Bij nacht 2 sliepen we door. Halleluja!

Na lang lang dubben hebben we een consult geboekt bij slaaptipsvoorbabys. Waarom we twijfelden? Omdat we dachten dat het een enorme uitdaging zou worden om onze zoon van 8 maanden door te laten slapen, aangezien hij heel veel spookte en op meerdere nachtvoedingen zat. Maar niets is minder waar. We hebben een heel erg fijn gesprek gehad met Anne. Na een verandering van zijn slaapschema overdag en het toepassen van ‘the waiting approach’ in de avond/ nacht, sliep hij na een nacht door en dat is sindsdien niet meer anders geweest. We waren in eerste instantie stomverbaasd en nu vooral ongelofelijk blij. Dus mocht je ook twijfelen; gooi je twijfel overboord en boek een consult, het gaat je nachtrust écht verbeteren.

• Door wie ben je geholpen? Anne
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Maanden van slaapproblemen in twee dagen over

Ons zoontje van vijf maanden kon niet zelfstandig in slaap vallen, de dutjes werden altijd een strijd en hij werd altijd na 30 minuten wakker overdag. Dit was erg vermoeiend voor hem en voor ons. We wilden eerst geen hulp want ‘we doen alles al goed en het helpt toch vast niet’, maar uiteindelijk toch overstag gegaan, en hier zijn we heel blij mee! Richelle heeft ons in een consult goed geholpen. We hebben samen gekeken welke slaaptraining bij ons zoontje zou passen en waar wij ons goed bij voelden. Door middel van de training ‘waiting approach’ kon hij na twee dagen al zelfstandig in slaap komen, en na drie dagen sliep hij overdag gewoon meerdere uren. Het slapen is eindelijk geen strijd meer! We zijn hier heel erg blij mee en hadden nooit verwacht dat één telefonisch consult ons zo goed zou helpen.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Uitstekend geholpen door meerdere kleine contactmomenten

Dit was al weer de derde keer dat we slaaptipsvoorbabys.nl gebruiken en elke keer zijn we heel tevreden. Robine (2.5jr) werd steeds eerder wakker, en Anne heeft ons goed geholpen door middel van kleine aanpassingen en meerdere contactmoment om te kijken wat wel of niet werkt. Nu slaapt Robine weer langer door, dus wij zijn erg tevreden en zouden het iedereen aanraden!

• Door wie ben je geholpen? Anne
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Wij hebben zoveel verandering ervaring na 1 uur consult. Heel blij mee!

Onze zoon was erg onrustig met 4 maanden qua slaap, eten en zijn speentje. Met best wat kleine tips, hebben wij zoveel verandering ervaren. Niet alleen de tips maar ook het vertrouwen heeft ons heel goed gedaan. We zouden dit sowieso aanraden!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Door een kleine aanpassing, een groot verschil!

Doordat we bang waren dat onze tweeling 's nachts van elkaar wakker werden als ze gingen huilen, hebben we ze snel naar onze slaapkamer meegenomen. Daardoor hebben we ze aangeleerd dat ze ons nodig hadden om weer in slaap te vallen. Eline heeft ons geleerd dat het best oké is om even aan te kijken of ze, wanneer ze huilen, zelf weer in slaap vallen. Sinds we alle tips die Eline ons heeft gegeven hebben opgevolgd, slaapt onze tweeling weer van 7 tot 7.. zo fijn!! Eline was begripvol, had veel praktische tips en communiceert op een fijne en lieve manier.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Super, to the point en heeft geholpen

Was een fijn gesprek, en we kregen duidelijke richtlijnen en punten waar we mee aan de slag konden. Deze waren echt specifiek op onze situatie gericht en hadden we niet uit de pdf's kunnen halen. Onze dochter is beter gaan slapen.

Goed om te weten

Allereerst, ik ben dankbaar voor de goede tips die wij van Slaaptipsvoorbabys.nl hebben gekregen! Wat ik ook wil delen is dat ik achteraf heb gerealiseerd, dat dit voor ons niet de meest passende slaapcoach is geweest. Onze dochter was 4 maanden oud toen wij de hulp inschakelden van slaaptipsvoorbabys.nl. Er werd goed naar ons geluisterd en wij kregen een advies (gentle methode), waarbij we ons prettig voelden, hoe we onze dochter konden helpen om zelfstandig in slaap te vallen. Dit advies werkte helaas niet voor onze baby waarna we een ander advies kregen. Ons werd toen aanbevolen om onze dochter gecontroleerd te laten huilen (is niet hetzelfde als CIO methode). Achteraf gezien heb ik hier spijt van. We hebben toen al snel gemerkt dat dit voor ons niet goed voelt. Ik wil niks afkraken want one size fits none en dit is puur mijn ervaring wat voor anderen natuurlijk wel goed kan werken.

