Goed product snel gelevetd

Goed product

Snelle levering, keurig verzorgd

De site werkt goed,csnelle levering, keurig ingepakt. Communicatie verloopt duidelijk. Top.

Product nog aan het uitproberen. Alles eromheen prima.

Bedankt Lilian voor de beoordeling!, fijn dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Stephanie Team Inner Vitamins

Het product bevalt prima en is van goede kwaliteit.

Bedankt voor de positieve feedback! Met vriendelijke groet, Lenneke Inner Vitamins

Gaba werkt top

Op dit moment bezig met de gaba capsules. Ik ervaar meer rust en zelfs mijn libido is weer meer aanwezig. De Inner zen moet ik nog proberen, maar ik wilde eerst ervaren wat gaba voor mij zou doen.

Beste Laura, Wat fijn om dit te horen! Bedankt voor je feedback. Met vriendelijke groet, Lenneke Inner Vitamins

Snel te woord gestaan en opgelost

Na een mail over een bestelling die niet goed was gegaan, werd er snel en vriendelijk gereageerd. Het probleem was heel vlot opgelost. De bestellingen worden ook altijd perfect verzorgd.

Caroline, daar worden we heel blij van! Bedankt! Met vriendelijke groet, Lenneke Inner Vitamins

Snel gevonden, snel geleverd

Snel gevonden, snel geleverd

Beste Marijke, Heel fijn, bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet, Lenneke Inner Vitamins

Helemaal tevreden

Het mooie product werd snel geleverd. Hier ga ik opnieuw bestellen.

Bedankt Elleke voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team InnerVitamins

Perfecte servies

Heel perfect en op tijd heb ik mijn bestelling gehad.

Bedankt Ladan. Voor de mooie beoordeling daar zijn wij blij mee. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Prima geregeld

Bestelling ging soepel en netjes op tijd geleverd. Vind de tabletten zelf wel moeilijk in te nemen.

Bedankt voor deze beoordeling Manon, wat vervelend dat u de suppletie moeilijk vind om in te nemen. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Uitstekend.

Ben heel tevreden.

Betrouwbare bedrijf. snelle levering.

Bedankt Alina voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Inner vitamins

prima website snelle levering

Greet, wat fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Team Inner vitamins

Top producten!

Hoogwaardige supplementen. Makkelijk bestellen, veilig betalen, goed verpakt en op tijd bezorgd. Enige opmerking die ik heb: het zou prettig zijn als op het etiket vermeld staat op welk moment van de dag de suppletie ingenomen moet worden en of dit bijv. op een lege maag moet of tijdens de maaltijd.

Bedankt Angelique voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Inner vitamins

hele positieve ervaring

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd, en ze hadden een niet zo evident produkt. Dank je

Bedankt voor jouw positieve beoordeling Ragna! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Vlotte afhandeling en bezorging van bestelling.

Door vriendin gewezen op jullie website.

Wat leuk om te lezen dat je vriendin ons geadviseerd heeft. Bedankt Marianne voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

top

Supersnelle levering. Vrijdag besteld, zaterdag reeds in huis

Bedankt Anastasia voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Prima product. Snelle levering. Ze doen wat ze beloven.

Ik had op 8-12 alsnog een adventskalender besteld. Die wilde ik natuurlijk graag snel ontvangen. Alles verliep volgens afspraak.

Bedankt voor de mooie beoordeling Lidia, Fijn te horen dat je de kalender snel mocht ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

bestelling snel ontvangen!

Vanwege goede ervaring in verleden opnieuw l-glutamine besteld met een mooie black friday korting.

Wat fijn Diana dat je een goede ervaring met onze hebt. Bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Duidelijk en vlot!

ik kon direct vinden wat ik nodig had.

Bedankt voor de mooie beoordeling Els. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Goede website en snel geleverd.

Bedankt voor jouw positieve beoordeling Nicolette. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Bedankt Carla voor de beoordeling. Hartelijke groet, Team Inner Vitamins

Goede snelle levering

Bestellen ging makkelijk en het werd super snel geleverd

Bedankt Irma voor deze mooie beoordeling. Daar zijn we blij mee. Hartelijke groet, Team Inner Vitamins

goede kwalitatieve producten

Snelle nette producten en levering

Bedankt Marielou voor de mooie beoordeling. Hartelijke groet, Team Inner Vitamins

Geen voorraad van wat ik nodig had, dus langer gewacht dan gewenst

Ik had 2 producten nodig die toen ik wilde bestellen niet op voorraad waren. Moest dus steeds opnieuw kijken wanneer het er wel was. Toen ik eenmaal kon bestellen ging het verder goed en snel

Bedankt voor jouw beoordeling Séverine. Fijn dat het allemaal uiteindelijk vlot verlopen is. Hartelijke groet, Team Inner Vitamins

Over Inner Vitamins

Inner Vitamins is een passievol bedrijf wat kwalitatief zeer hoogwaardige voedingssupplementen ontwikkelt voor de beste prijs, om voedingssuppletie, gezondheid en connectie voor zoveel mogelijk mensen beschikbaar te maken. Inner Vitamins heeft het Thuiswinkel Waarborg Certificaat. Service is voor ons heel belangrijk. Meer weten over Inner Vitamins of het optimaliseren van je eigen levensstijl? Neem vrijblijvend contact op, via telefoon of mail, voor een persoonlijk advies.