Slechte service

Achteraf een betaalverzoek sturen voor de gemaakte verzendkosten door jullie. En ook de retour kosten voor eigen rekening brengen. Bij elkaar een bedrag van 10,- Dit vind ik echt schandelijk en erg klant onvriendelijk!

Zeer tevreden!

Snelle service! Super mooie kwaliteit Hoodies. Het uitpakken is een feestje door de leuke kaartjes die zijn toegevoegd! Mijn dochter en ik dragen ze met veel plezier!

Hele goede service en top kleding

Mijn eerste bestelling is van twee weken terug. De volgende dag werd ik gebeld door iemand de sales afdeling. Mijn bestelling was niet geheel leverbaar en of ik eventueel die trui en blouse in andere kleur wilde. Dus we hebben samen de bestelling aangepast en na een paar dagen had ik het al binnen. En vandaag heb ik weer een bestelling geplaatst.

Leuk merk!

Toppers die daar werken

Super tof!

Hele leuke webshop met super gave items. Alles is makkelijk te vinden. Een echte aanrader!

Super snelle service voor een persoonlijk geprint product!

Klantvriendelijk

Top service en producten van goede kwaliteit!

Snelle levering, goede service, klantvriendelijk en natuurlijk leuk aanbod!

Klantvriendelijk

Leuk jong team, Met hele leuke kleding van goede kwaliteit. Ook hele mooie tassen met bijpassende straps.

Top team, goede service en hele leuke producten!

Geweldig!!

Top service en geweldig mooie producten in top kwaliteit!

Een geweldig bedrijf met veel passie en liefde voor Fashion!

Goede service, ze zijn gemotiveerd en zoeken altijd naar oplossingen bij ‘problemen’. Je kunt merken dat de werknemers met veel passie aan de slag zijn en waarbij de klant heel hoog staat!

Super leuk merk!

Hele leuke items en ze blijven je verrassen met nieuwe kwalitatieve producten. Ook de prijzen zijn heel erg leuk en de service is top! Zeker een aanrader om eens een aankoop te doen.

Pinnedbyk

is een leuk werk bedrijf, En ze hebben altijd een goede service.

Top service!

Je wordt top begeleid als je een vraag hebt en super leuke items!

Snelle service en super goeie kwaliteit in een woord wauw.

Mijn webshop bestelling was heel snel binnen en de kwaliteit van wat ik besteld had was na verwachting. Ik gazeker nog meer bestellen <3

Fantastisch merk! Krijg hier geen genoeg van.

Heb dit merk leren kennen door hun gave Instagram en bestel regelmatig op hun webshop. Ook zie ik het vaak liggen in leuke boetiekjes in mijn omgeving, ik kan het dan echt niet laten om weer iets nieuws te kopen. Kortom een mooi, jong merk met steeds nieuwe items, zoals tassen, sokken en natuurlijk kleding, love it!

Heel mooi!

Mijn hoodies zijn super mooi! Kwaliteit is heel goed. Ik heb ze al paar keer gewassen maar de print blijft mooi en goed! Echt top!

Fantastisch!

Ik had een bestelling gedaan op de webshop www.pinnedbyk.nl helaas was een sweater te klein maar wist ik niet goed of ik 1 of 2 maten kleiner moest bestellen. De meiden van het bedrijf, hebben mij vervolgens gebeld om te adviseren over de items die ze verkopen. Zo fijn dat er eindelijk een webshop is die ook online echt service aanbiedt, met de klant meedenkt en de klantenservice goed beheerst! Ik ga zeker vaker bestellen bij deze webshop. Een hele dikke aanrader!

Top klantenservice!

Ik had een vraag over een item in mijn shoppingbag en werd direct geholpen door team Pinned by K! Daarnaast hebben ze super fijne en mooie producten!

TOP WEBSITE!

Snelle levering, goed stijging advies!