Bijzonder nuttig

Het was een prettig gesprek waarbij er goed is gekeken naar onze situatie en er advies op maat is gegeven

Echt de moeite waard!

Dit is de tweede keer dat wij een consult hebben gehad bij Fenna en we zijn echt zo ontzettend blij met haar hulp. Een aantal jaar geleden hebben wij met echt minimale inspanning het slaappatroon van ons oudste zoontje volledig kun finetunen. Ook nu weer bij ons tweede kindje heeft ze ons met een aantal makkelijk toe te passen tips een heel eind op weg geholpen. Ik raad slaaptipsvoorbabys en Fenna zeker aan.. het is echt elke cent waard.

• Door wie ben je geholpen? Fenna

Beste investering ooit!

Na 5 weken waarin ons zoontje van 16 maanden ‘s avonds echt niet wilde slapen, wij geen avonden meer voor ons zelf hadden en de nachten ook drama waarin besloten om een slaapconsult te boeken. Na 2 avonden/nachten zagen wij al verschil en hadden wij onze avonden weer terug en sliep ons zoontje door! Gewoon doordat er even werd meegekeken, er tips werden gegeven en wij even het juiste zetje kregen!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

We hadden het idee dat de slaapcoach zich goed had voorbereid op het gesprek aan de hand van de vooraf ingevulde vragenlijst. We waren misschien wat sceptisch, maar binnen 2 dagen zagen we enorm resultaat!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Snel, vriendelijk en goed door Marleen geholpen

We zijn zo blij met de adviezen die wij van Marleen hebben gekregen om onze 16 maanden oude zoon weer te helpen in zijn eigen bedje de nacht goed door te brengen (en ons dus ook!). Het laagdrempelige online start overleg en check-in momentjes via de email erna maakte dit overzichtelijk en niet tijd rovend. Al super snel zagen wij resultaat en het hele gezin slaapt inmiddels weer top. Enige spijt die we hebben is dat we niet eerder een slaapconsult zijn aangegaan.... !!!

Benodigde frisse blik

Eline heeft ons goed geholpen door ons met een frisse blik naar het slaap patroon van onze zoon te laten kijken en tips te geven waar we direct mee aan de slag kunnen.

• Door wie ben je geholpen? Eline
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Uitgerust wakker worden na 7,5 maand.

Wij zijn enorm goed geholpen door de tips en begeleiding van Maxime! Dank dank dank!!! De eerste twee nachten waren pittig, maar al snel merkte we dat het onze zoon lukte om zelf in slaap te vallen en hoefden wij minder vaak naar hem toe. Nu zijn we twee weken verder en hadden wij nog een laatste contact moment met Maxime. Onze zoon slaapt de meeste nachten door (hallo 8 maanden slaapregressie), maar hebben nog wat tips en tricks van Maxime gekregen om mee aan de slag te gaan. Zo blij dat we de hulp van slaaptipsvoorbaby hebben ingeschakeld!!

• Door wie ben je geholpen? Maxime

Onze baby slaapt door!

Wij volgden al de schema's, maar toch net even die extra tips hebben geholpen om onze zoon hele nachten te laten slapen - dus zijn super blij!

• Door wie ben je geholpen? Tessa
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Na ons gesprek hadden wij beide weer goede moed om het slaapprobleem van onze zoon aan te pakken. Marleen komt heel positief over en denkt met je mee. Haar eigen ervaringen helpen hier ook in mee. Na een paar dagen begon onze zoon al beter te slapen.

Heel fijn!

Bedankt voor het fijne contact. Onze dochter sliep meteen de volgende dag door. Door zelfonderzoek op internet wisten wij ook al het één en ander. Door het consult hebben we net het advies op maat gekregen wat wij nodig hadden. Door alle tips op internet zagen wij even niet meer wat voor onze dochter het beste zou zijn. Nu weten wij waarmee wij aan de slag kunnen en in de toekomst ook! Bedankt!!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Snelle en duidelijke hulp bij slaapproblemen

Met de hulp van Maxime zijn we bij ons dochtertje van 6 maanden gestopt met de speen en hebben we geleerd om een slaaptraining toe te passen. Dit alles zorgde er voor dat ze geen nachtvoeding meer nodig heeft en ze van 19:00 tot 6:00/7:00 slaapt. Het heeft ons super geholpen laagdrempelig onze vragen te kunnen stellen om hier dan weer mee aan de slag te gaan.

