Na 9 maanden zelf inslapen en doorslapen!wkle

9 maanden lang hebben we onze kleine man in slaap staan wiegen en deed hij zeer korte dutjes. Vanaf een maand of 5 ging hij in de nacht ook steeds slechter slapen en was meestal elk uur of 5 tot 6x per nacht wakker. Ik moet er wel even bij vermelden dat we al sinds hij 3 weken oud was het vermoeden hadden dat hij een KME allergie heeft. Ondanks vele bezoekjes aan en telefoontjes met de kinderarts, kwamen we geen stap verder. Toch hadden wij nog steeds het gevoel dat er iets niet goed zat. Fenna besloot om ons consult in 2 te splitsen. Zo belden we 2x een half uur waarin we eerst tips kregen om Jace zelf te leren inslapen en doorslapen in de nachten. Zelf tips m.b.t ons vermoeden i.v.m de KME allergie. Daarna zouden we naar de slaapjes overdag en het vroege wakker worden gaan kijken. Na 1 avond merkten we al verschil en sindsdien slaapt onze kleine man in de nacht als een roosje. Eindelijk kunnen we weer lekker slapen en hebben we alle drie onze nachtrust terug! Nu nog een paar tips van Fenna gekregen om de dutjes overdag te verlengen. Dus die zijn we nu aan het toepassen. Mocht je nog twijfelen om een consult te plannen? Niet lang twijfelen. Ik zou willen dat ik het maanden eerder gedaan had. Dat had onze kleine man zoveel eerder meer rust gegeven. Fenna bedankt. We zijn enorm opgelucht en dankbaar! Mike, Simone & Jace!

Helemaal geweldig!

Na 7 maanden nauwelijks een nacht doorslapen, slaapt onze zoon nu al vijf nachten achter elkaar door! Fenna kwam met hele duidelijke en bruikbare tips die goed toe te passen waren. Maar vooral de beschikbaarheid voor vragen en het meedenken was geweldig! Ouders gun het jezelf! Maak hier gebruik van!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

De juiste tips die we nodig hadden

Ons dochtertje van 16 maanden sliep maar niet door ‘s nachts en wilde alleen maar met de borst in slaap vallen. Na zelf wat dingen geprobeerd te hebben werd het er niet beter op en toen toch een consult geboekt bij slaaptips voor babys. We kregen wat tips en richtlijnen hoe we het t beste konden aanpakken om haar zelf in slaap te laten vallen, wat heel fijn was want we wisten precies wat we aan het doen waren. De eerste drie dagen waren echt pittig maar daarna sliep ze echt door! Na een week ging het naar bed gaan ook makkelijker. We hebben nu veel meer rust en hebben onze avond terug! Dankjewel Fenna voor de tips! Ik raad het iedereen aan!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Geweldige begeleiding met supersnel resultaat.

Eigenlijk hadden we geen uur nodig voor een goed plan. Het was fijn om handvatten te krijgen hoe het slaapprobleem van onze dochter van 9 maanden aan te pakken. We hebben 2 avonden even ons best moeten doen en vanaf toen ging het eigenlijk top. We hebben nu een vast ritme en weten wat we moeten doen als onze dochter het moeilijk heeft. Dit kunnen we ook in de toekomst gebruiken als dit nodig blijkt te zijn. Wij hebben een vrolijke, uitgeruste dochter en zijn zelf ook helemaal uitgerust. Wij zijn enorm tevreden.

binnen 3 dagen sliep mijn dochter van 2j de nacht weer door

Na 3 maanden 's nachts wakker te worden van een ontroostbaar kind dat niet meer wilde slapen, hebben we hulp van Fenna ingeschakend. We zijn gestart met het bijhouden van een slaapdagboek voor een week, daarna heeft Fenna ons in een tele consult richtlijnen en tips gegeven hoe we het slaapschema moesten aanpassen en wat te doen als ze 's nachts wakker werd. Deze tips waren heel goed toe te passen en begonnen direct te werken. Binnen 3 nachten sliep ze de nacht wee door. Echt een wonder!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Hadden we dit maar eerder gedaan!

Onze dochter van 10 maanden wilde alleen nog maar in ons bed slapen in de nacht. Daarnaast werd ze steeds eerder wakker. Onze dagen begonnen de laatste tijd vaak rond 5 uur half 6. Na 2x een half uurtje met Fenna gebeld te hebben slaapt ze inmiddels van 7 tot half 8 in haar eigen bedje. Met een paar handige tips is het ons en haar gewoon gelukt! Super blij met dit resultaat!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Na maanden van gebroken nachten weer slapen

Toen onze dochter op 11 maanden oud opeens maand 3 a 4 keer per dag wakker werd en niks leek te helpen hebben we toch maar een telefonisch consult geboekt. Mevrouw viel prima zelf in slaap, maar 's nachts had ze ons altijd nodig. Ik had de waiting approach al een keer half geprobeerd maar toen Maxime ons een duidelijk schema en spelregels gaf gingen we er toch nog één keer voor. Na nacht 3 dacht ik dat ze het niet op ging pakken maar opeens nacht 4 werd ze toch na 2 minuten zelf al stil! Nog steeds word ze 's nachts 1x wakker maar nu kan ze het zelf oplossen. Dankzij een duidelijke routine slaapt ze ook overdag fantastisch.

