Leerzaam!

In juli 2021 ben ik bevallen van een tweeling. Enorm druk en de eerste weken waren best pittig. Voor het eerst moeder worden, twijfel of en waar ik goed aan deed, ik was enorm op zoek naar een soort controle/houvast. Ik heb hierop de webinar gevolgd. Een goed betaalbare en laagdrempelige manier om meer informatie te krijgen over de slaapjes de eerste weken en maanden. Dit heeft me enorm geholpen, enerzijds door een leidraad te hebben incl voorbeeldroutines om naar toe ge werken en anderzijds door dingen ook los te durven laten. Alles wat voor jou en jullie werkt is goed. Baby’s hebben slaap nodig, waar ze slapen is ondergeschikt. Dit maakte dat ik me makkelijker kon overgeven aan de eerste weken vastgeplakt zitten aan een van de baby’s, of allebei. Hoewel het soms nog steeds zoeken is kan ik nu terugvallen op de kennis die ik heb en heb ik er vertrouwen in!

• Door wie ben je geholpen? Myrthe
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Webinar

Eindelijk slapen na 7 maanden gebroken nachten!

Wij zijn enorm geholpen met het slaapadvies van Fenna! Ik vond het fijn dat ik eindelijk een goed en duidelijk schema kreeg voor dag en nacht voor mijn dochtertje. Na 7 maanden iedere nacht minimaal 3 keer uit bed te moeten omdat ze steeds wakker werd begon mij op te breken. Fenna adviseerde het speentje af te bouwen omdat ze vermoedde dat er door het speentje een slaap associatie was ontstaan. Na 2 nachten sliep mijn dochtertje opeens door tot 07:00u! Ik leg haar nu in bedje en valt zonder huilen in slaap tot de volgende ochtend.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Praktische tips die ons kind hebben geholpen beter te slapen

We hebben het telefonisch consult heel op maat in 2x kunnen doen waarbij Fenna ons geholpen heeft ons zoontje nog beter te laten slapen, zowel overdag als snachts. Praktische tips als het gaat om wakkertijden en slaapduur zorgen ervoor dat hij inmiddels geen late of nachtvoeding meer nodig heeft en veel langer achter elkaar kan slapen. Met de laatste tips na het 2e consult kunnen we weer met vertrouwen door om onze early bird langer nog iets langer te laten slapen.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Slaapgids heeft structuur gebracht overdag

Met behulp van de 0-16 weken slaapgids sliep mijn kleine veel beter overdag! Veel minder hazeslaapjes en meer ritme in zijn slaapjes en voeding overdag. Inmiddels is die 4 maanden en ga ik de slaapgids voorbeeldroutines ook zeker aanschaffen.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapgids 0-16 weken

De eerste routine welke echt werkt

Na al een aantal slaapcoaches te hebben gevolgd was dit er één welke echt goed voelde en de routine werkte snel en gaf gelijk zoveel rust en structuur. Heel fijn en zeker aan te raden!

• Door wie ben je geholpen? N.v.t.
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapgids Voorbeeldroutines

Goed advies, duidelijk antwoord op onze vragen en een duidelijke recap op het gesprek.

Dankzij Fenna hebben wij een nieuw slaapritme dat past bij de leeftijd van onze baby.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Kleine aanpassing, goed resultaat!

Door een kleine aanpassing in onze dagroutine, sliep onze zoon eindelijk wat langer tijdens de middagdut. Fenna heeft een positieve benadering, wat heel prettig is in het contact. Wij hebben altijd al veel moeite gehad met de slaap, maar we kregen ook dingen te horen die we al goed deden. Fijne, duidelijke tips gehad en gelijk de volgende dag merkten wij al verschil. Wij raden het iedereen aan!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Doe jezelf een plezier en plan een consult!

Jessica is een hele fijne slaapcoach. Ze is warm, begripvol en gezellig! Na een flinke tijd met weinig slaap hebben we ten einde raad slaaptipsvoorbabys ingeschakeld. Jessica heeft ons heel goed geholpen door verschillende tips en richtlijnen te geven. En ja hoor sinds het consult slaapt ons dochter van 14 maanden door en is de rust wedergekeerd! Als je twijfelt of een consult zinvol is kan ik alleen zeggen: doen! Als ik dit geweten had, hadden we veel eerder een consult geboekt! En mocht ons temperament volle meid weer gaan spoken dan weten we waar we terecht kunnen!

