Snel, netjes en persoonlijk advies

Geholpen met persoonlijk advies, waar o.a. werd doorgevraagd of ik medicatie gebruik waar supplementen mogelijk van invloed op zijn. Snel verzonden, netjes verpakt. Kortom, top!

Prima in orde

Zie boven

Fijne website, snelle levering, goede producten

Nou voor de 2e keer besteld en het bevalt me goed. Overzichtelijke website, veel keuze in goede producten van goedkoop tot wat duurdere producten, voor ieder wat wils. En je bestelling wordt snel verzonden.

Schnell und zuverlässig. Guter Service und persönliche Beratung.

Schnell und zuverlässig. Guter Service und persönliche Beratung.

Danke Julia für die nette Bewertung. Bedankt Julia, voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Nanette

Snel geleverd netjes ingepakt met persoonlijke boodschap

Snel geleverd en netjes verpakt met persoonlijke boodschap.

Wat fijn dat je een goede ervaring met onze hebt. Bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Nanette

Fijne overzichtelijke website, producten meestal op voorraad en snel geleverd.

Bedankt Caroline voor de mooie beoordeling! fijn te horen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Stephanie

vooralsnog goed

....nog maar net begonnen met slikken van....nog niet zo goed vloelbaar/merkbaar

Gewoon goed

Ben fantastisch geholpen,top.

Goede spullen en snelle levering

Fijne spullen en levering. Kreeg er gratis potje probiotica bij.

Makkelijk zoeken naar producten en snelle levering helemaal top

Wat fijn Irma dat je de producten makkelijk kon vinden. Bedankt voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Nanette Team Inner Vitamins

Snelle bezorging

Prima service!

Bedankt Eric voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Nanette Team Inner Vitamins

fout werd snel gecorrigeerd

ik had twee flesjes van 100 ml besteld, en betaald, en kreeg twee flesjes van 30 ml opgestuurd, ik heb direct getelefoneerd en twee dagen later kreeg ik de juiste flesjes plus een retourticket voor de foute bestelling. dus inner vitamines zijn wel betrouwbaar, maar je moet zelf als klant wel bij de les blijven, en niet schromen om de telefoon te pakken.

Matig

Ik vind het leuk dat er een extraatje bij de bezorging zat. Wat me alleen tegen viel is de inhoud van mn eigen bestelling. Er stond aangegeven dat ik een inhoud van 750gr zou krijgen en dit is 2x niet het geval. Het staat dus ofwel verkeerd op de site of ik heb de verkeerde ontvangen.

Styn wat vervelend dat je niet de maat hebt ontvangen die je graag had gewild. In je bestel gegevens zien wij dat je zelf twee keer 375 gram hebt besteld. Vandaar dat wij deze naar je toe hebben gestuurd. Mocht je volgende keer de 750 gram willen bestellen. En je kan deze niet op onze website vinden. Neem dan contact met ons op zodat wij je kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Nanette Team Inner Vitamins

snelle efficiënte service, tevreden!

snelle efficiënte service, tevreden!

Bedankt Ragna, voor uw fijne reactie! Met vriendelijke groet, Eline Team Inner Vitamins

Goed product snel gelevetd

Goed product

Snelle levering, keurig verzorgd

De site werkt goed,csnelle levering, keurig ingepakt. Communicatie verloopt duidelijk. Top.

Product nog aan het uitproberen. Alles eromheen prima.

Bedankt Lilian voor de beoordeling!, fijn dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Stephanie Team Inner Vitamins

Het product bevalt prima en is van goede kwaliteit.

Bedankt voor de positieve feedback! Met vriendelijke groet, Lenneke Inner Vitamins

Gaba werkt top

Op dit moment bezig met de gaba capsules. Ik ervaar meer rust en zelfs mijn libido is weer meer aanwezig. De Inner zen moet ik nog proberen, maar ik wilde eerst ervaren wat gaba voor mij zou doen.

Beste Laura, Wat fijn om dit te horen! Bedankt voor je feedback. Met vriendelijke groet, Lenneke Inner Vitamins

Snel te woord gestaan en opgelost

Na een mail over een bestelling die niet goed was gegaan, werd er snel en vriendelijk gereageerd. Het probleem was heel vlot opgelost. De bestellingen worden ook altijd perfect verzorgd.

Caroline, daar worden we heel blij van! Bedankt! Met vriendelijke groet, Lenneke Inner Vitamins

Snel gevonden, snel geleverd

Snel gevonden, snel geleverd

Beste Marijke, Heel fijn, bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet, Lenneke Inner Vitamins

Helemaal tevreden

Het mooie product werd snel geleverd. Hier ga ik opnieuw bestellen.

Bedankt Elleke voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team InnerVitamins

Perfecte servies

Heel perfect en op tijd heb ik mijn bestelling gehad.

Bedankt Ladan. Voor de mooie beoordeling daar zijn wij blij mee. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Prima geregeld

Bestelling ging soepel en netjes op tijd geleverd. Vind de tabletten zelf wel moeilijk in te nemen.

Bedankt voor deze beoordeling Manon, wat vervelend dat u de suppletie moeilijk vind om in te nemen. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Uitstekend.

Bedrijfsgegevens

Vissersweg 1

4306NS Nieuwerkerk

06 21551595

[email protected]

Over Inner Vitamins

Inner Vitamins is een passievol bedrijf wat kwalitatief zeer hoogwaardige voedingssupplementen ontwikkelt voor de beste prijs, om voedingssuppletie, gezondheid en connectie voor zoveel mogelijk mensen beschikbaar te maken. Inner Vitamins heeft het Thuiswinkel Waarborg Certificaat. Service is voor ons heel belangrijk. Meer weten over Inner Vitamins of het optimaliseren van je eigen levensstijl? Neem vrijblijvend contact op, via telefoon of mail, voor een persoonlijk advies.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.