Snelle levering, ruim assoriment

Snelle levering, ruim assoriment. Prijzig, maar wel erg goede spullen.

Wat fijn om te horen Ross, dank je wel voor je review! Met vriendelijke groet, Charlotte Team innervitamins

prima levering

Bedankt voor de goede beoordeling Marian! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

Altijd goed Liefs van Petra Timmer

Wat een mooie beoordeling, dank je wel Petra! Warme groet, Charlotte Team Innervitamins

Snel en correct uitgevoerd

Ik ben niet anders gewend het is altijd nog goed geweest Jammer dat het zo prijzig is

Fijn dat het altijd goed is gegaan Janny, bedankt! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

Snelle correcte levering

Wat fijn om te horen Zilla, dank je wel! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

perfect

Alles volgens afspraak,perfect

Bedankt voor de mooie beoordeling Hetty! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

Prima en snel!

Ik heb een 1e ervaring met jullie en ik kan niet anders zeggen dat deze prima is verlopen.

Hier worden wij blij van, dank je wel Sabine! Met vriendelijke groet, Charlotte Team innervitamins

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Bedankt voor de goede beoordeling Will! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

Bestelling en levering verliepen vlot

Goed om te horen Sabah, Dank je wel! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

Supersnel geleverd!

Via de stressoloog advies te starten met Inner Vitamins. Vandaag besteld is morgen in huis dus direct starten

Wat een mooie beoordeling, dank je wel Liane! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

Klantvriendelijk, snel en top producten

Klantvriendelijk, snel opgestuurd en top kwaliteit product

Bedankt voor de mooie beoordeling Simone! Met vriendelijke groet Jobine Team Innervitamins

Prima dienstverlening!

Goed geleverd, goede prijs, goed product, betrouwbaar => prima!

Wat fijn om te horen Michiel, dankjewel voor je review ! Met vriendelijke groet Jobine Team Innervitamins

Voel nog niets..

Ik heb 2 dozen in mijn bezit. Gebrukik het meer voor geluid in mijn hoofd. Ik voel steeds dat het geluid nog aanwezig. Ben van plan het minstens 3 maanden te gebruiken.

Goedemiddag Margreth, Bedankt voor de mooie beoordeling, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet Jobine Team Innervitamins

Website was duidelijk, hoewel ik nu van anderen hoor dat je beter een abonnement voor de zinzino olie kunt afnemen omdat dat veel goedkoper is én je krijgt er dan 2 tests bij om te zien hoe hoog je scores zijn. Die heb ik dus gemist. Verder zou het pakketje met supplementen op woensdag bezorgd worden maar dat werd uiteindelijk vrijdag. Dus niet perfect maar wel prima, ik ben heel blij dat ik de supplementen heb!

Goedemiddag Martine, Bedankt voor jouw beoordeling. Jammer om te lezen, dat het pakket niet op tijd is bezorgd, want wij hebben de bestelling dezelfde dag nog verzonden, helaas hebben wij er verder dan geen invloed meer op via Post NL. Voor de zinzino producten bieden wij inderdaad geen abonnementen aan, maar kunt u inderdaad enkel via onze webshop losse producten kopen. Abonnementen gaan vaak via zinzino vertegenwoordigers, mocht u dit willen adviseer ik u om contant op te nemen met de klantenservice van zinzino. Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben en wens u een mooie dag toe.

Snelle en correcte levering

zie hier boven

Bedankt voor de mooie beoordeling, fijn dat het pakket er snel was! Met vriendelijke groet, Stephanie Team Inner Vitamins

Top product maar afterpay werkte niet

Ik vul deze nu in om afterpay onder de aandacht te brengen. Ik had met deze mogelijkheid betaald maar zag niets in de app hiervan. Gisteren een herinnering gekregen dat ik nog moest betalen, maar niets is zichtbaar daarvan in de app. Ik weet niet hoe dit kan. Voor nu heb ik handmatig betaald en hoop dat het wel goed bij jullie terecht komt. Mvg Yvonne Merks

Yvonne wat vervelend dat het niet zichtbaar is in de app, meestal krijg je een afterpay mail met een link en door op die link te drukken kun je betalen. Gelukkig was het product wel goed! Met deze opmerking gaan we zeker wat doen. Met vriendelijke groet, Stephanie Team Inner Vitamins

Was zeer verheugd bij u te kunnen vinden wat ik zocht.

Het pakje is op de tijd geleverd die de post had vermeld. Het is ongeschonden aangekomen mijn dank daarvoor.

Wat fijn om te horen Margreet dat alles zo snel en netjes binnen was! Met vriendelijke groet, Stephanie Team Inner Vitamins

Goed, lekker snel geleverd.

x

Bedankt voor je beoordeling. fijn om te lezen dat je tevreden bent! Met vriendelijke groet, Nanette Team Inner Vitamins

Prima service en veel keuzes

Alles keurig geleverd volgens afspraak.

Wat leuk om te horen Vinny. Hier worden we blij van! Met vriendelijke groet, Mariëlle Team Inner Vitamins

Keurig geregeld, maar

Duurde toch iets van 5 dagen voor het in huis was. Misschien verwend, maar ben anders van ze gewend. Verder heel tevreden hoor

Goedemiddag Ivar, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je langer op je producten hebt moeten wachten. Wij hebben je bestelling maandag gelijk verstuurd. Helaas heeft de pakketdienst er langer over gedaan. Nog een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nanette Team Inner Vitamins

De site werkt niet goed

Ik had een bestelling van 20 producten en toen er iets mis ging met de betaling was alles weg. Toen heb ik maar alleen t belangrijkste gehaald. Was er al zo lang mee bezig geweest. Probeer wel een andere site. Helaas.

Goedemiddag Marit, Heel vervelend dat het bij de betaling van de bestelling niet goed is gegaan. Ik heb nog gekeken wat er mis is gegaan, maar kon dit helaas niet herleiden. De andere bestelling is gelukkig wel gelukt en zal vandaag worden verzonden. Voor de gedane moeite om nogmaals bij ons te bestellen, hebben wij een aardigheidje van ons erbij gedaan. Nog een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Mariëlle Team Inner Vitamins

Goede en snelle levering

Fijn om de producten na 2 uur al op te kunnen halen. Goede service en een mooi bedrijf, leuk om jullie winkel te bezoeken.

Bedankt Trudy voor de mooie beoordeling, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Stephanie de Waal Inner Vitamins

Fijne website waar ik snel gevonden heb wat ik zocht.

Blij met Inner Vitemints dat datgene in het assortiment zat wat ik zocht. Snelle levering dus helemaal top!

Daar worden we blij van Gerda! Bedankt voor je goede review. Met vriendelijke groet, Mariëlle Team Inner Vitamins

uitstekend

Bestelling is de zelfde dag nog verstuurd.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Jobine Team Inner Vitamins

Over Inner Vitamins

Inner Vitamins is een passievol bedrijf wat kwalitatief zeer hoogwaardige voedingssupplementen ontwikkelt voor de beste prijs, om voedingssuppletie, gezondheid en connectie voor zoveel mogelijk mensen beschikbaar te maken. Inner Vitamins heeft het Thuiswinkel Waarborg Certificaat. Service is voor ons heel belangrijk. Meer weten over Inner Vitamins of het optimaliseren van je eigen levensstijl? Neem vrijblijvend contact op, via telefoon of mail, voor een persoonlijk advies.