Fijn telefonisch consult

We hebben een telefonisch consult geboekt voor onze dochter die s nachts nog regelmatig wakker werd en tevens ook een vroege vogel was. Het slapen ging na wat aanpassingen in het ritme al een stuk beter. Helaas staat het woord uitslapen niet in haar woordenboek, maar als je zelf een lange ruk slaap hebt gemaakt, dan maakt het vroege opstaan al wat minder uit. Het fijne is dat ik Kirsten ook nu nog kan mailen als ik vragen heb. Je krijgt ook heel snel een reactie terug. Ik raad alle papa's en mama's die niet goed slapen aan om een consult te boeken. Kirsten bedankt!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

De juiste stap naar slapen!

Naar aanleiding van het duidelijk advies van Amber aan de slag gegaan en hadden we onze slaap binnen no time weer terug. Maar belangrijker; de handvaten die we kregen kunnen we blijven toepassen.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Consult met Amber gehad via google meet en wij hebben haar schema daarna meteen geïmplementeerd. Na 2 dagen sliep onze zoon weer door, dus dik tevreden!

Van 2 flessen per nacht naar hele nachten doorslapen

Na 10 maanden konden wij de nachten die onze zoon had doorgeslapen, op 1 hand tellen. Hij spookte niet in de nacht maar wilde wel altijd de fles om verder te kunnen slapen. Gezien gewicht, leeftijd en vermoeidheid overdag door gebroken nacht, was het beter om te kijken hoe hij de nachten door kon gaan slapen. Door een paar kleine aanpassingen in slaap ritme overdag en wat aanpassingen in eetschema, was de eerste stap al snel gezet. Daarnaast hebben wij de waiting approach toegepast op advies van onze slaapcoach. Ondanks dat we dit heel moeilijk vonden, zagen we wel al heel snel verschil. Binnen enkele dagen pakte hij de nachten door! Dit maakte ook meteen verschil in zijn humeur en vermoeidheid overdag. Afgelopen week had onze zoon ook nog eens de waterpokken, toch sliep hij wel heerlijk door en was hij lekker uitgerust. Wij zijn hartstikke tevreden met het telefonisch consult en de uitkomsten hiervan. Dankjewel voor het teruggeven van ieder zijn nachtrust!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Praktische tips die werken.

Prettige gesprekken gehad waarin we het slaapprobleem van onze tweeling hebben kunnen uitleggen en gerichte adviezen kregen die verder gaan dan de tips van het consultatiebureau. Heel prettig dat de slaapcoach ervaring heeft met tweelingen waardoor we ons goed begrepen voelen. Het is een goede service dat het uur waarvoor je betaalt ook in tweeën gebruikt kan worden, dat je elke keer een samenvatting van het gesprek krijgt, dat je boekjes met extra informatie krijgt, en ook per mail korte vragen kunt stellen tijdens het coachingstraject. Na 1,5 jaar gebroken nachten slapen onze jongens sinds 2 weken heel veel beter.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Zo enorm blij met alle tips!

We hadden al een super goede ervaring met alle adviezen rondom het slapen van onze oudste zoon. Hij was toen 6 maanden oud, en nu 2 jaar en het slapen gaat nog steeds heel goed! Na de geboorte van onze jongste zoon hadden we een hele pittige start. Hij huilde veel, konden hem niet neer leggen en hij sliep bijna niet. Op een gegeven moment ga je van alles uitproberen, toen was de draagzak een enorme uitkomst. Maar na 4 maanden constant de slaapjes in de draagzak, waren we er een beetje klaar mee. Ik was op, mijn oudste zoontje (2) had er ook last van. Ik kon hem weinig aandacht geven op deze manier. We besloten om ook voor onze jongste zoon een consult in te plannen. En wat zijn we toch blij dat we dat gedaan hebben, even een paar pittige nachten. Maar eindelijk kan hij zelfstandig in slaap vallen, en kan hij eindelijk de slaapjes in zijn eigen bedje doen. Wat ik ook zo fijn vind is dat je naderhand nog contact kan opnemen met ze als je nog tegen bepaalde dingen aan loopt. Ze denken graag met je mee. Fenna enorm bedankt voor al jou hulp! We hebben eindelijk weer rust in ons gezin.

