Goede tips

Ik heb tips gehad van Fenna hoe en Hoelaat ik mijn dochtertje het beste kan laten slapen zodat er enige regelmaat ontstaat in haar slaapjes. Dit heeft Zeker geholpen, je moet natuurlijk zelf ook consequent zijn en je er aan houden. Als je twijfelt zou ik het proberen het is het proberen waard en wie weet krijg jij DE TIPS die jou helpen bij jouw baby.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Na 11 maanden weer zelfstandig kunnen slapen en doorslapen door de slaaptips!

Slaaptips werd aanbevolen door een vriendin van mij. Ik had er weinig vertrouwen in, want ik dacht dat het niet mogelijk was om, door middel van telefonisch contact en advies, mijn zoon te begeleiden met het zelfstandig slapen en doorslapen. Na 3 nachten is het gelukt, weliswaar met tranen van zowel mama als baby. Maar het is gelukt! Super tevreden en blij met het resultaat. Ook fijn dat ik per mail nog even advies kon inwinnen als het een nachtje niet goed ging. Ik ben Fenna dankbaar voor haar inzet!

Top geholpen

De reden dat onze dochter (toen 4 mnd, nu 8mnd) enkel alleen maar hazenslaapjes deed overdag en tussendoor dus ook maar kort wakker kon zijn maakte dat we een consult hebben geboekt met Maxime. Het was een prettig gesprek waarin we ons begrepen voelden en ze ons het vertrouwen gaf de cirkel van de korte slaapjes te doorbreken door hun routine te gaan volgen. Bovendien hebben we op advies van Maxime de speen op dat moment ook weg durven halen wat veel rust heeft gegeven. Maxime bood aan het consult in 2 delen op te knippen wat heel fijn was. Daarnaast stond zij ook via de mail klaar voor enkele vragen die we tussendoor hadden. Al snel merkten we dat Marie langere dutjes overdag ging doen en dus ook tussendoor langer wakker kon blijven. Het middagdutje van 2 uur was wat moeilijker erin te krijgen maar Maxime had al uitgelegd dat dit ook een lastige dut is om aan te leren en gaf ons het vertrouwen dat het zou gaan lukken. Inmiddels gaan de slaapjes overdag hartstikke goed! De routines, informatie en tips die worden gegeven door Slaaptipsvoorbabys zijn wetenschappelijk onderbouwd en duidelijk waardoor ze fijn zijn toe te passen in het dagelijks leven.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Meer vertrouwen dankzij informatie van Slaaptipsvoorbabys

Dank voor alle kennis die je deelt via Instagram en de slaapgids! Bij ons eerste kind was slapen (met name overdag) vaak een gedoe, met als gevolg dat ze voor haar tweede jaar al weigerde te slapen overdag terwijl ze dat wel nog nodig had. Bij de komst van onze tweede dochter ben ik me daarom gaan verdiepen in het onderwerp slaap, met name via de Instagram van Slaaptipsvoorbabys en de voorbeeldroutinegids. Dit gaf zoveel meer vertrouwen en rust! We volgen de voorbeeldroutines, weten wat oorzaken kunnen zijn als slapen even wat minder gaat en hoe daar mee om te gaan. Onze tweede is al ruim 1,5 en we zijn nog steeds elke dag blij dat we ons zijn verdiepen in het onderwerp slaap. De laatste maand ging het slapen opeens weer wat minder, maar door consequent met jullie tips en methodes aan de slag te gaan, is dat ook weer goed gekomen en slaapt ze weer goed en lang, en wordt ze vrolijk wakker!

• Door wie ben je geholpen? N.v.t.
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapgids Voorbeeldroutines

Heel prettig geholpen!

Onze zoon van 7 maanden sliep eigenlijk al vanaf zijn geboorte onrustig en werd meerdere keren per nacht langere tijd wakker, waarbij we enkel met een flesje of bij ons leggen hem weer in slaap kregen. Omdat we echt wel weer eens een nachtje door wilden slapen hebben we een telefonisch consult geboekt. In een half uur wist Fenna ons probleem prima te doorgronden en gaf ons een paar praktische tips. Het flesje en bij ons in bed leggen was relatief snel verholpen, maar vervolgens werd ons zoontje erg vroeg wakker of was hij nog meerdere keren per nacht klaarwakker. Via mailcontact met Fenna (en mega snelle reacties) hebben we ook dat kunnen aanpakken en slaapt ons zoontje inmiddels al een paar weken van 19.00u - 06.00u aan één stuk door. Blij met onze keuze voor het telefonisch consult en Fenna heeft ons echt goed geholpen. Ontzettend fijn!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Super fijn gesprek gehad met Maxime met veel tips

