Mooie kwaliteit

Fan van de sokken! Een keer een paar gratis bij gekregen en nu dus fan! Daarnaast blij met de badstof set. Jammer dat de broek en het shirt niet los te bestellen zijn. Shirt had een maatje kleiner gemogen, daarom een 9. Set natuurlijk wel gehouden, nu gewoon extra extra oversized:)

Niks ontvangen, geen reactie vanuit klantenservice

Op 5-4 bestelling geplaatst. Nog niks ontvangen en klantenservice reageert niet. Via whatsapp alleen een hey gekregen maar verder geen reactie ontvangen. Op emails wordt helemaal niet hereageerd.

Slechte levering

Topshirts, maar op het moment van deze review heb ik mijn bestelling nog steeds niet binnen. 2e keer dat ik bestel en vorige keer duurde het ook zo vreselijk lang. Een week wachten op 2 tshirts is niet van deze tijd naar mijn mening. Verder zijn de shirts goeie kwaliteit

Toffe site

Leuke site met nog leukere artikelen. Goede kwaliteit.

Leuke shirts en snelle verzending

Leuke GCCI sweater besteld, na telefonisch contact de juiste maat besteld en de volgende geleverd.

Mij een review sturen terwijl ik het artikel na een week nog niet heb ontvangen is niet echt handig.

Niet heel erg tevreden. Heb immers mijn artikel na een week nog steeds niet ontvangen.

HI Elly, Wij zijn blij elkaar samen telefonisch gesproken te hebben! Hopelijk zijn we er zo samen goed uitgekomen. Wij hopen je altijd terug te zien als klant van Pinned by K. Mochten er ooit nog vragen zijn, laat ons het dan eventjes weten. :) Liefs, Team PinnedbyK

Deze week geweldige shirts en een sweater ontvangen. De kwaliteit van de kleding is ontzettend mooi en dan ook nog een stoere print erop, want ook als 40+ wil je er nog hip uit zien. Ook word je telefonisch of via de mail altijd keurig te woord gestaan en helpen de dames je waar ze kunnen.

Uitstekende kleding

Goede snelle service en een top team

Snelle reacties

Reageren snel op vragen, denken mee en zijn toffe meiden met toffe kleding.

Gave kleding

Ik krijg steeds complimentjes dat ik zo’n toffe trui aan heb. Superblij ermee.

Super hoody

Super leuke hoody, goede kwaliteit en stof zit super lekker ook de maat is perfect

Zeer tevreden met mijn bestelling!

Kleding werd snel bezorgd, en fijn contact gehad met de leverancier!

Top!!!

Het artikel wat ik had besteld was uitverkocht, werd opgebeld om dit te vertellen kreeg een apje waarin stond wat er nog wel was en ik kon aangeven wat ik dan wilde! Ik zeg echt TOP!?

Niets op aan te merken!

Snel geholpen met een goede service! En weer een toffe outfit erbij!

Mooi en netjes afgewerkt..

Blij mee ... Er wordt ook mee gedacht.

Fijne zachte sweater

Volgende dag in huis..

Heel blij met m'n mooie glitter sokjes!

Bij binnenkomst meteen aangedaan,kei leuk in mn sneakers onder een jeans. Blij mee!!

Super snelle levering en in goede staat...

Zeer tevreden met mijn aankoop zoals altijd ik raad iedereen aan om hier te kopen

Hele snelle en goede service

Altijd vriendelijk en snel

Leuke kleding

Heel blij met mijn bestelling. Leuke en kwalitatief goeie kleding + de service is top!

Prachtige hoodie

Deze hoodie is heel mooi en zacht vanbinnen. Heel mooie kleur en print. Een beetje oversized zoals ze beschrijven bij het artikel. Ik heb S bestelt, en is inderdaad wat groter. Maar is perfect.

Ik ben heel tevreden

Ik bestelde toffe t-shirts en toffe oorbellen! Snelle verzending en goede service.

Mijn ervaring is dat de site duidelijk en kleurrijk is. Ik blij ben met mn aankopen en ze met plezier ga dragen... bedankt Pinned by K....

Erg tevreden

Hadden iets niet meer op voorraad wat ik had besteld. Gebeld door een medewerkster en prima alternatief zeer netjes opgelost