• Door wie ben je geholpen? N.v.t.

Goed geholpen!

Wij zijn goed geholpen met tips om onze zoon van 1,5 in de avond beter te laten slapen. Ook slaapt hij weer in eigen bed. Onze dochter begon ook te rommelen in de nacht, en ook met haar hebben we goede tips gehad om de nacht weer in eigen bed door te brengen.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Ik ben door Marleen onwijs fijn geholpen! Ik wilde nooit slaap trainen maar na 11 maanden geen slaap had ik echt geen keus, mijn zoontje (en ik) moesten echt goed gaan slapen. Het heeft 1 avond geduurd en sindsdien slaapt hij nu 11 uur achter elkaar!! Ik ben zoooo blij dat ik dit uiteindelijk gedaan heb. Dankjewel Marleen!!

• Door wie ben je geholpen? Marleen
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Precies de hulp die wij nodig hadden

Ons zoontje van 8 maanden werd meerdere keren per nacht wakker en had moeite met zelf in slaap vallen. Door de hulp van slaapcoach gerjanne hebben wij onze nachtrust weer terug. Wij twijfelde om een slaapcoach in te schakelen want wij dachten dit kunnen we zelf toch wel en we moeten er even doorheen. Maar nu zo blij dat we het toch hebben gedaan. Na een week slaap ons zoontje de hele nacht door en het zelf in slaap vallen gaat ook steeds beter. Dus niet twijfelen maar doen schakel de hulp van een slaapcoach in! Het advies wat je krijgt is echt passend voor jouw kindje!

• Door wie ben je geholpen? Gerjanne

Wéér de beste keuze.

Ik had wat vragen waar ik op kan letten bij onze baby van 4 maanden. Wij vinden het persoonlijk heel fijn om structuur te hebben. Nou die kan je hier ook krijgen! Ondanks dat ik bij onze zoon die inmiddels 3 is ook al een consult had geboekt heb ik het nu weer opnieuw gedaan. Alles kan je vragen en overal wordt aan gedacht. Het is fijn voor je zelfvertrouwen en de tips zijn altijd handig en bruikbaar. Het is het geld écht waard!!! Gun jezelf dit als ouders als je ook maar ergens mee zit of vragen over hebt betreft slapen/ritme.

Iedereen weer happy!

Het was een fijn gesprek en Marleen gaf heel duidelijk advies, afgestemd op onze situatie met twee meiden. We merkten al binnen een paar dagen dat het werkte en hebben nu onze rustige nachten weer terug. Iedereen weer happy!

• Door wie ben je geholpen? Marleen

Goed geholpen

Onze zoontje sliep in de nacht niet goed. Met hulp en de juiste slaaptips slaapt hij weer goed en zijn we erg blij met het advies. Ook fijn dat je na het consult een mail kan sturen en dan nog wat extra advies krijgt!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Ontzettend fijn consult gehad van Kirsten. Ze luisterde goed naar onze wensen en voorkeuren mbt het slaaptrainen. We hebben een duidelijk advies gekregen met praktische tips. Na 1 nacht hadden we al resultaat! Heel erg tevreden!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Hele fijne ervaring en tips gekregen

Na al vanalles geprobeerd te hebben toch de keuze gemaakt om een slaap coach in te schakelen voor ons zoontje van 9 maamden die slecht overdag sliep. De tips waren gepersonaliseerd op onze situatie en hebben heel snel resultaat opgeleverd. Super blij mee!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Hij heeft al twee nachten doorgeslapen!

Wij hebben in één week tijd een enorme voouitgang geboekt door de tips van coach Gerjanne stipt op te volgen. Het resultaat mag er zijn: Benja heeft al twee nachten doorgeslapen!

• Door wie ben je geholpen? Gerjanne

Helemaal top!

Mijn baby van 4 maanden sliep super onrustig. Elke 1 a 2 uur wakker. Dankzij Jessica en een goede bijpassende slaaptraining, sliep hij al na 1 nacht een stuk beter! Hij slaapt meer uren achter elkaar en kan ook zelfstandig in slaap vallen. Wij hebben in ieder geval meer rust en onze lieve Iliah ook. Dankjewel lieve Jessica!

• Door wie ben je geholpen? Jessica
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaaptraject

Fijn dat er concrete tips worden gegeven!