Wat hebben wij een super fijn gesprek gehad met Maxime! Echt een luisterend oor, ze had zich al voorbereid op ons gesprek en super veel tips en een concrete aanpak voor ons zoontje van 11 maanden. Ons zoontje die ons nodig had om in slaap te vallen gingen we door de tips van Maxime op een liefdevolle maar consequente manier leren dat jij het heel goed zelf kan. We zagen na 2 nachten direct verschil en zien ook dat hij overdag makkelijker in slaapt. Heel erg bedankt voor alles!

Mooie ervaring!

Eindelijk slaapt onze zoon in de nacht aan één stuk achter elkaar. Dit na 16 maanden van alles te hebben geprobeerd. Nu met de juiste tips en motivatie hebben we resultaat geboekt. Dit al na drie pittige en heftige nachten, maar dat is echt de moeite waard geweest!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Hele fijne begeleiding en advies!

Mijn zoontje van 19 maanden sliep heel erg graag al maanden bij ons in bed. Werd ook snachts wakker en altijd als wij naar bed gingen. Het beinvloede heel erg onze nachtrust. Na een kort telefonisch consult met Fenna werd duidelijk wat wij moesten doen. Het was echt even doorbijten. Na een paar dagen al heel duidelijk verschil en Na een dikke week sliep hij echt helemaal goed door. Wat een verademing, dit hadden wij 10x eerder moeten doen. Ik raad het echt iedereen aan te bellen/om advies te vragen!

Zeer betrokken!

Na 1 telefonisch consult en tips van Maxime sliep onze zoon van 7 maanden na 3 nachten helemaal door. Na een kleine dip kregen we opnieuw wat tips via mail waar we nu meteen alweer resultaat van zien. Maxime is zeer betrokken en geeft buiten het consult om ook nog zeer snel antwoord op de vragen die we hebben. Echt een aanrader!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Weer beter slapen dankzij goede tips en uitleg

Onze dochter van 8 maanden sliep al maanden onrustig, was vaak en lang wakker ‘ s nachts en viel alleen in slaap met hulp. Fenna heeft ons geholpen met een consult van een uur en heeft rustig en heel duidelijk de opties uitgelegd. Haar tips hebben meteen geholpen. Door het aanpassen van het ritme sliep ze al meteen beter en werd nog 1 keer wakker. Daarnaast zijn we gaan werken met de chair methode. Sinds deze methode kan ze zelf in slaap vallen en slaapt ze overdag en ‘s nachts dieper en rustiger,

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Zo blij met het resultaat

We hebben Slaaptipsvoorbabys benaderd nadat we een paar weken gebroken nachten hadden met onze dochter van 18 maanden. Waar was onze fantastische slaapster en onze nachtrust? Slaapcoach Fenna gaf ons goede handvaten en tips en binnen een paar dagen hadden wij onze rustige avonden en nachten weer terug. Wat een opluchting! Wij raden iedereen een slaapcoach als je het zelf niet meer weet.

Zeer uitgebreid geholpen

Eind april hebben wij ons eerste consult gehad. We gingen gelijk met de adviezen aan de slag. Doorslapen was er toen nog niet bij, maar de eerste stap was gemaakt. Twee weken geleden een mail gestuurd met een aantal punten waar wij tegen aan liepen. We kregen dezelfde dag al uitgebreid antwoord, wat erg fijn was want we waren ondertussen zo moe van de gebroken nachten dat we bang waren dat we nog een weekend lang moesten wachten op tips. We zijn gelijk aan de slag gegaan en de eerste avond was zwaar, maar sindsdien hebben wij een meisje die al haar slaapjes zelf in slaap valt en 's nachts slaapt van 18:30 tot 6:30. Super fijn geholpen en erg fijn dat wij toch nog een keer mail contact konden hebben.

