Traumatisch slaaptraining ervaring

Helaas is mijn ervaring heel traumatish geweest. Nooit meer wil ik mijn kind laten huilen voor minuten lang, helemaal in paniek. Als dat de manier is, heb ik liever waker worden in de nacht. Ook de routine gids past helemaal niet bij mijn baby. Ik had zeker iets anders verwacht. Nog nooit zo zonde van mijn geld geweest. Heel jammer...

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Hadden we veel eerder moeten doen.

Na lang getwijfeld te hebben ('het komt vast vanzeld wel goed, het heeft tijd nodig'), toch besloten een consult te boeken. Marleen heeft ons voorzien van flink wat tips en informatie en heeft ons super begeleid. Ons zoontje slaapt nog steeds geen klokje rond, maar al wel een héél stuk beter! Bedankt!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Goed. Snel resultaat. Hadden we veel eerder moeten doen. T blijft wel met periodes moeilijk om onze dochter in slaap te krijgen. Maar goed de methode blijven toepassen.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Coachingstraject

Goed, passend advies, dat ons probleem verhielp

Slaapcoach Anne heeft ons fantastisch geholpen met onze zoon van 10 maanden die ons elke avond en nacht tot wanhoop dreef. Het bleek aan onze aanpak te liggen, ook al dachten we alles geperfectioneerd te hebben. Echt elke euro waard geweest.

Test

Test

Een wereld van verschil

Voor het consult minimaal zo'n 3 keer uit bed soms vaker. Regelmatig ook lang uit bed. En voor half 6 werd hij wakker. Soms 5 uur. Na 2 dagen slaaptraining slaapt hij nu elke nacht door en meestal tot een uur of half 7. We slapen weer heerlijk!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Wat een fijn gesprek hadden wij

Ondanks ik jullie al langere tijd volg op Instagram en jullie slaapgids heb kwamen wij er even niet meer uit. Onze dochter van 7 maanden werd in de nacht steeds vaker wakker en kregen haar maar moeizaam weer in slaap. Enige oplossing leek een beetje voeding. Ik was ook bang dat onze oudste dochter van bijna 3 jaar wakker zou worden. Ik was er op een vroege ochtend zo klaar mee dat ik gelijk een telefonisch consult heb geboekt en gelukkig kon het nog dezelfde dag! En wat een fijn gesprek met Kirsten.. Ondanks het achteraf zo simpel leek was het zo fijn om bevestiging te hebben dat we ook veel goed deden maar met de tips van Kirsten sliep onze dochter de nachten weer door! Heel fijn voor alle partijen;) Ik beveel jullie aan iedereen aan. Jullie zijn de plek voor ouders die ook even geen raad weten.

• Door wie ben je geholpen? Kirsten
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

De eerste nacht al resultaat

Ontzettend blij dat we het consult hebben geboekt! Onze dochter was eigenlijk altijd een goede slaper, vanaf 4 maanden sliep ze al (meestal) de nachten door. Maar rond de 8 maanden werd ze ´s nachts opeens elke 2 á 3 uur wakker. Aanvankelijk dachten we dat het een (tijdelijke) slaapregressie was, maar toen dit aan bleef houden toch maar een consult geboekt. Kirsten heeft ons geweldig geholpen! Met haar tips boekten we direct de eerste nacht al resultaat: onze dochter werd maar 1 keer wakker. En sindsdien slaapt ze weer elke nacht door en moeten we haar ´s ochtends om 7 uur zelfs wakker maken om op te staan.

• Door wie ben je geholpen? Kirsten
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Even fijn kunnen sparren over onze pasgeboren tweeling

Na een klein trauma rondom slapen opgelopen te hebben met onze dochter (wat opgelost was door tips van Fenna) merkte ik dat ik in het extreme gefocust was op het slapen van onze pasgeboren tweeling. Alles om te voorkomen dat ook zij niet of nauwelijks gaan slapen. De gids voor 0-16 weken gekocht, maar echt veel vragen hierover. Heb, ondanks de jonge leeftijd (waren toen ongeveer 8 weken) een consult geboekt bij Fenna. Extra fijn, gezien haar ervaring met een tweeling. We hebben kunnen sparren en ik kan meer loslaten. De jongens doen het voor hun leeftijd goed qua slapen!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Geen vroege vogel meer!:)