De nachten waren op een gegeven moment zo vermoeiend, dat we hebben besloten om een slaapcoach in te schakelen. Een collega had al een consult geboekt en gaf aan dat het echt helpend was geweest! Na een uurtje online gekletst te hebben, hebben we concrete tips meegegeven wat we gelijk kunnen toepassen. Vooral de interval training heeft ervoor gezorgd dat ons zoontje niet meer om 22/23 voor voeding komt, maar nog maar 1x in de nacht voor een fles. Dus geeft meer rust! Maar ook tips betreft eten en middagdutje laten vervallen, zorgt voor meer slaap. Heeel fijn! Ook de snelle reactie op de mail is voor ons waardevol geweest en dat we dit zo’n 2/3 weken konden doen.

• Door wie ben je geholpen? Tessa

Wederom fijn contact

Na al een aantal keer een consult te hebben gevolgd met de oudste en zelfs al met de 2ling voor een goede basis. Kregen we nu het aanbod van Fenna om via whatsapp contact te houden en vragen te stellen i.v.m. het vroege wakker worden van de tweeling. We hebben zeker een rustigere periode gehad, helaas lijkt het nu niet helemaal lekker te gaan. We kunnen altijd terugvallen op Fenna, wat is dat fijn zeg.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Heel blij dat ik contact heb gezocht

Een tijdje geleden een consult gehad omdat onze zoon van bijna een jaar, 2 a 3 keer wakker werd in de nacht en dit niet te wijten was aan een slaapregressie. Door wat duidelijke tips ging het na een paar dagen ineens goed. Slaapt tot op heden nogsteeds door. Daarna kwam het probleem van vroeg wakker worden, nogmaals een consult gehad en wederom heel fijn geholpen. Als je twijfelt, gewoon doen!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Meer vertrouwen en meer slaap!!

Kirsten heeft ons goed geholpen en het vertrouwen gegeven de slaapproblemen van onze dochter aan te pakken. Na ons gesprek zijn we aan de slag gegaan met de tips en gaat het slapen een stuk beter. Ze slaapt nog niet door en wordt ook soms nog wel vroeg wakker maar het is al zoveel beter dat wij als ouders ook een stuk beter in ons vel zitten. Ook mochten we nog wat korte vragen stellen na het consult per mail, erg fijn!

Fantastisch resultaat

Wij zijn onwijs blij dat wij slaaptipsvoorbaby's om advies hebben gevraagd. We waren nogal "huiverig" maar achteraf is het een zegen!! Onze dochter van 14 maanden kan nu zelfstandig inslapen en slaapt nu elke nacht door van 7 tot 7 uur. Ook de dutjes gaan overdags goed. We raden alle ouders die hier problemen mee hebben echt slaaptipsvoorbaby's te benaderen want het kan echt anders! We hebben nu daarnaast ook een veel vrolijker en uitgerust meisje. Nogmaals bedankt Tessa!

• Door wie ben je geholpen? Tessa
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Goede, werkbare tips gegeven met snel resultaat.

Snel kon ik met mijn vragen over het slaapgedrag van mijn zoontje van 3 a 4 maanden bij Fenna terecht. Kreeg verdeeld over twee gesprekken nuttige tips met na toepassing goed resultaat. Echt aan te raden als je tegen patronen loopt die niet oplosbaar lijken, ook als het gaat om de wat kleinere problemen. Instagram-pagina ook een must om te volgen!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

De slaaptips hebben heel goed geholpen!

De twee digitale slaapconsulten hebben perfect geholpen voor zelfstandig doorslapen. Een wereld van verschil! Het tweede consult tijdens de slaaptraining was prettig om ervaringen te bespreken en verder te finetunen.

Alweer super geholpen!

Toen onze dochter 8 maanden was kwamen we in aanraking met slaaptipsvoorbaby’s. Na een consult konden we vol trots zeggen, onze dochter is een superslaper! Nu is ze bijna 2 en werd ze langzaam aan weer een vroege vogel. We werden opnieuw geholpen en binnen no-time was ze weer de ‘oude’. Het blijft bijzonder hoe goed ze ons meisje hebben kunnen helpen!

Over slaaptipsvoorbabys.nl

Slaaptipsvoorbabys.nl informeert ouders over het slaapgedrag van kinderen in de leeftijd 0-4 jaar met als doel om meer (nacht)rust te creëren. Wij willen onze diensten en producten continue verbeteren en hechten veel waarde aan feedback. Liefs, Het team van slaaptipsvoorbabys.nl