Doorslapen binnen 3 nachten

Echt bizar wat een effect! We hadden een consult met Marleen. Vervolgens zijn we de 'slaaptraining' gestart. Op nacht 3 van de training sliep onze 7 maand oude baby van 19:00 tot 7:00, terwijl hij daarvoor vaak om de 2 a 3 uur wakker was. We waren compleet in shock en wat zag de wereld er opeens anders uit met slaap!

Heel fijn!

We zijn super blij met Marleen. Na een prettig gesprek zijn we gestart met de slaaptraining en na een paar dagen boekten we al een positief resultaat. Ons zoontje slaapt nu weer in zijn eigen bed, op zijn eigen kamer en kan zichzelf wanneer hij s'nachts (kort) wakker wordt zelf reguleren. Het was fijn dat we na het consult nog vragen via de mail konden stellen om de puntjes op de i te gaan zetten. We zijn erg blij en trots! Bedankt Marleen!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Gecontroleerd laten huilen? Doe het niet

Lieve ouder(s), er zijn alternatieve methodes om je kindje zelfstandig te leren slapen in plaats van de interval methode (gecontroleerd huilen of Waiting methode) die mij door Slaaptipsvoorbaby’s werd aangeraden. Mijn kindje van 7 maanden uren hartverscheurend laten huilen was echt verschrikkelijk. Het is echt, écht niet nodig en naar mijn mening niet wenselijk om je kindje alleen in z’n bedje te laten huilen met af een toe een aai over z’n bol. Zoek op internet naar alternatieve slaaptraining en je vindt echt liefdevollere manieren! Ps: mijn review gaat alleen over de gecontroleerd laten huilen methode die ze aanraden en niet over de coaches of overige adviezen.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Enorm fijne tips die ons goed op weg geholpen hebben!

Wij zijn ontzettend fijn geholpen door Birte van slaaptipsvoorbaby’s. Zelf waren wij de weg een beetje kwijt met alle slaaptijden/wakkertijden etc. Door het persoonlijk slaapadvies hebben wij weer wat handvaten waar we mee aan de slag kunnen. Inmiddels gaat het steeds beter en hebben wij goede hoop dat onze dochter ook ‘s nachts fijn door gaat slapen.

• Door wie ben je geholpen? Birte
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Wij zouden dit iedereen willen aanraden!

Heel fijn om met Birte te sparren over het slapen van onze zoon. Het naar bed brengen is nu zonder tranen en onze zoon van 5 maanden kan nu zelfstandig in slaap vallen overdag en 's avonds. De begeleiding is kundig en begripvol naar de persoonlijke situatie!

• Door wie ben je geholpen? Birte
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Geen gebroken nachten meer!

Waar we voorheen in de nacht soms wel 8x uit bed moesten, slaapt onze baby van 5 maanden nu weer door. We zijn blij met de verkregen handvatten en tips!

• Door wie ben je geholpen? Anne

Zo fijn!

Tessa heeft ons goed geholpen. Ik had van tevoren niet durven dromen dat de methode zo snel effect zou hebben!

Duidelijke uitleg met verwachtingen

Het consult met Marleen was fijn. Onze dochter van 16 maanden wilde tegen ons aan in slaap vallen en 's nachts nog een fles. Op basis van de ingevulde vragenlijst bespraken we 2 methodes die zouden passen. Marleen gaf goed aan wat we per methode konden verwachten qua duur, huilen, etc. We hebben gekozen voor de methode die het snelst resultaat zou hebben. Met een goede stok achter de deur gingen we de slaaptraining aan. Het ging heel erg goed (alleen 2 avonden een half uur huilen), en na 2 dagen hoefden we de methode al niet meer toe te passen. Hadden we eerder moeten doen!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

We kunnen het nog nauwelijks geloven!

We staan versteld van het snelle resultaat. Gerjanne heeft ons met een aantal concrete tips en adviezen geholpen de slaap van onze dochter binnen een paar dagen te veranderen. Onze dochter slaapt door en is niet meer de allervroegste vogel. We zijn inmiddels al een week van onze wekker ipv onze dochter wakker geworden, ongelofelijk fijn!