Onze zoon (bijna 9 maanden) werd ondanks een goed ritme overdag al lange tijd tussen 4 en 5 wakker. Veel verdriet en alleen de borst hielp om hem weer rustig te krijgen. Soms sliep hij daarna weer in, maar vaak bleef hij ook wakker en was de dag dus gestart. Toen toch maar de early Birds slaapgids aangeschaft. Na 3 dagen de gecombineerde aanpak uit de gids gedaan te hebben kunnen we de dag starten tussen half 7 en 7! Hij doet nog wel eens een gilletje rond 5 uur maar slaapt binnen 2 minuten weer zelf in en wordt dan tussen half 7 en 7 vrolijk en kletsend wakker :) een blije baby en blije uitgeruste ouders :)

• Door wie ben je geholpen? N.v.t.
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapgids Early Birds

Bevestigend en luisterend oor

Tijdens het telefonisch consult kreeg ik met name bevestiging van de dingen die ik al wist en wat kleine adviezen om dingen aan te passen. Het was fijn om even een luisterend oor te krijgen. Daarna nog een paar keer per e-mail contact gehad en kreeg snel en duidelijk antwoord.

• Door wie ben je geholpen? Amber

Super fijne begeleiding!

Onze zoon van 2,5 is altijd een vrij goede slaper geweest. Wij volgen ook al vanaf dat hij klein is de routinegids van slaaptipsvoorbaby’s. Sinds zijn 2e verjaardag werden de ochtenden steeds vroeger, waarbij het de laatste tijd regelmatig 5.30 was. Met wat kleine, praktische tips van Marleen gaat het slapen weer een stuk beter! En wordt hij niet meer voor 6.30 wakker. Het telefonisch consult werd in 2 delen gesplitst, zodat we na 2 weken konden evalueren hoe het was gegaan, dit was erg prettig! Daarnaast kregen we toen ook nog wat slaaptips voor ons andere zoontje van 3 maanden. Als je twijfelt zou ik een consult zeker aanraden!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Ben blij dat er echt naar de behoefte van mijn kindje gekeken is en niet naar de “gemiddelde baby”.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Meer dan de moeite waard!

Na enige tijd in twijfel te zijn om een consult te boeken, omdat ik (dacht ik) toch best wel zelf wat wist en de gids al had, toch een consult geboekt. Dit had ik achteraf dus veel eerder moeten doen! Want met wat kleine adviezen (waar ik toch zelf niet op gekomen was) is na 1 nacht onze dochter trainen onze slaap terug gekomen! Dank Sam! Voor anderen: bij twijfel, gewoon doen, is het meer dan waard!

• Door wie ben je geholpen? Sam
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Mijn ervaring in één woord: Geweldig!

Om heel eerlijk te zijn geen hoge verwachting van gehad. Ik weet dat rust en regelmaat de regel is, maar dat is toch wel lastig met een newborn baby. Onze kleine kwam iedere 2 uur voor een fles overdag en maakte die niet eens op. Snachts ook vaak 1 a 2 keer komen. Qua slaap waren het vaak ook hazenslaapjes. Nu nog geen week met dit boek bezig en nu als slaapt onze schat snachts al door MET 10 WEKEN OUD!!! Het is gewoon geweldig!! Echt een aanrader.

• Door wie ben je geholpen? N.v.t.
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapgids 0-16 weken

Positief

2 keer contact gehad en 2 keer goed resultaat. Eerst bij ons zoontje en nu bij ons pasgeboren dochtertje. Sindsdien slaapt ze heerlijk door. Beste keus geweest voor zowel haar als ons!

• Door wie ben je geholpen? Richelle

Een totale verandering

Al 10 maanden waren we aan het struggelen. Nooit doorgeslapen en het werd alleen maar erger. Op een gegeven moment was het zo erg dat we nog maar nachten van 3/4 uur maakten. Dat was voor mij de druppel! Ik heb toen een telefonisch consult geboekt. En met resultaat! Na 3 dagen hadden we al onze eerste doorslaapnacht te pakken. Ben nu 2 weken verder en moet zeggen dat het nu al vele malen beter gaat. Er wordt vaak doorgeslapen en onze man kan nu zelfstandig weer in slaap vallen.. absoluut geen spijt van. Hadden we het maar eerder gedaan.

