

Super snel geleverd

Snelle levering,hoopte zo dat de ander dag binnen zou komen, en was de andere dag binnen

Dat is mooi om te horen Petra, wat fijn dat het zo snel binnen was! Met vriendelijke groet, Stephanie Team Inner Vitamins

niks op aan te merken

Bedankt voor je goede beoordeling, Daisy! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Zeer goede produkten

De juiste mensen met ervaring en een goed advies en begeleiding.

Bedankt voor je beoordeling, Kees! Hier worden wij heel blij van, dank je wel! Hartelijke groet, Shirmila Team Inner Vitamins

Goede producten, snelle verzending

Goede producten, snelle verzending

Bedankt voor je beoordeling, Margriet! Hartelijke groet, Shirmila Team Inner Vitamins

Via mijn stressologie Reny vd Meer gekocht Ik ben me bewust van dat ik geen troep in mn vitaminen wil en mijn man er ook aan gezet heb

Wat een mooie beoordeling Diana! Daar doen we het voor. Hartelijk groet, Jobine Team Inner Vitamins

Bedankt voor je beoordeling, Anne! Hartelijke groet, Shirmila Team Inner Vitamins

Fijne producten

Marloes uit Aarle rixtel is een fijne stressoloog

Bedankt voor je goede beoordeling Karin. Met vriendelijke groet, Mariëlle Team Inner Vitamins

Goed!

Snel ontvangen

Bedankt voor je goede review Simone. Fijn dat je de bestelling snel hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Mariëlle Team Inner Vitamins

snelle bezorging

niet goedkoop maar goede service

Bedankt Robert voor je goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Mariëlle Team Inner Vitamins

Over Inner Vitamins

Inner Vitamins is een passievol bedrijf wat kwalitatief zeer hoogwaardige voedingssupplementen ontwikkelt voor de beste prijs, om voedingssuppletie, gezondheid en connectie voor zoveel mogelijk mensen beschikbaar te maken. Inner Vitamins heeft het Thuiswinkel Waarborg Certificaat. Service is voor ons heel belangrijk. Meer weten over Inner Vitamins of het optimaliseren van je eigen levensstijl? Neem vrijblijvend contact op, via telefoon of mail, voor een persoonlijk advies.