• Door wie ben je geholpen? Maxime
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Hadden we eerder moeten doen!

Onze dochter van 2 had veel hulp nodig bij het in slaap vallen. Hierdoor zaten we ‘‘s avonds vaak ruim een uur naast haar bed. Samen met Kirsten een concreet plan opgesteld en binnen een aantal dagen kon onze dochter weer zelfstandig in slaap vallen. Het is ons heel erg meegevallen en zijn heel blij dat we onze avonden weer terug hebben!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Geweldige hulp, met herkenning en fijne begeleiding.

Onze dochter van 2 jaar is altijd een lastige slaapster geweest. Doorslapen kwam niet in haar woordenboek voor. Het liefst altijd bij papa en mama en korte slaapjes was bij ons de standaard. We hadden al zoveel geprobeerd, vaker een slaapcoach gehad en nu kregen we hulp van Marleen. Van te voren waren we een beetje sceptisch, maar wat heeft Marleen ons goed geholpen. Een fijne training, goeie tips en ook begrip. Ze dacht in alles mee en had op alle vragen een antwoord. Na een week, slaapt onze dochter alleen nog in haar eigen bed en gaat ze slapen zonder strijd. Wat een verademing. Zoveel rust voor ons allemaal.

Al effect na 2 nachten

Voor de tweede keer Marleen ingeschakeld. Voor zowel onze dochter (3 jaar) die na 2,5 jaar goed slapen steeds vroeger wakker werd en voor onze zoon (4 maanden). Plan voor dochter direct uitgevoerd en die slaapt weer (of blijft in elk geval in bed leggen) tot dat haar slaapwekker op groen springt. Voor onze zoon 4 maanden was het even wat lastiger, ook gezien de slaapregressie. Samen besloten de training wat op te schuiven. Met 5,5 maand opgepakt en waiting approach methode toegepast. De eerste nacht was pittig maar tweede nacht al stuk beter! Nu na week geven we hem rond 22 nog een fles en hij slaapt verder zo goed als door op zijn eigen kamer zonder speen! En te bedenken dat hij week geleden nog soms 3 flesjes per nacht had en een speen gebruikte. We zijn heel blij met op maat gemaakt plan en zeker ook de flexibiliteit van contact moment (uit stellen van training en contact via mail). Heel erg bedankt! Bij twijfel: écht doen! Door slaaptips training slaapt mij dochter al jaren goed en nu hopelijk mijn zoon vanaf nu ook! Wat een rust en relaxtheid brengt dat in ons gezin

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Super fijn gesprek, en al heel snel resultaat!

Na heel veel nachten slechte slaap, en steeds maar geen verbetering (onze baby werd alleen maar vaker wakker, meer gefrustreerd, en steeds moeilijker terug in slaap) hadden we besloten professionele hulp te zoeken! Naar aanraden van een vriendin (die ook een hele fijne ervaring had met slaaptipsvoorbabys.nl) contact opgenomen en een slaapconsult geboekt. De volgende dag kon het gesprek al plaatsvinden. Direct kregen we super praktische tips passend bij onze persoonlijke situatie. Diezelfde avond gingen we met de tips aan de slag, en tot mijn verbazing zagen we direct resultaat. In de dagen die volgde sliep onze baby beter en beter en na 2 weken hebben we ons doel helemaal bereikt: onze baby (9 maanden) slaapt de nacht door van ongeveer 19.00-07.00 zonder of met minimaal huilen en zonder extra voedingen in de nacht! Wij zijn helemaal happy en kunnen eindelijk weer een beetje doorslapen :)

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Praktische gids met bruikbare tips

De gids bevat praktische tips waar je gelijk mee aan de slag kan. Ik gebruik het vaak als naslagwerk, nu ook voor ons tweede kindje.

• Door wie ben je geholpen? N.v.t.
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapgids Voorbeeldroutines

Supersnel geholpen!