Praktische handvatten!

Fijn gesprek gehad met Amber. Het bleek dat wij al veel van de handvatten toepasten maar met een paar aanpassingen ging onze dochter s nachts veel beter slapen! Het overdag slapen blijft lastig maar dat we onze nachten terug hebben is al zo fijn!

• Door wie ben je geholpen? Amber
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? N.v.t.

Hele fijne handvatten

Een fijne gids met handvatten en tips voor de eerste 16 weken met je baby. Alles is nieuw en er komt zoveel op je af. Deze gids heeft ons erg geholpen om ritme op te bouwen. En het werkt super.

• Door wie ben je geholpen? N.v.t.
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapgids 0-16 weken

Eindelijk weer slapen

Berdien heeft ons de juiste richtlijnen en structuur gegeven om ons zoontje van 8,5 maand 's nachts door te laten. Tijdens ons eerste gesprek hadden we dit niet eens durven hopen. We moesten om de max. twee uur uit bed om hem opnieuw in slaap te krijgen. In het hele voortraject hebben we allerlei zaken geprobeerd, maar niets werkte zoals dit. Berdien; ook via deze weg nog super bedankt voor je begrip, inzet en geduld.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Snelle hulp met fijne en concrete tips

Wij gebruiken sinds onze zoon 6 maanden is de slaapgids en dit werkt voor ons allemaal heel goed. Onze zoon van 11 maanden werd opeens 1/2/3 keer per nacht wakker, nadat hij maanden door had geslapen. Van Marleen kregen we snelle hulp met hele fijne concrete tips. Dit hebben we 1 nacht toegepast en sindsdien slaapt hij weer door. Ik raad iedereen aan om niet te lang te wachten met het inschakelen van slaaptips voor baby’s als er iets is!

• Door wie ben je geholpen? Marleen

Werkte direct!!

Het was ontzettend fijn om met Fenna te praten over welke issues ik ondervind met het in bed leggen van onze baby. Ze nam alle tijd om mijn situatie te begrijpen en hier de passende oplossing voor te vinden. Na werkelijk 1 dag hielp het al! Ik had er van te voren een hard hoofd in, want ik dacht dat ik alles al geprobeerd had. Maar niets bleek minder waar. Daarna kon ik ook nog met al mijn vragen terecht bij Fenna en kreeg ik zeer snelle reacties met top tips! Kortom het helpt echt!! En het is het meer dan waard! Super fijne ervaring. Dankjewel Fenna!

Helemaal geen verbetering.

Ons zoontje van 6 maanden slaapt na het strikt opvolgen van de adviezen bij het consult nog slechter dan voorheen. Wij zijn teleurgesteld in de manier van werken van deze organisatie. Na 2 weken, zoals benoemd in de uitgebreide mail, hadden wij gehoopt op enige vooruitgang maar helaas. Wij hebben nog een mail gestuurd met enkele vragen betreft de methode die ons werd aangeraden, maar na 1 week hebben wij nog steeds geen antwoord gehad op die mail. Wij vonden de consultant erg aardig, maar kregen vaak een gehaast antwoord op onze vragen. Wij zoeken verder naar een andere slaapcoach waarbij er wat meer persoonlijke aandacht is ipv lopende band werk.

• Door wie ben je geholpen? N.v.t.

Ongelofelijk!!

Na maanden slaaptekort en twijfelen, boekte ik toch in opnieuw een onrustige nacht een coachingstraject. (Ik kon niet meer..) Ik volgde slaaptipsvoorbabys al op Instagram en had hun slaapgids aangeschaft, maar het lukte maar niet om in het juiste ritme te komen. Hazenslaapjes overdag en s’ nachts kwam ons mannetje steeds meer in plaats van minder. Maar toen was Fenna daar. Jeetje hadden we dit maar eerder gedaan. Enkele kleine aanpassingen en binnen 2 nachten waren de nachten al stukken beter en binnen 1 week!! zaten we al fijn in een nieuw ritme. Na 2 weken sliep ons mannetje overdag heerlijk en s’ nachts ook na de laatste voeding tot 6.30/7.00. En na 3 weken slaapt hij zelfs van 19.00 tot 6.30/7.00 door. Ik zie mezelf nog lopen, verdrietig en gefrustreerd achter de kinderwagen, omdat je zo graag wilt dat je baby fijn slaapt. Het is misschien even een aanschaf, en dan twijfel je toch even, maar echt .. doe het! Het is ons elke cent waard geweest. Naast het fijne ritme, zijn we allemaal meer uitgerust, is ons mannetje ook nog vrolijker overdag en ben ik zelf ook zekerder. Ik geniet zoveel meer van hem. Bedankt lieve Fenna, voor je tips, je geduld en dat we zoveel bij je terecht konden!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Coachingstraject

