De sterren die ik geef spreken voor zich

De sterren die ik geef spreken voor zich .

Dank je wel voor de goede beoordeling Ploon! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Voel me fitter

Voel me fitter!

Hier worden wij blij van, bedankt voor je beoordeling Sabine! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Prima gelopen, graag weer

Prima gelopen, graag weer

Goed om te horen Detlef, dank je wel! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Supermakkelijk en snel!

Via mijn stressologe een link gekregen. Bestelling ging makkelijk en ik had de supplementen snel in huis!

Bedankt voor je mooie beoordeling Mireille! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Nvt

Bedankt voor uw review, fijn om te lezen! Vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

geweldig geregeld

Besteld en na 2 dagen in huis

Fijn om te lezen Astrid, dank je wel!

Snelle levering en vriendelijk contact

Fijn om te lezen dat alles zo vlot is verlopen, dank je wel!

Snel en netjes geleverd

Fijn om te lezen dat alles zo vlot is verlopen, dank je wel!

Goede website en keurig geleverd In gepaste verpakking in een niet veel te grote doos wat bij veel webwinkels voorkomt met een net kaartje erbij als dank voor de bestelling telefonisch goed bereikbaar

Hier maak je ons blij mee Jan, daar doen we het voor. Bedankt voor je goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Mariëlle Team Inner Vitamins

Gewoon goed!

Super snel verstuurd en bezorgd. Alles was heel netjes en goed verpakt.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Renate! Hier worden wij blij van. Met vriendelijke groet, Stephanie Team Inner Vitamins

Via hormooncentrum eersrl besteld. Moet nog gaan ervaren of het werkt voor mij

Beste Noor, Hopelijk gaat u snel de effecten ervaren van onze kwalitatieve producten. Overleg dit vooral met uw therapeut van het Hormooncentrum, aangezien zij adviseren op basis van uw klachten. Hier hebben wij natuurlijk geen invloed op. Fijne dag! Groet, Team Inner Vitamins

Perfecte service

Snelle verzorging

Fijn om te horen, bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Savonds besteld volgende dag in huis, top!

Snel en correct verzonden, Site ook helder.

Bedankt voor de mooie beoordeling Claudia ! Met vriendelijke groet, Jobine Team Inner Vitamins

Snel geregeld...nu afwachten hoe en of het werkt

Dank je wel voor je beoordeling Tiny! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Op zich snelle levering, maar krijg nog geld terug

Ik had 4 potjes Humulus besteld, maar er waren er maar 3 en ik had al betaald. Het teveel de betaalde bedrag zou binnen 5 dagen teruggestort worden, maar dat is niet gebeurd..

Bedankt voor jouw beoordeling Liz. Vervelend om te lezen dat de terugbetaling niet binnen de gestelde termijn heeft plaatsgevonden. U heeft van ons een mail ontvangen met de bevestiging dat de terugbetaling wordt gedaan. Met vriendelijke groet, Shirmila Team Inner Vitamins

Snel geleverd, voldoet aan afspraak.

Bedankt voor de goede beoordeling Susan! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Perfect verlopen

Gemakkelijk in gebruik.

Alles gegaan zoals op jullie site is vermeld....100%

Keuze, kwaliteit, prijs en bezorging werkelijk 100%

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Hier worden wij blij van. Met vriendelijke groet, Shirmila Team Inner Vitamins

Snel en correct geleverd.

Snel en correct geleverd.

Wat fijn om te horen Wim, bedankt! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

Alles verliep perfect

Bestelling en levering verliep perfect. Leveringskosten zijn aan de hoge kant.

Bedankt voor de goede beoordeling Vera! Daar doen we het voor. Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

Snelle levering, ruim assoriment

Snelle levering, ruim assoriment. Prijzig, maar wel erg goede spullen.

Wat fijn om te horen Ross, dank je wel voor je review! Met vriendelijke groet, Charlotte Team innervitamins

prima levering

Bedankt voor de goede beoordeling Marian! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

Altijd goed Liefs van Petra Timmer

Wat een mooie beoordeling, dank je wel Petra! Warme groet, Charlotte Team Innervitamins

Snel en correct uitgevoerd

Ik ben niet anders gewend het is altijd nog goed geweest Jammer dat het zo prijzig is

Fijn dat het altijd goed is gegaan Janny, bedankt! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

Snelle correcte levering

Wat fijn om te horen Zilla, dank je wel! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Innervitamins

Over Inner Vitamins

Inner Vitamins is een passievol bedrijf wat kwalitatief zeer hoogwaardige voedingssupplementen ontwikkelt voor de beste prijs, om voedingssuppletie, gezondheid en connectie voor zoveel mogelijk mensen beschikbaar te maken. Inner Vitamins heeft het Thuiswinkel Waarborg Certificaat. Service is voor ons heel belangrijk. Meer weten over Inner Vitamins of het optimaliseren van je eigen levensstijl? Neem vrijblijvend contact op, via telefoon of mail, voor een persoonlijk advies.