Fijne ervaring mét resultaat

Er werd zonder vooroordeel naar ons verhaal geluisterd, en omdat Fenna zich op voorhand ingelezen had in de door ons ingevulde vragenlijst konden we direct ingaan op de belangrijke inhoudelijke info. Wij kregen veel bruikbare tips waar wij direct mee aan de slag zijn gegaan, de eerste avond zagen wij direct vooruitgang. Van een onrustig meisje dat alleen bij mama wilde slapen naar de gehele nacht in haar eigen bedje doorslapen, wij zijn verbluft door het resultaat. Fenna heel erg bedankt!

Echt top!

Na 6 maanden geen nacht meer dan 4 uur achter elkaar geslapen te hebben, slaapt onze zoon door. Zo fijn! Na een half uur was het voor Maxime duidelijk wat er aan de hand was en kwam met een strak plan. Na 3 nachten even doorbijten slaapt onze zoon nu door. Zoals iedereen al beschrijft: als we wisten dat dit het effect was van 1 consult, dan hadden we dit veel eerder gedaan!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

I want to thank you for your great help with our Son. It took us only 2 nights to change to the new schedule and control the self sleeping skill. We had a phone call with you on Wednesday evening and since Friday we are all sleeping the entire night and it takes me (not only my husband) only 3 minutes to put him in bed. You are amazing. Super bedankt!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Hadden we dit maar veel eerder gedaan

Tijdens een Zoom consult nam Myrthe uitgebreid de tijd voor ons. Direct aan de slag gegaan met alle tips en routines die zij adviseerde. 's nachts was onze zoon van 18 maanden een prima slaper (van 19:00 tot 07:00) maar overdag wilde onze zoon niet slapen wat resulteerde in een continue gevecht en vooral veel tranen. We geloven het bijna niet maar al 1.5 week slaapt onze zoon ook overdag. Zonder gemopper en zonder tranen. Dit ging niet zonder slag of stoot en we hebben echt flink moeten volhouden maar wel met een mooi resultaat. Wij hebben lang getwijfeld om een consult te boeken maar hadden we dit achteraf maar eerder gedaan. Voor wie dit nu leest: Boek een consult, volg de adviezen op; het werkt!

Wij zijn zo blij!

WIJ ZIJN ZO BLIJ! Hoe vaak wij deze week wel niet tegen elkaar "bizar, ze slaapt", "slaapt ze echt?", "slaapt ze nog?" tegen elkaar hebben gezegd! Alle tips hebben gewerkt en zo snel! De routines geven ook enorm veel rust. We zijn ontzettend blij; Myrthe bedankt!

Zoveel verschil bij onze zoon van 18 maanden

Na het aanschaffen en opvolgen van de routinegids en early bird gids hebben we -nu twee weken verder- al zoveel verschil gezien bij onze zoon (18 maanden). Hij wordt niet meer om 05:00 wakker en slaapt tot een uur of 06:30. Wat die 1.5uur wel niet met een mens kan doen, heerlijk!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapgids Early Birds

Met veel praktische tips gingen we aan de slag.

Lieve Myrthe; ik wil je bedanken voor het telefonisch consult en vooral voor de tijd die je voor ons genomen hebt. In totaal hebben we ander halfuur aan de telefoon gezeten. Bomvol informatie en vooral met veel praktische tips gingen we aan de slag. Enorm fijn dat we ook af en toe nog even wat vragen op de mail konden zetten. We zijn een paar dagen onderweg en merken nu al enorm verschil.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Blij met de slaapgids met voorbeeldroutines

Onze zoon van 9 weken kan nu al 9(!) uur achter elkaar slapen. Sowieso door jullie slaapgids met voorbeeldroutines. Echt heel blij mee!

• Door wie ben je geholpen? N.v.t.
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapgids Voorbeeldroutines

Superblij met de slaapgids

Superblij met de slaapgids met voorbeeldroutines. Het slapen gaat echt veel beter overdag doordat we niet 6 dutjes doen maar maximaal 3.

• Door wie ben je geholpen? N.v.t.

We hadden een klein zetje nodig

Onze zoon Lukas had nog een klein zetje nodig en sinds het telefonisch consult slaapt hij van 19:00 tot 06:00 in zijn eigen kamer. Dank! We gaan iedereen in België over jullie vertellen!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Heb echt zoveel aan de routines gehad.