Praktisch en helpend!

Het consult met Fenna hebben we als prettig ervaren. We hadden nog tijd over en die mochten we op een later moment inzetten. Fenna werkt doelgericht en keek ook wat er al juist zo goed ging. Het gaf ons meer zelfvertrouwen en we voelden ons gesteund. We waren erg blij met de duidelijke samenvatting/afspraken op de mail en de toegankelijkheid van Fenna. En, heel belangrijk: we slapen het meest van de nachten weer heerlijk door!

Perfect geholpen.

Stapsgewijs het slaappatroon van ons dochtertje doorlopen, met goed resultaat.

• Door wie ben je geholpen? Richelle
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Heel blij met de praktische tips

Ons zoontje van 19 maanden had moeite met een lang middagslaapje, waardoor we bijna elke dag uitkwamen op een hele vroege bedtijd en een hele vroege ochtend. Na wat aanpassingen in het ritme en een aantal praktische tips van Frouke ging het na een paar dagen al een stuk beter. Inmiddels slaapt ons zoontje ‘s middags minstens 1,5 uur en wordt hij tussen 06:00 en 07:00 uur wakker ‘s ochtends. Heel fijn!

• Door wie ben je geholpen? Frouke

Na 1 'kleine' aanpassing de volgende nacht al de eerste resultaten

Drie weken geleden hebben we Fenna voor het eerst gesproken. Mijn partner en ik waren ronduit op, want ons zoontje sliep pas na ruim een uur in 's avonds. En als hij midden in de nacht wakker werd, begon het feest en waren we zo anderhalf uur a twee uur verder voor hij weer opnieuw in sliep. Na een week aan tobben hebben we voor de dag erna 's avonds een consult geboekt. Door eigenlijk maar 1 ding aan te passen in zijn eetpatroon (superfijn dat hier ook naar gekeken wordt en het echt een totaalplaatje is), sliep hij de volgende nacht gewoon weer door. Enige nadeel is nu dat hij er 's ochtends heel vroeg bij is. Maar daar zijn we met Fenna haar hulp ook nog naar aan het kijken en staat ze paraat via de e-mail om alles weer op de rit te krijgen. Dat heeft even tijd nodig en tot het zo ver is gaan we maar even vroeg naar bed toe. Fenna heeft heel goed naar ons geluisterd en nam ons serieus. We hebben in ieder geval weer het vertrouwen gekregen in dat we op de goede weg zijn en het ook echt wel weer goed gaat komen. En ook gewoon heel fijn dat er naar alles gekeken wordt (slapen, eten, etc...). En wat ik zelf als heel prettig heb ervaren is dat ze echt voor je klaar staan. Ons eerste gesprek duurde 45 min en gisteravond nog een keertje 20min gebeld. En hierna mogen we dus nog mailen totdat het allemaal weer goed gaat.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Heel fijn consult gehad met goede tips en handvaten die we gelijk konden toepassen. Het is nog niet zoals het moet zijn maar het gaat gelukkig stukken beter dus kunnen we zelf zo doorgaan en zal het helemaal goed gaan komen! Kan het iedereen aanraden, heb lang getwijfeld maar had het veel eerder moeten doen!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Onze zoon slaapt overdag zoveel beter waardoor het in de nacht ook beter gaat.

We hebben een videoconsult gehad met Amber. Ze heeft ons veel tips gegeven. Het probleem lag dat hij niet genoeg ritme had in de slaapjes overdag. Zijn middagslaap was hooguit 1 uur. Na de tips van Amber hebben we dit toegepast en de slaapjes gaan overdag heel goed. Het geeft mij ook zoveel meer rust dat ik hem borstvoeding geef op bepaalde tijden en niet steeds maar aanleg als ik dacht dat hij trek had. We merkten al meteen heel veel verschil en we zijn super blij met de tips van Amber.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Veel handige inzichten en tips, fijne hulp!