Duidelijk

Fijn wat houvast te hebben in het dagritme. Duidelijke schema's en ook veel tips.

• Door wie ben je geholpen? N.v.t.

Super nuttige tips waar we zelf niet zo snel aan hadden gedacht.

Onze tweeling van momenteel bijna 9 maanden werd geregeld wakker 's nachts en tussen 4 en 5 uur waren ze vaak al klaarwakker. We wilden onze nachten weer terug, maar ook voor de boys zou het fijn zijn als ze beter en door konden slapen. Het werd tijd om een slaapcoach in te schakelen! Na een eerste consult met slaapcoach Jessica bleek dat ze bijna 2 keer zoveel sliepen als gemiddeld voor baby's van dezelfde leeftijd. En wij maar denken, wat kunnen die 2 lekker slapen overdag! Hoe zielig we het misschien ook vonden om ze wakker te maken, we hebben de slaapjes flink ingekort (gehalveerd). Ze werden minder vaak wakker 's nachts, maar werden alsnog vaak tussen 5 en 6 uur wakker. Na een tweede consult hebben we besloten de derde dut over te slaan en ze meer vast voedsel te geven. Waarschijnlijk sliepen ze overdag alsnog teveel en waren ze niet verzadigd genoeg om de nacht door te komen. Nu na een paar dagen gaat het al stukken beter. De een slaapt sinds het tweede consult door en moeten we zelfs wakker maken 's ochtends. De ander slaapt sindsdien ook door, maar wordt nog steeds redelijk vroeg wakker. We gaan hem proberen meer vast voedsel aan te bieden en hopen dat we ze allebei straks wakker moeten maken 's ochtends. Super blij met de handige tips die we hebben gekregen, waar we zelf niet aan hadden gedacht! Dit hadden we nodig, en we hebben onze nachten weer terug!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Erg blij met het schema, het werkte binnen een paar dagen!

In eerste instantie met het schema aan de slag gegaan en dat werkte meteen echt heel goed. Nog wat finishing touch tips van Fenna en we hebben in twee weken echt enorme stappen gezet. Ze valt eigenlijk vrijwel uit zichzelf nu in slaap en ook 's nachts slaapt ze beter door.

Hele fijne tips

Mijn baby slaapt beter s nachts en is overdag vrolijker.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapgids 0-16 weken

We hebben echt ritme en goede stappen dankzij slaaptips!

Heel fijn dat we alles konden vragen over slaap en voeding. Goede en duidelijke adviezen. Ons zoontje wilde overdag niet / slecht slapen in zijn bedje. Na de goede tips slaapt hij nu goed in zijn bedje! Ook hebben we dankzij jullie een goed ritme in de voeding en slaap! Verder nog fijn kunnen sparren over andere dingen rondom voeding en slaap. Ik raad jullie zeker aan!

Geen spijt van!

Na heel lang twijfelen hadden we dan toch een telefonisch consult geboekt. Niet geschoten is altijd mis, dachten we want zelf wisten we het echt niet meer. Onze dochter van bijna 2 jaar sliep al weken heel slecht! Na het eerste consult kregen we wat kleine aanpassingen in het ritme en gingen we aan de slag met een methode om haar zelfstandig in slaap te laten vallen. En het werkte meteen! We zagen na een aantal dagen al zoveel verschil. Inmiddels slapen we weer als roosjes met z'n allen. Wat een verademing! Wij zijn Fenna ontzettend dankbaar. Ze keek echt met ons mee om te zien wat het beste bij ons paste. Fijn om die ruimte te krijgen. We hebben er geen seconde spijt van gehad!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Onze dochter slaapt door!

Het gesprek met Marlies voelde gelijk vertrouwt. Ze luisterde goed naar hetgeen waar we tegenaan liepen en kwam gelijk met hele concrete adviezen. Het was na 2 dagen al een wereld van verschil en dat met minimale aanpassingen. Nooit verwacht dat dat zo een verschil zou maken! Ik zou het iedereen aanraden.

• Door wie ben je geholpen? Marlies
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Goede hulp de juiste richting op

Na wat Posts gelezen te hebben via social media het routine boekje van 0-4 jaar aangeschaft En met succes volgen mij nu de routine voor onze zoon van 15weken. Nog niet altijd vlekkeloos maar het is een begin

Goede snelle hulp

Na een hoop geprobeerd te hebben, o.a. een duur en lang traject met andere slaapcoach, zijn we fijn geholpen door Fenna. We hebben een los consult afgenomen, maar dat was ruim voldoende. Het uur mochten we over 2 consulten spreiden. Fenna wist snel de oorzaak aan te duiden en met concrete aanpak op te lossen. Heel fijn!

