bestelling snel ontvangen!

Vanwege goede ervaring in verleden opnieuw l-glutamine besteld met een mooie black friday korting.

Wat fijn Diana dat je een goede ervaring met onze hebt. Bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Duidelijk en vlot!

ik kon direct vinden wat ik nodig had.

Bedankt voor de mooie beoordeling Els. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Goede website en snel geleverd.

Bedankt voor jouw positieve beoordeling Nicolette. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Bedankt Carla voor de beoordeling. Hartelijke groet, Team Inner Vitamins

Goede snelle levering

Bestellen ging makkelijk en het werd super snel geleverd

Bedankt Irma voor deze mooie beoordeling. Daar zijn we blij mee. Hartelijke groet, Team Inner Vitamins

goede kwalitatieve producten

Snelle nette producten en levering

Bedankt Marielou voor de mooie beoordeling. Hartelijke groet, Team Inner Vitamins

Geen voorraad van wat ik nodig had, dus langer gewacht dan gewenst

Ik had 2 producten nodig die toen ik wilde bestellen niet op voorraad waren. Moest dus steeds opnieuw kijken wanneer het er wel was. Toen ik eenmaal kon bestellen ging het verder goed en snel

Bedankt voor jouw beoordeling Séverine. Fijn dat het allemaal uiteindelijk vlot verlopen is. Hartelijke groet, Team Inner Vitamins

Makkelijk te bestellen, en snelle levering

Bedankt voor jouw positieve beoordeling Patricia! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Alles verloopt heel vlot. Maar er is wel een zeer min punt. Er staat dat je vanaf 64€ geen verzending betaald. Ik zat Boven dit bedrag, en er kwam zelfs 13€ bij. Dat vind ik veel, en eerlijk gezegd niet kunnen. Mvgrt.

Wat fijn dat je vlot hebt kunnen bestellen. Vervelend Wendy dat je niet op de hoogte was van onze verzendkosten voor België. Deze staan aangegeven op onze website: Verzendkosten Nederland: 0-10 kg: € 3,50 10-30 kg: € 13,25 Vanaf € 45 hanteren wij gratis verzending in Nederland Europa: 0-20 kg: € 13,00 20-50 kg: € 19,50 Vanaf € 150 gratis verzending in Europa Misschien was je abuis met een andere webwinkel die boven de 64euro naar België gratis verzend. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Prettige supplementen om te nemen

Goed om te lezen Mirjam, dat je onze supplementen prettig vindt om in te nemen. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Prima geregeld en bezorgd

Bedankt voor de review. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Helemaal Top!

Mijn pakketje was door Postnl na 2x aangemeld te zijn nog steeds niet bezorgd. Dit gemeld bij Inner Vitamins en het bleek een manco te zijn bij Postnl. Er zou een nieuwe bestelling gestuurd worden. De volgende dag had ik deze al in huis. Hele fijne service.

Bedankt Daniella voor deze mooie beoordeling, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Goede afhandeling !!

Uw site was makkelijk te vinden!

Bedankt Thea voor de mooie beoordeling. Wat fijn dat je ons makkelijk kon vinden. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Ruim assortiment, makkelijk besteld en snel bezorgd.

Ik was op zoek naar een paar specifieke dingen. Het assortiment van Inner Vitamins kon erin voorzien. De bestelling op de site was gemakkelijk geplaatst en de producten werden netjes verpakt volgens afspraak bezorgd.

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Daar zijn we blij mee. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Snelle levering,enwerkt al na 2 dagen

Wat fijn om te horen Louise, bedankt voor je positieve beoordeling. Vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Goede service snelle levering

Bedankt voor jouw mooie beoordeling Thomas! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Snelle levering van het product

Bedankt voor jouw mooie beoordeling Hannah! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Begin pas, nu bijna een week

Contact wat ik had over product was goed Ik gebruik nu 4 dagen de Hrt Beet en de Safraan, dus nog geen effect nu Maar ben zeer benieuwd

Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u goed contact met ons heeft gehad. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

snel en goed

vlotte levering goede kwaliteit

Bedankt Kees voor je mooie beoordeling. Daar zijn we blij mee. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Tegenvaller!

Flesjes hadden minder inhoud dan verwacht! Balen! Niet goed gekeken

Wat vervelend dat je niet in de gaten had dat je het kleine flesje hebt besteld. Op onze website staan altijd de aantal milliliters vermeld zodat u zelf de keuze heeft om een groot of klein flesje te bestellen. Jammer dat je ons daarvoor een onvoldoende geeft. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Eenvoudig te bestellen en vlot geleverd.

Dit bedrijf is nieuw voor mij dus de eerste kennismaking betreft de levering. Over de kwaliteit van het geleverde kan ik nog geen gefundeerd oordeel geven.

Bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Makkelijk bestellen, ransend snel in huis.

Bedankt voor jouw mooie beoordeling Kirsten! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Zeer Goed

Bestelling was snel geleverd en kwam met een persoonlijk bericht.

Wat fijn om te horen Mitch, bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Stephanie

Een plus

Vlot en netjes

Bedankt Ria voor je beoordeling.

Betrouwbaar

Jullie waren voor mij nieuw en dat vind ik altijd spannend. Deze onzekerheid is nu helemaal weg door het daadwerkelijk en tijdig leveren van het bestelde product.

Wij doen wat we beloven Marie-Suzanne. Bedankt voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Mariëlle Inner Vitamins

Vissersweg 1 4306NS Nieuwerkerk

06 21551595

Over Inner Vitamins

Inner Vitamins is een passievol bedrijf wat kwalitatief zeer hoogwaardige voedingssupplementen ontwikkelt voor de beste prijs, om voedingssuppletie, gezondheid en connectie voor zoveel mogelijk mensen beschikbaar te maken. Inner Vitamins heeft het Thuiswinkel Waarborg Certificaat. Service is voor ons heel belangrijk. Meer weten over Inner Vitamins of het optimaliseren van je eigen levensstijl? Neem vrijblijvend contact op, via telefoon of mail, voor een persoonlijk advies.