Gewldig

Fijne service

Super coole hoodies!

Prachtige hoodies. Fantastische kwaliteit. Super snel verzonden. Zeker een aanrader!!

Jammer wat het is een mooi merk

Een aantal artikelen besteld, het zou binnen 3 dagen binnen zijn. Ik wacht nu al een week. Met twee medewerkers geappt. Die het heel vlot oppakken maar waar je uiteindelijk niks meer van hoort.

Waanzinnig mooi shirt. Zoals alle andere shirts. Echt een aanwinst

Mooie kwaliteit en snelle levering

TOP!

snelle service, mijn favo merk.

Zoals altijd erg tevreden! Snel in huis en ik ben weer lekker fashionable Up to date . Ik hou van jullie collectie!!!

Mooie shirts!! En goede service

Als er iets niet klopt dan lossen ze het meteen op. Dus een goede service!!

Super kwaliteit!

Heel blij steeds weer met de leuke t-shirts, krijg ook veel complimenten en ze blijven super mooi na iedere wasbeurt

Goede kwaliteit en top service!

De shirts zijn van goede kwaliteit en de pasvorm is top.

Leuk team & mooi bedrijf!

Ik heb verschillende shirts, hoodies & andere items van PBK in mijn kast hangen! De communicatie is goed en verloopt snel. Aanrader!

Geweldig leuke shirts, iedereen zegt het ook wat een leuk fleurig shirt hen je aan

Zeer tevreden en kleurrijke tshirt waar je lekker in opvalt, ik heb er ondertussen al 5!!

Zeer leuke eens wat andere shirts!

Zeer variatie aan shirt. Niet de standaard prints die in de winkel liggen. Kwaliteit blijft goed! Klein minpuntje, de lijn blijft variëren, dus wil je je favo shirt nog een keer bestellen in een andere kleur heb je kans dat dat niet meer kan! Dan moeten we een nieuwe print uitzoeken!

Netjes optijd geleverd en goeie kwaliteit heel blij mee

Fijne T shirts met een goede kwaliteit van opdruk!

Super leuke spullen

Wordt altijd vrolijk van jullie T-shirten. Goede kwaliteit en super goede klantenservice. Ben dik tevreden.

Goede kwaliteit

Super mooi t-shirt

Precies het t-shirt dat ik zocht. Perfecte maat en hij draagt heerlijk!!

Top shirts draag ze met veel plezier

Shirts zijn van goede kwaliteit Leuke prints Snel geleverd

Snelle levering en leuk verpakt

Ik ben bekend met deze leuke winkel. Mijn kleinzoon krijgt een giftcard voor zijn verjaardag. Die gaat daar heel blij mee zijn. Hij is dol op hun shirts. Als verrassing zat er een leuk paar sokken erbij.

Goede levering! Leuk verpakt!!

Leuke hippe kleurtjes en printjes!! Makkelijk te bestellen, en goede levering!

prachting

leuk t-shirt

Glamour Bingo 9 mei 2023

Complimenten! Goede organisatie, mooie prijzen en veel gezelligheid. Erbij zijn is meemaken, prijs of geen prijs. Nu al zin in de kerstbingo 7 november:-)

Bingo Avond & kleding

Super leuke en goed georganiseerde bingo. Met leuke prijzen. En een hoop humor. En dit was hun eerste keer, dat ze dit deden! Verder super lieve mensen allemaal, die van de winkel zijn! (Ps. Neem een kijkje op hun site, ze hebben ook erg leuke kleding enz.)

Geweldig leuke tshirts

Ik vind jullie tshirts zo leuk zo kleurrijk, ik dacht dat ze te klein waren dus had ik geappt of ze nog geruild konden worden omdat ze nog niet verstuurd waren, ze stuurde dat de telefoon het niet deed dus niet gelezen en te laat.. achteraf passen ze toch goed dus geen probleem... ik heb inmiddels 5 tshirts en ben weer al aan het kijken voor nieuwe, voor koningsnacht ook weer een leuke gekocht. Dus ik ga shine in het mooie oranje.. bedankt en tot gauw!!