• Door wie ben je geholpen? Gerjanne

Heel fijn persoonlijk contact

Ik heb het contact met Marleen als heel prettig ervaren. Marleen toonde veel begrip en herkenning voor onze situatie. Samen hebben we gekeken naar de beste methode om het slaap"probleem"aan te pakken voor onze baby. Je weet dat je ergens doorheen moet en Marleen gaf dit ook eerlijk aan. We wisten precies wat we konden verwachten. De nachten gaan gelukkig beter. We zijn er nog niet helemaal vanwege de griep die ons gezin heeft geveld maar ik heb er vertrouwen in dat we voldoende tools hebben om ons doel te bereiken. De stijgende lijn is meer dan ingezet. Marleen bedankt voor je fijne gesprekken!

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Wij zijn super fijn geholpen, bedankt!

Tessa nam de tijd om goed te luisteren naar mijn hulpvraag. Het advies op maat was daarom goed passend voor onze situatie. De eerste nacht was pittig, vanaf de tweede nacht sliep onze dochter door. Wat een verademing.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Dit had ik veel eerder moeten doen.

We hebben maanden slechte nachten gehad, we kregen mijn zoontje van 11 maanden alleen smet een fles stil (je weet dat je het niet moet doen, maar niets hielp). Na het slaapconsult zijn we gelijk gestart met het toepassen van de methode. 1 pittige nacht, maar daarna werd het gelijk beter. Na 2 nachten sliepen we door! Een paar dagen later had hij een kleine terugval, maar het is zo fijn om te voelen dat we de controle weer terug hebben. Dat we weten wat we moeten doen zodat het beter gaat. Ik zou het iedereen aanbevelen die moeite ervaart met het slapen van zijn of haar kleintje. Het enige waar ik spijt van heb is dat ik het niet eerder heb gedaan.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Nachtrust terug na 1 dag!

Na ons gesprek met Kirsten en fijne tips, sliep ons zoontje de tweede nacht al door! Jullie werken echt met magie o.i.d. want hij sliep de eerste nacht meteen best goed door! Het was even pittig natuurlijk maar we hebben doorgezet. We hebben de eerste nacht allemaal wat bij kunnen slapen, super fijn! De tweede nacht is hij maar 1x wakker geweest maar sliep ook weer heel snel, na 15 minuten. Hij heeft toen van 18:45 tot 7:30 geslapen! Echt SUPER! Sinds dien maakt hij geen gebroken nachten meer en hebben wij ook onze nachtrust terug. Hij heeft in geen maanden zo goed geslapen als nu. Wij dus ook. Ontzettend blij mee en dankbaar!

• Door wie ben je geholpen? Kirsten
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Erg goede ervaring - drie keer op rij!

Weer erg te spreken over de hulp van Tessa. Voor onze zoon van 2,5 was de nodige strijd nodig om hem naar bed te krijgen. Tips via google werkte niet en voor de derde keer belde we met slaaptipsvoorbabys.nl. De hulp was weer ogenschijnlijk simpel maar zeer effectief, met meteen resultaat!

Helder en praktisch

De gids geeft fijne en heldere handvaten. En zorgt ervoor dat ik de slaap van ons dochtertje beter begrijp

• Door wie ben je geholpen? N.v.t.
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapgids 0-16 weken

Boven verwachting!

Snel de mogelijkheid voor een telefonisch consult, als laatste redmiddel naar normale nachten na 7 maanden. Nogal sceptisch gingen we het gesprek aan, want wie kent immers het kind het beste? Zelfs na het gesprek waren we nog altijd erg sceptisch en geloofden we er niet in dat dit zou helpen. En toch werkt het als een trein! Het stoppen van de nachtvoeding was echt een gouden tip.

• Door wie ben je geholpen? Berdien
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Fijn om wat richtlijnen en ervaringen te delen

Het is fijn om met een specialist hierover te hebben. Fijn om te horen wat gemiddeld is voor babys van die leeftijd en een soort houvast te krijgen. Het had niet direct effect omdat onze baby ziek werd en daarna moet je weer een beetje opnieuw beginnen maar het gaat beter.

• Door wie ben je geholpen? Kirsten

Fijne ervaring met SAM

Prettige ervaring met Sam. Ze was duidelijk, behulpzaam en luisterde goed naar ons probleem. Ze heeft praktische tips gegeven. Over de methodes hadden we al eens gehoord, maar het is fijn om een persoonlijk consult te hebben zodat we onze vragen gericht konden stellen. Uiteindelijk hebben we gekozen voor de waiting approach. Deze is al 1+ week succesvol, en werkte vanavond de eerste avond. (baby 8 maanden).