Super goed geholpen

Ons zoontje sliep al een aantal maanden bij ons in bed en werd geregeld wakker snachts. Na een aantal dingen zelf te hebben geprobeerd toch maar besloten een telefonische consult te boeken. De eerste avond in zijn eigen bed zagen we gelijk verschil en hoefde we maar 1 keer heen. Nu een week verder hoeven we eigenlijk niet meer heen snachts. Soms word hij nog 1 of 2 x wakker maar valt zelf weer in slaap. Super blij mee!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Wauw.. na 8 maanden struggelen, was het in 2 nachten opgelost. We moesten vaak snachts meerdere een flesjes geven om onze kleine rustig te krijgen.. en nu slaapt ze gewoon al bijna 2 weken de hele nacht door. Ik zou het echt iedereen aanraden waar van de kleintjes slecht slapen. Ook het vaste schema voor overdag is heel fijn. Onwijs bedankt Maxime!

Heel fijn!

We hebben meerdere keren vanaf maart 2021 contact Gehad met Fenna. Er speelde bij ons verschillende soorten ‘problemen’. Onze dochter wilde in slaap gewiegd worden, Sliep overdag niet en ze meldde zich ‘s nachts nog voor enkele voedingen. Na meerdere tips van Fenna gaat het nu super, wij zijn heel blij dat we uiteindelijk toch de stap hebt genomen om contact op te nemen met een slaapcoach. Wat ik erg prettig hebt ervaren is dat we meerdere keren vragen hebben kunnen stellen via de mail. We werden niet afgewimpeld. Dus grote dank!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Super behulpzaam & toegepast op je kind!

Fenna is een heel fijn persoon die goed met je mee denkt en praktische tools en tips geeft. Ze geeft je het gevoel er veel vanaf te weten maar op een manier die persoonlijk en toegepast aanvoelt. Door het consult op te delen in twee gesprekken konden we direct de tips toepassen en bespreken hoe dat gegaan was. We hebben nu veel meer regelmaat en voorspelbaarheid in de dag en weten ook wat we voor onze dochter kunnen doen als het slapen weer even minder lukt. Zou haar aan iedereen aanbevelen!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Slaapgids met voorbeeldroutines geeft al maanden lang letterlijk en figuurlijk rust

Mijn dochtertje is nu 14 maanden en vanaf 4 maanden maak al gebruik van de slaapgids. Wanneer ze in een sprong zit zijn we soms even zoekende naar haar ritme. Met de tips uit de slaapgids zijn we weer helemaal op regelmaat! Dus ook als ze wat ouder zijn heb je nog baat bij.

• Door wie ben je geholpen? N.v.t.

Na 9 maanden zelf inslapen en doorslapen!wkle

9 maanden lang hebben we onze kleine man in slaap staan wiegen en deed hij zeer korte dutjes. Vanaf een maand of 5 ging hij in de nacht ook steeds slechter slapen en was meestal elk uur of 5 tot 6x per nacht wakker. Ik moet er wel even bij vermelden dat we al sinds hij 3 weken oud was het vermoeden hadden dat hij een KME allergie heeft. Ondanks vele bezoekjes aan en telefoontjes met de kinderarts, kwamen we geen stap verder. Toch hadden wij nog steeds het gevoel dat er iets niet goed zat. Fenna besloot om ons consult in 2 te splitsen. Zo belden we 2x een half uur waarin we eerst tips kregen om Jace zelf te leren inslapen en doorslapen in de nachten. Zelf tips m.b.t ons vermoeden i.v.m de KME allergie. Daarna zouden we naar de slaapjes overdag en het vroege wakker worden gaan kijken. Na 1 avond merkten we al verschil en sindsdien slaapt onze kleine man in de nacht als een roosje. Eindelijk kunnen we weer lekker slapen en hebben we alle drie onze nachtrust terug! Nu nog een paar tips van Fenna gekregen om de dutjes overdag te verlengen. Dus die zijn we nu aan het toepassen. Mocht je nog twijfelen om een consult te plannen? Niet lang twijfelen. Ik zou willen dat ik het maanden eerder gedaan had. Dat had onze kleine man zoveel eerder meer rust gegeven. Fenna bedankt. We zijn enorm opgelucht en dankbaar! Mike, Simone & Jace!

Helemaal geweldig!