Onze zoon (4.5 mnd) was erg overprikkeld en sliep niet goed overdag en in de nacht. Fenna heeft ons erg geholpen ritme in de dag te brengen waardoor hij nog maar 1-2 nachtvoedingen nodig heeft en overdag redelijk vaak zelf in slaap valt. We mochten Fenna mailen en tijdens de consulten kregen we praktische tips. We zijn erg blij dat we dit gedaan hebben!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Veel houvast en een doorslapende tweeling

Het gesprek bood ons veel houvast en heeft ervoor gezorgd dat onze tweeling van de speen af is en nu heerlijk slaapt. We hebben er echt ontzettend veel aan gehad!

• Door wie ben je geholpen? Anne
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Super goede hulp bij het opstellen van een haalbaar plan

Een duidelijk intakeformulier waar je al veel informatie op kwijt kan zorgt voor een vlot gesprek waarin concrete vragen gesteld worden en tips gegeven zijn. Ik vond het plan heel fijn, zo weet je goed wat je wel en niet ´moet´ doen en dit geeft voldoende houvast. Eigenlijk zijn het kleine aanpassingen die we gedaan hebben, die hebben geresulteerd in een betere nachtrust voor iedereen! Ik kan het iedereen aanbevelen!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Snel resultaat dankzij duidelijke tips

Onze dochter sliep nooit goed maar met 8 maanden waren we er klaar mee: elke nacht werd ze wakker en was ze vervolgens 2,5/3uur aan het spoken, om vervolgens om 5 uur de dag te starten. We dachten dat we alles al wel goed deden en wisten door boeken, instagramaccounts etcetera maar het was stiekem toch gewoon heel prettig dat een onafhankelijk iemand even meekeek en haar visie met ons deelde. In een digitaal gesprek kregen we van Berdien een strak slaapschema voor overdag en ook voor ‘s nachts een duidelijke aanpak. Dit zorgde allereerst voor rust bij ons: geen discussies meer in het holst van de nacht wat we moesten doen. Hier gingen we ons ‘met volle overtuiging gewoon aan houden! De eerste nacht was heel pittig maar in nacht 2 merkten we al verbetering. Wow. Sindsdien slaapt ze snachts meestal door of ze valt zelf binnen no time weer rustig in slaap. Ook overdag zijn de dutjes verbeterd en slaapt ze langer uit. We zijn heel blij met het geweldige en snelle resultaat!

Onze zoon sliep binnen 2 nachten door

Onze zoon van 13 maanden sliep nog steeds niet door. Kwam voor een fles en sliep daarna lastig weer verder, of werd nog een keer wakker en moest gewiegd worden. We hebben een uur met Marleen gesproken en besloten om de 'waiting approach' te gaan toepassen. Iets wat we eerst niet konden, want laten huilen, maar nu wel goed voelde omdat hij ouder is en het voor hem ook alleen maar beter is om door te slapen. Marleen heeft ons dit goed uitgelegd. De eerste nacht sliep hij binnen 2 uur weer, en zijn er wat tranen gevallen, maar het viel echt mee. De nacht erna sliep hij binnen 15 minuten weer en nu slaapt hij al 2 weken door. We zijn allemaal weer helemaal uitgerust en wat viel deze methode mee; het was precies wat onze zoon nodig had om door te gaan slapen.

• Door wie ben je geholpen? Marleen
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Heel duidelijk en fijn gesprek gehad. Kregen goede handvaten om te starten met het het doorslapen. Hier gelijk mee begonnen en hij slaapt nu door!!

Over slaaptipsvoorbabys.nl

Slaaptipsvoorbabys.nl informeert ouders over het slaapgedrag van kinderen in de leeftijd 0-4 jaar met als doel om meer (nacht)rust te creëren. Wij willen onze diensten en producten continue verbeteren en hechten veel waarde aan feedback. Liefs, Het team van slaaptipsvoorbabys.nl