• Door wie ben je geholpen? Sam
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Superblij met het resultaat!

Ons zoontje van 15 maanden heeft eigenlijk nooit echt heel goed geslapen! Hij kon moeilijk zelf in slaap komen en 's-nachts vaak wel 1 keer wakker of juist weer heel vroeg wakker. Daardoor hadden wij besloten om daar toch maar eens hulp bij te vragen! Richelle heeft ons geholpen, zij bekeek de hele situatie en gaf ons daardoor de juiste tips. En met resultaat! Ons zoontje slaapt nu eindelijk door zonder fles en word niet meer om 04.30/05.00 wakker maar tussen 06.30 en 07.00 uur. Wat voor ons echt zo fijn is! Ik zou iedereen aanraden om eerder aan de bel te trekken als dit nodig is, en een consult te boeken! :) En Richelle nogmaals heel erg bedankt voor je fijne hulp!

Zeer behulpzaam

Het is fijn dat je van te voren informatie kan invullen zodat je je kan richten op de vragen die je hebt. We hebben fijne tips gekregen zodat we de komende tijd weer door kunnen werken aan een goed ritme. Er werd mee gedacht aan methoden die bij ons passen. Het contact was laagdrempelig en fijn.

• Door wie ben je geholpen? Marijke
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Rustgevend! Ik wist precies hoe ik verder kon.

Ik heb met Marleen een gesprek gehad. Ze heeft goed geluisterd en duidelijke adviezen meegegeven. Mijn dochter van 4 maanden slaapt nu eindelijk om 19 uur, hiervoor was het zo lastig om haar in slaap te krijgen en sliep ze pas om 21-22 uur (diepe slaap).

• Door wie ben je geholpen? Marleen
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? N.v.t.

Een aantal jaar geleden ben ik in aanraking gekomen met Slaaptips voor ons zoontje. Nu was onze dochter van 7 maanden aan de beurt. Zij was regelmatig ‘‘s nachts wakker, niet zo hardnekkig als bij ons zoontje. Maar ik wist; een paar goede tips van Marleen en ze slaapt door. En ja hoor binnen 1 nacht, sliep ze door. Binnen 3 dagen zelfs van 7 tot 7.

• Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Na lange tijd twijfelen of ik dit consult wel moest doen heb ik het uiteindelijk toch gedaan. Mijn jongens (tweeling) sliepen na 8 maanden niet door. Ze deden haast tot geen dutjes en in de nacht bleven ze continu wakker worden. Ik ben nu 2 weken bezig en het was even doorbijten maar het werkt! Ze deden op dag 2 al de dutjes en een paar dagen daarna begon ook het doorslapen in de nacht. Ik ben blij dat ik nu de controle heb ipv andersom. Ze hebben een ritme! En dat ik fijn voor mij maar vooral ook voor hun. Ik raad dit iedereen aan!

• Door wie ben je geholpen? Anne
  • Welk product/dienst wil je voorzien van een review? Slaapconsult

Heel fijn en snel resultaat!

Na een jaar lang tobben met slaapproblemen hebben we contact gehad met slaapcoach Sam. Hadden we veel eerder moeten doen! Heel fijn contact en ze heeft ons super goed geholpen. Ze luisterde naar ons verhaal en heeft ons goede en praktische tips gegeven. We hadden na ongeveer 3 dagen resultaat! Het resultaat: zelfstandig inslaap vallen en doorslapen!

• Door wie ben je geholpen? Sam

Fijne en persoonlijke coaching

Marleen heeft op een fijne en persoonlijke manier meegedacht. Ook toen ons zoontje na enkele weken slaaptrainen nog vroeg wakker was, bleef zij beschikbaar voor vragen. Inmiddels hebben we goede nachten, mede dankzij Marleen!

Over slaaptipsvoorbabys.nl

Slaaptipsvoorbabys.nl informeert ouders over het slaapgedrag van kinderen in de leeftijd 0-4 jaar met als doel om meer (nacht)rust te creëren. Wij willen onze diensten en producten continue verbeteren en hechten veel waarde aan feedback. Liefs, Het team van slaaptipsvoorbabys.nl