Zeer positief

Ruime keuze uit kwaliteitsproducten, goed verzorgd verpakt en een snelle levering.

Dank je Jeannette, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Grada Team Inner Vitamins

Goede en snelle service.

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Hier worden wij blij van, dank je Marianne! Met vriendelijke groet, Grada Team Inner Vitamins

prima winkel

Prima winkel alleen vind ik de voorraad wat minder. Als je van sommige producten een aantal wil bestellen dan is dit niet altijd in voorraad na verzenden is geen optie hier. Dit resuteerd dat je wat anders er bij moet bestellen als je aan de gratis bezorging wilt voldoen. Misschien is dit een strategie maar ik hoop van niet. verder was het een snelle levering en goede prijs voor het artikel.

Jammer dat je over de voorraad minder te spreken bent. Ik kan je verzekeren dat er geen strategie achter onze voorraad zit. De voorraad is de voorraad. Toch bedankt voor je aanbeveling, Martin! Met vriendelijke groet, Grada Team Inner Vitamins

prima, vlugge bezorging

Supersnelle levering.

Snel geleverd en voor de juiste, goedkope, prijs. Het aanbevelen waard.

Hier worden wij ook blij van, dank je Nolly! Met vriendelijke groet, Grada Team Inner Vitamins

Duidelijke omschrijving, snel geleverd

Dat is goed om te horen, Dario, dank je wel! Met vriendelijke groet, Déborah Team Inner Vitamins

Zeer snelle levering

Super snel geleverd.

In de ochtend besteld, de volgende dag in huis!

Dank je wel voor de positieve beoordeling, Rita! Met vriendelijke groet, Déborah Team Inner Vitamins

Gewoon goed !!

Alleen maar goede producten en verwerking van orders met rocket-speed, aflevering alleen helaas nog afhankelijk van Post, Snail-Mail. (slakkenpost).

Dank je wel Eric, daar doen wij het voor! Met vriendelijke groet, Déborah Team Inner Vitamins

Quick delivery, super good quality product

Very happy with the product and the swift delivery.

We are very happy to hear that, Borislava! Thank you for your positive feedback. Kind regards, Déborah Inner Vitamins

Snelle levering.

Wow, een 10! Dank je wel Annemarie, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Déborah Team Inner Vitamins

Vlot afgehandeld

De spullen nog niet gebruikt, maar de afhandeling ging prettig en snel.

Wat fijn om te horen, Monique, dank je wel! Met vriendelijke groet, Déborah Team Inner Vitamins

Snelle zorgvuldige levering. Top

Hi Anne-Marie! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Nina Team Inner Vitamins

good service

good service and quick delivery

Julie, We are happy to hear you are content with our services. Thank You for your positive review! With kind regards, Nina Team Inner Vitamins

Mijn gezondheid is met de voedingssupplementen er erg op verbeterd!

Snel en netjes verpakt

Wat fijn om te horen dat het beter met je gaat door de supplementen! Daar worden we blij van. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Nina Team Inner Vitamins

Extremely fast delivery

We received our package after less than 24 hours, with a small tea gift.

Netalee, We're so happy to hear your package arrived so quickly! Thank You for your positive review! With kind regards, Nina Team Inner Vitamins

Snelle en goede service

Ewout wat fijn om te horen dat het pakket er zo snel was! hier worden we blij van. Met vriendelijke groet, Stephanie Team Inner vitamins

Bestelling was supersnel geleverd.

Ik kan de werking nog niet bepalen. Daar is het te kort voor.

was veel zoekwerk om het juiste produkt te vinden

zie boven

Beste Anneke, wat vervelend dat je het product niet snel kon vinden op onze webshop! Je kunt ons bereiken per telefoon of mail voor vragen, zodat we je sneller kunnen helpen. Als er nog iets is wat we kunnen doen hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Stephanie Team Inner Vitamins

Gezondheidsboost

Het effect moeten we uiteraard nog afwachten maar ben zeer tevreden over de snelle bezorging

Fijn om te horen Caroline! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Goed geholpen

Bedankt voor je beoordeling Dineke! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Goed, maar wel veel plastic.

Bestelling en afhandeling verliepen snel en correct. Wel opvallend dat de potjes van PlantoVitamins onnodig groot en van dik plastic zijn; beide niet nodig en onnodige belasting van de natuur. Bij de potjes van Vitakruid is dat iets beter, maar in het algemeen kunnen 30/60/90 capsules verpakt worden in kleinere en dunnere plastic potjes. Ik kijk uit naar verbetering.

Hartelijk dank voor je beoordeling Ron, Wij gaan en zijn hier al over aan het nadenken, hoe we dit kunnen veranderen. Dit heeft en kost veel tijd, maar we zijn ermee bezig. Vriendelijke groet, Jobine Team Innervitamins

Zeer snelle levering

Ondanks dat er op de site vermeld werd dat de verzending vertraging op kan lopen ivm drukte bij de postbedrijven, was de bestelling er de volgende dag al.

Dank je Dirk, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Grada Team Inner Vitamins

Het werk

Het werk

Geweldig & doeltreffend

Ik kamp al weken met o.a. grote vermoeidheidsklachten, geen COVID-19, ik ben meteen getest. De oorzaak van alles wat ik voel hebben de dokteren nog niet gevonden. Zij zeggen dat het stress is en ik zeg van niet omdat ik stellig van overtuigd ben dat ik mijn lichaam heel erg goed ken. Goed, dit verhaal ter zijde, tegen mijn vermoeidheid & de “stress symptomen” die ik nu wel ervaar door niet gehoord te worden en mijn toenemende klachten, heb ik de Multi vit, Gaba & Wilde Maca, deze houden mijn op de been, ik kan tenminste voor mijzelf zorgen. Voor mij een 10 voor deze Voedingssupplementen.

Beste Ana, Goed dat u naar uw eigen lichaam luistert. Wij horen u graag. Bedankt! Met vriendelijke groet, Charlotte Team Inner Vitamins

Over Inner Vitamins

Inner Vitamins is een passievol bedrijf wat kwalitatief zeer hoogwaardige voedingssupplementen ontwikkelt voor de beste prijs, om voedingssuppletie, gezondheid en connectie voor zoveel mogelijk mensen beschikbaar te maken. Inner Vitamins heeft het Thuiswinkel Waarborg Certificaat. Service is voor ons heel belangrijk. Meer weten over Inner Vitamins of het optimaliseren van je eigen levensstijl? Neem vrijblijvend contact op, via telefoon of mail, voor een persoonlijk advies.