Eindelijk me slaap terug

Ik wist me geen raad meer dus heb ik een telefonische consult gekocht. Het was kort maar krachtig. Na 3 dagen sliep ze de hele nacht door. Eindelijk kan me kindje doorslapen en ik ook!

• Door wie ben je geholpen? Sam

Wat een opluchting

Onze zoon van 1,5 heeft veel problemen gehad met slapen omdat hij veel oorontstekingen had en daardoor veel pijn had met liggen. Toen hij buisjes had gekregen hebben we besloten om hulp in te schakelen zodat wij hem konden leren om zelf in slaap te vallen, door te slapen en langer te slapen dan 5u. Wij zijn geholpen door Anne en kregen super fijne tips om hem een duwtje in de goede richting te geven. Wat de eerste dag al resultaat gaf! Hij viel zelf in slaap en sliep heel de nacht door. Super bedankt! Het heeft ons heel veel rust gegeven en onze zoon zit nu helemaal lekker in zij vel!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Er wordt goed naar je geluisterd en goed meegedacht

Een aantal weken geleden heb ik contact gehad met Anne. Anne dacht goed mee en bleef ook luisteren naar mijn eigen wensen en behoeften, in plaats van alleen haar adviezen te geven. Heel fijn dat er alvorens het gesprek een uitgebreide vragenlijst wordt afgenomen. Mijn zoontje slaapt door de uitgebreide info en kennis die Anne mij gegeven heeft inmiddels een stuk beter. Ik heb er veel van geleerd en dat geeft rust. Soms is het echt nodig om een onafhankelijk persoon of instantie in te schakelen. Het is prijzig, maar het zeker waard. Ik raad het elke (nieuwe) ouder aan die langere tijd twijfelt over de slaap van zijn of haar kind.

Vooruitgang!

Het gaat nu al een stuk beter met het slapen van onze zoon. Een paar kleine veranderingen in ons schema. Hele fijne tips gekregen en een fijne coach!

• Door wie ben je geholpen? Jessica

Deskundig & fijn advies!

Bowie sliep tot aan 11 maanden goed, door omstandigheden veranderde dit en kwamen wij en zij slaaptekort. Door deskundig, megafijn en persoonlijk advies sliep ze binnen 2 nachten zelfstandig door en werden de dutjes overdag in rap tempo beter. We zijn vlak na het traject met de auto naar Frankrijk vertrokken en ook daar ging het supergoed. Bedankt Fenna! Namens Bowie, maar vooral namens ons ;-)

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Coachingstraject

Snel en doeltreffend

Onze lieve zoon van 6 maanden slaapt overdag perfect volgens de tijden uit de slaapgids. ‘S nachts is er een associatie ontstaan waardoor hij bleef komen voor een flesje. Met een gewicht van 8 kilo was dit niet meer nodig. We voelde dat we een laatste zetje nodig hadden. Voor onze vakantie een consult gehad met Amber. Er kwam een concreet en duidelijk plan. Besloten direct bij thuiskomst van vakantie te starten met waiting approach. Nu twee weken later merken we een groot verschil. Hij huilt niet meer en is in staat zichzelf te troosten. We zijn super trots op hem maar ook op onszelf!

• Door wie ben je geholpen? Amber

TOP

Wij hebben nu 2 x een consultant gehad. Bij 6 maanden en 1,5 jaar. Weer even goede tips gekregen en het hielp. Eerste avonden waren pittig, maar daarna sliep hij weer als een zonnetje! Richelle hielp echt goed en fijn!

• Door wie ben je geholpen? Richelle

Eindelijk weer slapen ;)

We hebben snel een afspraak kunnen maken. Een super goed adviesgesprek gehad met Fenna, na bijna een jaar slecht slapen. Onze zoon was elke 2,5 uur wakker. Nu kan hij makkelijk 6 uur achter elkaar slapen. Door een paar kleine aanpassingen in de dag. We hadden Fenna veel eerder moeten inschakelen. Dankjewel!

Over slaaptipsvoorbabys.nl

Slaaptipsvoorbabys.nl informeert ouders over het slaapgedrag van kinderen in de leeftijd 0-4 jaar met als doel om meer (nacht)rust te creëren. Wij willen onze diensten en producten continue verbeteren en hechten veel waarde aan feedback. Liefs, Het team van slaaptipsvoorbabys.nl