Een plus

Vlot en netjes

Bedankt Ria voor je beoordeling.

Betrouwbaar

Jullie waren voor mij nieuw en dat vind ik altijd spannend. Deze onzekerheid is nu helemaal weg door het daadwerkelijk en tijdig leveren van het bestelde product.

Wij doen wat we beloven Marie-Suzanne. Bedankt voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Mariëlle Inner Vitamins

ProBactiol snel en goed geleverd

Snelle levering en goed verpakt.

Beste Rik, Bedankt voor de mooie beoordeling, dit horen wij graag. Met vriendelijke groet, Stephanie Team Inner Vitamins

Snel besteld en bezorgd met een mooie persoonlijke boodschap toegevoegd. Goed verzorgd allemaal.

Pascal, dit zijn mooie berichten hier doen we het voor! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Stephanie

Snelle levering, goede uitleg

Goede uitleg en snelle levering

Bedankt Nicole voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Stephanie

Snel, verzorgd en prima prijs.

Dit is de eerste keer dat ik hier iets heb gekocht. Vooraf heb ik wel de reviews gelezen, deze waren zeer positief. Ik kan niet anders zeggen, dan dat het bij Inner Vitamins goed online kopen is. Het pakketje kwam netjes verzorgd en snel aan. De prijs was ook prima. Zeker een aanrader!

Van deze reviews worden we heel blij!! Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Mariëlle

Goede producten, duidelijke website en snelle levering

Ik ben een maand de supplementen van Inner Vitamins, als toevoeging aan een gezonde levensstijl, aan het gebruiken en ik merk dat ik nu al minder vermoeid ben. Ik heb meer zin in alles en voel me gewoon een stuk beter.

Wat fijn om te horen Bea dat de suppletie goed aansluit bij je gezonde levensstijl! Met vriendelijke groet, Team Innervitamins Stephanie

Bedankt Rene voor de fijne beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Innervitamins Stephanie

Prima volgende dag in huis

Prima volgende dag in huis

Bedankt voor je reactie! Met vriendelijke groet, Team Innervitamins Nanette

Uitstekend en humoristisch

Het pakket was snel en op tijd geleverd, ik had voor de grap bij opmerkingen gezet: “doe er maar een strikje omheen”. Ik kreeg dus 3 potten medicatie met een strikje eromheen en een kaartje met een knipoog! Hilarisch!

Hallo Ronald, Bedankt voor je mooie review, en heel leuk dat je de strikjes kon waarderen :) Met vriendelijke groet, Team Innervitamins Ingrid

Snelle service, hartelijk dank

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Nanette

Alles goed verlopen

Vlotte bestelling. Vlotte levering. Product nog niet gebruikt

Bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Jobine

Heeft primageholpen tegen maagzuur

Veel last van maagzuur en spugen gehad,bij vnl.bukken en in bed. Dit ten gevolge van medicijnen. Nu zelden nog last hiervan. Is een hele verademing

Wat fijn om te horen Sietske, dankjewel voor je review. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Jobine

Prima producten en makkelijk bestellen

Overzichtelijke site.

Bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Nanette

Slecht

Nog altijd niets ontvangen. Als ik het product ontvang? Dan ga ik dat direct retour sturen. Zo'n duur product en dan zo'n trage levering? Dat wil ik anders! Jos Weijers Gaspeldoornlaan 93 5552GB te Valkenswaard 0621934539

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik zie echter in ons systeem dat uw vertraging van uw pakket komt doordat u niet via de juiste manier betaald heeft. En uw bestelling hierdoor niet automatisch doorgezonden werd. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Nanette

duidelijke info op website

Als bedrijf INNER VITAMINS heb ik geen opmerkingen. Alleen de koerierdienst POST NL laat te wensen over naar leveringen toe. POST NL veranderd regelmatig het tijdslot voor leveringen. Geleverd en onbeheerd achtergelaten zonder aan te bellen

Bedankt Marc-Gwen voor de positieve beoordeling over ons bedrijf, wat vervelend om te horen over de onzorgvuldigheid van post nl. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Stephanie

Duidelijk en snel

Wat fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan Engelina. Met vriendelijke groet, Team Inner vitamins Stephanie

Voel nog geen verbetering

Heb nog geen resultaat

Bedankt voor uw reactie. De beoordeling die wij graag willen is voor het versturen, verpakken en de service die wij verlenen. Wat vervelend om te lezen dat u geen verbetering of resultaat ervaart. Mocht dit product geadviseerd zijn via een therapeut. Adviseren wij daar contact mee op te nemen. U mag natuurlijk ook altijd contact met een van onze therapeuten opnemen. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Eerste keer

Ik heb voor de eerste keer hier een bestelling gedaan en koos ervoor om het in de winkel op te halen. Ik was nieuwsgierig naar deze zaak. Het is een prima zaak met uitstekende producten en vriendelijke mensen in de zaak. Ik ga er vaker langs!

Martha, wat fijn om te horen dat u een positieve ervaring hebt gehad bij ons in de praktijk. We hopen u vaker te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Stephanie

Overzichtelijk site

Snelle levering Pas 1 keer besteld Verder moet ik nog ervaren

Bedankt Karin voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Stephanie

Goede en snelle levering service!

Beste Henny, wat fijn om te horen dat het zo snel geleverd is. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Stephanie

Makkelijk bestellen en volgende dag afgeleverd

Prima site, bestelling makkelijk geplaatst en de volgende dag al in huis.

Bedankt voor de mooie beoordeling Francien! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins Stephanie

Snelle levering!

Makkelijke site en snelle levering

Fijn dat je zo tevreden bent Jeska, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

snelle en correcte levering

goed product, goede verpakking

Heel erg bedankt voor de goede beoordeling!! Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Ontevreden over de bezorging

Ben erg tevreden over de producten. echter wacht ik al een week op mijn producten omdat Post NL het druk heeft. Ik heb deze week met andere producten via dhl en dpd geen problemen gehad.

Goedemiddag Marie-José, Heel fijn dat je tevreden bent over onze producten. Dat is ons veel waard. Maar het is wel vervelend dat de bestelling zo lang onderweg is. De order is op 6 juni in de avond bij ons binnengekomen en wij hebben deze gelijk de volgende dag verzonden. Helaas was Post.nl vertraagd. We hebben net in de track en trace code gekeken en zagen dat het pakketje vandaag op 12 juni is aangekomen. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Inner Vitamins

Vissersweg 1

4306NS Nieuwerkerk

06 21551595

Over Inner Vitamins

Inner Vitamins is een passievol bedrijf wat kwalitatief zeer hoogwaardige voedingssupplementen ontwikkelt voor de beste prijs, om voedingssuppletie, gezondheid en connectie voor zoveel mogelijk mensen beschikbaar te maken. Inner Vitamins heeft het Thuiswinkel Waarborg Certificaat. Service is voor ons heel belangrijk. Meer weten over Inner Vitamins of het optimaliseren van je eigen levensstijl? Neem vrijblijvend contact op, via telefoon of mail, voor een persoonlijk advies.