Lang wachten

Dit is de 2e keer dat ik iets besteld heb. Eerste keer binnen 3 of 4 dagen binnen gehad. Nu wacht ik al een week... Hoopte dat het sneller zou zijn als de vorige keer aangezien ik op vakantie ga....

Leuke producten

Dit is mijn 2e bestelling bij Pinned by K , leuke producten die een musthave zijn. En deze tas is echt leuk om mee te nemen op vakantie en het klopt ook want ik laat mijn Louis thuis!

Een bestelling gedaan en nog steeds niets ontvangen

Ik heb al meerdere keren contact opgenomen via mail en app maar geen reactie?

Fantastische shirts

Goeie kwaliteit en leuke diverse prints voor ieder wat wils.

Duurt heel lang Voor je je bestelling krijgt

Ik moet nu al mijn ervaring gaan vertellen maar ik heb na 1,5 week nog steeds order niet binnen

Enorm tevreden over de service en het product

Door mijn eigen onoplettendheid verkeerde maat besteld. Ben gaan ruilen in Schijndel en daar werd ik mega goed geholpen. Juiste maat gepast en ter plekke werd het gewenste tshirt in de goede maat voor me geproduceerd. Dankjewel! Ik ben fan en kom zeker terug!

Niets ontvangen nog

Ik heb een t skiet besteld maar nog niets gekregen, ik kan dus ook niet zeggen wat ik ervan vind

Ik heb nogsteeds geen bestelling ontvangen

Geen bestelling ontvangen en via GLS kan ik ook niet zien waar deze is.

Niets ontvangen

19-6 een bestelling gedaan nog niets ontvangen. Geen track en trace per mail ontvangen

Alles klopt

Mooi spul, extra verassing was het hoesje bij de bril en het leuke kaartje!

Super Service

Vandaag 3 prachtige shirts en een hippe riem gekocht! Ook nog een trui custom made besteld! I love it! En super goed geholpen, wat een prettige service. Ik kan hier blijven kopen. Alles van een heerlijke en goede kwaliteit! Dank team van Pinned by K, tot snel!

Snel geleverd en goede kwaliteit. Ga ik zomers veel meenemen naar het strand!

Wat een super gaaf merk/winkel en personeel!

Wat een super leuke meiden (Kris en Loekie) waar we door geholpen zijn. Stelden ons op ons gemak en wisten wat wel en niet stond. We mochten een kleur shirt naar keuze kiezen en een opdruk. Wat gaaf! Zo heb je je eigen gepersonaliseerde shirt en jurk. En wat blijven het mooi allemaal na een aantal wasbeurten. Wij gaan nog zeker vaker terug komen!

Ik heb nog niets mogen ontvangen

Week geleden besteld maar nog niets ontvangen

Mooie kwaliteit en goede service !

Er waren wat problemen bij levering, werd professioneel opgepakt en vriendelijk te woord gestaan. Daarnaast mooie shirts en mooie kwaliteit.

Teleurgesteld

Vond ze shirts nog goed vallen. Model loos en veel te lang, jammer ! Had er meer van verwacht

Super leuk zomers setje!!

Super!!!!

Super leuke kleding! Snelle service en levering en leuk contact via de telefoon gehad! You go girls!!!!!

Ik heb niks binnen gekregen, geen track & trace ontvangen

2 x gemaild en geen reactie

verkeerde item

Hoi Het duurt een week voordat het geleverd word en dan bestel je de effen groenen badstof set en krijg je die met de palmboom, vervolgens stuur je een mail en krijg je niets meer te horen. Ik bestel nogmaals zelf een effen en duurt weer een week nu heb ik 2 setjes maar dat was zeker niet de bedoeling.

Leuke shirtjes met goede kwaliteit

Erg leuke kleding van goede kwaliteit. Ik heb ze opgehaald in de winkel, waar ze een erg goede en fijne service hebben. Kon hem gelijk even passen en ruilen als dit nodig mocht zijn. Levering was ook snel!

Heb tot op heden niets ontvangen

Week geleden order geplaatst en betaald maar niets geleverd.

7dg geleden besteld en betaald nog niets van ze gehoord

Ik zou binnen enkele dagen iets horen !?

Snel en netjes geholpen

Super blij met mijn bestelling en heel goed geholpen via de app

Kan beter

Ik heb op zondag een bestelling geplaatst en zijn vandaag precies 1 week verder en heb nog geen mail gehad dat het verzonden is, heb een mail gestuurd en heb daar geen reactie op gekregen.. inmiddel contact gehad via app en ze zouden kijken of ze iets kon vinden hierop ook geen antwoord meer gehad. Erg jammer!

Bedrijfsgegevens

Van Leeuwenhoekweg 16 B

5482 TK Schijndel

06-20209188

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.