Na een paar maanden leuren waren we er echt klaar mee, en boekten we een consult. Nog dezelfde avond konden we terecht en kregen we van Marleen heel praktische handvatten om onze dochter van tien maanden weer in haar eigen bed te laten slapen. En ja, de slaaptraining werkte echt de eerste nacht al. We moesten even een knop omzetten om niet te snel weer te troosten, maar na de eerste nacht knapten we er alledrie al van op. Naderhand hebben we nog fijn mailcontact gehad met Marleen voor onze laatste vragen. Dankjewel Marleen!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Ontzettend lief en fijn geholpen.

Snel en vriendelijk advies gekregen wat ook echt effect heeft op ons meisje. We zijn er nog niet ,maar de eerste stappen zijn gezet. Hopelijk slapen we over een aantal nachten allemaal weer.. Ontzettend lief en fijn geholpen door Sam! Heel blij met haar.

• Door wie ben je geholpen? Sam
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Goede tips, je weet wat je moet gaan doen!

Het gesprek met Marleen was prettig. Ze was duidelijk over wat we moesten doen: wat al goed ging en wat beter kon. We kregen duidelijke 'regels' mee voor de slaaptraining en deze stuurde ze ook na via de mail. Het hielp erg om ons hieraan vast te houden. Dan ben je niet meer onzeker over wat je doet, maar weet je gewoon dat je het goede doet. Het heeft ook geholpen. Onze dochter was vaak lang wakker snachts en is dat nu niet meer. De regels over het naar het teruggaan en de duidelijkere middagslaap hebben zeker geholpen.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Echt fantastisch! Zo blij met de hulp van Kirsten!

Kirsten heeft ons super goed geholpen. Onze zoon van 11 maanden werd nog steeds 3x per nacht wakker en na 2 avonden slaaptraining sliep hij de nachten al door! Echt super fijn! Eindelijk weer lekker slapen.

Aanrader!

Op korte termijn een gesprek in kunnen plannen. Tijdens het gesprek goed geholpen door Richelle. Ze was goed voorbereid op onze situatie (aan de hand van het van te voren ingevulde intake formulier), kwam met goede tips en ideeën om de slaap te verbeteren. Voldoende ruimte voor vragen van onze kant. Dank!

• Door wie ben je geholpen? Richelle
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Van elk uur wakker worden, naar de nacht doorslapen met maar één voeding.

Een paar weken geleden een heel fijn slaapconsult gehad met Anne. Mijn zoon van 6 maanden werd bijna elk uur in de nacht wakker, kon niet zelfstandig in slaap vallen en sliep overdag ook niet langer dan 30 minuten achter elkaar. Met fijne tips en een concreet plan zijn we slaaptraining gestart. De eerste twee/drie nachten waren echt even pittig en doorzetten, maar daarna pakte hij het goed op. Nu slaapt mijn zoon bijna de hele nacht door, met maar één borstvoeding. Overdag slaapt hij ook langer en hebben we veel meer structuur in de slaapjes. Vandaag weer contact gehad met Anne voor het follow-up gesprek, waar ik nog een paar extra vragen kon stellen. Een hele blije mama hier!

• Door wie ben je geholpen? Anne
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Na lang twijfelen en slapeloze nachten met het gedacht dat het erbij hoorde. Zag ik het niet meer zitten en was het tijd voor hulp! Marleen hielp ons geweldig. Ze luisterde naar ons verhaal en hielp. Na 3 nachten sliep onze tweeling door. Enorm bedankt voor u hulp! Wat een verademing.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaaptraject

Heeft goed geholpen!

Fijne tips, kleine aanpassingen en een duidelijke aanpak hebben mijn zoontje erg geholpen bij het slapen.

• Door wie ben je geholpen? Richelle

Duidelijk en praktisch

Jessica had zich goed ingelezen op onze vragen. We kregen gelijk duidelijke en praktische tips en adviezen om mee aan de slag te gaan. We zijn blij dat we bij slaaptipsvoorbaby's aan de bel hebben getrokken om ons verder te helpen.

• Door wie ben je geholpen? Jessica

Bedrijfsgegevens

Lage Vuurscheweg 27

1251TS Laren

06 12249138

[email protected]

Over slaaptipsvoorbabys.nl

Slaaptipsvoorbabys.nl informeert ouders over het slaapgedrag van kinderen in de leeftijd 0-4 jaar met als doel om meer (nacht)rust te creëren. Wij willen onze diensten en producten continue verbeteren en hechten veel waarde aan feedback. Liefs, Het team van slaaptipsvoorbabys.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.