Gouden tips!

Eerder contact gehad met Fenna toen mijn zoontje 6 maanden was. Nu is mijn zoontje 14 maanden en sliep hij weer even niet door. We wilde niet weer zo lang wachten om hulp te vragen. Ik heb Fenna een mail gestuurd en ik kreeg een uitgebreide mail terug met allemaal tips. Wat denk je? Na 2 nachten sliep ons draakje weer door. Mega dankbaar voor de tips!! Ik raad iedereen aan om contact op te nemen, want slapen is toch wel het allerlekkerste wat er is ;)

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Coachingstraject

Lieve ervaren dame die ons geholpen heeft om met wat kleine aanpassingen weer betere nachten te hebb

Wij zijn geholpen door Fenna. Een lieve ervaren dame, die ons geholpen heeft met wat kleine aanpassingen. Ons zoontje slaapt nu de meeste nachten door. Wij zijn weer een stuk energieker!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

In drie dagen sliep onze kleine man weer door!

Wij zijn ontzettend blij met de tips die Jessica ons gegeven heeft! Het leek wel to good to be true: "De meeste kindjes slapen op dag 3 al beter". Maar het is echt waar! Liam sliep de 3e nacht in zonder te huilen en de hele nacht! Na de derde nacht zijn we begonnen met de slaapjes overdag. Het inslapen ging ook vrijwel meteen goed! Nu nog even door oefenen om de middagdut wat langer te slapen. Maar wij zijn al dol gelukkig met deze enorme verandering in zo'n korte tijd! Ik kan het iedereen aanraden!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Doorzetten maar het werkt echt.

Toen ons dochtertje 8 maanden was een telefonisch consult geboekt. Goede tips en een goed schema gekregen. En tips om haar zelfstandig in slaap te laten vallen. Ik was wat sceptisch, maar na het een volle week echt geprobeerd te hebben gaat het slapen zoveel beter. Soms nog wat hulp nodig maar dan passen we de slaaptraining weer toe. Al een paar keer doorgeslapen, we wisten niet wat ons overkwam. Voor vragen mocht ik ook nog mailen, en daar werd keurig en uitvoerig op geantwoord. Bij twijfel gewoon doen.

• Door wie ben je geholpen? Myrthe

Zeer effectief

Het consult heeft ons voldoende handvatten gegeven en na een paar dagen hadden we al resultaat! Dit hadden we veel eerder moeten doen, en ik kan iedereen aanbevelen.

Fijne hulp

Met een paar goede tips is het slapen nu stukken beter aan het gaan. Heel fijn en echt een aanrader dus!

• Door wie ben je geholpen? Marlies

Hele fijne slaapgidsen

Ik heb zowel de slaapgids voor pasgeborenen als die van 0-4 jaar. Duidelijke ritmes met een goede uitleg waarom en hoe. Mijn zoontje is 9,5 maand oud en vanaf begin af aan al een matige slaper overdag. Ik merk dat het met sommige ritmes uit het boek goed gaat, maar met andere ritmes helemaal niet. Dat is natuurlijk per baby verschillend, maar daarom heb ik vooral veel aan de info in het boek en niet zozeer iets aan alle voorbeeldroutines. Maar ik ben wel echt fan, want ook de instagrampagina bevat superveel nuttige dingen! Ik ga binnenkort maar eens voor een telefonisch consult, want ik heb zeker vertrouwen in deze ervaren slaapcoaches.

• Door wie ben je geholpen? N.v.t.

Fijn om helderheid te krijgen

Veel aan gehad. We zijn er nog niet, maar we hebben wel weer wat meer een idee van waar we mee bezig zijn en een voorbeeldschema waar we ons zo ‘n beetje aan houden. Was een fijn gesprek en we kregen antwoorden op vragen waar we mee zaten.

Over slaaptipsvoorbabys.nl

Slaaptipsvoorbabys.nl informeert ouders over het slaapgedrag van kinderen in de leeftijd 0-4 jaar met als doel om meer (nacht)rust te creëren. Wij willen onze diensten en producten continue verbeteren en hechten veel waarde aan feedback. Liefs, Het team van slaaptipsvoorbabys.nl