Na 7 maanden nauwelijks een nacht doorslapen, slaapt onze zoon nu al vijf nachten achter elkaar door! Fenna kwam met hele duidelijke en bruikbare tips die goed toe te passen waren. Maar vooral de beschikbaarheid voor vragen en het meedenken was geweldig! Ouders gun het jezelf! Maak hier gebruik van!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

De juiste tips die we nodig hadden

Ons dochtertje van 16 maanden sliep maar niet door ‘s nachts en wilde alleen maar met de borst in slaap vallen. Na zelf wat dingen geprobeerd te hebben werd het er niet beter op en toen toch een consult geboekt bij slaaptips voor babys. We kregen wat tips en richtlijnen hoe we het t beste konden aanpakken om haar zelf in slaap te laten vallen, wat heel fijn was want we wisten precies wat we aan het doen waren. De eerste drie dagen waren echt pittig maar daarna sliep ze echt door! Na een week ging het naar bed gaan ook makkelijker. We hebben nu veel meer rust en hebben onze avond terug! Dankjewel Fenna voor de tips! Ik raad het iedereen aan!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Geweldige begeleiding met supersnel resultaat.

Eigenlijk hadden we geen uur nodig voor een goed plan. Het was fijn om handvatten te krijgen hoe het slaapprobleem van onze dochter van 9 maanden aan te pakken. We hebben 2 avonden even ons best moeten doen en vanaf toen ging het eigenlijk top. We hebben nu een vast ritme en weten wat we moeten doen als onze dochter het moeilijk heeft. Dit kunnen we ook in de toekomst gebruiken als dit nodig blijkt te zijn. Wij hebben een vrolijke, uitgeruste dochter en zijn zelf ook helemaal uitgerust. Wij zijn enorm tevreden.

binnen 3 dagen sliep mijn dochter van 2j de nacht weer door

Na 3 maanden 's nachts wakker te worden van een ontroostbaar kind dat niet meer wilde slapen, hebben we hulp van Fenna ingeschakend. We zijn gestart met het bijhouden van een slaapdagboek voor een week, daarna heeft Fenna ons in een tele consult richtlijnen en tips gegeven hoe we het slaapschema moesten aanpassen en wat te doen als ze 's nachts wakker werd. Deze tips waren heel goed toe te passen en begonnen direct te werken. Binnen 3 nachten sliep ze de nacht wee door. Echt een wonder!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Hadden we dit maar eerder gedaan!

Onze dochter van 10 maanden wilde alleen nog maar in ons bed slapen in de nacht. Daarnaast werd ze steeds eerder wakker. Onze dagen begonnen de laatste tijd vaak rond 5 uur half 6. Na 2x een half uurtje met Fenna gebeld te hebben slaapt ze inmiddels van 7 tot half 8 in haar eigen bedje. Met een paar handige tips is het ons en haar gewoon gelukt! Super blij met dit resultaat!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Telefonisch consult

Na maanden van gebroken nachten weer slapen

Toen onze dochter op 11 maanden oud opeens maand 3 a 4 keer per dag wakker werd en niks leek te helpen hebben we toch maar een telefonisch consult geboekt. Mevrouw viel prima zelf in slaap, maar 's nachts had ze ons altijd nodig. Ik had de waiting approach al een keer half geprobeerd maar toen Maxime ons een duidelijk schema en spelregels gaf gingen we er toch nog één keer voor. Na nacht 3 dacht ik dat ze het niet op ging pakken maar opeens nacht 4 werd ze toch na 2 minuten zelf al stil! Nog steeds word ze 's nachts 1x wakker maar nu kan ze het zelf oplossen. Dankzij een duidelijke routine slaapt ze ook overdag fantastisch.

Fijne ervaring mét resultaat

Er werd zonder vooroordeel naar ons verhaal geluisterd, en omdat Fenna zich op voorhand ingelezen had in de door ons ingevulde vragenlijst konden we direct ingaan op de belangrijke inhoudelijke info. Wij kregen veel bruikbare tips waar wij direct mee aan de slag zijn gegaan, de eerste avond zagen wij direct vooruitgang. Van een onrustig meisje dat alleen bij mama wilde slapen naar de gehele nacht in haar eigen bedje doorslapen, wij zijn verbluft door het resultaat. Fenna heel erg bedankt!

Over slaaptipsvoorbabys.nl

Slaaptipsvoorbabys.nl informeert ouders over het slaapgedrag van kinderen in de leeftijd 0-4 jaar met als doel om meer (nacht)rust te creëren. Wij willen onze diensten en producten continue verbeteren en hechten veel waarde aan feedback. Liefs, Het team van slaaptipsvoorbabys.nl