Snelle en efficiënte levering

Bedankt Jos, voor uw positieve reactie! Vriendelijke Groet, Team Innervitamins Nanette

Makkelijk te bestellen en super snel geleverd!

Wat een mooie beoordeling. Bedankt Joyce, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Vriendelijke Groet, Team Innervitamins Nanette

goed en snel

goed en snel

Bedankt Hannie voor de Review. Vriendelijke Groet, Team Innervitamins Nanette

zeer goed

Goede ervaring bestel nog wel meer Vitamins bij jullie

Bedankt Marc voor de mooie beoordeling. Wat fijn dat je een goede ervaring met ons hebt. Vriendelijke Groet, Team Innervitamins Nanette

Heel goed en fijn

Telefonisch goed geholpen, fijne duidelijke uitleg

Bedankt voor je positieve reactie, daar doen we het voor! Vriendelijke Groet, Team Innervitamins Jobine

Fijne site van fijn bedrijf

Als cliënt van Zonvitaris bestel ik zeer gemakkelijk de supplementen via innervitamins. Ook met vragen of hulp zijn ze snel en kundig. Keuze wanneer je het wilt laten bezorgen is ook fijn.

Breed assortiment, leuke korting. Pakje kwam 1 dag later, maar alsnog snel geleverd.

Jammer

Er is niets gedaan met mijn notitie. Ik had 1 bestelling voor beterkliniek. Nu zijn het 2 bestellingen omdat een gedeelte van jullie kwam. Hierdoor ben ik mijn korting misgelopen. Niet chic.

sehr netter und schneller Kundenservice

einen halben Stern Abzug gibt es für den 1. Versanddienstleister, der das Paket zwar zustellte, mich aber nicht darüber informierte. Die Sendungsverfolgung war da auch nicht eindeutig. Das Paket ging dann wieder zurück in die Niederlande und musste erneut geschickt werden. Inner Vitamins kümmerte sich sich darum und ich musste auch nicht nochmals Versandkosten bezahlen. Die Produkte machen für mich den Eindruck sehr guter Qualität. Ich habe sie auf Empfehlung gekauft. Nun muss ich sie ausprobieren, um darüber mehr sagen zu können. Vielen Dank und hoffentlich auf bald.

Snel, netjes en persoonlijk advies

Geholpen met persoonlijk advies, waar o.a. werd doorgevraagd of ik medicatie gebruik waar supplementen mogelijk van invloed op zijn. Snel verzonden, netjes verpakt. Kortom, top!

Prima in orde

Zie boven

Fijne website, snelle levering, goede producten

Nou voor de 2e keer besteld en het bevalt me goed. Overzichtelijke website, veel keuze in goede producten van goedkoop tot wat duurdere producten, voor ieder wat wils. En je bestelling wordt snel verzonden.

Schnell und zuverlässig. Guter Service und persönliche Beratung.

Schnell und zuverlässig. Guter Service und persönliche Beratung.

Danke Julia für die nette Bewertung. Bedankt Julia, voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Nanette

Snel geleverd netjes ingepakt met persoonlijke boodschap

Snel geleverd en netjes verpakt met persoonlijke boodschap.

Wat fijn dat je een goede ervaring met onze hebt. Bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Nanette

Fijne overzichtelijke website, producten meestal op voorraad en snel geleverd.

Bedankt Caroline voor de mooie beoordeling! fijn te horen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Stephanie

vooralsnog goed

....nog maar net begonnen met slikken van....nog niet zo goed vloelbaar/merkbaar

Gewoon goed

Ben fantastisch geholpen,top.

Goede spullen en snelle levering

Fijne spullen en levering. Kreeg er gratis potje probiotica bij.

Makkelijk zoeken naar producten en snelle levering helemaal top

Wat fijn Irma dat je de producten makkelijk kon vinden. Bedankt voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Nanette Team Inner Vitamins

Snelle bezorging

Prima service!

Bedankt Eric voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Nanette Team Inner Vitamins

fout werd snel gecorrigeerd

ik had twee flesjes van 100 ml besteld, en betaald, en kreeg twee flesjes van 30 ml opgestuurd, ik heb direct getelefoneerd en twee dagen later kreeg ik de juiste flesjes plus een retourticket voor de foute bestelling. dus inner vitamines zijn wel betrouwbaar, maar je moet zelf als klant wel bij de les blijven, en niet schromen om de telefoon te pakken.

Matig

Ik vind het leuk dat er een extraatje bij de bezorging zat. Wat me alleen tegen viel is de inhoud van mn eigen bestelling. Er stond aangegeven dat ik een inhoud van 750gr zou krijgen en dit is 2x niet het geval. Het staat dus ofwel verkeerd op de site of ik heb de verkeerde ontvangen.

Styn wat vervelend dat je niet de maat hebt ontvangen die je graag had gewild. In je bestel gegevens zien wij dat je zelf twee keer 375 gram hebt besteld. Vandaar dat wij deze naar je toe hebben gestuurd. Mocht je volgende keer de 750 gram willen bestellen. En je kan deze niet op onze website vinden. Neem dan contact met ons op zodat wij je kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Nanette Team Inner Vitamins

snelle efficiënte service, tevreden!

snelle efficiënte service, tevreden!

Bedankt Ragna, voor uw fijne reactie! Met vriendelijke groet, Eline Team Inner Vitamins

Over Inner Vitamins

Inner Vitamins is een passievol bedrijf wat kwalitatief zeer hoogwaardige voedingssupplementen ontwikkelt voor de beste prijs, om voedingssuppletie, gezondheid en connectie voor zoveel mogelijk mensen beschikbaar te maken. Inner Vitamins heeft het Thuiswinkel Waarborg Certificaat. Service is voor ons heel belangrijk. Meer weten over Inner Vitamins of het optimaliseren van je eigen levensstijl? Neem vrijblijvend contact op, via telefoon of mail, voor een persoonlijk advies.