Onze dochter slaapt gewoon al twee dagen door. Wij hebben onze avond (en nacht) weer terug. Huilt niet bij het inslapen en blijft gewoon liggen. Danjulliewel, dankjulliewel! Heb echt zoveel aan de routines gehad. Ik merk dat onze dochter het ook fijn vindt.

Routinegids aanrader

Dankzij de routine gids slaapt ons dochtertje nu een stuk langer dan een halfuurtje zoals eerst. We moeten haar nu zelfs regelmatig wakker maken na haar slaapje. Bedankt!

• Door wie ben je geholpen? N.v.t.

Ik raad het iedereen aan.

Toen onze zoon 2.5 maand was miste ik telksens de slaapsignalen. Ik kocht jullie slaapgids met voorbeeldroutines 0 t/m 4 jaar en ben het gewoon gaan proberen. Na twee weken merkte ik al verschil. Inmiddels is onze zoon bijna 5 maanden en hij slaapt echt heel goed! Echt zo ontzettend blij mee. Ik raad het iedereen aan. Ik had niet verwacht dat door zulke "kleine" dingen te veranderen hij zo goed zou gaan slapen. Dankjulliewel!

Wat een verschil!

Wij zijn nu een week bezig met de slaapgids met voorbeeldroutines en we merken echt al zoveel verschil! Waar we eerst aan het "vechten" waren om onze dochter te laten slapen gaat het nu 8/10 keer gewoon goed. Ze valt zelf in slaap en slaapt best lang. Ook de nachten waren drama en gaan een stuk beter. Echt een vooruitgang! Dank!

• Door wie ben je geholpen? N.v.t.

We hebben weer een meisje dat zelf in slaap valt!

Wij hebben een telefonisch consult met Myrthe gehad. Ons dochtertje kwam moeilijk zelf in slaap en werd 's nachts vaak wakker. We volgen de routines al maar besloten toch ook een consult te boeken. Myrthe is toegankelijk en denkt echt met je mee. We hadden dus echt een fijn gesprek. De conclusie was dat we echt op de goede weg waren maar dat we een paar dingen nog net even anders konden aanpakken. Na de tips van Myrthe hebben we weer een meisje dat zelf in slaap valt. Enorm blij mee!

Een blije baby

Fantastisch resultaat geboekt na een telefonisch consult. Wij zijn nu twee weken onderweg met de adviezen en de slaapgids met voorbeeldroutines. De hazenslaapjes zijn verdwenen. Saar slaapt gewoon dik 2.5uur overdag achter elkaar en valt makkelijk in slaap. Ook de vroege ochtenden (5uur) zijn verdwenen en ze wordt rond 06:30 wakker. Wat een feest en wat een blije baby.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Eindelijk een slaapcoach die weet wat ze doet

Onze dochter van ruim 2.5 jaar sliep al haar hele leven bij ons in bed. Wij wilden hier vanaf en hadden al verschillende methodes (en andere slaapcoaches) geprobeerd. Omdat we zulke goede verhalen hoorden over slaaptipsvoorbabys besloten om er nog 1 keer voor te gaan. Na een telefonisch consult met Myrthe kreeg ik weer wat hoop. Praktische adviezen, en een tikkeltje "streng" (maar goed voor mij) besloten we de adviezen op te volgen. We waren bang voor weken amper geen slaap maar het heeft maar 4 pittige nachten gekost. Sindsdien slaapt ze in haar eigen bed op haar eigen kamer. Ze gaat zelfs zonder te huilen in bed liggen. Ze wordt 's nachts nog weleens wakker maar valt altijd weer binnen een paar minuten zelf in slaap. Vandaag moest ik haar zelfs wakker maken omdat ze nog om 07:30 lag te slapen.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

ij had het in zich, wij moesten gewoon zelf iets doorbreken.

Het is een week geleden dat wij een telefonisch consult hebben gehad met Myrthe. Onze zoon heeft vanaf het moment dat wij haar hebben gesproken ELKE nacht geslapen in zijn EIGEN bed. We hadden de bevestiging nodig...Even huilen is echt niet erg. Dit had onze temperamentvolle zoon gewoon echt even nodig en wij ook. Door de methode voelt hij zich niet verlaten en weet hij dat we er zijn. Kind slaapt het beste van ons allemaal nu. Hij had het in zich, wij moesten gewoon zelf iets doorbreken. Myrthe, duizendmaal dank! Ik beveel je aan iedereen aan!

Over slaaptipsvoorbabys.nl

Slaaptipsvoorbabys.nl informeert ouders over het slaapgedrag van kinderen in de leeftijd 0-4 jaar met als doel om meer (nacht)rust te creëren. Wij willen onze diensten en producten continue verbeteren en hechten veel waarde aan feedback. Liefs, Het team van slaaptipsvoorbabys.nl